collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Pin up pup op VTM  (gelezen 1671 keer)

Offline barbaras

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2004 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pin up pup op VTM
« Reactie #20 Gepost op: augustus 21, 2013, 15:26:25 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
het gaat mij eerder om een bepaald asiel waar ze mee samenwerken en aangezien de verantwoordelijke daar redelijk aandachtsgeil is zal ze er ook wel bijzijn  :fuu:

Ik kan er inkomen wat je bedoelt...degenen die het zo goed kunnen "uitleggen", zouden ze eens op een doordeweekse dag bezig mtn zien bvb. Misschien dat ze zich eens tot wat kleinere misschien verscholen asieltjes kunnen wenden waar ook vele zittenblijvers zitten weg te kwijnen door gebrek aan mooie websites en facebookpagina's en minder mondige uitbaters? 
Is de reportage deze avond even uitgebreid?
o

Offline poeseline

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3552 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pin up pup op VTM
« Reactie #21 Gepost op: augustus 21, 2013, 17:19:29 »
Ik kan er inkomen wat je bedoelt...degenen die het zo goed kunnen "uitleggen", zouden ze eens op een doordeweekse dag bezig mtn zien bvb. Misschien dat ze zich eens tot wat kleinere misschien verscholen asieltjes kunnen wenden waar ook vele zittenblijvers zitten weg te kwijnen door gebrek aan mooie websites en facebookpagina's en minder mondige uitbaters? 
Is de reportage deze avond even uitgebreid?

Geloof mij het asiel waar ik het over heb heeft ook honden genoeg die er al een jaar of langer zitten, maar vreemd genoeg zijn daar maar 2 van in de Pin up Pup campagne opgenomen. Dat is wat mij ook zo woedend maakt, overal de grote jan gaan uithangen en donaties binnenhalen maar verder niks doen. (nuja het kan in bepaalde gevallen ook gewoon zijn om "wraak" te nemen op de ex vrijwilligers door hun favoriete honden niet te promoten, maar dat zou ik zelfs voor deze persoon erg laf vinden).

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal