collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287251 keer)

Offline rachel

• hondenvriend pro
  • *
  • 735 HV-Punten
Re: jobjachttopic
« Reactie #2200 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:31:20 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb nu dus ook een dilemma met mijn job. Ik heb eigenlijk een tijd geleden mijn droomjob gevonden, ik ga met veel plezier werken, uren zijn prima, loon is prima, mentaliteit is top, mijn rug vind het ook helemaal prima alleen ga ik binnenkort verhuizen  :eh:
Ik heb al zitten kijken om de afstand (150 km enkel) toch te gaan doen en er gewoon te blijven werken. In principe is de afstand voor mij geen probleem, de tijd ook niet maar wel de kost  :?

Kheb dus zo geen zin om binnenkort weer eens ander werk te gaan zoeken want de job die ik nu doe ligt niet dik gezaaid.
Wat zouden jullie doen?

Offline Tinne1990

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3519 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2201 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:34:15 »
Ik zou ander werk zoeken. Pendelen van en naar het werk doe ik gewoon niet graag. Momenteel woon ik een dikke 5km van mijn werk en dat is zalig (ik kan gemakkelijk met de fiets/bus gaan).

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #2202 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:34:58 »
Rachel: blijven wonen is geen optie zeker, wel sneu zeg, waar werk je nu?

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Online runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #2203 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:35:52 »
Ik heb nu dus ook een dilemma met mijn job. Ik heb eigenlijk een tijd geleden mijn droomjob gevonden, ik ga met veel plezier werken, uren zijn prima, loon is prima, mentaliteit is top, mijn rug vind het ook helemaal prima alleen ga ik binnenkort verhuizen  :eh:
Ik heb al zitten kijken om de afstand (150 km enkel) toch te gaan doen en er gewoon te blijven werken. In principe is de afstand voor mij geen probleem, de tijd ook niet maar wel de kost  :?

Kheb dus zo geen zin om binnenkort weer eens ander werk te gaan zoeken want de job die ik nu doe ligt niet dik gezaaid.
Wat zouden jullie doen?
Heb je alle opties bekeken? Openbaar vervoer? Carpoolen?

Offline rachel

• hondenvriend pro
  • *
  • 735 HV-Punten
« Reactie #2204 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:38:11 »
Rachel: blijven wonen is geen optie zeker, wel sneu zeg, waar werk je nu?

Nee, blijven wonen is geen optie meer.
Ik werk bij Bayer.

Ik heb eens gekeken voor de trein te nemen maar dan ben ik al 2.5h enkel kwijt aan de trein en dan ben ik er nog niet  :?
Ben ook de enige limburger daar  :mrgreen:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #2205 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:49:20 »
Morgen om 11u ag ik op gesprek  :dance:
Duimpjes aub  :pray: Ik heb wel al werk(interim) maar deze job zal ik waarschijnlijk liever doen en vooral, het zal me meer een doel geven in mijn leven, het gevoel dat ik iets nuttig doe en iets waar ik helemaal achter kan staan en dat is eigenlijk mijn belangrijkste motivatie.

:thumbs: :thumbs:

Rachel, ik zou dat niet zien zitten. Maar daar ben je natuurlijk niet veel mee.
Ik denk ook dat je dat in het begin niet erg vind, maar na een eindje geraak je dat toch beu

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #2206 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:53:41 »
Nee, blijven wonen is geen optie meer.
Ik werk bij Bayer.

Ik heb eens gekeken voor de trein te nemen maar dan ben ik al 2.5h enkel kwijt aan de trein en dan ben ik er nog niet  :?
Ben ook de enige limburger daar  :mrgreen:
en wat doe je daar?

De afstand zou'k ook niet echt zien zitten eerlijkgezegd, kan je geen overplaatsing aanvragen?

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2207 Gepost op: augustus 27, 2013, 17:58:35 »
runa succes :thumbs:

Offline rachel

• hondenvriend pro
  • *
  • 735 HV-Punten
« Reactie #2208 Gepost op: augustus 27, 2013, 18:02:26 »
en wat doe je daar?

De afstand zou'k ook niet echt zien zitten eerlijkgezegd, kan je geen overplaatsing aanvragen?

Wij doen plantenveredeling van verschillende gewassen. Ik doe vnl koolzaad.
Een overplaatsing zou kunnen maar dat is dan in Zwijnaarde dus nog ver  :mrgreen:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #2209 Gepost op: augustus 27, 2013, 18:08:32 »
Wij doen plantenveredeling van verschillende gewassen. Ik doe vnl koolzaad.
Een overplaatsing zou kunnen maar dat is dan in Zwijnaarde dus nog ver  :mrgreen:
:doh:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #2210 Gepost op: augustus 27, 2013, 18:20:43 »
AD, denk dat dat idd al een dikke + is! :yes:

Tine, succes!! :thumbs:

rachel, ik zou die afstand ook niet zien zitten.. Ik rij nu kwartiertje naar mijn werk en das genoeg vind ik! Ik word nu soms al gek als het te traag gaat onderweg :fuu: :mrgreen:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2211 Gepost op: augustus 27, 2013, 18:47:45 »
Hier een half uur nu het kalm was op de baan tijdens de zomer. Als het druk is en slechter weer, 3 kwartier. Ik ben het ook strontebeu.

Maar da's niet eens de enige reden waarom ik terug op zoek ben. Nuja spontane sollicitaties zijn leuk, maar je krijgt daar precies toch niet teveel reactie op wat op korte termijn iets kan opleveren... dus ik ga eens brieven versturen vnvd naar functies die wel openstaan...
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Zoah

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 81 HV-Punten
« Reactie #2212 Gepost op: augustus 27, 2013, 20:09:55 »
AD, Runa en Ilsey: succes  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

Liekeuh: dikke proficiat  :dance:

Rachel: amai, 150km enkel  :shock: Ik rij nu wel graag met de auto, maar om dat iedere dag (en dan nog 2 keer) te doen, dat zou ik toch niet zien zitten  :denk:

You can not save all the dogs in the world, but you can save the world of one dog.

Offline Joska

• hondenvriend pro
  • *
  • 361 HV-Punten
« Reactie #2213 Gepost op: augustus 28, 2013, 08:42:33 »
Runa:  :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

En Rachel: een mobilhome kopen en in de week daar blijven? (jij doet de job waar ik zo'n 20 jaar geleden voor heb gestudeerd, toch een beetje jalours  :mrgreen:)

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #2214 Gepost op: augustus 28, 2013, 09:27:54 »
Okeej... effe jullie mening vragen...
Ik verhuis binnen een niet te bepalen tijd naar Limburg, wegens een niet doenbaar traject van mijn werkplaats naar Limburg zou ik ook na de verhuis op jobjacht moeten gaan.
Echter... er is bij mijn werkgever een vacature vrij... in Limburg.
Maar, tis functie vertegenwoordiger in een echte mannenwereld (terreinbeveiliging).
De vacature is er nu, binnen enkele maanden niet meer. Maar als ik nu mjn baas hierover aanspreek, leg ik wel mijn kaarten bloot en weet hij dat ik geen blijvertje meer ben en binnen afzienbare tijd zou vertrekken.
Ik ben ook niet helemaal zeker of ik de job aankan op gebied, heb ik wel genoeg ambitie hiervoor?

Offline Nipo

• *
  • 97 HV-Punten
« Reactie #2215 Gepost op: augustus 28, 2013, 09:44:19 »
Kan je niet bij iemand anders (personeelsdienst ofzo) een duidelijke functieomschrijving opvragen, zodat je een beter beeld krijgt van de job? Dan hoef je je baas niet meteen aan te spreken en dan kan je er eens over nadenken.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #2216 Gepost op: augustus 28, 2013, 09:52:42 »
Ik zou proberen via via wat meer te weten te komen over de functie. En als het u niet aansta, zou ik zwijgen  :oops:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #2217 Gepost op: augustus 28, 2013, 09:53:51 »
Kan je niet bij iemand anders (personeelsdienst ofzo) een duidelijke functieomschrijving opvragen, zodat je een beter beeld krijgt van de job? Dan hoef je je baas niet meteen aan te spreken en dan kan je er eens over nadenken.

ik weet wat het inhoudt hoor, ik werk ermee samen ;-). Ik weet alleen niet of het voor mij is weggelegd.
Ik sta zowieso voor een impulsieve beslissing nu. Of ik waag het erop, en trek mijn stoute schoenen aan en ga straks een gesprek aan bij men baas. Of ik laat het hoe het is en moet binnekort in een knelpuntregio werk gaan zoeken én ik heb ondertss (te) open kaart gespeeld met men baas...
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2013, 10:13:31 door Epona »

Offline Nipo

• *
  • 97 HV-Punten
« Reactie #2218 Gepost op: augustus 28, 2013, 10:22:56 »
Oei, hoezo te open kaart? Aangezien je een goed beeld hebt van de job, moet je eens bekijken of het wel iets voor jou is. Ik weet van mezelf bijv. dat ik al niet echt een leiderstype ben en zeker als enige vrouw tussen een hoop mannen... Maar misschien ligt het jou toch helemaal?

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #2219 Gepost op: augustus 28, 2013, 10:26:05 »
ik weet wat het inhoudt hoor, ik werk ermee samen ;-). Ik weet alleen niet of het voor mij is weggelegd.
Ik sta zowieso voor een impulsieve beslissing nu. Of ik waag het erop, en trek mijn stoute schoenen aan en ga straks een gesprek aan bij men baas. Of ik laat het hoe het is en moet binnekort in een knelpuntregio werk gaan zoeken én ik heb ondertss (te) open kaart gespeeld met men baas...

Welke job zou je willen doen Epona? Of in welke richting wil je iets zoeken? Ik zou zeggen doen! al was het maar als overgang naar het zoeken naar een definitieve job, en wie weet ligt het u wel  :wink:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal