collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meest genante momenten  (gelezen 19273 keer)

Offline Tianiz

• hondenvriend pro
  • *
  • 3534 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meest genante momenten
« Reactie #120 Gepost op: juni 20, 2012, 14:40:51 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Vorige week, we gingen de aannemer een voorschot betalen. Maar dan  cash, we halen elk de helft af.

Mijn vriend vraagt de avond ervoor of ik hem het geld wil geven, zodat hij kan natellen. Ik heel hard aan het afgeven, dat en ik en de bankbediende het geld hebben nageteld en dat het klopt en dat hij niet zo moet doen...

De volgende morgen gaan we naar de aannemer, geven het geld af, aannemer telt na en blijkt dat ik 500 euro te kort heb afgehaald.  :oops:

Offline Karo

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #121 Gepost op: juni 20, 2012, 16:50:31 »
Werkgerelateerd...

Er in slagen om stil te vallen met een automatic  :lol:

Schadebestek opmaken voor beschadiging linkerflank terwijl de schade rechts zit  :roll:
En dan komt daar een expert bij die u eens aankijkt over zijn brilleke 
(ik heb problemen met links en rechts  :oops:)
« Laatst bewerkt op: juni 20, 2012, 16:52:18 door Karo »

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #122 Gepost op: juni 20, 2012, 19:47:01 »
Zien :vuistje:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #123 Gepost op: juni 20, 2012, 20:44:27 »
 :whoea: :whoea: :whoea: :whoea:
ik maak al zo'n dingen niet mee  :lol: :lol: ofwel heb ik ze ergens in mijn achterhoofd verdrongen :mrgreen:

Offline animalfriend

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 188 HV-Punten
« Reactie #124 Gepost op: juni 20, 2012, 20:56:00 »
Twas het eerste middelbaar ofzo en ik had mjn regels onverwachts. Ik had ze toen een witte salopette aan en normaal gezien waren ze maar een week later voorzien.  Gelukkig had een goeie vriendin dat op tijd opgemerkt zodat ik dat kon verbergen door met een trui rond mijn middel rond te lopen. kben nog nooit zo beschaamd geweest in heel mijn leven als toen.

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #125 Gepost op: juni 20, 2012, 21:00:04 »
oh ik heb er nog eentje vanuit mijn jonge 20-er jaren  :mrgreen:

mijn toenmalig vriendje wilde een 'break'... ik vermoedde dus dat hij op een ander wilde gaan  :hmpf:
kapot van verdriet maar vooruit uit op wraak wilde ik hem beetnemen...
dus we ( een vriendin en ik, partners in crime) sturen hem een sms met haar gsm:
hey J, ik zag je overlaatst werken int café en kon mijn ogen niet van je afhouden, hoorde nu ook dat je terug alleen bent... ik vind je geil ... :-)

( we wilden hem gek maken met smsjes, dat was het plan)

kreeg mijn vriendin een sms terug: Dag Sarah. doe Anouk de groeten.

:muur: hij had haar nummer dus nog van toen ik met zijn gsm naar haar belde  :muur: :muur: :muur:

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #126 Gepost op: juni 20, 2012, 21:05:19 »
oh ik heb er nog eentje vanuit mijn jonge 20-er jaren  :mrgreen:

mijn toenmalig vriendje wilde een 'break'... ik vermoedde dus dat hij op een ander wilde gaan  :hmpf:
kapot van verdriet maar vooruit uit op wraak wilde ik hem beetnemen...
dus we ( een vriendin en ik, partners in crime) sturen hem een sms met haar gsm:
hey J, ik zag je overlaatst werken int café en kon mijn ogen niet van je afhouden, hoorde nu ook dat je terug alleen bent... ik vind je geil ... :-)

( we wilden hem gek maken met smsjes, dat was het plan)

kreeg mijn vriendin een sms terug: Dag Sarah. doe Anouk de groeten.

:muur: hij had haar nummer dus nog van toen ik met zijn gsm naar haar belde  :muur: :muur: :muur:

:whoea:  :whoea:
die is zooooo goed  :whoea: sorry   :rofl:

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #127 Gepost op: juni 20, 2012, 21:11:11 »
Twas het eerste middelbaar ofzo en ik had mjn regels onverwachts. Ik had ze toen een witte salopette aan en normaal gezien waren ze maar een week later voorzien.  Gelukkig had een goeie vriendin dat op tijd opgemerkt zodat ik dat kon verbergen door met een trui rond mijn middel rond te lopen. kben nog nooit zo beschaamd geweest in heel mijn leven als toen.

dat geeft ook door gewone jeans plekken hoor  :shifty:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #128 Gepost op: juni 20, 2012, 21:13:10 »
Nu ik er aan denk met die maandstonden-toestanden  :oops: :oops:
Ooit, toen de dieren nog spraken, had ik een vriendje, we waren al enkele weken samen en besloten 'het' te doen.
Ik moest mijn regels krijgen maar was maar voorzien voor een paar dagen later...
Wij aan't foefelen achter een gebouw (ik denk sporthal)in het donker, alles ging goed tot wanneer we terug in't licht kwamen....
Blijkbaar waren mijn regels er door gekomen en dat liet zijn sporen na, op zijn t-shirt en op zijn trui  :oops: :oops: :oops:

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #129 Gepost op: juni 20, 2012, 21:16:55 »
Nu ik er aan denk, ik ben een aantal keer betrapt geweest met ex-vriendjes  :vuistje: :vuistje: :vuistje:

1 keer in de natuur, door vrienden van ons, gelukkig lag hij en niet ik met zijn kont bloot.
Dan nog eens een keer, we hadden juist gedaan maar echt juist he, hij was net naast me gaan liggen toen zijn ouders de deur openstaken...
Ze kwamen slaapwel zeggen en daar hoorde een nachtzoen bij :oops: :oops:  we lagen alletwee poedelnaakt onder de dekens... :lol:

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #130 Gepost op: juni 20, 2012, 21:22:16 »
-die keer toen zijn moeder de kamer binnen kwam met een doos tissues ' voor als er gesmost werd '

- die keer toen ik bij hem bleef slapen en hem s'morgens wilde verrassen in de douche, maar de badkamer van zijn ouders binnenstapte En de douche waar zijn vader instond

-die keer dat zijn ouders op verlof waren en wij op de hond gingen passen... en de tante binnenkwam om de planten water te geven

oh dat was toch een blunderrelatie  :mrgreen:
  • waardeerde dit.

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #131 Gepost op: juni 20, 2012, 21:38:23 »
Alle anouck bij u da me...
bij ons wast mijn zuster...
Ze stormt de kamer binnen, merkt dat ze stoort en droog opmerkt: oei ja ik moest eerst kloppen zeker?

Of...
ik had vroeger thuis zo'n basic dubbel bedje, volledig in hout, maar echt niet veel nodig had om te kraken als je bewoog...
Op een bepaald moment verzet fanne zich verkeerd: KRAK daar ging de lattenbodem.
wij met 2 dubbel vant lachen. Komen we nadien beneden roept mijn ma van achter het hoekje: wa ist doort bed gezakt

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #132 Gepost op: juni 20, 2012, 21:44:49 »
-die keer toen zijn moeder de kamer binnen kwam met een doos tissues ' voor als er gesmost werd '

- die keer toen ik bij hem bleef slapen en hem s'morgens wilde verrassen in de douche, maar de badkamer van zijn ouders binnenstapte En de douche waar zijn vader instond

oh dat was toch een blunderrelatie  :mrgreen:

:yeek: :whoea: :whoea:

Offline animalfriend

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 188 HV-Punten
« Reactie #133 Gepost op: juni 20, 2012, 22:29:50 »
Ooit, toen de dieren nog spraken, had ik een vriendje, we waren al enkele weken samen en besloten 'het' te doen.
Ik moest mijn regels krijgen maar was maar voorzien voor een paar dagen later...
Wij aan't foefelen achter een gebouw (ik denk sporthal)in het donker, alles ging goed tot wanneer we terug in't licht kwamen....
Blijkbaar waren mijn regels er door gekomen en dat liet zijn sporen na, op zijn t-shirt en op zijn trui  :oops: :oops: :oops:

De max gewoon.
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #134 Gepost op: juni 20, 2012, 22:31:48 »

Ik herinner me er niet veel maar hier ook met t eerste vriendje een wilde nacht in de auto en ja hoor ook van dat en pas gezien toen we thuiskwamen! Ik schaamde me dood  :oops: mr achteraf we hebben er lang mee gelachen  :lol:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #135 Gepost op: juni 20, 2012, 22:42:39 »
 :whoea: :whoea: :whoea:

Ik heb vandaag (nog half slapend) mijn indruk nagelaten op een stuk beton dat nog niet gedroogd was op het werk  :shifty: Dat zal ik ook nog lang mogen horen van mijn collega's  :doh:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #136 Gepost op: juni 20, 2012, 23:20:13 »
Ik zat nekeer achterop bij een vriend op de fiets die in een rijke buurt woonde.

Zei ik 'moest ik zo rijk zijn zou ik nooit zo'n onpersoonlijk smakeloos huis zetten gelijk ge vaak in deze wijken ziet.'
Hij "Wat bedoel je juist?"
ik 'Zo'n bleek bakstenen vierkant huis met van die witte vensters met gouden lijntjes in dat dan kleinere ramen in ramen lijken enzo... gelijk dat daar!'
Hij "Daar woon ik..."
Ik  :shock: :oops: :fuu:

En bij mijne vriend zijn we met 't bed eens een stukje door de vloer gezakt... de volgende ochtend hebben we ook mogen horen dat we hoorbaar geweest waren  :oops:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Trust

• hondenvriend pro
  • *
  • 160 HV-Punten
    • Animal Trust
« Reactie #137 Gepost op: juni 20, 2012, 23:36:17 »
Ik heb het eens meegemaakt dat een ex in bed plots zei "ben je al tevreden, want ik kan echt ni meer" :mrgreen:
  • waardeerde dit.

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #138 Gepost op: juni 21, 2012, 00:28:05 »
Mijn zus en ik met haar splinternieuwe auto naar een optreden in Vorst Nationaal.  GPS opgezet, auto geparkeerd naast een witte bestelwagen, nog een eindje te voet naar het optreden.  Na het optreden terug gewandeld, druk pratend hoe het geweest was (muziek, kleren, belichting ...).  We komen bij de witte bestelwagen, haar auto WEG !  Gestolen !  dan maar politie bellen, maar allebei onze GSM plat.  Om 1 u 's nachts gaan bellen aan verschillende huizen, niemand die ons wou binnen laten, tenslotte bij een dame mogen bellen naar de politie.  De combi komt (na lang wachten) : splinternieuwe auto gestolen, mee naar het politiekantoor, verhoor afnemen, intussen pechdienst gebeld die ons komt ophalen en buiten BXL naar de garage brengt waar de vervangwagen stond.  BXL uitgesukkeld (zonder GPS), naar bij mij thuis gereden, om 4 u eindelijk thuis.  Eenmaal thuis denk ik : "er klopt iets niet hé".  Ik vraag mijn zus : "Hoeveel buskotjes zijn we gepasserd in het heengaan en hoeveel in het terug gaan ?"  we kijken op MIBV op internet, zoveel buskotjes ...enfin we geraakten er toch niet uit.  's anderendaags is mijn zus met hare vervangwagen terug naar die plek gereden, langzaam heel de boulevaar af : staat haar auto daar nog altijd netjes zoals we hem geparkeerd achter gelaten hadden  :vuistje:  Dus zij terug naar de politie om te bekennen dat haar auto eignelijk niet gestolen was, maar dat we er, druk pratend, voorbij gelopen waren  :lol: :lol: :lol:

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #139 Gepost op: juni 21, 2012, 00:37:21 »
Nog ééntje van 30 jaar geleden, mijn eerste job, onthaal en telefoniste.
Ik krijg telefoon in het Frans : is Mr. patatipatata daar ?  Ik probeer door te schakelen, patatipatata neemt niet op. Ik zeg patatipatata omdat het een persoon van oeroude noblesse was met een naam van hier tot in Tokyo (petit d, petit v en nog véél meer erachteraan).   Ik neem terug en vertel in mijn beste Frans dat hij er niet is.  Niet erg, zegt die dame in schoon Frans, wil je hem bericht laten dat ik gebeld heb en dat hij moet terug bellen.  Ik vraag : "Votre nom svp".  Zij : "Sa soeur".  Ik denk bij mezelf " Sa soeur", tiens, dat is een naam zoals "Gebroers" bij ons  :vuistje:  Dus ik laat een briefje op het bureel van patatipatata met de vraag of hij "Mw. Sasoeur" wilt terugbellen  :lol: :lol: :lol: :lol:  Ik  heb me nooit zo erg geschaamd dan toen hij in bulderen uitbarstte  :oops:  Noblesse oblige (weet ik intussen)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal