collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meest genante momenten  (gelezen 19344 keer)

Offline watsonneke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
Re: Meest genante momenten
« Reactie #160 Gepost op: juni 21, 2012, 16:27:57 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
In een rusthuis... Ik ging daar een ziektebriefje afgeven, van mijn vriendin die er werkte maar dus ziek was. Het was blijkbaar een "beveiligd" rusthuis (ik weet niet of dat overal zo is), dus je kon er niet zomaar buiten.

Ik ga naar binnen, dat ging nog :mrgreen: en ik geef aan de balie het briefje af. Ik draai mij om en wil terug naar buiten gaan, dus ik sta voor de glazen schuifdeur, enkele seconden te wachten. Ze ging niet open :denk: daarna zag ik een briefje met daaronder een toetsenbord. Ik weet niet meer hoe het juist geformuleerd was, maar je moest het huidige jaar min tien jaar indrukken (in dit jaar dus 2002). Het was toen 2011, dus je moest 2001 intikken. Maar ik zat ermee in mijn kop dat het "1991" moest zijn. Ik heb dat zeker 5 keer ingedrukt :oops: keek zo wat beschamend om mij heen (die van achter de balie zal al gedacht hebben ":zot:") tot ik besefte dat ik verkeerd zat. :roll:

Ik heb die vriendin gezegd dat ze mij in 't vervolg wel mocht waarschuwen. :hmpf: :mrgreen:

wiskunde is niet je beste vak blijkbaar  :lol:

Offline Lien

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1179 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #161 Gepost op: juni 21, 2012, 17:25:21 »
In een rusthuis... Ik ging daar een ziektebriefje afgeven, van mijn vriendin die er werkte maar dus ziek was. Het was blijkbaar een "beveiligd" rusthuis (ik weet niet of dat overal zo is), dus je kon er niet zomaar buiten.

Ik ga naar binnen, dat ging nog :mrgreen: en ik geef aan de balie het briefje af. Ik draai mij om en wil terug naar buiten gaan, dus ik sta voor de glazen schuifdeur, enkele seconden te wachten. Ze ging niet open :denk: daarna zag ik een briefje met daaronder een toetsenbord. Ik weet niet meer hoe het juist geformuleerd was, maar je moest het huidige jaar min tien jaar indrukken (in dit jaar dus 2002). Het was toen 2011, dus je moest 2001 intikken. Maar ik zat ermee in mijn kop dat het "1991" moest zijn. Ik heb dat zeker 5 keer ingedrukt :oops: keek zo wat beschamend om mij heen (die van achter de balie zal al gedacht hebben ":zot:") tot ik besefte dat ik verkeerd zat. :roll:

Ik heb die vriendin gezegd dat ze mij in 't vervolg wel mocht waarschuwen. :hmpf: :mrgreen:
jaja, de goeien ouwen tijd  :mrgreen:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #162 Gepost op: juni 21, 2012, 20:09:21 »
't zijn er gelukkig geen van mij maar van een paar nu ex-collega's (leerkrachten destijds) op school. Ik werkte als ict-coördinator op een school en ik had zo'n 8 scholen die ik moest 'bedienen' op 2 weken tijd om een fulltime te hebben.

Zo kom ik op school X in de leraarskamer en komt er een collega naar mij en die vraagt mij of ze mij eens iets mag vragen ... "tuurlijk datte, vraag gerust". "Ja" zegt ze "mijne man heeft mij gevraagd om aan u te vragen hoe hij een b-cup moet maken.", nu 't was vroeg op de morgen dus ik vroeg haar om het nog eens te herhalen want ik dacht dat ik haar niet goed verstaan had. "Ja" zegt ze opnieuw "ik moet van mijne man aan u vragen hoe je een b-cup moet maken." ... Ikke "euh, waarde collega, ik ben informaticus, geen plastisch chirurg ... dus ik weet dat niet." :mrgreen: Nadat ze door de grond gezakt was van schaamte :fuu: heb ik haar maar uitgelegd hoe haar ventje een back-up moest maken. :vuistje:

Een andere keer kom ik op school Y en 1 van de leerkrachten daar vraagt of ik thuis internet heb. "Ja, ik heb thuis internet, waarom?" ... haar antwoord "Kunde dat voor mij dan eens op een diskette zetten, ik wil ook internet thuis."  :fuu:

Ook op school Y maar van voor mijn tijd daar (de nu ex-collega's vertelde het met veel smul nog 100 keer als je dat wou). Jaren geleden lag er in de leraarskamer een folderke voor de cursus Word Perfect (het tekstverwerkingspro gramma dus hé :mrgreen:) en één van de oudere collega's kwam binnen en die zag dat folderke en die moet gezegd hebben "Cursus Word Perfect?... Chja dan moet iedereen gaan hé want hier is niemand perfect. :hmpf::whoea:
  • waardeerde dit.

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #163 Gepost op: juni 21, 2012, 20:29:11 »
't zijn er gelukkig geen van mij maar van een paar nu ex-collega's (leerkrachten destijds) op school. Ik werkte als ict-coördinator op een school en ik had zo'n 8 scholen die ik moest 'bedienen' op 2 weken tijd om een fulltime te hebben.

Zo kom ik op school X in de leraarskamer en komt er een collega naar mij en die vraagt mij of ze mij eens iets mag vragen ... "tuurlijk datte, vraag gerust". "Ja" zegt ze "mijne man heeft mij gevraagd om aan u te vragen hoe hij een b-cup moet maken.", nu 't was vroeg op de morgen dus ik vroeg haar om het nog eens te herhalen want ik dacht dat ik haar niet goed verstaan had. "Ja" zegt ze opnieuw "ik moet van mijne man aan u vragen hoe je een b-cup moet maken." ... Ikke "euh, waarde collega, ik ben informaticus, geen plastisch chirurg ... dus ik weet dat niet." :mrgreen: Nadat ze door de grond gezakt was van schaamte :fuu: heb ik haar maar uitgelegd hoe haar ventje een back-up moest maken. :vuistje:

Een andere keer kom ik op school Y en 1 van de leerkrachten daar vraagt of ik thuis internet heb. "Ja, ik heb thuis internet, waarom?" ... haar antwoord "Kunde dat voor mij dan eens op een diskette zetten, ik wil ook internet thuis."  :fuu:

Ook op school Y maar van voor mijn tijd daar (de nu ex-collega's vertelde het met veel smul nog 100 keer als je dat wou). Jaren geleden lag er in de leraarskamer een folderke voor de cursus Word Perfect (het tekstverwerkingspro gramma dus hé :mrgreen:) en één van de oudere collega's kwam binnen en die zag dat folderke en die moet gezegd hebben "Cursus Word Perfect?... Chja dan moet iedereen gaan hé want hier is niemand perfect. :hmpf::whoea:

En in welk jaar was dat?  :mrgreen: :vuistje: :vuistje: :vuistje:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #164 Gepost op: juni 21, 2012, 20:41:41 »
ik ken er nog een, niet van mij maar van mijn ex...

Ik had hem naar de winkel gestuurd achter een pak condooms en een pak Becel bakken en braden..  aan de kassa gekomen zegt de kassierster doodserieus tegen hem 'Meneer, das wel geen margarine he, das bakken en braden' 
Hij kwam buiten met ne rode kop en was een beetje boos op mij  :vuistje: :vuistje: :vuistje:

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #165 Gepost op: juni 21, 2012, 22:21:33 »
Ik ging in een fitnesscenter een cd opnemen voor een steples. We (vriend en ik) namen het op in de volle café vd fitness. Zijn zoontje 'las', bekeek ondertussen de prentjes in strips. Wanneer de cd opgenomen was vroeg ik aan de zoon om strips weg te leggen. Hij wilde niet. Ik zei dat hij ze gelezen had en ze dus moest op zijn plaats leggen.

Na heel even na te denken zegt die:" Maar ik kan nog niet lezen!".

Heel de café met mij aan het lachen. Ik lag zelf ook strijk.  :rolf:

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #166 Gepost op: juni 21, 2012, 22:28:41 »
of hij zegt ineens: " ben jij een stout meisje? "  :mrgreen: :mrgreen:
Hij wilde je billenkoek geven! lol

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #167 Gepost op: juni 21, 2012, 23:22:03 »
Dit is echt een topic om te GIEREN ! en ik maar denken dat ik een kluns ben  :lol: :lol: :lol: Het is NIKS vergeleken met wat ik hier lees  :dance:  Dat doet me nu eens goed sé

Offline margie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
  • nothing is better than bright eyes dogs
« Reactie #168 Gepost op: juni 22, 2012, 00:42:34 »
Ik ging in een fitnesscenter een cd opnemen voor een steples. We (vriend en ik) namen het op in de volle café vd fitness. Zijn zoontje 'las', bekeek ondertussen de prentjes in strips. Wanneer de cd opgenomen was vroeg ik aan de zoon om strips weg te leggen. Hij wilde niet. Ik zei dat hij ze gelezen had en ze dus moest op zijn plaats leggen.

Na heel even na te denken zegt die:" Maar ik kan nog niet lezen!".

Heel de café met mij aan het lachen. Ik lag zelf ook strijk.  :rolf:

:rolf: :rolf:
« Laatst bewerkt op: juni 22, 2012, 00:45:06 door margie »

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #169 Gepost op: juni 22, 2012, 09:16:11 »
Eentje van mijn eerste werk(inde middeleeuwen ergens)

We zaten thuis in een moeilijke situatie mijn zus was erg ziek en mama had dringend hulp nodig...
Ik werkte toch al een tijdje en mama zei :kan je geen opslag vragen aan je baas ?

Dus rond sluitingstijd vraag ik om een gesprek met m'n baas ..

Toen ik in z'n buro kwam zag ik dat die enkel een short en een onderlijfje droeg , en hij zat met zijn voeten in een waterbadje,het was een bloedhete zomerdag ...

Wou direkt terug weg maar hij zei ga rustig zitten ,ik allesbehalve op m'n gemak maar ja ik moest aan mama denken dus raap al m'n moed bijeen en begin zo langs een "omweg" vooraleer to the point te komen ...
M'n baas zegt dat iedereen zeer tevreden is zo en blablabla .

Plots staat die recht en droogt voeten af en zegt,laat ons gezellig in de zetel gaan zitten,dat praat toch makkelijker...

Ik stel me in de zetel dicht bij deur en gesprek gaat verder ,hij nodigt me uit voor een etentje in een chic restaurant enzo...
Ben me nog steeds van geen kwaad bewust (naief als ik was!)
Hij vraagt me ;wat zie je in mij(hij 65 ik 18) ik zeg dat hij een heel goede zakenman is enzoverder...

Plots legt die zijn hand op mijn bil, man,man,man, mijne frank viel ineens, ik vloog naar de deur ,de trap af terwijl hij roept;jufke ik zal U in mijnen buick naar huis brengen !!

Ben nog nooit zo snel naar huis gelopen ..

'sAnderdaags roept mijn baas doodleuk door de "intercom" ;terwijl de inkomhal vol met mensen zit; schatje breng me eens een tasje koffie ?" ...

Opslag heb ik toen niet gekregen, maar wel een serieuze levensles geleerd  :mrgreen:

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #170 Gepost op: juni 22, 2012, 10:28:56 »
@niQi:
Op mijn werk ook de meest hilarische telefoon ooit bij de IT helpdesk:

mevrouw X belt de IT helpdesk op met de mededeling: 'mijn fax gaat omhoog'
De IT medewerker weet natuurlijk totaal niet waar dat op slaat en gaat kijken

en ja, de fax ging inderdaad omhoog! Bleek dat er een lamel van de gordijnen in de fax was geraakt en de fax was opgesprongen en trok zich dus omhoog aan de lamel.

We vragen ons nog steeds af waarom iemand belt om te zeggen da tde fax omhoog gaat ipv van te zeggen da ter een lamel vast zit in de fax....

ook mijn eerste bedrijfswagen was een hilarisch moment, gelukkig zonder getuigen!
Ik had een nissan micra waar er zelfs nog geen knopje had om het raam te laten zakken en kreeg zo'n moderne bedwrijfswagen die geen sleutel meer had. en die start door op een knop te drukken

ik maar duwen op dat ding en ja, de deuren gingen open. Instappen en dan starten... tiens...hoe start je dat? Geen sleutel... op wat knoppen geduwd en ineens gaan de ramen half naar beneden. Na minutenlang zoeken, nog altijd niet die auto niet gestart gekregen. Bellen naar de receptie die de auto in de garage had gereden ging niet want ik stond ondergronds en geen ontvangst. Ik kon dat ook niet meer gaan vragen aan de receptie want ik kreeg de ramen ook niet meer omhoog....

Dan maar gezocht naar de handleiding. Na meer dan een half uur dus eindelijk die auto gestart gekregen. Thuis dat verhaal gedaan en mijn man lag dubbel!
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #171 Gepost op: juni 22, 2012, 11:46:24 »
 :rolf: :vuistje:

Blijven doordoen mensen  :whoea:

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #172 Gepost op: juni 22, 2012, 13:43:31 »
nog een klassieker: meelopen in de suite en bij het binnengaan van de kerk met je hak vast komen te zitten in een roostertje.... Die daar niet direkt uit krijgen en dan een nonkel die aan je schoen staat te sleuren terwijl je daar staat op 1 blote voet aan de kerkingang.

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #173 Gepost op: juni 22, 2012, 13:47:28 »
en dan garderobe mankementen!!!!

op een aander trouwfeest stond ik goed te dansen op de dansvloer tot bleek dat de zijnaad van mijn broek volledig was losgekomen  :shock:

een andere keer: hoog bezoek ivm werk en ik echt een mantelpakje aan, helemaal business gestyled... tot ik thuis kwam en bleek dat er een naad gelost was juist onder de ristsluiting achteraan in de rok. Op zich mss niet zo erg, wel erger was dat het onderste deel van de rits centimetersver eruit stak  :vuistje:

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #174 Gepost op: juni 22, 2012, 13:53:55 »
en dan garderobe mankementen!!!!

op een aander trouwfeest stond ik goed te dansen op de dansvloer tot bleek dat de zijnaad van mijn broek volledig was losgekomen  :shock:

een andere keer: hoog bezoek ivm werk en ik echt een mantelpakje aan, helemaal business gestyled... tot ik thuis kwam en bleek dat er een naad gelost was juist onder de ristsluiting achteraan in de rok. Op zich mss niet zo erg, wel erger was dat het onderste deel van de rits centimetersver eruit stak  :vuistje:
Oh maar daarvan heb ik er ook een héél deel....

Sinds ergens rond mijn 15e weet ik dat het een heel slecht idee is om een witte BH te dragen onder een lichtblauw bloesje. Dat zie je zo niet, daar had ik wel naar gekeken. Maar wat ik toen niet wist (en nu wel) is dat je dan beter niet naar een fuif gaat waar black-lights hangen. Ik heb de hele avond "gereflecteerd".

Na mijn keizersnede moest ik "verplicht" van dat figuur corrigerend ondergoed dragen ter ondersteuning van de wonde. Gouden tip.... controleer ook even of de pijpen van die "sexy onderbroek" niet continu onder je rok of jurk komen uit piepen.

En post-zwangerschap en nog niet helemaal gewend aan dat veranderd lichaam (lees blubberbuik) is het me helaas al meermaals overkomen dat ik ergens relax zit en onbewust een stukje wit blubbervel tentoon spreid.
.

Offline Kim84

• *
  • 285 HV-Punten
« Reactie #175 Gepost op: juni 22, 2012, 14:16:35 »
Bamse was er een reden waarom dat ondergoed verplicht was ?
Heb jij nog een voos gevoel aan dat litteken ?

*thinks her "get up and go" just crawled in the corner and died!*

Offline Ziva_B

• *
  • 2339 HV-Punten
« Reactie #176 Gepost op: juni 22, 2012, 14:23:09 »
Normaal rijd ik met de fiets naar mijn werk, maar voor de een of andere reden was ik toch met de auto gegaan.
Onze parking werkt met slagbomen en dus moest ik mijn raam openkrijgen. Ik heb daar een half uur staan zoeken hoe ik mijn raampje openkreeg. Ik vond het knopje niet. Toen ik het thuis vertelde zei men man; 'had je er niet aan gedacht om dan de deur even open te doen?'
Tjah  :doh: Het enige excuus is dat ik toen de vroege had  :wink:

Laatst op stage (pediatrie) is er een kindje dat moeilijk in slaap kan komen. Ik steek mijn hand dus tussen de spijlen van het bedje en aai wat over zen hoofdje. Uiteindelijk valt het ventje toch in slaap en ik wil zijn tutje nemen dat wat verder in het bed ligt. Ik neem de tut, leg die bij hem in de buurt zodat hij die vindt als hij wakker wordt en wil mijn hand vantussen de spijlen nemen. Maarrr... mijn hand zit vast. Ik kan ook niet te hard trekken aan mijn hand omdat die spijlen enorm lawaai maken en ik het kindje niet wil wakker maken. Ik probeer me om te draaien en de bodymilk te nemen om mijn hand wat vettiger te maken en het erdoor te krijgen, maar ik kan er net niet aan. Ik zit ondertussen al een klein kwartiertje vast tussen het bedje en besluit dan maar op het belletje te drukken zodat iemand me kan komen helpen. Gelukkig was het een andere stagiaire die kwam opdagen  :mrgreen:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #177 Gepost op: juni 22, 2012, 15:35:42 »
Bamse was er een reden waarom dat ondergoed verplicht was ?
Heb jij nog een voos gevoel aan dat litteken ?

Zelfde vraag want ik heb dat niet gehad.

Voos gevoel is normaal volgens mij hoor in het begin. Nu is dat al een pak beter bij mij.(nog 1 kant wat) Die zenuwen moeten ook terug herstellen hé.

Offline animalfriend

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 188 HV-Punten
« Reactie #178 Gepost op: juni 22, 2012, 15:48:36 »
Kvind dit echt een zalig topic. :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea:

Offline Kim84

• *
  • 285 HV-Punten
« Reactie #179 Gepost op: juni 22, 2012, 17:37:29 »
Zelfde vraag want ik heb dat niet gehad.

Voos gevoel is normaal volgens mij hoor in het begin. Nu is dat al een pak beter bij mij.(nog 1 kant wat) Die zenuwen moeten ook terug herstellen hé.

Ik heb het wijt 5j later nog  :mrgreen:

*thinks her "get up and go" just crawled in the corner and died!*

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal