collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287236 keer)

Offline hondenmaatje

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: jobjachttopic
« Reactie #220 Gepost op: januari 08, 2011, 15:12:54 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
solicitanten veel suc6  :thumbs: :thumbs:  :thumbs: wij duimen mee

Offline lindske

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #221 Gepost op: januari 10, 2011, 12:01:22 »
mag woensdag op gesprek :) nu duimen dat het eens deftige uren zijn en deftige mensen!
Hoe meer mensen ik ontmoet hoe meer ik van mijn hond hou!

Offline Vanessa_1

• *
  • 86 HV-Punten
« Reactie #222 Gepost op: januari 10, 2011, 18:07:43 »
Sille, je hebt pb  :fuu:

Offline Loupe

• *
  • 2 HV-Punten
    • Van Maligin
« Reactie #223 Gepost op: januari 10, 2011, 18:36:01 »
Dus ook nog altijd opzoek.

Ben wel hierop gekomen, kan mss voor jullie ook interessant zijn  :mrgreen:

www.regiojobs.be

Offline Vero

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #224 Gepost op: januari 10, 2011, 19:03:41 »
Ik mag maandag den 24ste op gesprek in Genk! Is maar een tijdelijke deeltijdse job maar ik kan met paarden werken :dance:
Vrees er wel voor want ze vragen een diploma want het is met ook werken met mensen met een ernstig verstandelijke handicap. Maar ze hebben mij gebeld dus...we hopen he.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #225 Gepost op: januari 10, 2011, 20:41:02 »
ik duim mee voor iedereen die moet solliciteren :thumbs:
leuven is weer niks geworden. Had het al wel gedacht :roll:
Ma ja...woensdag nog eentje en diest ben ik ook geweest dus moet ik nog op wachten en hopelijk bellen ze van het selectiekantoor ook nog terug (zou begin deze week zijn).
Hopen hopen hopen hé
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Fie

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #226 Gepost op: januari 10, 2011, 21:40:32 »
In de GB in Lummen zoeken ze een fulltime verkoopster voor de slagerij-afdeling, heb ik daarnet gezien.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #227 Gepost op: januari 11, 2011, 20:01:05 »
morgen had ik dus normaal een sollicitatie, maar ik ga er niet naartoe kunnen en verzetten gaat niet :doh:
Ik mag morgen namelijk op 2de gesprek waar ik van de week geweest ben (met die 135 mensen die gekomen waren en waar er 3 mochten komen testen en waar ze er 2 van zouden aannemen)
dus dat ziet er goed uit en ik kan die kans ook gewoon niet laten schieten. Allez ja....ik zou toch al echt brute grote pech moeten hebben dat ik er dan niet bij zit hé :weetniet:
Sowieso komt er na morgen dan nog een gesprek en dan wordt de beslissing genomen dus wie weet het ik deze maand wel een job. Dicht bij huis, mooie uren, toffe baas en afwisselend werk. het zou weer mooi zijn. Heeeeeeel mooi.
Ik kon ook ergens beginnen in het weekend, maar door de stomme acv en rva is mijnen dop nog niet in orde en zou dat problemen gaan geven. Echt stom. Was leuk, goed betaald, toffe collega's en heb al mee gedraaid vandaag een dik uur en dat ging heel erg goed vond ik voor dat nog nooit gedaan te hebben. Ik hoop dat ze het daar begrijpen en dat ik alsnog iets later kan starten.
Ja...dan ben ik vertrokken hé moest dit nu allemaal eens een klein beetje lopen zoals ik hoop.
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #228 Gepost op: januari 11, 2011, 20:08:27 »
Thx voor de duimen! 't is als studiecoach

o, da klinkt interessant :D

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #229 Gepost op: januari 11, 2011, 20:29:01 »
ik denk dat je "de interims" zoals jullie het zeggen ook niet over 1 kam mag scheren en het allemaal wat moet kunnen kaderen.

Zelf werk ik als consulente al 4 jaar  in een interimkantoor en zijn we ook verplicht om de perfecte match te zoeken , als wij zeggen dat iemand niet in aanmerking komt is dat omdat we de vereisten van de klant ook kennen: het is en blijft een commerciële job eh : wij hebben een serieuze druk van bovenaf om onze cijfers te halen en proberen nooit te vergeten dat we met mensen bezig zijn .

Ik begrijp dat een sollicitant antwoord van ons verwacht maar als we iedereen die bijvoorbeeld ergens niet weerhouden is moeten opbellen of schrijven gaat er veel kostbare tijd verloren : ik spreek meestal af dat wanneer positief is de sollicitant binnen de 14 dagen zeker feedback heeft en dat het anders negatief is , en dat ze mij ten allen tijde mogen bellen voor feedback.

En klanten zijn nu eenmaal gevoelig voor verloop op cv : als wij voor een vacature 3 mensen voorstellen waarvan 1 persoon nog werkt en ander werk zoekt, 1 persoon al 1 jaar werkloos is en 1 persoon 15 jobs gehad heeft in het verleden zullen ze voor de nog werkende persoon meestal kiezen ... en als je zelf in dat bedrijf zijn plaats zou zijn : wat zou je dan doen ?

En uw naam op een papierke schrijven om te zeggen dat we niets voor iemand hebben doen we toch niet hoor : ieder krijgt een degelijke inschrijving en een kans : we zoeken voor iedereen een passende job en bellen dikwijls op

Ik heb met interims toch ook geen goede ervaring hoor.

Ik heb gelukkig (en hopelijk blijft het zo) nog niet echt lang zonder werk gezeten, maar die 2 keer dat het gebeurd is, heb ik me gewoon blauw betaald aan het naar interims rijden.

Op elke brief onmiddellijk een antwoord, altijd positieve gesprekken, maar van zijn leven niet voorgesteld aan het bedrijf waarvoor ik dan specifiek solliciteerde en ook nooit geen uitleg waarom niet.

Nochtans telkens als ik buiten ging had ik een goed gevoel, oh ja met mijn talenkennis en ervaring zou ik zo werk hebben, maar ik hoorde er nooit iets van.

En dan was het toppunt dat je dezelfde testen voor dezelfde interimgroep in verschillende steden moest gaan doen. Ahum er bestaat toch zoiets als een centrale computer die die resultaten kan doorgeven.

En nu, ja nu dat ik een job heb die ik hopelijk niet kwijt raak, nu word ik opgebeld en zijn ze nog lastig als ik een tijdelijke job van een maand weiger, want die werkgever moest en zou me hebben.

Ik weet dat consulentes een cijfer boven hun hoofd hangen hebben, maar als er zo veel mensen over hetzelfde klagen, dan vraag ik me toch af hoe die cijfers bepaald worden. Zo veel mogelijk inschrijvingen of effectief mensen aan een job helpen?

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #230 Gepost op: januari 12, 2011, 02:51:34 »
o, da klinkt interessant :D

:D  vind ik ook ... nu hopen dat ze mij morgen ook interessant vinden ... :pray: 't felste van al ... 't is op 800m van mijn deur ...

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #231 Gepost op: januari 12, 2011, 03:17:49 »
:D  vind ik ook ... nu hopen dat ze mij morgen ook interessant vinden ... :pray: 't felste van al ... 't is op 800m van mijn deur ...

o, das helemaal super!!!!!

ik  :pray: mee met je!

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #232 Gepost op: januari 12, 2011, 11:35:24 »
o, das helemaal super!!!!!

ik  :pray: mee met je!

:thumbs: :thumbs: :thumbs:
Merci!

Nu, 'k weet niet of het een voorteken is maar ik heb een tijdje geleden meegedaan aan een tombola ('k had voor 5 euro iets gekocht) en 'k heb ne sjaal gewonnen ... wie  weet win ik vandaag een job? :mrgreen: :pray:

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #233 Gepost op: januari 12, 2011, 12:13:04 »
Merci!

Nu, 'k weet niet of het een voorteken is maar ik heb een tijdje geleden meegedaan aan een tombola ('k had voor 5 euro iets gekocht) en 'k heb ne sjaal gewonnen ... wie  weet win ik vandaag een job? :mrgreen: :pray:

it's an omen!
ge gaat da goe doen en hier straks komen verkondigen dat ge die job hebt, kben er zeker van  :thumbs:

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #234 Gepost op: januari 12, 2011, 12:31:19 »
it's an omen!
ge gaat da goe doen en hier straks komen verkondigen dat ge die job hebt, kben er zeker van  :thumbs:
Zoals het nu beschreven staat in de vacature en op hun website, zie ik het helemaal zitten. Gemotiveerde studenten met een doel ... helemaal anders dan puberende leerlingen die tegen hun zin huiswerk maken en het nut niet inzien van studeren ...

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #235 Gepost op: januari 12, 2011, 13:49:15 »
Zoals het nu beschreven staat in de vacature en op hun website, zie ik het helemaal zitten. Gemotiveerde studenten met een doel ... helemaal anders dan puberende leerlingen die tegen hun zin huiswerk maken en het nut niet inzien van studeren ...

das inderdaad een ander ras e  :mrgreen:
hou ons op de hoogte van je gesprek he!

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #236 Gepost op: januari 12, 2011, 15:17:02 »
das inderdaad een ander ras e  :mrgreen:
hou ons op de hoogte van je gesprek he!

Heb een heel goed gesprek gehad, ik moest zelfs mijn brutoloon doorbellen want ze willen me hetzelfde betalen als ze me zouden aannemen. Ik zou wel 4 nachten moeten inslapen ... maar dat neem ik erbij.

Dus ikke net mijn brutoloon doorgebeld en te horen gekregen dat ik veel kans maak!! :dance: Binnen de 24u weet ik iets! :pray:

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #237 Gepost op: januari 12, 2011, 20:55:29 »
Heb een heel goed gesprek gehad, ik moest zelfs mijn brutoloon doorbellen want ze willen me hetzelfde betalen als ze me zouden aannemen. Ik zou wel 4 nachten moeten inslapen ... maar dat neem ik erbij.

Dus ikke net mijn brutoloon doorgebeld en te horen gekregen dat ik veel kans maak!! :dance: Binnen de 24u weet ik iets! :pray:

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Offline lindske

• *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #238 Gepost op: december 01, 2011, 20:21:14 »
Hier ging het gesprek ook goed!
Morgen moet ik op tweede gesprek en dan weet ik meer!

Het leek allemaal ideaal !
Hoe meer mensen ik ontmoet hoe meer ik van mijn hond hou!

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #239 Gepost op: december 01, 2011, 20:45:24 »
Ik heb daarnet op de site van de vdab nog een vacature gezien voor een kinderdagverblijf in Huizingen. Morgen is een sollicitatiebrief sturen sie :)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal