collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Life 4 Dogs  (gelezen 934 keer)

Offline Anneliesjeehx

• warme hondenvriend
  • *
  • 343 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Annelies Boeykens Fotografie
Life 4 Dogs
« Gepost op: september 10, 2013, 07:07:26 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hallo iedereen,

Omdat ik geen idee heb waar het vorige topic gebleven is, en al een sterk vermoeden heb dat het verwijdert is, maak ik toch even een nieuw aan. Dit keer niet om discussies te starten, maar om jullie te informeren en op te roepen tot het inzenden van jullie hond(en)! Het principe blijft hetzelfde: Life 4 Dogs is een online, digitaal én gratis magazine dat zich wil inzetten voor asieldieren. Elke maand worden er tien asieldieren van de SHIN organisatie in de kijker opgesteld, waar mogelijke adoptanten kunnen kennismaken met deze schatten. Elke maand is er een bepaald thema voor het magazine, en in dit thema worden dan artikels geschreven. Elke maand is er ook een "Ras van de maand". Dat ras is soms ook gebonden aan het thema. Verder zijn er spelletjes, interviews, spotlightartikels, en nog veel meer!

Woefkes van de lezers
Bij "Woefkes van de lezers" komen elke maand twee honden in de kijker te staan. Dit kan simpelweg jouw hond zijn! Je hoeft gewoon een mailtje te sturen naar life4dogs@hotmail.be met daarin enkele foto's en een beetje uitleg over je hond. Vertel ook waarom hij/zij het verdient in de spotlight te staan. Als je inzending er die maand niet in komt, wordt je zowizo de volgende maand geplaatst!

Website & Facebookpagina
Voor meer info...:
Bezoek zeker de website eens! www.life4dogs.wix.com/magazine
Neem ook zeker eens een kijkje op de faceboekpagina: www.facebook.com/life4dogsmagazine

Groetjes,
Life 4 Dogs
« Laatst bewerkt op: september 10, 2013, 16:51:08 door Anneliesjeehx »

Offline Tinne1990

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3519 HV-Punten
Re: Life 4 Dogs
« Reactie #1 Gepost op: september 10, 2013, 10:10:51 »
Misschien ligt het hier aan dat je je vorige topic niet vindt?  :denk:

F. Reclameberichten en verwijzingen naar andere websites op het forum.

Dit omvat url's en verwijzingen in topics, onderschriften en/of op andere plaatsen door leden aangebracht zijn niet toegestaan.

•   Persoonlijke sites zoals een blog, pagina over je hond, ... dus van niet commerciële aard, horen thuis in de sectie 'HV-links', die daarvoor werd opgericht.
   •   Heb je een internetbedrijfje, een online winkel of iets anders met een commercieel doel, dan kan je adverteren op het forum dmv sponsoring. Contacteer hiervoor het beheer van het hondenvriendenforum . 
Commerciële reclame zonder toestemming zal onherroepelijk worden verwijderd

Offline Anneliesjeehx

• warme hondenvriend
  • *
  • 343 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: september 10, 2013, 16:50:20 »
Dit topic is eigenlijk vooral voor mensen die geďnteresseerd zijn hun honden in de kijker te zetten, en via deze weg wil ik dit tot bij de hondeneigenaars brengen. Ik zal kijken of ik bij HV-links misschien ook iets kan plaatsen. Ik zal allesinds de eerste post een beetje aanpassen zodat dit duidelijker wordt :)

Offline rachel

• hondenvriend pro
  • *
  • 735 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: september 10, 2013, 20:22:01 »
Moest je eens een stukje willen over wat er kan gebeuren als een hond gewoon op straat gedumpt wordt dan geef je maar een gil. Kheb vorig jaar eens een artikel geschreven over mijn Rodolphe voor het clubblad van de bordeaux doggen. In welke staat hij gevonden is naar weer een leven als hond. Is met foto's erbij, een pagina of 3-4 dacht ik.

Offline Anneliesjeehx

• warme hondenvriend
  • *
  • 343 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: september 10, 2013, 21:56:27 »
Moest je eens een stukje willen over wat er kan gebeuren als een hond gewoon op straat gedumpt wordt dan geef je maar een gil. Kheb vorig jaar eens een artikel geschreven over mijn Rodolphe voor het clubblad van de bordeaux doggen. In welke staat hij gevonden is naar weer een leven als hond. Is met foto's erbij, een pagina of 3-4 dacht ik.
Leuk dat je bereid bent mee te helpen :) Oktober en November zijn voorlopig al in verre staat geregeld en gepland, in december kan ik als ras van de maand de Bordeaux Dog nemen en daar dan jouw verhaal bij plaatsen. Ik ben allesinds wel geďnteresseerd in wat hij allemaal heeft meegemaakt! Je krijgt zowizo nog een bericht van mij, rond half oktober, begin november :)

Offline rachel

• hondenvriend pro
  • *
  • 735 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: september 10, 2013, 22:04:17 »
Leuk dat je bereid bent mee te helpen :) Oktober en November zijn voorlopig al in verre staat geregeld en gepland, in december kan ik als ras van de maand de Bordeaux Dog nemen en daar dan jouw verhaal bij plaatsen. Ik ben allesinds wel geďnteresseerd in wat hij allemaal heeft meegemaakt! Je krijgt zowizo nog een bericht van mij, rond half oktober, begin november :)

Het hoeft voor mij niet direct om de bordeaux dog te gaan hoor  :wink: (is geen ras om reclame mee te maken :?). Hij was nu per toeval een bd maar ik ben er van overtuigd dat er genoeg andere rassen zijn die zijn lot ook hebben meegemaakt of nog meemaken.
Mischien eerder eens laten zien en lezen aan mensen wat het kan doen als je een hond dumpt ipv naar een goed asiel te brengen ofzo. Zijn verhaal staat hier wel ergens, zal een kijken of ik het snel vind, dan kan je zien of het wat is. Wat ik gemaakt heb voor het clubblad zit wel al in een artikel, is gewoon mailen en klaar  :wink:

Edit: heb het al gevonden.
http://www.hondenvrienden.be/forum/jouw-foto/rodolphe-van-het-vinden-langs-de-straat-tot-nu/

http://www.hondenvrienden.be/forum/jouw-foto/what%27s-another-year/
« Laatst bewerkt op: september 10, 2013, 22:11:18 door rachel »

Offline Anneliesjeehx

• warme hondenvriend
  • *
  • 343 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: september 11, 2013, 07:05:04 »
Het hoeft voor mij niet direct om de bordeaux dog te gaan hoor  :wink: (is geen ras om reclame mee te maken :?). Hij was nu per toeval een bd maar ik ben er van overtuigd dat er genoeg andere rassen zijn die zijn lot ook hebben meegemaakt of nog meemaken.
Mischien eerder eens laten zien en lezen aan mensen wat het kan doen als je een hond dumpt ipv naar een goed asiel te brengen ofzo. Zijn verhaal staat hier wel ergens, zal een kijken of ik het snel vind, dan kan je zien of het wat is. Wat ik gemaakt heb voor het clubblad zit wel al in een artikel, is gewoon mailen en klaar  :wink:
Inderdaad, dan kunnen we het er al in november in plaatsen. De uitgave van oktober is nu al bijna klaar, en er zijn al een heleboel artikels geschreven :D

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal