collapse

Auteur Topic: keratoconus  (gelezen 3577 keer)

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
Re: keratoconus
« Reactie #40 Gepost op: januari 18, 2019, 05:29:51 »
babysteps, zeg dat wel. :schok:
Ik ben benieuwd wat de opticien me straks gaat zeggen bij de controle. Ik wil ook weten of ik iets als optimist mag gebruiken, dat sprayt ge op uw oogleden en dat verzacht en verfrist uw ogen zo, is ook tegen droge ogen, want das een beetje het probleem denk ik, hij zei namelijk ook iets van weinig traanvocht vorige keer en ik merk dat van mezelf.
Ik voel me wel veel veiliger in het verkeer nu, ik kan borden sneller lezen en zie weer voldoende in het donker ook.

Offline luigi

• *
« Reactie #41 Gepost op: januari 18, 2019, 09:06:01 »
Ik zou persoonlijk sneller naar een druppel grijpen dan zo een spray. Werkt veel beter.
Maar eerst even afwachten of het eventueel niet aan de passing van de lens ligt.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #42 Gepost op: januari 20, 2019, 11:58:56 »
Dan heb  je dezelfde mening als mijn opticien, hij heeft een geldruppel aangeraden en dat helpt enorm!

Maar: de linkerlens wordt opnieuw gemaakt, grotere diameter, een klein stukje van mijn gezichtveld was niet bedekt en ik zag precies de rand van mijn lens.De 13e februari heb ik dus mijn definitieve lens.

Offline luigi

• *
« Reactie #43 Gepost op: februari 14, 2019, 14:11:17 »
Ben benieuwd hoe het ondertussen gaat met u lenzen?

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #44 Gepost op: februari 15, 2019, 10:16:03 »
Behoorlijk goed, behalve dat ik de rechterlens (dus gelukkig niet die keratoconuslens!) al ben kwijtgespeeld met mijn haren te föhnen. Ik droog nooit meer mijn haar met lenzen aan! De hete lucht heeft waarschijnlijk gezorgd voor minder adhesie klonk het. Heb ik dus een dikke week nog met bril opgelopen.

Maar: sinds de linkerlens vervangen is door eentje met een grotere diameter, gaat het heel goed eigenlijk. :dance: Ik voel ze nauwelijks, alleen bij het begin even, en het is een groot verschil met die eerste linkerlens die ik kreeg, nu zit het eindelijk comfortabel.

Ik let erop nu om uiterst voorzichtig met de lenzen om te gaan.
Al bij al dus wel een succesverhaal bij mij die harde lenzen. Ze zitten goed (eindelijk) en ik geniet van mijn nieuwe zicht :-)

Offline luigi

• *
« Reactie #45 Gepost op: februari 15, 2019, 11:06:40 »
Super om te lezen! Idd wat zoeken wat wel en niet kan met de lenzen.
Jammer dat je een lens bent kwijt gespeeld.

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal