Eergisteren toevallig een vacature zien passeren met gelijkaardige functieomschrijving van mijn huidige job in de regio waarnaar ik ga verhuizen. Met gedacht van baat het niet dan schaadt het niet mijn cv'ke verstuurd... maandag op sollicitatie se
Ik heb jullie mening nodig.Aangezien ik mijn huidige deeltijdse job niet zomaar wil opgeven, wil ik nu op zoek naar een 2e deeltijdse job die ik kan combineren met mijn huidige deeltijdse job. Ik ga dus spontaan sollicitatiebrieven beginnen rondsturen.Maar nu weet ik niet of ik dit zo expliciet in mn brief moet zetten dat ik op zoek ben naar een deeltijdse job. Want stel dat ik geen deeltijds vind die ik kan combineren, dan zou ik misschien toch mijn huidige job opgeven om een voltijds te zoeken. En het is nogal stom om over bv 6maand dan naar al die bedrijven een nieuwe brief te sturen om mij kandidaat te stellen voor een voltijdse job.
Iemand die weet waar ik BETROUWBARE thuiswerkjobs kan vinden? (of deels thuis, deels vanop kantoor)
awel dat vraag 'k mij ook af Tot nu toe alleen maar rare sites tegengekomen
Ze hebben me niet aangenomen maar heb ondertussen wel al een andere gelijkaardige vacature gezien.Ik vind het wel soms vreemd wat voor antwoorden je krijgt. vb "... wens ik u mee te delen dat de jury je kandidatuur voor deze functie niet heeft weerhouden." Ligt dat nu aan mij of lijkt dat alsof ze je nog verder willen laten doorgaan in de selectieprocedure?Daarna volgt dan een bedanking waaruit het tegenovergestelde blijkt.
we duimen!
Het is goed verlopen. De testen waren goed en het gesprek ook. Nu hopen dat het tweede gesprek meevalt en hij ervoor uitgenodigd wordt!
ik blijf mee duimen!wanneer weet hij meer?
Binnen dit en twee weken!
succes aant uw ventje!