collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Klacht over Bol.com  (gelezen 787 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sepke

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 31707
  • 722 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Klacht over Bol.com
« Gepost op: september 13, 2013, 22:53:19 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik bestelde 8 wkn geleden twee zeteltjes aan 40,99 euro/stuk. Heb dit meteen betaald. Ik kreeg 3 wkn geleden een mail waarin stond dat er maar 1 geleverd kon worden, het andere zou zo snel mogelijk volgen. Aangezien ik niets hoorde heb ik vandaag gebeld om te vragen of er al een datum bekend was. Ik kreeg echter iets helemaal anders te horen: zeteltje komt van een andere leverancier. De bestelling zal geannuleerd worden en terugbetaald. Dat kan wel een paar weken duren. Daarna moet ik opnieuw bestellen want de nieuwe leverancier kan binnen de 5-10 werkdagen leveren. Ik ga akkoord, maar vermeld dat ik het geen service vind dat ik hier zelf nog moet voor opbellen en dat ze me dat niet meteen konden melden. Ik krijg dus als compensatie een tegoedbon van 1,99 euro. Ik ga hiermee akkoord. (al vroeg ik om meteen datzelfde zeteltje te leveren, aangezien het toch leverbaar was, dit ging niet)

Daarna kijk ik op de site en zie dat het zeteltje ineens 9 euro meer kost dan voorheen. (snap ineens waarom ze wilden dat ik opnieuw bestelde) Dus ik bel meteen weer. Ik heb dat nl aan 40,99 gekocht en niet aan 49,99 en ik vind dus dat ik dat ook aan de oorspronkelijke prijs moet krijgen. Ik krijg iemand anders aan de lijn en die 'ziet' het probleem ook en gaan het met zijn collega's bespreken. Ik krijg van hem een tegoedbon van 7 euro bovenop die 1,99, zodat ik uiteindelijk die zetel kan kopen aan ongeveer 40,99 euro. Ik ben niet akkoord want waar is die compensatie dan naar toe? Bij een nieuwe bestelling ben ik die volledig kwijt aan de nieuwe prijs (+ het geld staat al een hele tijd niet meer op mijn rekening zonder dat ik er iets voor in de plaats kreeg) EN ook heel veel tijd verloren. (mijn kinderen zijn er straks al uitgegroeid...) Niets meer aan te doen dus. Ik bestel dus niets meer bij Bol.com, grote afzetterij. Die tegoedbon hoef ik ook niet meer. Ik hoop voor hen dat het geld binnen de 10 werkdagen op de rekening staat want anders laat ik het hier niet bij.

(maar heb toch ook al een klacht lopen bij een andere instantie, hopelijk doen ze er iets mee)

Had het beter in de winkel gekocht...


Offline terrierlady

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 12402
  • 1227 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Off the wetlandclan
Re: Klacht over Bol.com
« Reactie #1 Gepost op: september 14, 2013, 08:00:12 »
Owkee zo zit het dus, ik heb nog nooit problemen gehad. Buiten een scherm dat niet werkte en was binnen de week geregeld. Ik bestel echter nooit dingen die via een andere winkel bij bol komen.
Alleen spullen die bol zelf heeft.

Offline luigi

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 6860
  • 242 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klacht over Bol.com
« Reactie #2 Gepost op: september 14, 2013, 08:44:17 »
oei, hopelijk loop mijn bestelling wat vlotter. Maar denk dat het dingen uit hun stok zijn.  :denk:

Offline Rebecca

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 6192
  • 148 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klacht over Bol.com
« Reactie #3 Gepost op: september 14, 2013, 08:59:27 »
Ik heb al veel besteld bij Bol, maar ik vertrouw het ook alleen maar voor dingen die van henzelf komen (boeken, cds, DVDs, electronica). Als het via een andere leverancier komt, bestel ik het niet bij hen.
Keep calm & love your Icelandic Sheepdog.

Offline sepke

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 31707
  • 722 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klacht over Bol.com
« Reactie #4 Gepost op: september 14, 2013, 10:12:08 »
En hoe zie je dat? Als ze zeggen dat het de dag erna geleverd zal zijn? Of staat dat daar expliciet bij? Ik heb daar eigenlijk niet op gelet. Maar ik wist wel van de levertermijn van die zeteltjes. (normaal een week of 3)

Offline Rebecca

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 6192
  • 148 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klacht over Bol.com
« Reactie #5 Gepost op: september 14, 2013, 10:54:42 »
Bij de prijs en levertijd staat normaal ook door wie het geleverd wordt.
Keep calm & love your Icelandic Sheepdog.

Offline sepke

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 31707
  • 722 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klacht over Bol.com
« Reactie #6 Gepost op: september 21, 2013, 12:10:00 »
Gisteren heeft een 'ombudsman (vrouw)' gebeld naar me. Geld is teruggestort (klopt, stond nl binnen de 3 dgn op de rekening en ik dacht dat het daarmee afgerond was. Maar nu blijkt het geld van het eerste zeteltje (dat we al ontvangen hebben!). Dit is foutief doorgegeven zei die mevrouw en daar is niets aan te doen. Het andere stoeltje staat dus nog in bestelling als betaald. Dit zou ze opvolgen dat het toch geleverd wordt. (en dus niet aan verhoogde prijs) Als we volgende week donderdag geen datum horen, dan gaat ze ook dat geld terugstorten.

Maw, we zullen uiteindelijk 1 zetel gratis hebben...

 


Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be



De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal