collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: pesten  (gelezen 11851 keer)

Offline DarrenRastaKaité

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 709 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • AppyLeash
Re: pesten
« Reactie #120 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:40:54 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
als je trouwens 2 x bent weggestuurd wil je zelfs geen aanklacht meer gaan doen ... en alles is naar directie enzo gegaan, politie ben ik geweest van het weekend verplicht van begeleiding ..  :weetniet:

sorry, maar mij maak je dat niet wijs  :silenced:
darkwolf, sorry maar dat maakt ge mij met alle wil van de wereld niet wijs  :silenced:
alé jongens, als dat waar is, dan schaf ik mij morgen een geweer of 2 aan en los ik vanaf nu iedereen zelf op die met mij problemen heeft... aangezien we toch in the wild wild west wonen zullen we ons maar aanpassen he  :weetniet:
everything oké between us  :shifty:

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #121 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:41:14 »
:lol: met eentje heb je genoeg hoor.  :lol:

ja, je kan die dingen tegenwoordig herladen he  :mrgreen:

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #122 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:42:00 »
darkwolf, sorry maar dat maakt ge mij met alle wil van de wereld niet wijs  :silenced:
alé jongens, als dat waar is, dan schaf ik mij morgen een geweer of 2 aan en los ik vanaf nu iedereen zelf op die met mij problemen heeft... aangezien we toch in the wild wild west wonen zullen we ons maar aanpassen he  :weetniet:
Wat, van die vriendin? Tis nogthans zo...tis wel al paar jaar geleden gebeurd & in NL. Maar ik durf er mn hand voor in het vuur te steken, het is niet gelogen :)

Offline LittleBoy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #123 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:43:49 »
ja, je kan die dingen tegenwoordig herladen he  :mrgreen:
Inderdaad! Zeer handige dingen. Iedereen zou er eentje moeten hebben de dag van vandaag.  :lol:

Ik raad je een Magnum Desert Eagle aan... maakt veel lawaai en toont stoer  :lol:
You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say:
"That's the bad guy."

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
« Reactie #124 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:44:25 »
misschien : is de politie idd aan zijn deur geweest na een vorig incident maar was hij, gezien zijn massa spieren, naar de fitness.  :weetniet:

en heeft zijn moeder hem, toen hij thuiskwam, naar zijn voeten gegeven, waardoor hij boos werd en TS in haar buik duwde tijdens de dropping in een dorp.

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #125 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:44:48 »
darkwolf, ik zou dan als ik van u was, de flammazine al maar klaar houden ze  :weetniet:

littleboy, ik heb nu eenmaal graag afwisseling  :mrgreen:

DarrenRastaKaité, alles chill  :mrgreen:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
« Reactie #126 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:45:06 »
. maakt veel lawaai en toont stoer  :lol:

heb ik al, ik noem hem Dax  :mrgreen:

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #127 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:46:19 »
darkwolf, ik zou dan als ik van u was, de flammazine al maar klaar houden ze  :weetniet:

littleboy, ik heb nu eenmaal graag afwisseling  :mrgreen:

DarrenRastaKaité, alles chill  :mrgreen:
oef  :shifty:

DW, ik trek het nt in twijfel van je vriendin (daar weet ik niets van), maar aan deze situatie zit een geurtje  :weetniet:

Offline tina1978

• *
  • 718 HV-Punten
« Reactie #128 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:47:41 »

Een tijd geleden was ik overvallen. Was om 3 uur s'nachts en ik was alleen. Er waren geen getuigen ofzo van.
Awel, de flikken hebben daar echt hun werk van gemaakt hoor. Ik ben een paar keer naar de recherche moeten gaan (en ze hebben men sjakos trouwens terug gevonden :lol:)

Mij maak je niet wijs dat ze bij fysieke agressie of verkrachting niets doen....

Men schoonzus is trouwens flik, als ik haar hoor zeuren over welke debiele klachten ze die dag allemaal heeft moeten behandelen, dan weet je wel zeker dat ze verplicht zijn om elke klacht serieus te nemen.

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #129 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:50:52 »
Misschien was de politie onderbemand, en wisten ze al dat ze zeker met 7 mannen moesten zijn, indien ze kwaad werd  :weetniet:

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #130 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:51:35 »

Een tijd geleden was ik overvallen. Was om 3 uur s'nachts en ik was alleen. Er waren geen getuigen ofzo van.
Awel, de flikken hebben daar echt hun werk van gemaakt hoor. Ik ben een paar keer naar de recherche moeten gaan (en ze hebben men sjakos trouwens terug gevonden :lol:)

Mij maak je niet wijs dat ze bij fysieke agressie of verkrachting niets doen....

Men schoonzus is trouwens flik, als ik haar hoor zeuren over welke debiele klachten ze die dag allemaal heeft moeten behandelen, dan weet je wel zeker dat ze verplicht zijn om elke klacht serieus te nemen.

:thumbs: :thumbs:

Offline LittleBoy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #131 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:52:39 »
Misschien was de politie onderbemand, en wisten ze al dat ze zeker met 7 mannen moesten zijn, indien ze kwaad werd  :weetniet:
haha dat is gemeen!  :lol:

Ik stop ermee, want het ruikt hier naar pestgedrag!!!  :hmpf:
You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say:
"That's the bad guy."

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #132 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:53:24 »
haha dat is gemeen!  :lol:

Ik stop ermee, want het ruikt hier naar pestgedrag!!!  :hmpf:

En dat in het pesten-topic  :doh:

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #133 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:55:43 »
Ik heb een beetje dubbel gevoel bij dit topic... Langs de ene kant begrijp ik de reacties wel, maar langs de andere kant, echt leuk is het voor Mieke natuurlijk niet.
Er wordt ook nogal veel gelachen in een topic over een onderwerp waar iemand wel grote problemen heeft  :weetniet:

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #134 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:57:21 »
Ik heb een beetje dubbel gevoel bij dit topic... Langs de ene kant begrijp ik de reacties wel, maar langs de andere kant, echt leuk is het voor Mieke natuurlijk niet.
Er wordt ook nogal veel gelachen in een topic over een onderwerp waar iemand wel grote problemen heeft  :weetniet:
als het over dit topic gaat, heb ik één opmerking: als het allemaal waar is  :silenced:

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #135 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:58:10 »
Idd, een topic over pesten, maar kvind dat het er hier ook al over gaat hoor  :zot:
Uiteraard kunnen we niet zeker zijn of het verhaal waar is, maar om dan zo te reageren  :silenced:
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #136 Gepost op: augustus 28, 2011, 20:59:18 »
inderdaad. Laatste tijd wordt hier ferm met bloemen gegooid, waaraan de potten nog hangen  :silenced:

Offline Poppemieke

• hondenvriend pro
  • *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #137 Gepost op: augustus 28, 2011, 21:02:21 »
Ik heb een vriendin die verkracht geweest is, ze is ook bij de politie gegaan en die geloofden haar verhaal ook niet. Ze hebben haar goed uitgelachen, wilden geen testen laten uitvoeren en geen pv opstellen. En ik ben er 100% zeker van dat zij zo'n dingen niet verzint.

Punt één: politie voert zo geen testen uit, dat is een dokter. En je moet eerst een dokter bezocht hebben die je een medisch attest meegeeft waarmee je dan klacht kan gaan indienen.
Uitlachen geloof ik eerlijk gezegd ook niet. Is je vriendin pas tijdje na de feiten (lees: na douche etc) naar de politie gegaan, kunnen die effectief niet veel meer doen. Een beetje ruwe seks laat ook sporen na. Is dan haar woord tegen het zijne.
En weinig vrouwen hebben de helderheid van geest om na aanranding/verkrachting regelrecht naar de politie te stappen.

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #138 Gepost op: augustus 28, 2011, 21:02:31 »
emmanuelle, iemand die serieus gepest wordt, kan altijd, dag en nacht op mijn steun en luisterend oor rekenen :yes:
ik heb zelf met kinderen gewerkt die dag in, dag uit gepest werden, en geloof me vrij, dat ging bij mij door merg en been!
ik heb hier gelezen van mensen die gepest zijn geweest, en dat moet vreselijk zijn!

maar als iemand verhalen zit te verzinnen, fabeltjes verteld, mensen zit zwart te maken uit medelijden en om aandacht te krijgen,...mja, dan lijkt het mij normaal dat er reacties op komen  :weetniet:

we weten allemaal dat mieke voor hondentrimmer gaat, het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat haar klasgenoten hier op een keer ook eens gaan komen zoeken naar honden... tof he als iedereen direct denkt dat dat weet ik veel wat voor bullebakken zijn... :weetniet:
stel dat hier een leerkracht van die school op komt, of ouders van klasgenoten... allemaal vrij realistisch nog he  :weetniet: tof om dit dan te lezen he...

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #139 Gepost op: augustus 28, 2011, 21:04:59 »
emmanuelle, iemand die serieus gepest wordt, kan altijd, dag en nacht op mijn steun en luisterend oor rekenen :yes:
ik heb zelf met kinderen gewerkt die dag in, dag uit gepest werden, en geloof me vrij, dat ging bij mij door merg en been!
ik heb hier gelezen van mensen die gepest zijn geweest, en dat moet vreselijk zijn!

maar als iemand verhalen zit te verzinnen, fabeltjes verteld, mensen zit zwart te maken uit medelijden en om aandacht te krijgen,...mja, dan lijkt het mij normaal dat er reacties op komen  :weetniet:

we weten allemaal dat mieke voor hondentrimmer gaat, het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat haar klasgenoten hier op een keer ook eens gaan komen zoeken naar honden... tof he als iedereen direct denkt dat dat weet ik veel wat voor bullebakken zijn... :weetniet:
stel dat hier een leerkracht van die school op komt, of ouders van klasgenoten... allemaal vrij realistisch nog he  :weetniet: tof om dit dan te lezen he...
Het is dus allemaal gelogen?? En hoe weet jij dat zo zeker??
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal