collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Lenzen  (gelezen 4138 keer)

Offline NiQi

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1118 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • When nothing goes right ... go left.
Re: Lenzen
« Reactie #100 Gepost op: november 25, 2010, 14:16:59 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik denk soms ook na over lenzen, ben bijziend met -0,75 maar een klein beetje dus maar toch genoeg met een brilletje rond te lopen op mijn werk (vooral voor internen die zich hopen te verstoppen tijdens de recreatie :doh:). Met mijn zonnebril op sterkte vind ik dat niet zo erg maar in de winter met mijn andere bril, vloek ik wel eens als ik van buiten naar binnen ga (en met toezichten op internaat is dat redelijk vaak). Maar ik durf precies niet goe ... :shifty:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Miepie

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 286 HV-Punten
« Reactie #101 Gepost op: november 25, 2010, 16:44:45 »
Ik heb ook vaak last gehad van tranende en pijnlijke ogen, maar uiteindelijk kwam ik er achter dat dit met mijn mascara te maken had (had het telkens als ik mascara op had, dus dat begon wel op te vallen). Nu ben ik overgeschakeld naar een ander merk van mascara en nu heb ik dit probleem nooit meer.

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #102 Gepost op: november 25, 2010, 19:17:22 »
Ik heb mijn lenzen nu door omstandigheden (:mrgreen:) al in van gisterenmiddag. En ze zullen waarschijnlijk nog in blijven tot in de late/vroege uurtjes.
Gelukkig totaal geen last van!

Maar ik doe het dan ook niet vaak, want goed kan het idd niet zijn.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #103 Gepost op: november 25, 2010, 19:25:18 »
Ik heb mijn lenzen nu  door omstandigheden (:mrgreen:) al in van gisterenmiddag. En ze zullen waarschijnlijk nog in blijven tot in de late/vroege uurtjes.
Gelukkig totaal geen last van!

:lol:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #104 Gepost op: november 25, 2010, 22:33:32 »
Ik had dat probleem ook eerst met mijn lenzen... probleem was dat die te weinig lucht doorlieten waardoor mijn ogen ge´rriteerd werden.

Ik ben daarna met overleg van de oogarts overgeschakeld op meer luchtdoorlatende lenzen en het probleem is van de baan.

Laserbehandeling heb ik ook al over nagedacht maar heb het tot nu toe niet gedurfd... ik heb schrik dat er iets fout loopt.
Iemand ervaring hiermee?

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #105 Gepost op: november 25, 2010, 23:21:37 »
http://www.vryghem.be

Hier heb ik mijn ogen laten laseren.  Ik heb complicaties gedaan, te droge ogen ondanks druppels, rode ge´rriteerde en brandende, pijnlijke ogen en vermindering van zicht.  Was hoofdzakelijk te wijten aan het feit dat ik allergisch ben aan bewaarmiddelen in de druppels.  Wist dat op dat moment nog niet, nu bevestigd door patchtesten dermatoloog.
Beide traankanalen (boven en onder) werden afgesloten zodat mijn oog zich op een normale manier zou bevochtigen.  Nu zit onderste nog steeds dicht omdat ik rap last heb van droge ogen en in een ziekenhuis werk.
Linker oog was niet voldoende gecorrigeerd en werd een tweede maal gedaan.  Dit maal zonder complicaties.
Ondanks complicaties en nevenverschijnselen zou ik het direct weer doen.
Mijn problemen werden daar goed opgevangen, op de ergste momenten werd ik door Dr Vrijghem zelfs in weekend van uit buitenland bijna ieder uur opgebeld om te horen hoe het ging.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal