collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Kale muur - wat zou jij doen?  (gelezen 2664 keer)

Offline Ien

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 845 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Kale muur - wat zou jij doen?
« Gepost op: december 01, 2010, 11:24:22 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ons badkamertje is eindelijk klaar. Nu nog wat verder aankleden.

De probleemzone is deze hoge, kale muur. Iemand ideetjes?

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline B

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 36 HV-Punten
Re: Kale muur - wat zou jij doen?
« Reactie #1 Gepost op: december 01, 2010, 11:28:58 »
valse plantjes aanhangen?
muursticker?
Zo laten  :mrgreen:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: december 01, 2010, 11:29:13 »
Ik zou daar wel een leuk sjabloon op durven zetten  :denk:
Iets met van die grote barokstijl- bloemen dat nu zo popi is of een tekstje

Offline -Tom-

• hondenvriend pro
  • *
  • 604 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Powder Puff
« Reactie #3 Gepost op: december 01, 2010, 11:33:36 »
Een TV hangen zodat je lekker relaxd in bad een filmpje kunt zien?

Anders lijkt een muursticker me ook het meest geschikt, of zelf iets op schilderen als je daar een beetje handig in bent.
Of als je er een liefhebber van bent een mozaïek met schelpjes ofzo.

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: december 01, 2010, 11:40:26 »
Hoe hoog is dat eigenlijk?
Want de praktische kant van mij zou opteren voor een rekje waarop je dan dingen kwijt kan als veelgebruikte douchegel of bodymilk, een kaarsje, een reservehanddoek, etc.
.

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: december 01, 2010, 11:47:50 »
Hoe hoog is dat eigenlijk?
Want de praktische kant van mij zou opteren voor een rekje waarop je dan dingen kwijt kan als veelgebruikte douchegel of bodymilk, een kaarsje, een reservehanddoek, etc.

De tegelrand is al 1m40. Daarboven nog zo'n 3m muur in tipvorm? En dan onderaan +3 breed. Te hoog voor rekjes als je het mij vraagt  :denk:. Er komt normaal wel een rekje tegen de tegels.

Een TV hangen zodat je lekker relaxd in bad een filmpje kunt zien?

Anders lijkt een muursticker me ook het meest geschikt, of zelf iets op schilderen als je daar een beetje handig in bent.
Of als je er een liefhebber van bent een mozaïek met schelpjes ofzo.

Ik wilde idd wel iets relaxerends voor als ik in bad lig  :rolf:.  Ik dacht eerst aan een doek, of 2 doeken. Beetje urban stijl foto.  :weetniet:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: december 01, 2010, 11:50:05 »
Een doek in een badkamer zou ik nu persoonlijk niet doen (een badkamer is en blijft toch een vochtige plaats hé).
Ik zou er een sjabloom tegenhangen. Groot genoeg ,maar niet te druk. Eventueel een tekst ja zoals iemand al voorstelde. Iets wat met water en rust te maken heeft ofzo. :weetniet:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #7 Gepost op: december 01, 2010, 11:53:10 »
Een doek in een badkamer zou ik nu persoonlijk niet doen (een badkamer is en blijft toch een vochtige plaats hé).
Ik zou er een sjabloom tegenhangen. Groot genoeg ,maar niet te druk. Eventueel een tekst ja zoals iemand al voorstelde. Iets wat met water en rust te maken heeft ofzo. :weetniet:

En hoe groot zou jij dat dan doen?  :denk:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: december 01, 2010, 12:19:42 »
En hoe groot zou jij dat dan doen?  :denk:
IK zou dan redelijk groot doen (zo een klein sjabloom vind ik maar niks op ne grote muur net zoals ik een groot sjabloom met veel kleine prulletjes veel te druk vind).
Ik zal een zoeken op het internet wat ik er zou zetten :yes:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten

Offline -Tom-

• hondenvriend pro
  • *
  • 604 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Powder Puff
« Reactie #10 Gepost op: december 01, 2010, 12:36:45 »

Ik wilde idd wel iets relaxerends voor als ik in bad lig  :rolf:.  Ik dacht eerst aan een doek, of 2 doeken. Beetje urban stijl foto.  :weetniet:

Ik lig meestal wel een uur of 2-3 in bad telkens, dus kan me wel inbeelden wat relaxerend kan zijn om naar te kijken. Heel leuk zou ook een ingebouwd aquarium zijn, maar denk niet dat je nu nog zin gaat hebben om die muur weer te slopen.  :mrgreen:
Of zo'n flatscreen aquarium, maar dan ben je wel heel erg beperkt qua vissen die je daar in kan houden en door het gebrek aan diepte vind ik ze zelf ook niet mooi.
Een mooie foto laten uitvergroten of een collage zou ook nog leuk zijn, eventueel met verlichting of kandelaars die tactisch geplaatst zijn om wat meer sfeer te creëren.
Een waterval langst die muur zou ook erg ontspannend en leuk kunnen zijn.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: december 01, 2010, 12:41:10 »
Wat ook mooi zou zijn, zijn van die spiegels die de grootte hebben van een tegel (bij ikea denk ik dat je die kan kopen. Vroeger was dat toch zo).
Daar kan je dan een patroon van maken wat je wilt.
Niet te druk én je krijgt nog meer lichtinval wat je badkamer nog ruimer doet lijken :yes:

Offline Xtreme Taz

• hondenvriend pro
  • *
  • 184 HV-Punten
« Reactie #12 Gepost op: december 01, 2010, 12:48:20 »
Bij de Hubo hebben ze die spiegeltegels ook  :thumbs:

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #13 Gepost op: december 01, 2010, 13:41:59 »
Wat ook mooi zou zijn, zijn van die spiegels die de grootte hebben van een tegel (bij ikea denk ik dat je die kan kopen. Vroeger was dat toch zo).
Daar kan je dan een patroon van maken wat je wilt.
Niet te druk én je krijgt nog meer lichtinval wat je badkamer nog ruimer doet lijken :yes:

Alleen spiegeltjes wasemen aan he  :mrgreen:. Dan heb je er alleen plezier van als je niet in bad ligt  :rolf:. Ik heb er nog een paar liggen, die hangen nu boven de wastafel tot we een nieuwe gevonden hebben.

Ik lig meestal wel een uur of 2-3 in bad telkens, dus kan me wel inbeelden wat relaxerend kan zijn om naar te kijken. Heel leuk zou ook een ingebouwd aquarium zijn, maar denk niet dat je nu nog zin gaat hebben om die muur weer te slopen.  :mrgreen:
Of zo'n flatscreen aquarium, maar dan ben je wel heel erg beperkt qua vissen die je daar in kan houden en door het gebrek aan diepte vind ik ze zelf ook niet mooi.
Een mooie foto laten uitvergroten of een collage zou ook nog leuk zijn, eventueel met verlichting of kandelaars die tactisch geplaatst zijn om wat meer sfeer te creëren.
Een waterval langst die muur zou ook erg ontspannend en leuk kunnen zijn.

O my, vissen, waterval? Nee dat zie ik totaal niet zitten  :mrgreen:. Collage hebben we ook al zitten denken. Zo een paar uitvergrote foto's of zo. Maar ja, nat en foto's ...  :denk: Al hebben we een goede ventilatie!  :yes: Daarom dat ik ook aan een doek dacht, dat krult niet, of wel?  :denk:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #14 Gepost op: december 01, 2010, 13:42:31 »

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #15 Gepost op: december 01, 2010, 15:02:47 »
Die is idd wel leuk, ander lettertype en rechte letters ...  :denk: En een kleurtje mss ...  :mrgreen:
Ja qua kleur en lettertype enzo kan je zelf kiezen hé (al zou ik persoonlijk het niet té opvallend maken, maar subtiel, maar das smaak hé)
De tekst vond ik dadelijk heel erg geslaagd :yes:

Ik heb geen probleem in de badkamer dat spiegels aandampen :weetniet: (en ik neem mijn bad gloeiend heet). Misschien omdat de spiegel toch wel redelijk ver van het bad afhangt.
Trouwens...Die kleine spiegeltjes hangen toch te hoog om ook effectief gebruikt te kunnen worden hé :wink:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #16 Gepost op: december 01, 2010, 15:23:46 »
Ik was ook aan't nadenken wat ik ga doen met mijn muur in mijn bureau en ik ben bijna zeker dat ik hier iets ga kopen: http://www.harmonie-interieure.com/home.htm

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #17 Gepost op: december 01, 2010, 15:26:44 »
Ik was ook aan't nadenken wat ik ga doen met mijn muur in mijn bureau en ik ben bijna zeker dat ik hier iets ga kopen: http://www.harmonie-interieure.com/home.htm

ooh wauw dat past zo hard in mijn interieur he  :shock: :mrgreen:
leuke tip!  :thumbs:

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #18 Gepost op: december 01, 2010, 15:30:29 »
amaai zeg...daar zou ik mijn goesting ook zeker wel vinden :yes:
Ik veronderstel dat je zoiets online gaat bestellen. Laat je even weten hoe hunne service is?

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #19 Gepost op: december 01, 2010, 15:44:17 »
Zal ik zeker doen, maar naar 't schijnt is 't goeie service :yes:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal