collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meest genante momenten  (gelezen 19289 keer)

Offline liesbeth

• Global-Moderator
  • *
  • 859 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • bordercollie forum
Re: Meest genante momenten
« Reactie #220 Gepost op: juni 26, 2012, 01:30:38 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
* In m'n auto op een drukke baan... ik zie in de verte een camion stil staan. Ik ga mooi netjes dicht daarachter staan omdat ik dacht dat hij ook stil stond owv het drukke verkeer.
Na zo'n dikke vijf minuten vraag ik me toch wel af wat er ver voor ons aan de hand is zodat we nu nog steeds stil staan. Net op dat moment krijg ik in de gaten dat die camion z'n vier pinkers heeft
opstaan, die was ergens aan het laden en ik had dat niet gezien. Ik heb dus als een onnozel gaap in m'n eentje op een drukke baan zo'n tien minuten achter een geparkeerde camion gestaan. En ik stond daar zo dicht bij dat ik eerst nog achteruit ben moeten rijden om daar voorbij te kunnen.

* Mijne vorige directeur zit samen in de wijngilde met Tim's tante. Toen Tim's tante 50 werd gaf zij een groot feest, omdat ik moest werken kon ik niet gaan, ik wist dus ook niet wie er allemaal daar geweest was. 's Maandags opt werk vraag ik aan m'n directeur wat hij van het feestje vond van Tim's tante, waarop hij doodleuk zegt: 'welk feestje?'. Die mens was dus blijkbaar niet uitgenodigd.

* Na m'n studies in Leuven heb ik nog een gpb-opleiding gedaan. Tijdens de lessen deontologie zat ik altijd naast Gert. Toffe kerel maar meer wist ik niet van hem.
Gedurende de week had ik een leerkracht van ons gezien. Ik kom zaterdag op school en zeg tegen Gert: 'seg, weet je wie ik deze week gezien heb?' 'Den Boonen, dat is toch een eikel van een vent'. Waarop Gert antwoordt: 'mijn vader of wie bedoel je'. Man man, ik kon wel door de grond zakken van schaamte...

* Ik heb ooit in een cafe gezeten met ons ma en een vriendin.
Op een gegeven moment kreeg ik de neiging om de menukaart af te lezen, maar ergens liep het dus mis...   
Ik zei: 'pina chocolade'
ons ma: 'liesbeth, dat staat er niet'
ikke: 'pinna chocolada'
ons ma:'liesbeth, dat staat er ook niet'
ikke: 'paaina (zo op z'n engels uitgesproken) chocolada'
ons ma: 'liesbeth, die pina was juist'
ikke: 'ahhhhh   bloos bloos bloos bloos pina colada'

* Ik was naar lingo aan het kijken en ze zochten een tien letter woord.
Je krijgt alle letters maar die staan door elkaar.
Toen het antwoord er stond zeg ik zo heel serieus tegen Tim: 'what the hell is een inke - pinkje?'
Tim schiet in de lach en hij zegt: 'liesbeth, er staat wel 'inkepinkje' (voor diegene die het niet kunnen lezen; het is dus het verkleinwoord van een inkeping)
Ik had serieus wat schaamrood op m'n wangen zenne....  bloos

Offline Melissa224

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #221 Gepost op: juni 26, 2012, 03:12:27 »
* In m'n auto op een drukke baan... ik zie in de verte een camion stil staan. Ik ga mooi netjes dicht daarachter staan omdat ik dacht dat hij ook stil stond owv het drukke verkeer.
Na zo'n dikke vijf minuten vraag ik me toch wel af wat er ver voor ons aan de hand is zodat we nu nog steeds stil staan. Net op dat moment krijg ik in de gaten dat die camion z'n vier pinkers heeft
opstaan, die was ergens aan het laden en ik had dat niet gezien. Ik heb dus als een onnozel gaap in m'n eentje op een drukke baan zo'n tien minuten achter een geparkeerde camion gestaan. En ik stond daar zo dicht bij dat ik eerst nog achteruit ben moeten rijden om daar voorbij te kunnen.

* Mijne vorige directeur zit samen in de wijngilde met Tim's tante. Toen Tim's tante 50 werd gaf zij een groot feest, omdat ik moest werken kon ik niet gaan, ik wist dus ook niet wie er allemaal daar geweest was. 's Maandags opt werk vraag ik aan m'n directeur wat hij van het feestje vond van Tim's tante, waarop hij doodleuk zegt: 'welk feestje?'. Die mens was dus blijkbaar niet uitgenodigd.

* Na m'n studies in Leuven heb ik nog een gpb-opleiding gedaan. Tijdens de lessen deontologie zat ik altijd naast Gert. Toffe kerel maar meer wist ik niet van hem.
Gedurende de week had ik een leerkracht van ons gezien. Ik kom zaterdag op school en zeg tegen Gert: 'seg, weet je wie ik deze week gezien heb?' 'Den Boonen, dat is toch een eikel van een vent'. Waarop Gert antwoordt: 'mijn vader of wie bedoel je'. Man man, ik kon wel door de grond zakken van schaamte...

* Ik heb ooit in een cafe gezeten met ons ma en een vriendin.
Op een gegeven moment kreeg ik de neiging om de menukaart af te lezen, maar ergens liep het dus mis...   
Ik zei: 'pina chocolade'
ons ma: 'liesbeth, dat staat er niet'
ikke: 'pinna chocolada'
ons ma:'liesbeth, dat staat er ook niet'
ikke: 'paaina (zo op z'n engels uitgesproken) chocolada'
ons ma: 'liesbeth, die pina was juist'
ikke: 'ahhhhh   bloos bloos bloos bloos pina colada'

Toen het antwoord er stond zeg ik zo heel serieus tegen Tim: 'what the hell is een inke - pinkje?'
Tim schiet in de lach en hij zegt: 'liesbeth, er staat wel 'inkepinkje' (voor diegene die het niet kunnen lezen; het is dus het verkleinwoord van een inkeping)

Ik heb toch ook effe moeten nadenken toen ik inkepinkje las  :oops: :lol: Ik dacht dat dat iets Hollands was  :lol:

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #222 Gepost op: juni 26, 2012, 06:39:31 »
Ik las ook inke-pinkje :mrgreen: je bent dus duidelijk niet alleen. :lol:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #223 Gepost op: juni 26, 2012, 08:10:05 »
Ik heb eentje van op mijn trouw in ver vervlogen tijden.

Van de schoonouders kregen we een heel grote doos en daar zaten verschillende dozen in. Bij alles zat een raadseltje en dan moesten we eerst raden wat het was en dan kijken of het klopte. Dit alles met micro op de dansvloer.

Na een paar pakjes stoten we op een grote doos. De omschrijving is redelijk vaag, maar toen ik de verpakking eraf deed zat er een doos in van een videorecorder (was dus nog de tijd voor de dvd  :mrgreen: ). Ik roep enthousiast door de micro: 'dat is de doos van de video die mijn schoonouders gekocht hebben, maar er gaat iets anders inzitten want wij hebben al een videorecorder!'. (geen idee waarom ik dacht dat iedereen dat moest weten  :vuistje: )

Ik bekijk die doos beter en ik zie dat die nog nooit open geweest is. Ik kreeg het al warm. Ik doe voor de zekerheid de doos toch open en heb toen in de micro gezegd met een klein stemmetje: 'Ah, toch een videorecorder  :oops: :oops:'

De band met schoonmoeder was al niet denderend, maar toen was het helemaal gedaan.  :lol:
Ik kan het haar niet kwalijk nemen, het klonk allemaal enorm ondankbaar. En het leukste van al: het staat allemaal mooi op video. (gelukkig heb ik nu geen recorder meer (nee ook geen 2), dus kan ik het niet meer afspelen  :mrgreen: )

Offline Hanne

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 556 HV-Punten
« Reactie #224 Gepost op: juni 26, 2012, 08:39:36 »
als ik die van de bus lees...

naar de flikkendag willen gaan, en mijn jonge puppy Bo meenemen...
we gaan met een deel van de familie vanuit een randgemeente van Gent richting centrum
die bus is afgeladen vol, waardoor ik met Bo op de arm van voor op de bus sta
mijn nicht staat halfweg de bus...
we vertrekken en opeens hoor ik 'pfffffft'... Bo liet heel stillekes een scheet
stinken, maar stinken, ik stond daar  :fuu:
opeens mijn nicht, keiluid: "Hé Hanne, is dat van Bo dat die stank komt  :shock::doh:
Groetjes -Hanne en Bo-

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #225 Gepost op: juni 26, 2012, 08:47:30 »
als ik die van de bus lees...

naar de flikkendag willen gaan, en mijn jonge puppy Bo meenemen...
we gaan met een deel van de familie vanuit een randgemeente van Gent richting centrum
die bus is afgeladen vol, waardoor ik met Bo op de arm van voor op de bus sta
mijn nicht staat halfweg de bus...
we vertrekken en opeens hoor ik 'pfffffft'... Bo liet heel stillekes een scheet
stinken, maar stinken, ik stond daar  :fuu:
opeens mijn nicht, keiluid: "Hé Hanne, is dat van Bo dat die stank komt  :shock::doh:

Ah ik vind dat net handig, kan je het altijd op de hond steken  :mrgreen:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #226 Gepost op: juni 26, 2012, 08:51:55 »
Nog eentje van op mijn werk...

Kreeg een uitnodiging voor een Halloween- feestje en ik wilde eens kijken naar een geschikte outfit.
Nu als je een beetje googled kom je uiteindelijk wel op zo'n site met allerlei kinky outfits (verpleegster, schoolmeisje,...)
Ik was daar even naar aant kijken maar uiteindelijk de site weggeklikt wegens toch wel iets te sexy voor een feestje.

Nu blijkbaar hield de pc alle geschiedenis bij en mijn baas had die ochtend nog onderdelen liggen opzoeken, toen ik weg was wilde hij terug naar de site van onderdelen.... en die lijst stond ondertussen vol met dingen a la sexykostuums.nl enzo...

Dus de dag nadien word ik daar uiteraard mee geconfronteerd  :mrgreen:
En enkele weken nadien kreeg ik een verpleegstersoutfit en een flikkenkostuumpje :mrgreen:
Ik heb ze wel meegenomen  :oops: :fuu:

We zijn ondertussen 3 jaar later en ik word daar nog steeds aan herinnerd iedere keer hier iemand de verbanddoos neemt.
"Seg, doe u pakske is aan"
« Laatst bewerkt op: juni 26, 2012, 08:53:26 door Karo »

Offline watsonneke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #227 Gepost op: juni 26, 2012, 08:56:10 »
Gisteravond was de onderbuur al uren wederom heel luid muziek aan het spelen en tegen 10u ga ik naar beneden en vraag om aub de muziek iets stiller te zetten.

Had echt niet gezien dat Watson mee naar beneden was gegaan (donker). Ik terug naar boven en hoor een geroep beneden dat ik moest terugkomen;

Watson was dus zijn appartement binnengeglipt en heeft zijn pizza opgegeten terwijl wij stonden te praten :oops:

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
« Reactie #228 Gepost op: juni 26, 2012, 09:05:22 »
We zijn ondertussen 3 jaar later en ik word daar nog steeds aan herinnerd iedere keer hier iemand de verbanddoos neemt.
"Seg, doe u pakske is aan"
:vuistje:

Citaat
Gisteravond was de onderbuur al uren wederom heel luid muziek aan het spelen en tegen 10u ga ik naar beneden en vraag om aub de muziek iets stiller te zetten.

Had echt niet gezien dat Watson mee naar beneden was gegaan (donker). Ik terug naar boven en hoor een geroep beneden dat ik moest terugkomen;

Watson was dus zijn appartement binnengeglipt en heeft zijn pizza opgegeten terwijl wij stonden te praten
:lol:

Offline paulien

• *
  • 714 HV-Punten
  • je maakt me helemaal Sasha!
« Reactie #229 Gepost op: juni 26, 2012, 09:17:45 »

Watson was dus zijn appartement binnengeglipt en heeft zijn pizza opgegeten terwijl wij stonden te praten :oops:

:whoea:

En hoe reageerde je onderbuur?  :mrgreen:

Online pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #230 Gepost op: juni 26, 2012, 09:21:00 »

:lol:

Offline Bloem

• hondenvriend pro
  • *
  • 2031 HV-Punten
  • Loves animals
« Reactie #231 Gepost op: juni 26, 2012, 09:34:11 »
Héél herkenbaar  :roll:

Tessy die een scheet laat terwijl je staat te babbelen op straat met iemand.

Mijn speelpleinkindjes die bij mij komen en vragen "leidster, zit daar ook een baby in?"
Uh néé  :shock:
"Ah mijn mama heeft ook zo'n dikke buik en daar zit een baby in".
Dat was gelukkig vorig jaar.

Of een kinderhand grijpt naar uw haar en trekt er keihard aan terwijl het stemmetje
luidop vraagt "leidster, is dat een pruik"
Tranen schieten in mijn ogen: "Néééén".
Blijkbaar had een andere leidster de dag ervoor een rosse krullende pruik op, bedankt..

En voor de rest heb ik een grote verzameling aan genante momenten, ik ben diegene in de vriendenkring
die altijd op de verkeerde moment een domme opmerking moet maken. Of echt stomme vragen stelt.
Of in het midden van een gesprek toekomt, helemaal niet mee is, en dus mijn eigen versie eraan begin te
breien, wat op het einde voor een belachelijk tafereel zorgt. Jaja.. Ik word vaak "uitgelachen" maar 't zou maar somber zijn zonder mij  :mrgreen:
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn.

Offline christelbalou

• *
  • 2139 HV-Punten
« Reactie #232 Gepost op: juni 26, 2012, 14:04:17 »
vandaag in het rusthuis, ben daar pedicure,
nieuwe man, ik begin aan zijn rechtervoet, doe ondertussen een babbeltje, voet
is klaar, vraag om zijn andere voet op het beensteuntje te leggen,

die man: welke voet,
ikke: awel uwe linkse

man zijn onderbeen was afgezet en ik had dat nog niet gezien :oops: :oops: :oops:
heel vervelend zene

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #233 Gepost op: juni 26, 2012, 15:31:53 »
oh nee Christel!!

Als ik dat hier allemaal lees kom ik toch geen speciale blunders tegen :mrgreen:

Offline Bloem

• hondenvriend pro
  • *
  • 2031 HV-Punten
  • Loves animals
« Reactie #234 Gepost op: juni 26, 2012, 16:28:23 »
Domme vragen nummer honderdduizend:

Daarnet, bij Trust in het asiel (is eventjes rijden, maar wanneer ik kan ga ik daar wel eens langs).
Ik vroeg een vuurtje, Trust had er geen, is dan ook geen roker. Ook geen lucifers..
Een medewerker passeert, ik vraag haar een vuurtje. En 'k had prijs, want in haar auto had ze een vuurtje!  :dance:
Ze zei: "ge moet dan wel efkes meekomen". Ik frons mijn wenkbrauwen en dan pas heb ik het door;
De aansteker in de auto dat zowel iéderéén heeft in zijn auto. OMG ik heb da zélf!
Al die keren dat ik dus een vuurtje vroeg in het verleden kon ik evengoe dat aangestoken hebben
in mijnen auto  :fuu:
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn.

Offline liesbeth

• Global-Moderator
  • *
  • 859 HV-Punten
    • bordercollie forum
« Reactie #235 Gepost op: juni 26, 2012, 23:19:14 »
Domme vragen nummer honderdduizend:

Daarnet, bij Trust in het asiel (is eventjes rijden, maar wanneer ik kan ga ik daar wel eens langs).
Ik vroeg een vuurtje, Trust had er geen, is dan ook geen roker. Ook geen lucifers..
Een medewerker passeert, ik vraag haar een vuurtje. En 'k had prijs, want in haar auto had ze een vuurtje!  :dance:
Ze zei: "ge moet dan wel efkes meekomen". Ik frons mijn wenkbrauwen en dan pas heb ik het door;
De aansteker in de auto dat zowel iéderéén heeft in zijn auto. OMG ik heb da zélf!
Al die keren dat ik dus een vuurtje vroeg in het verleden kon ik evengoe dat aangestoken hebben
in mijnen auto  :fuu:

Niet iedereen heeft dat in z'n auto he! Tegenwoordig is dat een optie (aansteker en assenbakje).

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #236 Gepost op: juni 28, 2012, 18:42:29 »
Toen ik juist aan het werk was ging de telefoon; het was voor mij; ik neem op en zeg "Ah, bomma, hoe gaat het met je ?" Hoor ik aan de andere kant heel koel zeggen "Het is de personeelsdienst"  :doh: Reactie van de collega's : het is maar te hopen voor je dat die vrouw inderdaad van middelbare leeftijd is.

Offline kathytjeuh_newfy

• *
  • 748 HV-Punten
« Reactie #237 Gepost op: juni 28, 2012, 18:46:07 »
Hier als ik op een parking sta en mijn papieren zit in te vullen kruip ik soms in rare hoeken om nog een papier te vinden en heel vaak ga ik met mijn arm dan leunen op mijn toeter en dan tuut ik voor heel die parking en kijken de mensen zo van :'was dat naar mij  :weetniet:'

:vuistje:

~ Yana 16/01/2012 ~

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #238 Gepost op: juni 28, 2012, 18:50:29 »
En in welk jaar was dat?  :mrgreen: :vuistje: :vuistje: :vuistje:
2003 - 2004 ongeveer :mrgreen:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #239 Gepost op: juni 28, 2012, 19:02:37 »
genant..zeer genant..maar gelukkig was ik alleen om da moment.
Toen ik 34weken zwanger was ging ik naar Jette voor een monitoring.
Het was al wat laat en ik moest 's avonds weg dus echt goed gezind was ik al niet.
Stond ik op een helling aan een kruispunt achter een rij auto's voor het verkeerslicht te wachten.
groen, rij links naast mij rijdt door, mijn rij staat stil...ik was me al aan het opjagen tegen de diegene vooraan die het verkeer aan het ophouden was. (dacht ik)
Het werd weer rood..terug groen, rij naast mij rijdt weer door en mijn rij blijft maar stil staan..
Geduldig als ik was begon ik me nu echt kwaad te maken en probeerde me in de rij links te zwieren om toch maar weg te raken.
Wordt dat terug rood...na veel gevloek merk ik oppeens iets merkwaardig op...en toen mijn frank viel kon ik mezelf wurgen, ik stond gewoon achter een rij geparkeerde wagens!!  :muur: :doh: :doh: :doh: :doh:
Kan't geloven dat mijn rij niet bewoog.

:whoea: Dat valt nog mee. Ik heb dat ooit ook meegemaakt in Deurne, niet zwanger maar wel met 2 collega's in de auto. :mrgreen:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal