Hoe moet je dat opvatten?Als ik migraine heb vb, kan ik geen licht verdragen op mijn ogen: zoiets?
Heb je daar bewijzen van dat zij eerst een jaar lang beweerden dat je oog nog moest stabiliseren? Dan had ik toch met een advocaat gedreigd
Had ik echt aangedrongen, dan had ze het wel onder garantie gedaan, denk ik. Maar ik had er niet direct zin in om iemand aan mijn ogen te laten werken, waarmee ik net een serieus meningsverschil gehad had...Heb overwogen om elders te laten bijcorrigeren, maar ergens heb ik er een beetje schrik van.Ok, het heeft me een pak geld gekost en ik ben er niet direct beter mee, maar al bij al is mijn zicht goed en ik heb geen vertrouwen meer om eraan te laten "knoeien"
Maar dat zou voor mij ook nog een aanvaardbaar bijverschijnsel zijn. Ik denk ook dat dat een andere behandeling is, want dat is toch verziend ipv bijziend dan? Of niet?
Mijn vader vond dat je dan van de ene bril naar de andere ging, vandaar dat hij het niet liet doen
Daglenzen zijn duurder hoor, die komen op 1eu/dag, en maandlenzen 15eu / paar.Maar aan de reacties te lezen, ga ik da precies toch overwegen.Voor laseren is geen budget.
Ik zou dat nooit meer laten doen. Heeft me 2000 Euro per oog gekost en ik ben er absoluut niet tevreden van.Mijn ene oog is perfect, maar het andere zeker niet.
Ik dacht ook dat er geen risico's aan verbonden waren. Had beter vooraf wat meer informatie ingewonnen, dan had ik toen al de vele negatieve ervaringen gelezen en was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.Te meer omdat ik maar een heel kleine correctie nodig had. Ik had niet eens een bril of lenzen nodig. Was enkel omdat ik minder duidelijk zag als ik in het donker met de auto reed.Nu, na het laseren, heb ik een leesbril nodig...
Ik draag al heel mijn leven constant een bril en zou ook graag mijn ogen laten laseren, moet zalig zijn zonder bril. Ik blijf het ondingen vinden...
En inderdaad dat opensperren lijkt me ook niet alles. Herinner me dat de eerste maal de opticien de lenzen bij me wou insteken. Dat is dus totaal niet gelukt. Hoe meer hij trachtte mijn ogen open te sperren, hoe harder ik ze dichtkneep. Hij zei dat ik heel sterke oogspieren had
Ze zorgen er wel voor dat je je ogen niet kunt dichtdoen hoor. Ze plakken ze als het ware vast, zodat je niet anders kunt dan ze open houden.
Ik zat aan -6.5, is zalig om 's morgens op te staan en alles te zien, de kleur van de ogen van je man te zien als je naast hem in bed ligt, je eigen na een douche scherp in de spiegel te zien, geen aangeslagen of beregende glazen als het regent, ...