collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: op wat kan je zoal besparen?  (gelezen 9873 keer)

Offline chepp

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 669 HV-Punten
Re: op wat kan je zoal besparen?
« Reactie #140 Gepost op: november 20, 2010, 11:55:08 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hopelijk loopt het niet uit in een vechtscheiding zoals bij een vriendin van mij.  :huggg: :huggg: :huggg:

Offline Vero

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 5 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: november 20, 2010, 11:59:37 »
Oei meis, ik denk te weten wat...maar voor elk probleem bestaat er een oplossing hoor!
 :huggg:

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #142 Gepost op: november 20, 2010, 12:01:43 »
Vechtscheiding zou nog licht uitgedrukt zijn als hij zijn zin doordrijft :silenced:
De smeerlap gewoon. Hoe kan iemand nu 15 jaar lang zijn ware aard verbergen? Of wel ligt het aan mij en was ik gewoon te stom om het te zien.
Maar ik laat me niet doen door die kerel hoor. Dat hem dat maar vergeet. Als hij de afspraken kan aanpassen, kan ik dat ook en dan kijk ik enkel nog naar mezelf en naar niemand anders meer.
Dan boor ik hem de grond in :silenced:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline chepp

• *
  • 669 HV-Punten
« Reactie #143 Gepost op: november 20, 2010, 12:07:12 »
Zorgen dat je een goede advocaat hebt. En je zeker niet laten doen. :huggg:

Offline Lies - Onak

• *
  • 18 HV-Punten
« Reactie #144 Gepost op: november 20, 2010, 12:08:46 »
Zonder afbreuk te willen doen aan het topic en uw goede bedoelingen.

Maa rjij moet hem eerst nog uitkopen ? De bank of het sociale woningfonds moet de lening van het huis op uw naam alleen willen zetten. En dat gaan ze nooit doen als je niet voldoende middelen hebt. Wat blijkt uit dit topic.
In the end everything will be fine... if it's not fine, it's not the end

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #145 Gepost op: november 20, 2010, 12:10:17 »
Hopelijk kun je het deftig afronden tussen jullie twee  :huggg:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #146 Gepost op: november 20, 2010, 12:10:33 »
en opletten met wat je over hem op internet schrijft  :wink:
dat kan en mag tegen u gebruikt worden.

sterkte.

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #147 Gepost op: november 20, 2010, 12:14:45 »
Veel sterkte in ieder geval.. Probeer het zo goed mogelijk af te sluiten, al was het maar voor de kinderen!

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #148 Gepost op: november 20, 2010, 12:17:10 »
Zonder afbreuk te willen doen aan het topic en uw goede bedoelingen.

Maa rjij moet hem eerst nog uitkopen ? De bank of het sociale woningfonds moet de lening van het huis op uw naam alleen willen zetten. En dat gaan ze nooit doen als je niet voldoende middelen hebt. Wat blijkt uit dit topic.
De afspraak tussen ons was dat ik dat niet zou moeten doen. Om allerlei redenen, maar nu ineens bedenkt hij zich en wilt hij dat ik hem wl uitkoop.
Dat verandert natuurlijk alles h. ah ja...als de lening gewoon doorliep (en ik had al contact gehad met het vlaams woningfonds en dat zou geen probleem zijn om de lening door te trekken. Zolang die betaald werd, was er geen probleem), wilde ik gewoon kijken dat ik rond zou komen. 't Zou ook de eerste keer zijn dat ik werkelijk er helemaal alleen voor zou staan en dan wilde ik graag besparen als dat kon (of het nodig zou zijn, zou dan wel blijken nadien, maar het is nooit slecht om wat achter de hand te kunnen houden).
Maar ja...als ik hem nog eens moet terugbetalen, kom ik er nooit. Das gewoon de realiteit en moet ik alsnog de boel verkopen en verhuizen.

Daar gaat dus de afspraak van 'ik maak het u niet moeilijk en gij mij niet'.
In ieder geval....zoals ik dus al zei...ik heb nog enkele troeven achter de hand en dan kan ik  het huis zeker houden, want dan moet hij mij uitbetalen.
Kzie d'er misschien wel stom uit, maar ik ben het nog altijd niet.

en opletten met wat je over hem op internet schrijft  :wink:
dat kan en mag tegen u gebruikt worden.

sterkte.
Ik schrijf toch niets verkeerd. :weetniet: hij mag gerust weten dat ik hem de grootste smeerlap vindt en dat hij werkelijk laag bezig is en dat ik me niet zonder slag of stoot over zal geven aan zijn grillen. :yes:

Veel sterkte in ieder geval.. Probeer het zo goed mogelijk af te sluiten, al was het maar voor de kinderen!
Dat was nt de bedoeling van de afspraken die we gemaakt hadden (maar meneer wilde nog niet tekenen, omdat de advocaat het nog niet nagelezen had en ons nog niets had laten weten ivm rechtsgeldigheid), maar nu ineens bedenkt hij zich dus.
Mijn grootste zorg zijn de kinderen, maar ik vraag me af of dat bij hem ook zo is :silenced:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #149 Gepost op: november 20, 2010, 12:22:03 »
Het is maar een tip dat ik je wil geven hoor. Je doet er mee wat je wil, tenslotte zal ik er niet van wakker liggen.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #150 Gepost op: november 20, 2010, 12:43:09 »
Het is maar een tip dat ik je wil geven hoor. Je doet er mee wat je wil, tenslotte zal ik er niet van wakker liggen.
Weet ik wel hoor :wink:
maar ik weet dus cht niet wat ik verkeerd geschreven heb :denk:

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #151 Gepost op: november 20, 2010, 12:52:55 »
Ik denk dat die tip eerder 'preventief' was.

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #152 Gepost op: november 20, 2010, 12:58:03 »
Ik denk dat die tip eerder 'preventief' was.
Ah ok. ben d'er niet goed bij :oops:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
« Reactie #153 Gepost op: november 20, 2010, 13:08:41 »
De afspraak tussen ons was dat ik dat niet zou moeten doen. Om allerlei redenen, maar nu ineens bedenkt hij zich en wilt hij dat ik hem wl uitkoop.
Dat verandert natuurlijk alles h. ah ja...als de lening gewoon doorliep (en ik had al contact gehad met het vlaams woningfonds en dat zou geen probleem zijn om de lening door te trekken. Zolang die betaald werd, was er geen probleem), wilde ik gewoon kijken dat ik rond zou komen. 't Zou ook de eerste keer zijn dat ik werkelijk er helemaal alleen voor zou staan en dan wilde ik graag besparen als dat kon (of het nodig zou zijn, zou dan wel blijken nadien, maar het is nooit slecht om wat achter de hand te kunnen houden).
Maar ja...als ik hem nog eens moet terugbetalen, kom ik er nooit. Das gewoon de realiteit en moet ik alsnog de boel verkopen en verhuizen.
Hij zal het geld ook nodig hebben om een nieuw leven uit te bouwen h. Anders was het wel een hele mooie cadeau h  :wink:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #154 Gepost op: november 20, 2010, 13:09:10 »
Vechtscheiding zou nog licht uitgedrukt zijn als hij zijn zin doordrijft :silenced:
De smeerlap gewoon. Hoe kan iemand nu 15 jaar lang zijn ware aard verbergen? Of wel ligt het aan mij en was ik gewoon te stom om het te zien.
Maar ik laat me niet doen door die kerel hoor. Dat hem dat maar vergeet. Als hij de afspraken kan aanpassen, kan ik dat ook en dan kijk ik enkel nog naar mezelf en naar niemand anders meer.
Dan boor ik hem de grond in :silenced:

Oei meid toch  :huggg: heel veel sterkte hoor, ik hoop dat jullie er op en of andere manier uit komen  :huggg:

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #155 Gepost op: november 20, 2010, 13:19:51 »
Hij zal het geld ook nodig hebben om een nieuw leven uit te bouwen h. Anders was het wel een hele mooie cadeau h  :wink:
Ja zeker wel, maar ik doe hem zeker niet te kort hoor. Hij heeft zelf mogen kiezen. Ofwel zelf iets zoeken of hier blijven wonen en hij heeft gekozen. :weetniet:
Oei meid toch  :huggg: heel veel sterkte hoor, ik hoop dat jullie er op en of andere manier uit komen  :huggg:
Khoop het ook, maar vanaf nu alles op papier. Niks onderlinge afspraken meer.

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
« Reactie #156 Gepost op: november 20, 2010, 13:37:38 »
Ja zeker wel, maar ik doe hem zeker niet te kort hoor. Hij heeft zelf mogen kiezen. Ofwel zelf iets zoeken of hier blijven wonen en hij heeft gekozen. :weetniet:
Ik weet natuurlijk niet wat de afspraken voor de rest zijn/waren.
Maar jullie hebben altijd samen afbetaald, dus 50% van het bedrag dat afbetaald is, zou hem toebehoren. Dan spreken we niet over een paar 1000euro h.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #157 Gepost op: november 20, 2010, 16:33:04 »
Niet alleen 50% van het afbetaalde bedrag, maar ook 50% van de extra waarde die het huis ondertussen heeft.

Offline manuela

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 30 HV-Punten
« Reactie #158 Gepost op: november 22, 2010, 17:24:29 »
hier in leopoldsburg  staan in de Delhaize produkten die tegen vervaldatum zijn aan -50%  :thumbs:
we kopen dan een heel deel vlees en vis en steken dit dan in de diepvriezer - zo kan je ook heel wat besparen

@Gwenda : zoals ik in een ander topic al vermelde heb ik kinderkleding staan dat weg mag. laat maar iets weten als je interesse hebt. ikzelf ben van Leopoldsburg
Heb ook nog een beetje kleding van mij dat te klein is. Welke maat van kleding heb je?
« Laatst bewerkt op: november 22, 2010, 17:38:44 door manuela »
eens een bull, altijd een bull

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal