collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meest genante momenten  (gelezen 19292 keer)

Offline evie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
Re: Meest genante momenten
« Reactie #100 Gepost op: juni 19, 2012, 21:29:30 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Oh om over het werk en auto's te praten  :roll: :lol:

werk 1: Als ik binnen was zat ik in een bureau met 4 mannen. Ik werkte er net en was binnen. Komt men baas binnengelopen 'Evie, kijkt eens uit het raam'. Ik zo van waarom? Tgoh ja, der staat nen auto tegen de ramen. Ik zo direct 'seg, het is niet omdat ik de enige vrouw ben dat ik het gedaan heb als er iets me de auto's is he'. Nuja, ik kijk en jawel ... mijn auto tegen de bureau ... ik had men handrem niet opgetrokken

werk 2: ik werk er 3 weken en had net 1 week een nieuwe auto. Evie gaat gaan geocachen met de honden in nederland. Evie bukt zich op een houten reling aan het water om de cache te zoeken en hoort *plons*. Mijn rugzak stond nog een beetje open en men autosleutels waren in het water gevallen, ergens heel diep ...; Er nog proberen achter vissen met iets zelfgemaakt maar natuurlijk geen succes. Uhmmsss het leuke voordeel bij onze wagens is dat de reserversleutel op bureau moet liggen. Dus ik heb zondagmiddag men baas moeten bellen met de uitleg en de vraag voor men sleutels  :lol:  Nu na een jaar als ik tegen collega's zeg dat ik ga wandelen vragen ze me nog altijd of ik men sleutels ga zoeken  :weetniet: :mrgreen:

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • AppyLeash
« Reactie #101 Gepost op: juni 19, 2012, 21:43:39 »
o my... Fie. Hilarisch  :whoea: Mijn probleem is dan een levendige fantasie (ik zie het zo voor mij :lol:)

Hier wordt ik ook nog altijd 17-18 geschat  :shifty:
Op het werk ging het dan zo: je was bij een patiënt om een spuit te zetten, IV medicatie te geven of toch iets anders belangrijk. Je praat wat met de patiënt en plots vraagt die: "En in welk jaar zit jij?"
"Euhm... Ik ben al 2 jaar afgestudeerd" :shifty:

Laat de verhalen maar komen, geweldig om te lezen.
Gelukkig vergeet ik die snel mijn blunders. Eentje weet ik nog héél goed.

Bijna afgestudeerd. Het enige wat ik nog moet doen, was mijn eindwerk voorstellen. Mijn promotor was in de wolken met mijn eindwerk. Hij had al enkele keren gezegd dat hij me ging voordragen voor een prijs voor mijn eindwerk. Met als gevolg dat bibi hier natuurlijk super gestrest was over die presentatie :doh:
En natuurlijk: ik mocht als laatste van de dag :doh: en ze waren natuurlijk in vertraging. :roll: Met een half uur of drie kwartier vertraging was het eindelijk aan mij. Helemaal gestrest natuurlijk. En als ik nerveus ben, begin ik te hakkelen en stomme mopjes te maken. Plots zat heel het lokaal vol  :shock: Een aantal interne personen en een externe persoon zaten daar ook. Ik dacht voor max 4 man of zo. Het waren er uiteindelijk 7 (?).
Mijn promotor begint iedereen voor te stellen. "Mr. X van blabla en blabla." enz. Uiteindelijk komen we aan de voorlaatste persoon: een van mijn proffen waarmee ik een goed contact had.
"Mevr. Y met interesse voor het onderwerp en blabla."
ik antwoord puur uit stress: "Aha, in de hoedanigheid als fan."
7 mensen keken me vreemd aan en ik wou door de grond zakken  :oops:

Vergeet ik nooit en ondertussen kan ik mijn zenuwen nét iets beter de baas :lol: 

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #102 Gepost op: juni 19, 2012, 21:46:22 »
o my... Fie. Hilarisch  :whoea: Mijn probleem is dan een levendige fantasie (ik zie het zo voor mij :lol:)

Hier wordt ik ook nog altijd 17-18 geschat  :shifty:
Op het werk ging het dan zo: je was bij een patiënt om een spuit te zetten, IV medicatie te geven of toch iets anders belangrijk. Je praat wat met de patiënt en plots vraagt die: "En in welk jaar zit jij?"
"Euhm... Ik ben al 2 jaar afgestudeerd" :shifty:

Laat de verhalen maar komen, geweldig om te lezen.
Gelukkig vergeet ik die snel mijn blunders. Eentje weet ik nog héél goed.

Bijna afgestudeerd. Het enige wat ik nog moet doen, was mijn eindwerk voorstellen. Mijn promotor was in de wolken met mijn eindwerk. Hij had al enkele keren gezegd dat hij me ging voordragen voor een prijs voor mijn eindwerk. Met als gevolg dat bibi hier natuurlijk super gestrest was over die presentatie :doh:
En natuurlijk: ik mocht als laatste van de dag :doh: en ze waren natuurlijk in vertraging. :roll: Met een half uur of drie kwartier vertraging was het eindelijk aan mij. Helemaal gestrest natuurlijk. En als ik nerveus ben, begin ik te hakkelen en stomme mopjes te maken. Plots zat heel het lokaal vol  :shock: Een aantal interne personen en een externe persoon zaten daar ook. Ik dacht voor max 4 man of zo. Het waren er uiteindelijk 7 (?).
Mijn promotor begint iedereen voor te stellen. "Mr. X van blabla en blabla." enz. Uiteindelijk komen we aan de voorlaatste persoon: een van mijn proffen waarmee ik een goed contact had.
"Mevr. Y met interesse voor het onderwerp en blabla."
ik antwoord puur uit stress: "Aha, in de hoedanigheid als fan."
7 mensen keken me vreemd aan en ik wou door de grond zakken  :oops:

Vergeet ik nooit en ondertussen kan ik mijn zenuwen nét iets beter de baas :lol:

haha ik zou dat geestig gevonden hebben  :mrgreen:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #103 Gepost op: juni 19, 2012, 22:50:20 »
Heeft hier al wel vaker gestaan, maar ik dus in een slapstick moment...

Ik sta in de voortuin te werken, iets met een schop, de overbuurman begint een praatje te slaan, ik wil heel stoer de schop in de grond stampen om er gemeente-werkers-gewijs te gaan ophangen, maar helaas... Ik schop op de schop en klets, steel heel hard tegen mijne kop... Te idioot voor woorden, buurman gaf geef krimp, maar ik kon dus door de grond zakken... Gelukkig ben ik intussen verhuisd...

En dan honden die kakken op ongepaste momenten/plaatsen... Timo ooit een keertje midden in de Zara, Cessa een keer in het midden van de living toen er potentiële pupkopers op bezoek waren... En wij maar zeggen hoe braaf ze toch wel niet is! Ledder, knal op de parket...

Offline Trust

• hondenvriend pro
  • *
  • 160 HV-Punten
    • Animal Trust
« Reactie #104 Gepost op: juni 20, 2012, 00:29:18 »
Ik sta in de voortuin te werken, iets met een schop, de overbuurman begint een praatje te slaan, ik wil heel stoer de schop in de grond stampen om er gemeente-werkers-gewijs te gaan ophangen, maar helaas... Ik schop op de schop en klets, steel heel hard tegen mijne kop... Te idioot voor woorden, buurman gaf geef krimp, maar ik kon dus door de grond zakken... Gelukkig ben ik intussen verhuisd...

:vuistje:

Hier is ook heel vaak de leeftijd een probleem geweest. Jarenlang heb ik het moeten aanhoren. "Waar is de bazin?" Eu hier :wave: En sommigen staan dan echt te kijken en zeggen ook nog "maar dat kan toch niet, zo jong". Gelukkig valt dat minder en minder voor. Ik begin er eindelijk volwassen uit te zien zeker :mrgreen:

Offline Balou

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 1961 HV-Punten
« Reactie #105 Gepost op: juni 20, 2012, 01:55:16 »
Amai!!

Hilarische posts!! ik heb hier geweldig gelachen!!

Genant momentje? hmm... ik was daarstraks aan het wandelen met onze hond. die super braaf meewandelde.
Een van de buren met een chocolade labrador mee aan het wandelen. Ineens loopt die echt een halve second voor mijn voeten en BAM daar lag ik... in het midden van de straat op de grond... Gelukkig niet te zeer gedaan maar genant... Dat wel...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #106 Gepost op: juni 20, 2012, 02:53:40 »
Mijn meest genante moment heb ik eigenlijk nog nooit tegen iemand verteld  :lol:

Zaterdagavond, vaste afspraak dus in mijn favo-discotheek (dat destijds voor mij meer te vergelijken was met een stamcafé  :lol: ik kende AL het personeel en ook van de partycrew kende ik veel volk!) Ik had echt een superleuk jurkje aan (rood van kleur en in een héél luchtig, echt zomers, stofje!), ik voelde me goed in men vel en zag er naar het schijnt stràlend uit die avond!  :hmpf:

Op een bepaald moment ga ik naar het toilet, doe men ding.. Hoor  plots de begintonen van 1 van men favo-plaatjes, HAAST me dus om terug te gaan dansen en in men haast had ik dus helemaal geen zin om men handen te gaan wassen en ff in de spiegel te checken :zot:
Ik betaal de toiletjuffrouw (die ik als vaste klant dus ook goed kende) en wandel doorheen een stampvolle discotheek al shakend en dansend terug tot aan de overkant waar men vrienden stonden  :dance:
Maar rondom dat leuke, en vooral ook luchtige, kleedje zat ook een superleuk lintje (om een superleuk strikje mee te maken!) En  blijkbaar was dat lintje blijven haken aan men ondergoed toen ik van het toilet kwam..  :shock:
Waardoor dus OOK nog eens dat luchtige, zomerse stofje op één of andere manier was blijven haken aan dat lintje.. En de meisjes/dames hier kennen dat wel he bij zo'n luchtig stofje? Dat is zo licht dat je het sowieso al niet echt voelt over je billen  :weetniet:  Maar ik prijs mezelf tot op de dag van vandaag gelukkig dat ik nog nét voordat ik bij men vriendengroep was toch ontdekte dat ik in men blote kont doorheen heel dat volk ben gewandeld!! :oops: En tot vandaag heb ik dit dus nog nooit aan iemand verteld, want ik vrees anders dat ik er tot op de dag van vandaag op zéér regelmatige basis aan herinnerd zou worden!  :whoea:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Hanne_Flynn_Shep

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 218 HV-Punten
« Reactie #107 Gepost op: juni 20, 2012, 08:14:29 »
Hier ook regelmatig de vraag of ik niet op school moet zitten...  :roll: 'k ben al 5 jaar zelfstandig ma bon...

What counts is not necessarily the size of the dog in the fight - it´s the size of the fight in the dog.

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #108 Gepost op: juni 20, 2012, 08:20:27 »
Oh zie, hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik me blijkbaar toch moet generen  :mrgreen:

Ik heb zo eens debiel op straat gestaan, terwijl de mensen moesten wachten om te passeren.

Evie kreeg het in haar kop om te gaan fietsen met de honden. Maar ik heb zo nog men communiefietske, al oud dus en ik moest eerst de band maken.
Nuja 2 weken later ging ik dan eindelijk fietsen. Ik pak men fiets. Lijn 2 honden aan. Sta daar al giant te klungelen. Ik moet maar 1 straat doen en dat is vlak aan men huis en is een kruispunt. Ik zet me op de fiets, 2 honden aan de lijn, steek het kruispunt over en jawel ... daar ging men voorwiel alleen op wandel. Boemkletspatat, twas gedaan met fietsen. Blijkbaar had ik 2 weken ervoor gedacht 'ik krijg dat wiel/die band er niet direct terug goed in, ik zal het wel vastdraaien voor ik effectief die fiets gebruik' ... en ja dat was ik vergeten natuurlijk.

Offline vlindertje

• *
  • 30 HV-Punten
    • http://keni.come2me.nl/
« Reactie #109 Gepost op: juni 20, 2012, 09:25:28 »
Ik heb ook zo een moment:

Ik ging met mijn familie gaan bowlen. Het was mijn beurt.
Ik wil zo zeer professioneel een aanloopje maken, de bal lossen met mijn voet zo in de lucht.
Natuurlijk vergeet ik mijn bal te lossen.
Gevolg: ik vlieg mee op de bowlingbaan aan die bal tot aan de overkant.
Ik wou dan rechtstaan, maar dat is daar zo 'glibberig' als iets, waardoor ik net als in de tekenfilms altijd opnieuw val.
De man van de bowlingbaan is mij langs opzij moeten omhoogtrekken en naar de kant slepen.
 :oops: :oops: :oops:

Online ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: juni 20, 2012, 09:40:11 »
Ik zit aan mijn bureau op het werk, schuin over mij zit m'n baas.  Baas is, zoals wel al eens vaker voorkomt, niet zo goed gezind.  Collega en ik zijn, zoals al eens vaker voorkomt, af en toe een mailtje naar elkaar aan het sturen.
Op een moment stuur ik een mailtje naar m'n collega waarin staat dat den baas precies weer niet zo goed gezind is.  Het mailtje is maar net verzonden, toen ik besefte dat ik het naar m'n baas gestuurd had ipv naar die collega. 
Al het bloed in m'n lijf stroomt naar mijn gezicht, ik begin volop te hopen dat er één of andere miraculeuze manier bestaat om die mail terug naar mij te trekken, maar nee hoor, hij was aangekomen.  Een raar lachje van m'n baas, een door en door beschaamd lachje van mij.  Het heeft héél lang geduurd alvorens ik nog eens een mailtje dierf sturen naar m'n collega.   :oops:

Offline Zien

• hondenvriend pro
  • *
  • 39 HV-Punten
« Reactie #111 Gepost op: juni 20, 2012, 10:20:03 »
Ik heb er helaas verschillende, die hier allemaal al verschillende keren gestaan hebben.   Dus wie ze kent, sla dit maar over dan  :mrgreen:

- Zwanger van Michiel en dus nog meer een warhoofd dan anders. 't Was ochtend, ik moest gaan werken, was al aan de veel te late kant en beslis om nog heel snel bij de bakker te stoppen voor een patéke en een brood, vooraleer door te rijden naar 't werk.      Ik parkeer mijne voiture, ne oude Nissan Micra automatique voor de bakker, laat de sleutels zoals altijd in 't contact zitten.
Hup de auto uit, bakker binnen, brood en patéke gekocht, zwier dat in de auto, start de auto en die valt bijna onmiddellijk terug stil.
Ik denk bij mezelf 'maar alé, wat heeft die bak nu, eens kijken of hij wel in de D van drive staat'.
Ik kijk naar de versnellingsbak en denk bij mezelf 'maar alé nu, hoe komt er hier nu ineens eentje met 1-2-3-4-5 in mijnen auto :oops: :oops:'.
Tot ik rond kijk en zie dat ik helemaal niet in mijn auto zit.   
Ik grabbel mijn brood en patéke vast en vlieg uit die auto, om op een mevrouw te botsen die vraagt 'wat doet gij feitelijk in mijnen auto' :oops:.
Ik mompel iets van 'verkeerde auto' en vlam in mijn eigen micratje.      Ik zat in een grijze auto, denk een Hyundai, dat weet ik niet meer precies.
Echt genant.

- Ook zwanger, niet dat dat een excuus is, maar missschien toch een beetje :fuu:.
't Was weer ochtend, ik was al op school gearriveerd.  Zoals elke ochtend open ik de lerarenkamer met mijn sleutelbos en ga daarna ineens naar het toilet.    't Moest weer wat vooruit gaan en ik zwier mijn sleutels even in het lavabo'tje daar.    Hup naar 't toilet, handjes wassen, sleutels mee grabbelen en terug naar het secretariaat.
Daar aangekomen vraagt mijn collega me waarom ik met de stop van de lavabo rond mijn vingers rondloop?  Ik draag mijn sleutelbos altijd door mijn vingers door het sleutelringetje te steken.   In mijn haast had ik mijn vingers in 't rondje aan de stop van de lavabo gestoken, mijn sleutels lagen dus nog in de lavabo :oops:

- En misschien wel het genantste: toen ik 17-18 jaar was, werd het tijd om met mijn toenmalig vriendje onze relatie naar een hoger niveau te tillen, ne keer wat te uit gaan proberen.    Ik moet erbij zeggen dat ik toen zo nog niet echt 100% op de hoogte was van bepaalde dingen.
Laten we het er op houden dat ik het woord 'blow' in blow job wel héél erg letterlijk vertaalde.     Mijn toenmalig vriendje kon er gelukkig wel mee lachen.

Ik spaar geen geld.    Ik spaar mooie momenten!

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #112 Gepost op: juni 20, 2012, 10:23:25 »
goe bezig Kizzy  :lol:

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
« Reactie #113 Gepost op: juni 20, 2012, 10:28:00 »
Laten we het er op houden dat ik het woord 'blow' in blow job wel héél erg letterlijk vertaalde.     Mijn toenmalig vriendje kon er gelukkig wel mee lachen.
:whoea:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #114 Gepost op: juni 20, 2012, 10:32:10 »
Ik heb er helaas verschillende, die hier allemaal al verschillende keren gestaan hebben.   Dus wie ze kent, sla dit maar over dan  :mrgreen:

- Zwanger van Michiel en dus nog meer een warhoofd dan anders. 't Was ochtend, ik moest gaan werken, was al aan de veel te late kant en beslis om nog heel snel bij de bakker te stoppen voor een patéke en een brood, vooraleer door te rijden naar 't werk.      Ik parkeer mijne voiture, ne oude Nissan Micra automatique voor de bakker, laat de sleutels zoals altijd in 't contact zitten.
Hup de auto uit, bakker binnen, brood en patéke gekocht, zwier dat in de auto, start de auto en die valt bijna onmiddellijk terug stil.
Ik denk bij mezelf 'maar alé, wat heeft die bak nu, eens kijken of hij wel in de D van drive staat'.
Ik kijk naar de versnellingsbak en denk bij mezelf 'maar alé nu, hoe komt er hier nu ineens eentje met 1-2-3-4-5 in mijnen auto :oops: :oops:'.
Tot ik rond kijk en zie dat ik helemaal niet in mijn auto zit.   
Ik grabbel mijn brood en patéke vast en vlieg uit die auto, om op een mevrouw te botsen die vraagt 'wat doet gij feitelijk in mijnen auto' :oops:.
Ik mompel iets van 'verkeerde auto' en vlam in mijn eigen micratje.      Ik zat in een grijze auto, denk een Hyundai, dat weet ik niet meer precies.
Echt genant.

- Ook zwanger, niet dat dat een excuus is, maar missschien toch een beetje :fuu:.
't Was weer ochtend, ik was al op school gearriveerd.  Zoals elke ochtend open ik de lerarenkamer met mijn sleutelbos en ga daarna ineens naar het toilet.    't Moest weer wat vooruit gaan en ik zwier mijn sleutels even in het lavabo'tje daar.    Hup naar 't toilet, handjes wassen, sleutels mee grabbelen en terug naar het secretariaat.
Daar aangekomen vraagt mijn collega me waarom ik met de stop van de lavabo rond mijn vingers rondloop?  Ik draag mijn sleutelbos altijd door mijn vingers door het sleutelringetje te steken.   In mijn haast had ik mijn vingers in 't rondje aan de stop van de lavabo gestoken, mijn sleutels lagen dus nog in de lavabo :oops:

- En misschien wel het genantste: toen ik 17-18 jaar was, werd het tijd om met mijn toenmalig vriendje onze relatie naar een hoger niveau te tillen, ne keer wat te uit gaan proberen.    Ik moet erbij zeggen dat ik toen zo nog niet echt 100% op de hoogte was van bepaalde dingen.

oh hahahaha zo schattig  :lol:

En maar blazen  :greenroll:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #115 Gepost op: juni 20, 2012, 10:55:11 »
joenges Zien nu lig ik hier echt wel plat van't lachen :vuistje:

Offline Trust

• hondenvriend pro
  • *
  • 160 HV-Punten
    • Animal Trust
« Reactie #116 Gepost op: juni 20, 2012, 11:22:24 »
:vuistje:

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #117 Gepost op: juni 20, 2012, 11:30:25 »
werkgerelateerd:

- ik werkte 2 weken op mijn huidige job en mijn bazin stuurt mij naar een leeg pand om meterstanden op te schrijven
' het ligt boven een bakkerij anouk, dit zijn de sleutels, maar ik weet niet of ze passen op de voordeur, allesinds wel op de achterdeur, is met een trapje naar boven)
Dus bibie op weg.. kom ik daaraan, en idd de sleutel past niet op de voordeur, dus ik loop rond en ga langs achter... de achterdeur was open... en het hele app stond bemeubeld  :denk: :denk:
dus ik bel mijn bazin op, en zeg: ja, hier staan nog allemaal meubels, dat zal eerst leeggemaakt moeten worden door een sociale tewerkstellingsploe g ze...
op dat moment hoor ik achter mij een man vragen: Wat doet u in mijn appartement?

ik stond dus in het app boven de beenhouwer ipv boven de bakker  :doh: :doh: :mrgreen:

en heeeel vroeger, in het tijdperk dat ik nog een bus nam:
sta ik met mijn toenmalig vriendje op een overvolle bus en begin zo wat stiekem te wrijven...  :lol: :lol:
na een minuut of 5 geen enkele reactie van zijn kant dus ik nijdig: seg ej, vooral ni reageren ze  :hmpf:
hij wist niet waarover ik het had, die man naast hem echter wel  :muur: :muur: :lol:

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
« Reactie #118 Gepost op: juni 20, 2012, 11:43:48 »
en heeeel vroeger, in het tijdperk dat ik nog een bus nam:
sta ik met mijn toenmalig vriendje op een overvolle bus en begin zo wat stiekem te wrijven...  :lol: :lol:
na een minuut of 5 geen enkele reactie van zijn kant dus ik nijdig: seg ej, vooral ni reageren ze  :hmpf:
hij wist niet waarover ik het had, die man naast hem echter wel  :muur: :muur: :lol:
:whoea: :whoea: :whoea:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #119 Gepost op: juni 20, 2012, 12:53:27 »
o my god...Dat zijn er wel 2 die kunnen tellen... :shock: :vuistje:
En die vent die zweeg en liet het zich welgevallen :mrgreen: :mrgreen:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal