collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meest genante momenten  (gelezen 19263 keer)

Online sepke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 722 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meest genante momenten
« Reactie #180 Gepost op: juni 22, 2012, 17:40:21 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Wat heb jij luie zenuwen.  :mrgreen:

Offline Annemie

• *
  • 415 HV-Punten
« Reactie #181 Gepost op: juni 22, 2012, 20:49:13 »
geweldig topic  :lol: 

ik heb er ook wel wat:
- naar de belgacom-helpdesk bellen om te klagen over de traagheid van mijn verbinding na het installeren van draadloos internet, ze overlopen 2 keer alle stappen met mij maar de verbinding blijft zwak, en dan zie ik pas dat ik op het netwerk van de buren bezig ben
 :oops:

- in onze jongere jaren wilden mijn vriend en ik in iets te dronken toestand naar huis liften, de eerste die stopte was mijn broer die me kwam zoeken.

- genant momentje op ons trouwfeest: voor de burgerlijke trouw verzamelden de dichte familie en getuigen bij ons thuis om samen te vertrekken
mijn moeder vraagt aan een man die de tuin binnenkomt: " en wie bent u?"
hij zegt: "de vader"
mijn moeder: "van wie?"
hij: "van de bruidegom"

Offline annik

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #182 Gepost op: juni 22, 2012, 21:20:46 »
nog niet zo lang geleden bel ik naar belgacom omdat ik een rare "krak" hoor in mijn draadloze telefoon.na lang aandringen komen er 2 tecniekers met zo een computer en onderzoeken echt alles,ze hadden net niet een put gemaakt,onderzochten alles op storingen toen die ene erop uit kwam dat ik mijn batterijen van de telefoon moest vervangen :fuu:man nog nooit zo beschaamd geweest.

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #183 Gepost op: juni 22, 2012, 21:57:01 »
geweldig topic  :lol: 

ik heb er ook wel wat:
- naar de belgacom-helpdesk bellen om te klagen over de traagheid van mijn verbinding na het installeren van draadloos internet, ze overlopen 2 keer alle stappen met mij maar de verbinding blijft zwak, en dan zie ik pas dat ik op het netwerk van de buren bezig ben

- in onze jongere jaren wilden mijn vriend en ik in iets te dronken toestand naar huis liften, de eerste die stopte was mijn broer die me kwam zoeken.

- genant momentje op ons trouwfeest: voor de burgerlijke trouw verzamelden de dichte familie en getuigen bij ons thuis om samen te vertrekken
mijn moeder vraagt aan een man die de tuin binnenkomt: " en wie bent u?"
hij zegt: "de vader"
mijn moeder: "van wie?"
hij: "van de bruidegom"
trouwstress... OMG

Offline onzemooierd

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 13 HV-Punten
« Reactie #184 Gepost op: juni 22, 2012, 22:53:45 »
-ik kwam een van de eerste keren bij men eerste vriendje en die woonde in bij hun oma. TWas zondag en heel de familie zat beneden.
Wij dus door het bed gezakt.. beschaamd dat ik was als ik beneden kwam

-Ik was een jaar of 14 en had een rok aan. om de een of andere reden was de rits los geraakt. En viel men rok naar beneden.
Ik stond daar in een tent vol met mensen

Offline kathytjeuh_newfy

• *
  • 748 HV-Punten
« Reactie #185 Gepost op: juni 22, 2012, 23:48:56 »
Met mijn grote lompe PDA van op m'n werk ben ik ook es in schaamte gevallen..
Ie viel op de grond en er vloog een toets weg (de enter dan nogwel  :doh:) en die vloog onder een wijnrek  :shock: om daarna te verdwijnen.
Ik voelde met mijn hand en was onder dat rek aan het kijken en plots kwam diene van de wijn vragen of ik iets kwijt was.
Ik hing al vol met stof en het moment dat ik wou antwoorden bots ik met mijne kop tegen die rayon  :lol:
Ik zei dat ik een knop kwijt was  :oops: en hij is helpen zoeken.
We vonden hem niet meer terug en ik ging dan verder om mijn werk te doen en 3 rayons later kwam ik diene knop tegen  :roll:.

~ Yana 16/01/2012 ~

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #186 Gepost op: juni 23, 2012, 00:04:57 »
Door sommige verhalen te lezen krijg ik weer inspiratie!

Vergadering op de NAVO. Stress! Mantelpakje en patatiepatataa. Files, bijna te laat, nog meer stress. Auto (toen nog een heel oude gerfde rode starlet 1000) rap rap op de parking gezet.

Vergadering gedaan... auto onvindbaar  :shock:

Naar de Security:  :cryblue: mijn auto is van uw parking gepikt!! (As if...  :mrgreen:)

Mevrouwtje, was dat dat starletje?
Euh, ja  :weetniet:
U had de handrem niet opgezet. Hij is beginnen bollen en is tegen een andere auto gebotst. Er was geen schade, hoor. We hebben uw auto dan maar even opgenomen en even verder vlak gezet, kom maar mee...

• waardeerde dit.
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #187 Gepost op: juni 23, 2012, 00:14:19 »
Door sommige verhalen te lezen krijg ik weer inspiratie!

Vergadering op de NAVO. Stress! Mantelpakje en patatiepatataa. Files, bijna te laat, nog meer stress. Auto (toen nog een heel oude gerfde rode starlet 1000) rap rap op de parking gezet.

Vergadering gedaan... auto onvindbaar  :shock:

Naar de Security:  :cryblue: mijn auto is van uw parking gepikt!! (As if...  :mrgreen:)

Mevrouwtje, was dat dat starletje?
Euh, ja  :weetniet:
U had de handrem niet opgezet. Hij is beginnen bollen en is tegen een andere auto gebotst. Er was geen schade, hoor. We hebben uw auto dan maar even opgenomen en even verder vlak gezet, kom maar mee...

:vuistje: :vuistje: :vuistje:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #188 Gepost op: juni 23, 2012, 00:29:51 »
met m'n eerste auto, was al een oud beestje als 'k hem kocht maar voor te beginnen was dat ideaal.  Na een paar jaar was die m'n rijstijl beu denk 'k want die begon zelf te rijden ('t n of ander dat bleef plakken) maar dat zorgde er dus wel voor dat als 'k bv voor 't rood licht stond dat het precies was of 'k gas aan het geven was en show aan 't geven was ... echt schaamtelijk en helemaal door de grond te zakken als je naast een Porche ofzo staat  :oops: :mrgreen:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #189 Gepost op: juni 23, 2012, 00:50:09 »
met m'n eerste auto, was al een oud beestje als 'k hem kocht maar voor te beginnen was dat ideaal.  Na een paar jaar was die m'n rijstijl beu denk 'k want die begon zelf te rijden ('t n of ander dat bleef plakken) maar dat zorgde er dus wel voor dat als 'k bv voor 't rood licht stond dat het precies was of 'k gas aan het geven was en show aan 't geven was ... echt schaamtelijk en helemaal door de grond te zakken als je naast een Porche ofzo staat  :oops: :mrgreen:

:shock: Herbie  :lol:

Offline paulien

• *
  • 714 HV-Punten
  • je maakt me helemaal Sasha!
« Reactie #190 Gepost op: juni 23, 2012, 10:08:27 »
genant..zeer genant..maar gelukkig was ik alleen om da moment.
Toen ik 34weken zwanger was ging ik naar Jette voor een monitoring.
Het was al wat laat en ik moest 's avonds weg dus echt goed gezind was ik al niet.
Stond ik op een helling aan een kruispunt achter een rij auto's voor het verkeerslicht te wachten.
groen, rij links naast mij rijdt door, mijn rij staat stil...ik was me al aan het opjagen tegen de diegene vooraan die het verkeer aan het ophouden was. (dacht ik)
Het werd weer rood..terug groen, rij naast mij rijdt weer door en mijn rij blijft maar stil staan..
Geduldig als ik was begon ik me nu echt kwaad te maken en probeerde me in de rij links te zwieren om toch maar weg te raken.
Wordt dat terug rood...na veel gevloek merk ik oppeens iets merkwaardig op...en toen mijn frank viel kon ik mezelf wurgen, ik stond gewoon achter een rij geparkeerde wagens!!  :muur: :doh: :doh: :doh: :doh:
Kan't geloven dat mijn rij niet bewoog.

Offline watsonneke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #191 Gepost op: juni 23, 2012, 10:14:13 »
Het was al wat laat en ik moest 's avonds weg dus echt goed gezind was ik al niet.
Stond ik op een helling aan een kruispunt achter een rij auto's voor het verkeerslicht te wachten.
groen, rij links naast mij rijdt door, mijn rij staat stil...ik was me al aan het opjagen tegen de diegene vooraan die het verkeer aan het ophouden was. (dacht ik)
Het werd weer rood..terug groen, rij naast mij rijdt weer door en mijn rij blijft maar stil staan..
Geduldig als ik was begon ik me nu echt kwaad te maken en probeerde me in de rij links te zwieren om toch maar weg te raken.
Wordt dat terug rood...na veel gevloek merk ik oppeens iets merkwaardig op...en toen mijn frank viel kon ik mezelf wurgen, ik stond gewoon achter een rij geparkeerde wagens!!  :muur: :doh: :doh: :doh: :doh:

:whoea:

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #192 Gepost op: juni 23, 2012, 12:11:45 »
Oh en dan de keren dat ik in een dancing stond en onder "blacklight" mijn beha en rest van ondergoed zichtbaar was  :vuistje:

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #193 Gepost op: juni 23, 2012, 12:21:50 »

woehahaha

Offline karendb

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #194 Gepost op: juni 23, 2012, 12:54:43 »
Vorig jaar...kocht een splinternieuwe auto. Super fier natuurlijk.
Natuurlijk...die mannen in de garage: 'juffrouwke, het gaat toch wel lukken he? Ziet dat ge niets voorkrijgt he'... (Mannen... :roll:). 3 weken later...auto maakt raar lawaai. Ikke natuurlijk in alle staten, dat kan toch niet, pas een nieuwe auto! :shock:
Ik naar de garage, probleemke uitgelegd. Ze gingen er naar kijken en mij opbellen als ik de wagen mocht komen halen.
Ok, zo gezegd zo gedaan. Een uurke later telefoon: 'juffrouwke, ge moogt hem komen halen'.
Ik had al zoiets van: Yeah right...zo snel! :lol:
Ikke met veel streken die garage binnen...klaar om van mijn neus te maken, dat het een schande is dat er al mankementen zijn aan die splinternieuwe auto. :lol: Al een geluk dat ik de kans niet heb gekregen om mij kwaad te maken. Hahaha als ik eraan terug denk. :rofl:
Dus nu komt het..........
Ik kom die garage binnen, staan daar welgeteld 6 mannen aan de receptie. 2 mannen van de showroom zelf + 4 van de garage (dus in vuile kleren).  :lol: Ikke zo: "sja, ik mocht mijn auto komen halen?". Hahahaha, pakt die mechanieker mijn sleutels en hij zegt zo: "sja juffrouwke, deze zat in uwe moter, is niet moeilijk dat em raar lawaai maakt". Ik kijk en die man heeft gewoon een condoom vast. :oops:
Die zat in het handschoenkastje en blijkbaar is die vandaar in mijn 'motor gezogen' en die zat vast tussen de kleppen ergens....
Die mannen beginnen allemaal te lachen en zeggen: "sja, ik zou die wel niet meer gebruiken als ik van u was'  :lol:

Het enige wat ik zei was: "moet ik betalen"? :lol:
"neenee juffrouwke, het is in orde" ---> goeie service, maar ben nooit meer op onderhoud durven gaan daar. :lol:

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #195 Gepost op: juni 23, 2012, 13:46:38 »
 :whoea: :whoea: :whoea:

ik heb nog een auto verhaal. Met mijn nieuwe ford val ik in het midden van de autostrade in panne. de pechdienst komt me wegslepen en die man beweert dus dat ik zonder benzine zit. Enfin, de auto dus naar een tankstation gesleept. Ge kunt u niet voorstellen hoe genant het is om te moeten tanken in een wagen die achter een takelwagen hangt.....

toppunt: bleek dat er wel degelijk iets mis was met de electronica en dat ik voor niks zo'n genant moment heb meegemaakt.
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: juni 23, 2012, 14:09:50 »
Vorig jaar...kocht een splinternieuwe auto. Super fier natuurlijk.
Natuurlijk...die mannen in de garage: 'juffrouwke, het gaat toch wel lukken he? Ziet dat ge niets voorkrijgt he'... (Mannen... :roll:). 3 weken later...auto maakt raar lawaai. Ikke natuurlijk in alle staten, dat kan toch niet, pas een nieuwe auto! :shock:
Ik naar de garage, probleemke uitgelegd. Ze gingen er naar kijken en mij opbellen als ik de wagen mocht komen halen.
Ok, zo gezegd zo gedaan. Een uurke later telefoon: 'juffrouwke, ge moogt hem komen halen'.
Ik had al zoiets van: Yeah right...zo snel! :lol:
Ikke met veel streken die garage binnen...klaar om van mijn neus te maken, dat het een schande is dat er al mankementen zijn aan die splinternieuwe auto. :lol: Al een geluk dat ik de kans niet heb gekregen om mij kwaad te maken. Hahaha als ik eraan terug denk. :rofl:
Dus nu komt het..........
Ik kom die garage binnen, staan daar welgeteld 6 mannen aan de receptie. 2 mannen van de showroom zelf + 4 van de garage (dus in vuile kleren).  :lol: Ikke zo: "sja, ik mocht mijn auto komen halen?". Hahahaha, pakt die mechanieker mijn sleutels en hij zegt zo: "sja juffrouwke, deze zat in uwe moter, is niet moeilijk dat em raar lawaai maakt". Ik kijk en die man heeft gewoon een condoom vast. :oops:
Die zat in het handschoenkastje en blijkbaar is die vandaar in mijn 'motor gezogen' en die zat vast tussen de kleppen ergens....
Die mannen beginnen allemaal te lachen en zeggen: "sja, ik zou die wel niet meer gebruiken als ik van u was'  :lol:

Het enige wat ik zei was: "moet ik betalen"? :lol:
"neenee juffrouwke, het is in orde" ---> goeie service, maar ben nooit meer op onderhoud durven gaan daar. :lol:

Vind het maar raar dat iets van in u handschoenkastje in je motor word gezogen  :denk:

Ik wou daarnet vertrekken met mijn auto. Ik geef goed gas om rap weg te zijn mare mijn auto bleef staan. Check handrem raar die sta nie op.
Nog keer goe gas geven geen beweging. Vriendlief had met de auto gereden en hij zet die altijd in neutraal. Ik laat die altijd staan in 1ste. :mrgreen:
Gelukkig niemand in de buurt.

Kheb ook zo eens 4 keer stil gevallen op een kruispunt hij stond nog in 3de.  :vuistje:

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #197 Gepost op: juni 23, 2012, 14:13:54 »
Nog een klasieker van mij:

oppassen, niet tegen het huis rijden........niet tegen het huis rijden......niet tegen het huis rijden ......****KNAL*** tegen de betonnen afsluiting langs de andere kant gereden.  :muur:
auto per total  :muur:
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #198 Gepost op: juni 23, 2012, 14:19:39 »
3e les met de rijschool, instructeur was me thuis komen ophalen omdat we toch die richting uitgingen, rijden we den avenue naar omhoog zegt hem 'volgende naar links'.  Mijn antwoord : 'ZOT, da's de autostrade op, vergeet het!'  waarop 'k den oprit voorbij reed  :oops: :oops: :oops:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline karendb

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #199 Gepost op: juni 23, 2012, 14:38:13 »
Vind het maar raar dat iets van in u handschoenkastje in je motor word gezogen  :denk:

Ik wou daarnet vertrekken met mijn auto. Ik geef goed gas om rap weg te zijn mare mijn auto bleef staan. Check handrem raar die sta nie op.
Nog keer goe gas geven geen beweging. Vriendlief had met de auto gereden en hij zet die altijd in neutraal. Ik laat die altijd staan in 1ste. :mrgreen:
Gelukkig niemand in de buurt.

Kheb ook zo eens 4 keer stil gevallen op een kruispunt hij stond nog in 3de.  :vuistje:
Inderdaad, maar blijkbaar kan het wel. Want in dat handschoenkastje zit een koeling, dus een opening. En dat moet daar dus tussen gesukkeld zijn.  :weetniet: meeeeeega genant.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal