collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: pesten  (gelezen 11884 keer)

Offline Anouk26

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 158 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
Re: pesten
« Reactie #200 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:04:59 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
ppt = pest preventie team

ik ben naar de politie geweest ; daar was hun reactie , ja als ze het met alleen een plakker en wat ontsmetten konden verhelpen is het toch niet erg? ze hebben zelfs het medische attest niet willen inzien, het was 4 uur s nachts ongeveer .. dus ja .. dien van de nacht zal iets anders te doen gehad hebben zeker?  :weetniet: :muur:

ga dan nog eens terug en vraag een melding te maken... dan gaan ze niet weigeren hoor  :wink:

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #201 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:08:14 »
ppt = pest preventie team

ik ben naar de politie geweest ; daar was hun reactie , ja als ze het met alleen een plakker en wat ontsmetten konden verhelpen is het toch niet erg? ze hebben zelfs het medische attest niet willen inzien, het was 4 uur s nachts ongeveer .. dus ja .. dien van de nacht zal iets anders te doen gehad hebben zeker?  :weetniet: :muur:
Dan ging ik naar de overste 's anderendaags en dan wordt die luierik geschorst.

En als dat ppt niets ondeneemt, ga ik naar de inrichtende macht! In elk geval zou niemand raken aan mijn kind, niemand!

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #202 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:10:18 »
ga dan nog eens terug en vraag een melding te maken... dan gaan ze niet weigeren hoor  :wink:
Idd, een officiële klacht is redelijk zwaar, maar een melding zetten ze op papier. Met een kopie daarvan naar de ppt. Ze zullen wel actie ondernemen, wees gerust. Indien jij het niet durft, laat je ouders het doen. Kan je klastitularis niet eens met jou praten?

Offline mieke_x_floke

• hondenvriend pro
  • *
  • 1 HV-Punten
  • i think i'm gonna think twice ..
« Reactie #203 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:11:33 »

En als dat ppt niets ondeneemt, ga ik naar de inrichtende macht! In elk geval zou niemand raken aan mijn kind, niemand!

mijn ouders zijn al zovaak naar school geweest.. elke oudercontact, elke klassenraad, elke gon bijeenkomst, ze hebben in mijn vierde jaar van januari tot juli elke week bij de directie geweest, tot de driectie dreigde mij van school te sturen als ze niet gingen stoppen met langs komen ..

ik heb met mijn klastit al gepraat, die in het 6de was een heerlijke man, hij heeft mij regelmatig geholpen.. maar helaas ging hij op pensioen na dat jaar  :muur:
hoe meer ik mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn hond hou..

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
« Reactie #204 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:12:55 »

ik vind u over het algemeen een irritante man, maar ge zou wel ne goeie papa zijn  :wub: :mrgreen:

( sorry voor het offtopic )

@mieke: geloof me nu maar, melding maken bij de politie en officiële doc's op school binnengooien ( ook medisch attest en melding) aangezien het een jongen van de school was. ze gaan hem voor dat feit op school niet kunnen straffen, maardan weten ze het toch maar weer en bij een volgend feit kunnen /moeten ze actie ondernemen.

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #205 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:17:42 »
ik vind u over het algemeen een irritante man, maar ge zou wel ne goeie papa zijn  :wub: :mrgreen:

( sorry voor het offtopic )

:lol:

Ik ben helemaal niet irritant hoor. Op een forum mssn soms in een, of ander topic, maar dat is toch maar dat.  :wink:

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #206 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:20:41 »
mijn ouders zijn al zovaak naar school geweest.. elke oudercontact, elke klassenraad, elke gon bijeenkomst, ze hebben in mijn vierde jaar van januari tot juli elke week bij de directie geweest, tot de driectie dreigde mij van school te sturen als ze niet gingen stoppen met langs komen ..

ik heb met mijn klastit al gepraat, die in het 6de was een heerlijke man, hij heeft mij regelmatig geholpen.. maar helaas ging hij op pensioen na dat jaar  :muur:
Zoals ik al zei: een melding bij de flikken. Daarmee naar het ppt. En de ergste gebeurtenissen noteren en ook aan ppt afgeven.

Indien de directie zulke verklaringen aflegt, dan mag die dat schriftelijk doen en daarmee naar de inrichtende macht. Wat een zever zeg! 
Je ziet dat ik 0,0 medelijden heb met zulke aanstellers.
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2011, 22:22:15 door pipo de clown »

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
« Reactie #207 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:23:54 »

Ik ben helemaal niet irritant hoor. Op een forum mssn soms in een, of ander topic, maar dat is toch maar dat.  :wink:

ik moet het nog gaan geloven dat het aangenaam vertoeven is in uw gezelschap...  :doh:

@mieke: pesten is dikwijls moeilijk te bewijzen omdat het vooral emotionele schade toebrengt, maar in jou geval, waarbij het echt tot slagen en verwondingen komt moet en kan je daar toch echt verder mee gaan hoor.

anders eens aan de directie laten weten dat je de school in gebreke zal stellen voor de verwondingen en de emotionele schade en hier ook mee naar de pers zal stappen om andere jongeren te bereiken... is kijken hoe snel ze gaan luisteren...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #208 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:25:02 »

Ik ben helemaal niet irritant hoor.
Op een forum mssn soms in een, of ander topic, maar dat is toch maar dat.  :wink:

Nogal hoogmoedig om dat van jezelf te beweren he  :baeh: :rofl: (just kidding he  :wink: :huggg:)

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #209 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:28:46 »
ik moet het nog gaan geloven dat het aangenaam vertoeven is in uw gezelschap...  :doh:

:rofl:

Neen, neen, als je op mijn leeftijd nog niet vant straat bent, is er absoluut nen hoek af.

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
« Reactie #210 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:29:52 »
:rofl:

Neen, neen, als je op mijn leeftijd nog niet vant straat bent, is er absoluut nen hoek af.

er komt een tijd waar je : must settle for what you can get  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
( hoe oud ben jij?  :weetniet: )

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #211 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:34:10 »
er komt een tijd waar je : must settle for what you can get  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dat doe ik dus niet hé. Ik zou dat kunnen, maar dat doe ik niet.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #212 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:36:25 »
Dat doe ik dus niet hé. Ik zou dat kunnen, maar dat doe ik niet.

Uwe leeftijd zeggen ofwat? :mrgreen:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #213 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:37:08 »

Heb hem gezien en zo oud (of raar) leek hij nu ook weer niet om dat te moeten doen.  :mrgreen:

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
« Reactie #214 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:38:45 »
Heb hem gezien en zo oud (of raar) leek hij nu ook weer niet om dat te moeten doen.  :mrgreen:

volgens de flair blijven er na je 25 enkel nog maar left overs over...  :mrgreen:

kheb hier ook nen 2de hands zitten  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #215 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:48:23 »
volgens de flair blijven er na je 25 enkel nog maar left overs over...  :mrgreen:

Een herplaatserke?  :lol:
Och, de echte goeien zijn degenen die opnieuw op de markt zijn gekomen! Het eerste zot is eraf en ze zijn al opgevoed/bijgevijsd door hun ex  :mrgreen:
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline Anneke D

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 631 HV-Punten
« Reactie #216 Gepost op: augustus 29, 2011, 22:55:02 »
Ik heb dit topic met zo'n ogen  :shock: gelezen.

Als pesten in scholen zo goed aangepakt wordt tegenwoordig, waarom worden er dan nog zoveel mensen gepest? Waarom plegen er dan nog jongeren zelfmoord omwille van vergaande pesterijen? (denk maar aan het verhaal van Phoebe Prince - onlangs nog op Koppen geweest). Pas op, ik geloof best dat scholen er echt iets aan willen doen hoor! Absoluut!! Maar, zoals iemand hier al zei, pesters kunnen het ook zo aanpakken dat net de gepeste in negatief daglicht komt te staan, en niet geloofd wordt. En ik denk bovendien dat veel mensen hun ogen sluiten, das gemakkelijker hé  :shhh:.

In het middelbaar heb ik het vaak genoeg zien gebeuren. De (katholieke, uniform-)school waar ik naartoe ben gegaan stond/staat in de omgeving bekend als "goede, strenge school". Zelfs daar wordt gepest hoor  :weetniet:. Zo ben ik eens een keer uitgevlogen tegen pesters, ook al kende ik de gepeste jongen niet. Hij is niet veel later wel naar een andere school gegaan, ik hoop voor hem dat hij daar niet meer gepest werd  :weetniet:

Het is ook niet eenvoudig om zoiets te melden hé  :roll:. Zeker niet als je al heel je leven in de grond geboord wordt en je zelfvertrouwen ondertussen onder 0 zit  :weetniet:. Op den duur ga je nog zelf geloven dat je het uitlokt, dat je het verdiend,...
Ik begrijp de reacties hier van "blijf het melden aan de politie, directeur,..." en ben er ook mee akkoord, maar verdorie, hoe MOEILIJK moet dat niet zijn?!!! Zeker als je dan vaak nog niet volledig geloofd wordt, of als ze vinden dat je je aanstelt... Daar word je toch wanhopig van?

Bij bepaalde reacties in dit topic werd ik echt misselijk. Uitlachen, belachelijk maken,... Tof hé, als je heel je leven gepest wordt, je hart eens uitstort op dit forum, en dan zoiets te lezen krijgt?  :weetniet: Das genoeg om iemand te kraken.
Nee, ik weet ook niet hoeveel er waar is van wat er gezegd werd (dat weet ik trouwens van niemand, in geen enkel topic), maar doet dat er toe?? Voor mij is pesten een héél ernstig gegeven. En stél nu dat er van een mug een olifant gemaakt wordt, dan zit die persoon wél met de last van de olifant hé. Ik denk dat, iets dat al zolang doorgaat, echt wel heel zwaar kan gaan wegen.

In ieder geval, mieke_x_floke, ik vind het héél erg dat je gepest wordt, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit snel stopt  :huggg: :huggg: :huggg:

Offline Lina

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #217 Gepost op: augustus 29, 2011, 23:03:41 »
Ik ga nooit vergeten dat een meisje in het derde leerjaar dat toen in mijn klas zit naar de juf stapte na láng onophoudelijk gepest te zijn. De pester was een kind van iemand die in de lerarenraad zat, en toevallig héél goeie vriendjes met die juf. Gevolg: de juf vertelde haar dat het fabeltjes waren (stond erbij - ze zei het letterlijk zo terwijl dat kind eindelijk haar hart durfde uitstorten), en die juf is dat gepest kind daarna zélf beginnen pesten!! :zot: :zot: Subtiel, maar toch! Als ik het op die leeftijd al door had..
Je kan niet elke leerkracht en school over dezelfde kam scheren; de één zal er inderdaad wel echt voor gaan om dat zo snel mogelijk weg te werken, de ander lacht het gewoon weg.

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #218 Gepost op: augustus 29, 2011, 23:19:38 »

Left overs, das waar. Maar nog 10j later zijn degenen die bezet waren gescheiden.  :wink:

Offline Poppemieke

• hondenvriend pro
  • *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #219 Gepost op: augustus 30, 2011, 00:50:02 »
Wat voor dingen zijn dan absoluut onmogelijk?? Dergelijke situaties zijn altijd moeilijk te beoordelen via een forum en geschreven tekst (waar hier en daar misschien iets vergeten is). Ik vind het raar dat er toch wel een deel zijn die direct aannemen dat het verhaal zeker en vast gelogen is. Hoe weet jij dan dat het verhaal niet klopt?

Omdat ik ook niet van gisteren ben en mijn deel miserie al meegemaakt heb??  :weetniet:
Voor alle duidelijkheid:
1. pesten kan niet
2. pesten kan verregaande gevolgen hebben
3. ik ken de aandoening autisme (zou moeten als orthopedagoge)
4. TS heeft een probleem, zo veel is duidelijk
5. niemand verdient zich zo te voelen
6. ik neem niet elk verhaal zomaar voor waar aan

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal