collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Logo's op website  (gelezen 249 keer)

Offline Miske

• hondenvriend pro
  • *
  • 703 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Infosite over/voor blinden en slechtzienden
Logo's op website
« Gepost op: augustus 27, 2013, 13:10:20 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb een eigen kennisportaalsite rond visuele handicap dat ik vrijwillig bijhoud en uit eigen zak financier :). Maar er is nu een bedrijf dat wel geld (= steun) wil geven in de ruil voor een logo op mijn site.

Vraag is: hoeveel euro zou ik hiervoor kunnen vragen? Ik heb er echt geen idee van! 20 EUR/maand ofzo? Voor mij is het eenvoudig: ik plaats het er gewoon op ...

Ik kan met mijn site en mijn andere 2 projecten (die verwijzen naar de site!) gemiddeld 3.000 mensen per dag bereiken.

In eerste instantie zou ik een menu-item "sponsors" aanmaken en daar dan dat bedrijf met logo en een tekstje plaatsen (dus niet direct op de hoofdpagina).

Geen idee wat ik hiervoor kan vragen??? Ik vind op het web echt geen info hierover!

bedankt!

Veel groetjes vanwege Kim en haar 2 zwarte kanjers: Xpencer (Kiwipovey's Wally), geleidehond van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren & Olly (Candy Of Ardomes Delight), geleidehond op pensioen van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden

Online luigi

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 242 HV-Punten
Re: Logo's op website
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:51:21 »
Ik zou eerst een vissen naar hun visie en bedrag dat ze in gedachten hebben.

Offline Miske

• hondenvriend pro
  • *
  • 703 HV-Punten
    • Infosite over/voor blinden en slechtzienden
Re: Logo's op website
« Reactie #2 Gepost op: augustus 27, 2013, 18:01:02 »
Ik zou eerst een vissen naar hun visie en bedrag dat ze in gedachten hebben.

Bedankt Luigi. Ik ga het goed bekijken. Ik heb ook contact met een organisatie die iets anders heeft voorgesteld en daar sta ik meer achter; maar ik moet het nog eens goed bekijken.
Veel groetjes vanwege Kim en haar 2 zwarte kanjers: Xpencer (Kiwipovey's Wally), geleidehond van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren & Olly (Candy Of Ardomes Delight), geleidehond op pensioen van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal