collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meest genante momenten  (gelezen 19314 keer)

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meest genante momenten
« Reactie #240 Gepost op: juni 28, 2012, 19:28:59 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hier als ik op een parking sta en mijn papieren zit in te vullen kruip ik soms in rare hoeken om nog een papier te vinden en heel vaak ga ik met mijn arm dan leunen op mijn toeter en dan tuut ik voor heel die parking en kijken de mensen zo van :'was dat naar mij  :weetniet:'

:vuistje:

:lol:
Deze week iets gelijkaardig voorgehad.  Ik ging met een vriendin iets eten en ik rij.  We zijn aan het babbelen en ineens begon de radio altijd maar harder en harder te spelen.  Ik zeg net tegen m'n vriendin dat dat spel precies ineens een eigen leven begon te lijden, toen ik besefte dat ik met mijn hand op de volumeknop op m'n stuur aan het duwen was.  :doh:

Offline Fie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #241 Gepost op: juni 28, 2012, 19:40:01 »
Eentje in de trant van Karo en haar verpleegsteruniform :lol:

Op kot in mijn eerste jaar waren er 6 kamers per unit. 1 kamer was nog vrij aan het begin van het academiejaar, en bleef de weken nadien ook nog vrij.

Ik had intussen goed kennis gemaakt met mijn kotgenoten, 't was altijd heel leutig en plezant. Iemand die mijn kotgenoot en ik kenden verjaarde, 't was een beetje een speciale, en we wilden haar voor haar verjaardag als grap een opblaaspop cadeau doen, een "Jason tight butthole". Dus op een avond zaten mijn kotgenoot en ik naar allemaal sekssites te surfen, op zoek naar zo'n opblaaspop. De kotgenoot was een computerfreak, en had zo'n gigantisch beeldscherm, we konden alles dus goed zien, meerdere schermen naast elkaar openen, ...

Op een gegeven moment horen we een kuchje achter ons.

"Hallo, ik stoor toch niet? Ik ben Saïd, jullie nieuwe kotgenoot!"

Wat Saïd op dat moment net van ons dacht, was nogal makkelijk te raden, want hoe hard we ook probeerden die vensters dicht te klikken, het hele beeldscherm stond VOL sekssites met opblaaspoppen :oops:

't Is nadien nog allemaal in orde gekomen, onze 2e indruk was beter dan onze eerste :mrgreen:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #242 Gepost op: juni 28, 2012, 20:45:11 »
vandaag in het rusthuis, ben daar pedicure,
nieuwe man, ik begin aan zijn rechtervoet, doe ondertussen een babbeltje, voet
is klaar, vraag om zijn andere voet op het beensteuntje te leggen,

die man: welke voet,
ikke: awel uwe linkse

man zijn onderbeen was afgezet en ik had dat nog niet gezien :oops: :oops: :oops:
heel vervelend zene

Troost u ik moest op mijn nachtshift tijdens de eerste toer een man zijn voeten insmeren met een bepaalde zalf...
Dus ik doe 1 voet, vraag zijn 2de voet, die mens schiet in de lach en wijst naar zijn deur: die staat daar al in zijn hoek.
Ipv dat ze dan VOET zetten en niet VOETEN :s kheb me uitgebreid geexcuseerd en hij maar lachen me mij

Offline christelbalou

• *
  • 2139 HV-Punten
« Reactie #243 Gepost op: juni 28, 2012, 22:02:10 »
Troost u ik moest op mijn nachtshift tijdens de eerste toer een man zijn voeten insmeren met een bepaalde zalf...
Dus ik doe 1 voet, vraag zijn 2de voet, die mens schiet in de lach en wijst naar zijn deur: die staat daar al in zijn hoek.
Ipv dat ze dan VOET zetten en niet VOETEN :s kheb me uitgebreid geexcuseerd en hij maar lachen me mij

Super dat die mens daar mee kon lachen, mijne patiënt niet :muur: :muur:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #244 Gepost op: juni 28, 2012, 22:10:22 »
Super dat die mens daar mee kon lachen, mijne patiënt niet :muur: :muur:

mja de mijne gelukkig wel... Hij is kort nadien zijn 2de been ook kwijtgeraakt en zelfs toen zag hij de vrolijke noot er nog van...
Kheb altijd enorm veel respect gehad voor die man zijn moed!

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #245 Gepost op: juni 28, 2012, 22:18:18 »
Fie!  :rolf:

Offline stropertje

• hondenvriend pro
  • *
  • 378 HV-Punten
« Reactie #246 Gepost op: juni 28, 2012, 22:41:16 »

Haha. Dat doet er mij aan denken. Mijn broer zijn ex-schoonvader (ofzoiets) had ook één beenprothese. Hij maakte het dan eerder voor zijn familieleden genant. Want in gelijk wel restaurant, bijeenkomst,... hij was maakt hij de mensen wijs dat hij nog erg lenig is: hij kan z'n been nog in zijn nek leggen. Waarop hij z'n been losmaakt en in z'n nek legt. De meeste mensen verschieten zich een bult, wat hij super vindt natuurlijk. ik nam z'n been vast, en ging er mee gaan lopen.

Offline karendb

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #247 Gepost op: juni 28, 2012, 23:03:52 »
Haha. Dat doet er mij aan denken. Mijn broer zijn ex-schoonvader (ofzoiets) had ook één beenprothese. Hij maakte het dan eerder voor zijn familieleden genant. Want in gelijk wel restaurant, bijeenkomst,... hij was maakt hij de mensen wijs dat hij nog erg lenig is: hij kan z'n been nog in zijn nek leggen. Waarop hij z'n been losmaakt en in z'n nek legt. De meeste mensen verschieten zich een bult, wat hij super vindt natuurlijk. ik nam z'n been vast, en ging er mee gaan lopen.
Haha! Is wel knap van die man dat ie er zo positief mee omgaat! :thumbs:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #248 Gepost op: juli 02, 2012, 01:57:41 »
ik nam z'n been vast, en ging er mee gaan lopen.
:rofl:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Evil Lien

• *
  • 585 HV-Punten
« Reactie #249 Gepost op: oktober 01, 2013, 18:18:36 »
Ik zal deze nog eens vanonder het stof halen...  :oops:

Ik ging deze voormiddag met Leyka naar de markt. Ze had haar rugzakje aan en gedroeg zich enorm voorbeeldig. Ik vind het een goeie oefening voor haar omdat ze het toch nog steeds geregeld moeilijk heeft met kleine hondjes die uitdagend blaffen naar haar. En waar vind je veel kleine hondjes om te oefenen... juist, op de markt, aan de hand van bommakes die met alles bezig zijn behalve hun hond.
Zoals gezegd, het ging allemaal heel vlot en ik zo fier als een gieter.

Nu had ik vandaag voor het eerst winterschoenen van vorig jaar uit de kast gehaald, maar wist niet meer dat er bij eentje geen antislip meer onder was. Op een bepaald moment was er dan toch één hondje waar madame Leyka op moest reageren, en net dan stond ik niet stabiel. En jawel, ik vloog daar door de lucht...  :doh:  in het midden van een drukke markt. Ik wilde eigenlijk liefst gewoon door de grond zakken.  :muur:

Toch nog een geluk bij een ongeluk : ik moet vrijdag terug beginnen werken na 7 maand thuisgezeten te hebben door een polsoperatie. Godzijdank ben ik niet op mijn pols terechtgekomen! Ik denk niet dat ik dan naar mijn werk had durven bellen  :?  Gelukkig enkel wat blauwe plekken en schaafwonden. En morgenvroeg waarschijnlijk uit bed rollen ipv stappen.

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #250 Gepost op: november 28, 2013, 12:05:28 »
Ik stuurde net een redelijk ongepast berichtje, voor mijn ventje bedoeld, naar mijn vroeger trainer en tevens vriend.  :muur: :muur:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline Evil Lien

• *
  • 585 HV-Punten
« Reactie #251 Gepost op: november 28, 2013, 12:20:20 »
Ik stuurde net een redelijk ongepast berichtje, voor mijn ventje bedoeld, naar mijn vroeger trainer en tevens vriend.  :muur: :muur:

:lol:  En, heeft hij al geantwoord?  :mrgreen:

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #252 Gepost op: november 28, 2013, 12:27:04 »
:lol:  En, heeft hij al geantwoord?  :mrgreen:
Nee  :shifty:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #253 Gepost op: november 28, 2013, 12:28:54 »

Dat zal een heel genant moment zijn wanneer je hem voor het eerst terug ziet  :vuistje:

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #254 Gepost op: november 28, 2013, 12:31:30 »
Dat zal een heel genant moment zijn wanneer je hem voor het eerst terug ziet  :vuistje:
:doh: :doh:  :oops:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #255 Gepost op: november 28, 2013, 14:54:17 »
Oeh, ik heb hier nog nooit gereageerd, maar ben ook zo'n beetje ne klungel:

- Ik ben eens naar de garage gereden met mijn Fiesta omdat mijn ABS het niet deed.  Ik dus zo gans verontwaardigd: 'hoe kan da nu, mijne vorige fiesta was ouder en lag beter op de weg dan deze, belachelijk gewoon'.  Waarop de garagist de motorkap opentrekt en gelijk zegt: 'bij uwe vorige zat hier waarschijnlijk ook ne grote zwarte plastic bak met daarin uwe ABS'  :shifty:  Ik had er dus gene

- Ik ben zo eens in Spanje midden op de markt tegen een paaltje gelopen omdat ik de kaart aant bekijken was.  En in plaats van gewoon om te vallen gingen mijn benen de lucht in en mijn hoofd omlaag als bij een wip-wap

- Op de bedrijfsbarbeque van bij mijn man opt werk heb ik deze zomer nog een domme flater begaan.  Een collega was pas getrouwd en kwam daar aan met zijn vrouwke.  Ik ken die collega al een paar jaar, maar zijn vrouwke kwam mij totaal niet bekend voor.  Dus ik nog zo heel vriendelijk: 'alez, gij zijt nogal veranderd?  Zo uw haar geknipt en alles (had opeens tieten gekregen, man man  :shock:).  Dat vrouwke wist maar niet waar ik het over had en ik snapte niet waarom zij niet kon volgen.  Waarop de secretaresse van het bedrijf mij aanport en in mijn oor zegt: 'Sofie, da was zijn vorige vriendin, dit is al een andere  :oops:.  Die was op een jaar tijd van vriendin veranderd en ermee getrouwd.  Woops

- Ik zie héél slecht dus het is mij al meerdere keren voorgevallen dat ik in het zwembad gewoon tegen de verkeerde sta zeveren.  Dat is op zich nog niet zo erg, maar vant moment dat ge die mannen hun hand probeert vast te houden, beginnen ze keihard te spartelen om weg te geraken  :vuistje:

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #256 Gepost op: november 28, 2013, 15:21:03 »
- Ik zie héél slecht dus het is mij al meerdere keren voorgevallen dat ik in het zwembad gewoon tegen de verkeerde sta zeveren.  Dat is op zich nog niet zo erg, maar vant moment dat ge die mannen hun hand probeert vast te houden, beginnen ze keihard te spartelen om weg te geraken  :vuistje:

:rolf: :rolf: :rolf:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #257 Gepost op: november 28, 2013, 15:40:22 »

Dat ishier ook de reden waarom ik nooit alleen gelaten mag worden in een zwembad   :mrgreen:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline fieke0509

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 251 HV-Punten
« Reactie #258 Gepost op: november 28, 2013, 15:51:35 »
Dat ishier ook de reden waarom ik nooit alleen gelaten mag worden in een zwembad   :mrgreen:

Echt he, ik zou nog met de verkeerde naar huis gaan  :oops:

Ik moet steeds kijken welke kleur zwemshort dat hij aan heeft zodat ik nog iets of wat richting heb, maar soms 'verdwijnt' die gewoon en dan moet ik blijven staan tot hij mij komt zoeken want ik vind dus gene weg meer he.  Ik zou niet uit een zwembad geraken als hij mij laat staan  :oops:

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #259 Gepost op: november 28, 2013, 15:53:14 »
Echt he, ik zou nog met de verkeerde naar huis gaan  :oops:

Ik moet steeds kijken welke kleur zwemshort dat hij aan heeft zodat ik nog iets of wat richting heb, maar soms 'verdwijnt' die gewoon en dan moet ik blijven staan tot hij mij komt zoeken want ik vind dus gene weg meer he.  Ik zou niet uit een zwembad geraken als hij mij laat staan  :oops:

Dat is één van de redenen dat ik niet graag ga zwemmen. Ik zie dus ook niks zonder bril en lenzen. En ik haat het als ik alles wazig zie.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal