collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meest genante momenten  (gelezen 19340 keer)

Offline Anouk26

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 158 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
Re: Meest genante momenten
« Reactie #140 Gepost op: juni 21, 2012, 03:15:30 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb het eens meegemaakt dat een ex in bed plots zei "ben je al tevreden, want ik kan echt ni meer" :mrgreen:

of hij zegt ineens: " ben jij een stout meisje? "  :mrgreen: :mrgreen:
  • waardeerde dit.

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #141 Gepost op: juni 21, 2012, 05:39:30 »
Ik heb het eens meegemaakt dat een ex in bed plots zei "ben je al tevreden, want ik kan echt ni meer" :mrgreen:

:whoea: :whoea: Je antwoord was toch ´ nee ´  hoop ik  :hmpf:
  • waardeerde dit.

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #142 Gepost op: juni 21, 2012, 05:57:52 »

:rofl: :rofl: :rofl: ocharme den duts  :whoea: :whoea:

ik had dat in 1 bepaalde relatie veel  :lol: :lol: :lol:

Offline Linda G.

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #143 Gepost op: juni 21, 2012, 06:04:18 »
Enkele jaren geleden komt er een koppel in m'n winkel. Het viel me op dat die man me eigelijk niet aankeek en zijn vrouw nogal vies keek. Pas toen ze weg waren merkte ik dat ik m'n blouse had vergeten toeknopen. (Ik had net m'n dochtertje borstvoeding gegeven.)

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #144 Gepost op: juni 21, 2012, 09:44:29 »
Eentje van in de middeleeuwen.

Spreek af met een nieuw vriendje in park, mooie zomerdag , we wandelen van het park weg waar een soort wildernis is ,en een slootje, ik probeer over dat slootje te gaan maar schuif onderuit los in de modder met jawel een nieuwe roze broek ...

Mijn goesting was op slag over, m'n vriend lacht zich krom, maar ik wil als de bliksem naar huis ..

Heel het dorp door dus met die vieze broek, kom ik thuis mijn mama in alle staten , met het gevolg dat ik twee weken huisarrest had...
en ook een tirade van mijn moeder niet gewoon hoor ...

Offline Trust

• hondenvriend pro
  • *
  • 160 HV-Punten
    • Animal Trust
« Reactie #145 Gepost op: juni 21, 2012, 11:25:16 »
:whoea: :whoea: Je antwoord was toch ´ nee ´  hoop ik  :hmpf:

Inderdaad !

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #146 Gepost op: juni 21, 2012, 13:04:11 »
Ik ben vrij bijziend, dus zonder bril of lenzen zie ik niet veel. Daarbij komt nog dat ik totaal geen ochtendpersoon ben en 's morgens dus echt moet rondrennen om toch nog op tijd te geraken. perfecte ingredieten dus voor veel genante situaties. Zo merkte ik tijdens mijn tijd op de unief ineens in de les op dat ik mijn pul achterstevoren aan had en nog erger: ook nog binnenste buiten!!! Het etiketje hing dus onder mijn kin  :vuistje:

Maar ooit iets enorm grappigs meegemaakt op de luchthaven in ecuador. Ik was al voorbij de security en veiligheidsmannen checken hier en daar nog eens met de hand de handbagage van de mensen die op hun vlucht wachten. Ik heb pech en ook ik moet mijn handbagage laten inkijken. Hij vindt mijn toiletzak met daarin mijn tampons (waren uit het doosje om plaats te sparen). Hij neemt eentje vast en begint dat te bekijken. Dan vraagt die aan mij waarom dat dient. Ik in het spaans geantwoord dat dit is wanneer vrouwen een bepaalde tijd van de maand hebben, ze dat gebruiken. Die man krijgt ineens een hoofd zo rood als een boei, steekt dat terug, sluit het zakje, zet het terug in mijn rugzakje en loopt weg. Maar nu komt het.... in het vliegtuig ben ik op zoek naar mijn zakdoeken en wat blijkt.... Ik heb per ongeluk mijn pepperspray in mijn handbagage gestoken!  :shock:  :shock: :shock:

gelukkig heeft die man's meest genante moment, mij toch een heel gedoe bespaard!
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Offline watsonneke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #147 Gepost op: juni 21, 2012, 13:10:24 »
Toen ik een nieuwe duitse klant moest terugbellen had ik zijn naam onthouden als "hoofd" dus ik bel terug en vraag naar Herr Haupt. Gelach aan de andere kant van de lijn want was Herr Kopf  :oops:

Offline wea

• hondenvriend pro
  • *
  • 525 HV-Punten
« Reactie #148 Gepost op: juni 21, 2012, 13:12:05 »
Trouwens, al meermaals in een deuk gelegen van sommige verhalen hier!
geweldig topic!!!!
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Offline watsonneke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #149 Gepost op: juni 21, 2012, 13:13:15 »
Trouwens, al meermaals in een deuk gelegen van sommige verhalen hier!
geweldig topic!!!!

hier ook  :lol:

Offline Zien

• hondenvriend pro
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #150 Gepost op: juni 21, 2012, 13:20:48 »

Hier staan echt geweldige dingen tussen, ik vind mezelf al niet meer zo erg met mijn genante toestanden :mrgreen:.   't Is alleen moeilijk om niet te opvallend te lachen als je dit op je werk allemaal leest..

Maar die  van die Linda van die borstvoeding doet mij ook terug ergens aan denken.
Toen Michiel baby was en de eerste weken borstvoeding kreeg, liep ik een borstontsteking op .   Onze huisarts raadde me aan om de bladeren van witte kool in mijn bh te steken, dat zou helpen (en dat is ook echt zo!).
Ik deed dat, maar dat zijn nogal grote bladeren en ik wilde zoveel mogelijk borst bedekken, dus stak dat een stuk uit mijn BH langs boven.    Toen ik die middag naar de apotheker ging voor  iets van medicatie, staken die bladeren witte kool nog uit mijn BH, ik had er niet meer aan gedacht om die eerst even weg te halen.    Die mens van de apotheker keek toen ook echt heel onbeleefd naar mij, ik snapte pas waarom toen ik al terug thuis was.
Ik spaar geen geld.    Ik spaar mooie momenten!

Offline watsonneke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #151 Gepost op: juni 21, 2012, 13:24:44 »
zien de oermens  :whoea:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #152 Gepost op: juni 21, 2012, 13:30:58 »
Hier staan echt geweldige dingen tussen, ik vind mezelf al niet meer zo erg met mijn genante toestanden :mrgreen:.   't Is alleen moeilijk om niet te opvallend te lachen als je dit op je werk allemaal leest..

Maar die  van die Linda van die borstvoeding doet mij ook terug ergens aan denken.
Toen Michiel baby was en de eerste weken borstvoeding kreeg, liep ik een borstontsteking op .   Onze huisarts raadde me aan om de bladeren van witte kool in mijn bh te steken, dat zou helpen (en dat is ook echt zo!).
Ik deed dat, maar dat zijn nogal grote bladeren en ik wilde zoveel mogelijk borst bedekken, dus stak dat een stuk uit mijn BH langs boven.    Toen ik die middag naar de apotheker ging voor  iets van medicatie, staken die bladeren witte kool nog uit mijn BH, ik had er niet meer aan gedacht om die eerst even weg te halen.    Die mens van de apotheker keek toen ook echt heel onbeleefd naar mij, ik snapte pas waarom toen ik al terug thuis was.

:whoea:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #153 Gepost op: juni 21, 2012, 13:31:39 »
Haha, wat komt ge als ne mens soms toch tegen als ik dat hier zo lees!!

Ik heb er ook nog eentje: 'k heb daarnet een vrouw die ons kantoor binnenwandelde begroet alsof ik de telefoon opnam, tot groot jolijt van mijn collega :oops:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Hanne

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 556 HV-Punten
« Reactie #154 Gepost op: juni 21, 2012, 13:56:25 »
ik drink heel graag sangria (met véél fruit  :drool:) maar ik kan er echt niet tegen...

zo ben ik eens gaan wandelen met een vriend, een sangria gedronken en toen we terug gingen naar de auto had ik de volledige zeedijk nodig om te kunnen wandelen  :oops:

na een training met de hond bleef de vriend die me terug zou voeren naar huis plakken... uiteindelijk een sangria voor mijn neus gekregen, opgedronken en toen we gingen vertrekken ging ik nog snel Bo uitlaten  :fuu: Er lag een klein putje op die plaats, Bo trok richting een boompje, en opeens lag ik op de grond  :weetniet:

maar ook zonder sangria...

gaan wandelen over de velden met een vriend en een paar honden... het was witgesneeuwd en we zagen niet waar we van het veld op de baan konden  :? Dus ja, dan springen we maar over de sloot natuurlijk  :yes: Die vriend neemt een aanloop en springt over de sloot, de honden springen over de sloot, Hanne springt ... recht in de sloot  :shifty: heb een heel eind mogen wachten vooraleer ik eruit geraakte, want die vriend kon niet stoppen met lachen ipv me te helpen eruit te klauteren  :wow:
Groetjes -Hanne en Bo-

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #155 Gepost op: juni 21, 2012, 15:30:39 »
Ik zou willen schrijven "zoiets overkomt me nu nooit"... maar dat zou niet eerlijk zijn  :mrgreen:.

Deze middag nog eentje : ging naar de post om een pakje op te halen. En die ingang bestaat zo uit een automatische glazen schuifdeur met daarlangs een venster. Bon, naar binnen, pakje afgehaald en met de doos in de armen terug naar buiten.... of dat was toch de bedoeling. Ik sta daar voor de deur te koekeloeren (dacht ik) en begon me net af te vragen waarom die schuifdeur nu niet open ging. Al zo eens een pasje terug naar achteren gedaan, je kent dat. Hoor ik die loketbediende achter me zeggen "een beetje meer naar links mevrouw". Jawel, ik stond dus voor die venster te wachten.....
.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #156 Gepost op: juni 21, 2012, 15:35:56 »

Offline Zien

• hondenvriend pro
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #157 Gepost op: juni 21, 2012, 15:47:56 »
Oh Bamse, dan kruip je toch ook graag even onder de grond hé.

Ik heb het ooit in een restaurant gepresteerd om de schuifdeur er uit te trekken, ik had niet door dat het een schuifdeur was en vond dat de deur wel erg klemde.. pas toen ik zijn in mijn handen had, had ik het er door.   Wéér een beetje aan de late kant dus. 't Was zo'n licht plastic geval, eigenlijk toch dringend aan vervanging toe  :hmpf:
Ik spaar geen geld.    Ik spaar mooie momenten!

Offline Hanne

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 556 HV-Punten
« Reactie #158 Gepost op: juni 21, 2012, 16:04:29 »
tijdens de vorige examenperiode ging ik vlug eens gaan uitwaaien met de honden...
honden in de auto, vertrekken naar het bos en gaan wandelen
het was nogal regenachtig geweest de voorbije dagen, mijn schoenen zagen er niet uit, om maar van Cadell te zwijgen, die had een bruine buik ipv een witte  :fuu:
ik wil terug naar huis gaan en op de terugrit sta ik voor het rode licht...
opeens valt de auto stil  :denk:
wat ik ook doe, wat ik ook probeer, ik krijg die auto niet in gang.
Mijn ma gebeld, zij belde de garage, ze zouden met een ploeg afkomen om me te depanneren  :bow:
Na 5 minuten schiet de auto toch opeens vanzelf op gang en rij ik meteen de garage binnen (die was vlakbij)
ze gingen daar meteen kijken naar de auto, de garagist verplaatst de auto en bekijkt die...
1 of ander mechanisme stuk, moest hersteld worden, maar dat ging een aantal uren duren "maar geen nood mevrouwtje, je krijgt een vervangwagen"
Ik naar de balie, de vriendelijke man geeft mij een sleutel, legt uit hoe die auto start (automatische handrem) en gaat met me mee naar de vervangwagen, een spiksplinternieuwe grote klassebak met nog geen 5000 km op de teller.
Ik zal je bellen als je auto klaar is zegt hij en hij wil vertrekken... waarop ik antwoord "en mijn honden?  :shifty:"
Die man valt uit de lucht en zegt: "uw honden  :eh:"
uitgelegd dat de honden in mijn auto zaten... Die man rijdt de vervangwagen in de garage binnen en blijft staan kijken naar mij
gênant moment 1: die koffer open doen om 2 moddervarkens van honden eruit te halen om in die nieuwe auto te steken  :oops:
Als dat gebeurt is, zegt hij, alléé dan zal ik je bellen straks en vertrekt
Ik stap in, zet de stoel dichter en wil de zijspiegels veranderen...
en dan komt gênant moment 2 want die auto had zoveel knopjes, dat ik niet vond welke die van de zijspiegels was  :oops:
opeens "klop klop" op de venster "lukt het niet mevrouwtje???"
alléé, dat probleem opgelost... zegt de garagist nog "het is wel een auto met automatische handrem, dat weet je toch?"
Ik heel vlug, jaja, is me uitgelegd geweest...
Om dan gênant moment nr 3 mee te maken: 3x stil te vallen in de garage vooraleer ik vooruit kan rijden  :oops:

ben nog nooit zo vlug uit de garage weg gereden  :oops:
niet nodig zeker om te zeggen dat van het oorspronkelijke doel, ontspannen, niet veel in huis gekomen is op die manier  :doh:
Groetjes -Hanne en Bo-

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #159 Gepost op: juni 21, 2012, 16:11:23 »
In een rusthuis... Ik ging daar een ziektebriefje afgeven, van mijn vriendin die er werkte maar dus ziek was. Het was blijkbaar een "beveiligd" rusthuis (ik weet niet of dat overal zo is), dus je kon er niet zomaar buiten.

Ik ga naar binnen, dat ging nog :mrgreen: en ik geef aan de balie het briefje af. Ik draai mij om en wil terug naar buiten gaan, dus ik sta voor de glazen schuifdeur, enkele seconden te wachten. Ze ging niet open :denk: daarna zag ik een briefje met daaronder een toetsenbord. Ik weet niet meer hoe het juist geformuleerd was, maar je moest het huidige jaar min tien jaar indrukken (in dit jaar dus 2002). Het was toen 2011, dus je moest 2001 intikken. Maar ik zat ermee in mijn kop dat het "1991" moest zijn. Ik heb dat zeker 5 keer ingedrukt :oops: keek zo wat beschamend om mij heen (die van achter de balie zal al gedacht hebben ":zot:") tot ik besefte dat ik verkeerd zat. :roll:

Ik heb die vriendin gezegd dat ze mij in 't vervolg wel mocht waarschuwen. :hmpf: :mrgreen:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal