collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meest genante momenten  (gelezen 19270 keer)

Offline Hanne

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 556 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meest genante momenten
« Reactie #200 Gepost op: juni 23, 2012, 14:44:28 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
examen voor mijn autorijbewijs, na de rit terug richting examencentrum...
"u mag zich voor het gebouw parkeren mevrouw, het zit erop..."
parkeerplaatsen, allemaal recht naast elkaar...
met al mijn zenuwen parkeer ik me zo dicht tegen de andere auto zodat... de instructeur zijn deur niet kon open doen  :oops:
al een geluk kon hij er mee lachen en was ik toch geslaagd  :lol:
Groetjes -Hanne en Bo-

Offline karendb

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #201 Gepost op: juni 23, 2012, 14:46:26 »
Al werkend op de luchthaven:

"bent u zwanger mevrouw? dan kan u desgewenst naast de RX passeren".
---> mevrouw was niet zwanger. Ik heb zo'n dingen ook nooit meer gezegd (= levenservaring  :mrgreen:).

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #202 Gepost op: juni 23, 2012, 14:49:04 »

---> mevrouw was niet zwanger. Ik heb zo'n dingen ook nooit meer gezegd (= levenservaring  :mrgreen:).

oh ja, kan ervan meespreken...

een vriendin: we hebben nieuws, XXX krijgt een broertje erbij!
Ik: ja ik dacht al! Die is precies terug zwanger, maar ik durfde niks zeggen! Proficiat!'
zij: 'euh, we gaan een kindje adopteren'
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Offline luigi

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #203 Gepost op: juni 23, 2012, 14:52:27 »

Ik: ja ik dacht al! Die is precies terug zwanger, maar ik durfde niks zeggen! Proficiat!'

hahaha :rofl:

In de winkel zeg ik dat dus nooit voor ze eerst zelf iets zeggen erover. We hebben zo al in het atelier gestaan tegen elkaar 'zou ze terug zwanger zijn of zou dat na een jaar nog niet weg  zijn'

Offline karendb

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #204 Gepost op: juni 23, 2012, 14:53:00 »

Hahahaha, dat is wel nog 100x erger omdat je haar kent. :lol:
Die vrouw op de luchthaven was echt super vrolijk en ze gingen duidelijk 'onder vriendinnen' op vakantie...de sfeer zat er duidelijk goed in.  :lol: Toen ik dat zei, greep ze recht naar haar buik en haar vriendinnen begonnen super hard te lachen. Ik voelde de grond zo onder me wegzakken. :oops:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #205 Gepost op: juni 23, 2012, 14:58:24 »

:whoea:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #206 Gepost op: juni 23, 2012, 15:24:20 »

Been there, done that. Tegen de nieuwe NL buurvrouw die met een kleine op de arm stond: "O, en wanneer komt de volgende?"

Antwoordt ze met NL fijngevoeligheid: O, maar ik ben niet zwanger, ik ben gewoon vet!"
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline karendb

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #207 Gepost op: juni 23, 2012, 15:31:06 »
Been there, done that. Tegen de nieuwe NL buurvrouw die met een kleine op de arm stond: "O, en wanneer komt de volgende?"

Antwoordt ze met NL fijngevoeligheid: O, maar ik ben niet zwanger, ik ben gewoon vet!"
Haha die hollanders met hun 'recht voor de raap'-praat. Geen doekjes om winden ---> heerlijk! :lol: (alé, in bepaalde gevallen toch en liefst als ik er niet bij betrokken ben  :mrgreen:)

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #208 Gepost op: juni 23, 2012, 16:14:38 »
Het meest genante wat ik ooit meegemaakt heb, dit ga ik nooit vergeten...
Als kindje ging ik altijd driekoningen zingen. Nu was het een jaar dat geen vriendjes van mij konden, dus ikke alleen op pad.
Wij gingen dan altijd zo verkleed, en ik met een lang wit laken over mijn hoofd. Op een gegeven moment bel ik aan een huis (zeg maar villa) aan, er doet een man open, en met dat die ziet dat het voor driekoningen is, gooit die kwaad de deur weer dicht. Ik wou terug doorgaan, maar merkte dat mijn laken tussen de deur zat, moest ik terug aanbellen  :oops:  :oops:

Offline Zien

• hondenvriend pro
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #209 Gepost op: juni 23, 2012, 17:16:39 »
Ik vrees dat dit topic het cliché over vrouwen en auto's alle eer aan doet :mrgreen:

Ik heb er nog eentje, in de categorie zet-je-ouders-eens-ten-schande, van een paar jaar geleden.
Een vriendin organiseerde zo'n upperdare-avond (=demonstratie van licht erotische artikelen).
Dikke fun de hele avond met een bende vrouwen en natuurlijk hoorde daar een aankoop bij.   Ik besloot een crèmeke te kopen dat als eigenschap heeft dat het wat begint te tintelen en het besmeerde lichaamsdeel in 'vuur en vlam zet'.   
Dat crèmeke stond al snel in mijn schuif van mijn nachtkastje en werd zo regelmatig wel eens gebruikt.

Michiel was een jaar of 2 en had tijdens een zwerftochtt in huis aan dat crèmeke gezeten.    Hij had er serieus aan aan het likken geweest en dat prikte aan zijn tong en die tong deed zeer.
Dus wij hem verteld dat hij dat niet meer mocht doen, dat dat een zalfje voor de mama's en de papa's is.     Voor alle zekerheid had ik het crèmeke aan mijn vent gegeven om wat beter weg te zetten, maar die had dat niet zorgvuldig gedaan.

Een tijdje later kwamen mijn schoonouders babysitten en toen we die avond terugkwamen vroegen ze aan ons 'zeg, wat is er met Michiel zijn tong gebeurd?  Hij vertelt dat die pijn doet en dat dat komt van een zalfje van mama en papa'.   Blijkbaar had Michiel dat verteld en was dan met die pot komen aandraven.      Daar staat toch wel ergens iets van kamasutra op vermeld, maar mijn schoonouders kennen dat niet (of deden alsof).
Ik spaar geen geld.    Ik spaar mooie momenten!

Offline karendb

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #210 Gepost op: juni 23, 2012, 17:20:33 »
Ik vrees dat dit topic het cliché over vrouwen en auto's alle eer aan doet :mrgreen:

Ik heb er nog eentje, in de categorie zet-je-ouders-eens-ten-schande, van een paar jaar geleden.
Een vriendin organiseerde zo'n upperdare-avond (=demonstratie van licht erotische artikelen).
Dikke fun de hele avond met een bende vrouwen en natuurlijk hoorde daar een aankoop bij.   Ik besloot een crèmeke te kopen dat als eigenschap heeft dat het wat begint te tintelen en het besmeerde lichaamsdeel in 'vuur en vlam zet'.   
Dat crèmeke stond al snel in mijn schuif van mijn nachtkastje en werd zo regelmatig wel eens gebruikt.

Michiel was een jaar of 2 en had tijdens een zwerftochtt in huis aan dat crèmeke gezeten.    Hij had er serieus aan aan het likken geweest en dat prikte aan zijn tong en die tong deed zeer.
Dus wij hem verteld dat hij dat niet meer mocht doen, dat dat een zalfje voor de mama's en de papa's is.     Voor alle zekerheid had ik het crèmeke aan mijn vent gegeven om wat beter weg te zetten, maar die had dat niet zorgvuldig gedaan.

Een tijdje later kwamen mijn schoonouders babysitten en toen we die avond terugkwamen vroegen ze aan ons 'zeg, wat is er met Michiel zijn tong gebeurd?  Hij vertelt dat die pijn doet en dat dat komt van een zalfje van mama en papa'.   Blijkbaar had Michiel dat verteld en was dan met die pot komen aandraven.      Daar staat toch wel ergens iets van kamasutra op vermeld, maar mijn schoonouders kennen dat niet (of deden alsof).
Ik vrees dat ze deden alsof. :mrgreen:
Het is trouwens te hopen dat Michieltje zich dat niet meer kan herinneren als hij groot is. :lol:
« Laatst bewerkt op: juni 23, 2012, 17:22:13 door karendb »

Offline watsonneke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #211 Gepost op: juni 23, 2012, 17:20:49 »

OMG  :lol:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #212 Gepost op: juni 23, 2012, 18:18:37 »
Ooh over licht erotische dingen gesproken... :roll:

Was ooit is met een vriendje naar mijn ouders hun appartement aan zee getrokken en ik had een 'attribuut' mee.
Ik had uitgepakt en omdat we daar toch alleen waren had ik mijn toiletgerief + attribuut gewoon al even op de kast gezet om dan gauw iets te gaan eten.
Nu scheelde er blijkbaar iets aan de chauffage daar en een vriend van mijn ouders ging dat komen fixen maar wij wisten van niks.
Nadien mocht ik horen dat er zo'n schoon 'Grieks beeldje' op de kast stond te pronken.. :doh:

Ik woonde net terug alleen en was verhuisd naar een gelijkvloersapparte ment.
Omdat de Bulletjes graag op bed lagen had ik de deur van de slaapkamer open gelaten.
Naast mijn bed stond een mandje met 'attributen', wel discreet en niet in't zicht ofzo.
Vega zat op die moment in haar sloopperiode en omdat ik voltijds werkte vroeg ik aan mijn ma of ze af en toe is kwam checken of alles nog in orde was.
Belt ze mij op het werk 'seg, vega heeft een feestje gehad, ik heb haar in de bench gestoken, je moet zelf maar opruimen'
Ikke 'ahja oke'
Dus ik kom s'avonds thuis.... attributen all over the place  :?

Offline watsonneke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #213 Gepost op: juni 23, 2012, 19:00:00 »

oepsiwoepsi  :fuu:

Offline watsonneke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #214 Gepost op: juni 23, 2012, 19:02:11 »

Was ooit is met een vriendje naar mijn ouders hun appartement aan zee getrokken en ik had een 'attribuut' mee.
Ik had uitgepakt en omdat we daar toch alleen waren had ik mijn toiletgerief + attribuut gewoon al even op de kast gezet om dan gauw iets te gaan eten.
Nu scheelde er blijkbaar iets aan de chauffage daar en een vriend van mijn ouders ging dat komen fixen maar wij wisten van niks.
Nadien mocht ik horen dat er zo'n schoon 'Grieks beeldje' op de kast stond te pronken.. :doh:

Omdat de Bulletjes graag op bed lagen had ik de deur van de slaapkamer open gelaten.
Naast mijn bed stond een mandje met 'attributen', wel discreet en niet in't zicht ofzo.
Vega zat op die moment in haar sloopperiode en omdat ik voltijds werkte vroeg ik aan mijn ma of ze af en toe is kwam checken of alles nog in orde was.
Belt ze mij op het werk 'seg, vega heeft een feestje gehad, ik heb haar in de bench gestoken, je moet zelf maar opruimen'
Ikke 'ahja oke'

OMG  :thumbsup:

Offline Anja

• *
  • 631 HV-Punten
    • http://www.trimstyle.be
« Reactie #215 Gepost op: juni 23, 2012, 19:04:05 »

Ikke 'ahja oke'

Oeps.

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #216 Gepost op: juni 23, 2012, 19:49:59 »

Ikke 'ahja oke'
LOL

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #217 Gepost op: juni 23, 2012, 20:02:00 »
Buurvrouw van m'n ouders: 'Ah, ik wist niet dat er nog eentje onderweg was bij jullie'
Ik: 'Ja hoor'
Buurvrouw: 'En, voor wanneer is 't?'
Ik: 'Voor twee maand geleden, hij zit daar in de auto'

:oops:

Offline watsonneke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #218 Gepost op: juni 23, 2012, 20:28:17 »
Buurvrouw van m'n ouders: 'Ah, ik wist niet dat er nog eentje onderweg was bij jullie'
Ik: 'Ja hoor'
Buurvrouw: 'En, voor wanneer is 't?'
Ik: 'Voor twee maand geleden, hij zit daar in de auto'

:oops:

auch  :fuu:

Offline fibitje

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 26 HV-Punten
« Reactie #219 Gepost op: juni 26, 2012, 00:22:51 »
ZALIG topic!
Ikzelf heb een soort talent in het afgaan als ik de bus neem:

Afgang 1: ik stapte de bus op terwijl ik in een druk telefoongesprek zat, ik liep de chauffeur voorbij en toen ik voorbij de vierzit was in de bus(wie de bus neemt zal wel snappen wat ik bedoel, wie het niet vaak neemt--> het is de plek bijna voor de deuren), dan struikelde ik over een voet/tas/weet ik veel wat van iemand maar ik struikelde dus en hierdoor vloog de gsm uit mijn handen en jawel hoor... deze vloog mooi door de deur van de bus naar buiten! Uiteraard gebeurde dit ook gelijktijdig met het feit dat de bus de deuren sloot en verder reed.  :muur: En dan kom je op dat genant moment dat heel de bus je aanstaart omdat je de bus moet doen stoppen om je gsm, die in drie stukken (batterij, voorkant en achterkant) uiteen ligt, te gaan oprapen ergens langs de weg  :oops: :oops: :oops:

Afgang 2: nog snel op de bus willen stappen als deze bijna wegrijdt met als gevolg dat de buschauffeur de deuren al wou sluiten en je tussen de deuren van de bus steekt.

Afgang 3: mijn hond heeft ooit plots getrokken waardoor ik de leiband losliet, is zo achter een vriendin aangelopen (die ook een hond bij zich had maar net op de bus aan het opstappen was) en was dus op de bus gelopen achter hen. Mocht ik vervolgens nog achter haar aan hollen om haar van die bus te halen ;-) Rode kaakjes!  :oops:

Afgang 4: twee uur op een bus staan wachten aan het station die maar niet komt, tot je uiteindelijk op dat breekpunt komt dat je tegen een oud vrouwtje begint te klagen over de bus en het uiteindelijk tot je doordringt dat je gewoon op het verkeerde perron zit en er niets mis is met de bus :oops:

Afgang 5: En het ergste van al gebeurde toen ik 16 was en mijn toenmalige vriend de bus zag opstappen. Ik dacht hem te verrassen omdat hij mij niet gezien leek te hebben en stapte dus op hem af en ging snel naast hem zitten en wou hem een kus op zijn wang geven om zijn aandacht te trekken (omdat hij van mij wegkeek, staarde uit het raam)... Het gebeurde zo snel dat pas toen ik met mijn lippen tegen zijn wang kwam, dat het tot mij doordrong dat het helemaal mijn vriend niet was maar een of andere verbaasde 20tiger. (wat ben ik blij dat hij uit het raam staarde en ik niet voor de french kiss gegaan was  :lol:) En dan heb je natuurlijk nog de vrienden die alles vanop een afstandje hebben kunnen volgen en zich nu nog altijd krom lachen als ik zeg dat ik 'iemand die ik ken' op de bus tegenkwam. 
Tja, dat krijg je dan als je je lenzen eens vergeet in te doen en zonder gewoon stekeblind bent!  :oops: :oops: :muur:

En zo kan ik nog even doorgaan  :shhh:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal