collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287422 keer)

Offline Loupe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Van Maligin
Re: jobjachttopic
« Reactie #280 Gepost op: januari 15, 2011, 12:33:48 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
de telefoontest verliep vlot vond ik.
Nu is het dus alle duimen omhoog en afwachten. :pray:

ik duim mee voor je  :thumbs:

Online NiQi

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #281 Gepost op: januari 15, 2011, 12:34:12 »
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #282 Gepost op: januari 15, 2011, 13:25:09 »
thanks
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #283 Gepost op: januari 15, 2011, 14:08:25 »
Ik zal mij hier ook maar aanmelden aangezien ik sebiet mijn eerste sollicitatiebrief voor vast werk ga schrijven (tips zijn altijd welkom  :doh:)
Ik studeer nog, ik zit in mijn laatste jaar groenmanagement op HoGent maar daarna wil ik natuurlijk centjes verdienen  :mrgreen:
Ik ga solliciteren voor een open vacature bij natuurpunt. Ik zoek dus een job die met natuur te maken heeft, liefst beheer of onderzoek.

Online NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #284 Gepost op: januari 15, 2011, 16:29:16 »
Ik zal mij hier ook maar aanmelden aangezien ik sebiet mijn eerste sollicitatiebrief voor vast werk ga schrijven (tips zijn altijd welkom  :doh:)
Ik studeer nog, ik zit in mijn laatste jaar groenmanagement op HoGent maar daarna wil ik natuurlijk centjes verdienen  :mrgreen:
Ik ga solliciteren voor een open vacature bij natuurpunt. Ik zoek dus een job die met natuur te maken heeft, liefst beheer of onderzoek.
Wat bij mij altijd wel werkt zijn korte briefjes (ik mail altijd), zeggen waar je de vacature hebt gezien (als je op een vacature reageert) en dat je zeer geïnteresseerd bent.
Daarna uzelf wat verkopen met uw ervaring (als je pas afstudeert kan een hobby als ervaring ook nuttig zijn) en uw studie. Beetje zelfzeker melden dat je ervan overtuigd bent dat je een aanwinst gaat zijn voor hen en dat je je  cv graag persoonlijk komt toelichten op een gesprek.

'k heb van een aantal mensen al wat opmerkingen gehad dat mijn brieven 'niet standaard' zijn maar ik mag vaak op gesprek.

Ik heb onlangs mijn ontslag gekregen en heb 3 brieven gestuurd, bij de eerste mocht ik op gesprek, bij de 2de was ik net te laat (vacature was 's middags net ingevuld maar ze vond mijn kandidatuur waardevol en ging me in de wervingsreserve steken). Met de 3de brief mocht ik weer op gesprek en ben ik aangenomen. 't waren eigenlijk allemaal dezelfde brieven met lichte wijzigingen naar de situatie toe.

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #285 Gepost op: januari 16, 2011, 15:29:55 »
Wat bij mij altijd wel werkt zijn korte briefjes (ik mail altijd), zeggen waar je de vacature hebt gezien (als je op een vacature reageert) en dat je zeer geïnteresseerd bent.
Daarna uzelf wat verkopen met uw ervaring (als je pas afstudeert kan een hobby als ervaring ook nuttig zijn) en uw studie. Beetje zelfzeker melden dat je ervan overtuigd bent dat je een aanwinst gaat zijn voor hen en dat je je  cv graag persoonlijk komt toelichten op een gesprek.

'k heb van een aantal mensen al wat opmerkingen gehad dat mijn brieven 'niet standaard' zijn maar ik mag vaak op gesprek.
Niet standaard? Zo schrijf ik mijn sollicitatiebrieven anders ook ze  :weetniet:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #286 Gepost op: januari 17, 2011, 06:21:41 »
ja ik ook
ik hou het zo kort mogelijk
en pas ook aan waar nodig (voor de ene vragen ze flexibiliteit voor de andere zelfstandigheid ofzo en dan pas ik de mijne aan)
een sollicitatiebrief is eigenlijk een begeleidende brief voor je cv en ik schrijf mijne kort en krachtig.
sinds ik dat zo gedaan heb ben ik ook al vaker op gesprek mogen gaan
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Online NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #287 Gepost op: januari 17, 2011, 09:01:38 »
Niet standaard? Zo schrijf ik mijn sollicitatiebrieven anders ook ze  :weetniet:
Dan is de 'standaard' misschien veranderd maar ze hebben het mij vroeger anders geleerd.:wink:

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #288 Gepost op: januari 17, 2011, 13:59:09 »
Dan is de 'standaard' misschien veranderd maar ze hebben het mij vroeger anders geleerd.:wink:
Gek want volgens mij schelen wij niet zoveel in leeftijd en zo werd het mij net geleerd  :lol:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Vanessa_1

• *
  • 86 HV-Punten
« Reactie #289 Gepost op: januari 17, 2011, 15:07:31 »
nog niks gehoord van het selectiekantoor :shifty: ze gingen "begin volgende week" dus ik zou toch vandaag antwoord moeten krijgen. als het positief was, zouden ze dezelfde week nog een gesprek bij de klant vastleggen dus sowieso moeten ze dan toch al niet te lang wachten om zoiets nog in te plannen é :shifty:

Offline Sille

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #290 Gepost op: januari 17, 2011, 17:54:42 »
Ik moest ook al een hele tijd iets gehoord hebben van het selectiebureau, maar krijg geen nieuws. Nuja, ik vind het niet zo erg maar voor jou zal het wel zenuwslopend zijn Vanessa :huggg:

Offline lindske

• *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #291 Gepost op: januari 17, 2011, 18:11:20 »
hier ook nog geen nieuws, maar als ik morgen nog niets heb gehoord bel ik zelf!
Hoe meer mensen ik ontmoet hoe meer ik van mijn hond hou!

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #292 Gepost op: januari 17, 2011, 18:57:42 »
hier idem. ook nog geen nieuws :roll:
en dan mail ik morgen ook eens als ik vandaag niets hoor, want mijn geduld wordt stilletjes aan serieus op de proef gezet :lol:

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #293 Gepost op: januari 17, 2011, 20:30:32 »
Hier is het ook nog wachten op nieuws. Probleem is dat ik geen contact kan opnemen, geen telefoonnummer, geen email.
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #294 Gepost op: januari 17, 2011, 20:51:53 »
Ik weet pas vrijdag iets, en de stress stijgt toch ook al serieus!
Langs de ene kant denk ik dat ik er niet bij ga zijn. En ik weet eerlijk gezegt ook niet of ik daar wel wil gaan werken, ik had nogal een rare eerste indruk van de creche.
Maar anderzijds...als ze vrijdag bellen, dan moet ik nogmaals op gesprek en ik zou niet weten hoe ik dat op het werk moet regelen. Ze weten daar niet dat ik gesolliciteerd heb. Ik sta met de late (de namiddag) en savonds ist eten met het werk en kheb zo het gevoel dat da gesprek in de namiddag/avond gaat plaatsvinden.

In Huizingen is er ook een vacature, maar das niet meteen bij de deur :( Ziet er nogthans super uit. Maar met het openbaar vervoer geraak ik er niet, ne auto zit er nog niet zo meteen in en ik weet niet hoe de baan smorgens is (moet stukje de ring op). Kweet dus niet of het wel haalbaar is.

Offline finley

• *
  • 887 HV-Punten
  • niet storen, ik ben al gestoord
    • From Obi's Home
« Reactie #295 Gepost op: januari 17, 2011, 23:01:34 »
Ik weet pas vrijdag iets, en de stress stijgt toch ook al serieus!
Langs de ene kant denk ik dat ik er niet bij ga zijn. En ik weet eerlijk gezegt ook niet of ik daar wel wil gaan werken, ik had nogal een rare eerste indruk van de creche.
Maar anderzijds...als ze vrijdag bellen, dan moet ik nogmaals op gesprek en ik zou niet weten hoe ik dat op het werk moet regelen. Ze weten daar niet dat ik gesolliciteerd heb. Ik sta met de late (de namiddag) en savonds ist eten met het werk en kheb zo het gevoel dat da gesprek in de namiddag/avond gaat plaatsvinden.

In Huizingen is er ook een vacature, maar das niet meteen bij de deur :( Ziet er nogthans super uit. Maar met het openbaar vervoer geraak ik er niet, ne auto zit er nog niet zo meteen in en ik weet niet hoe de baan smorgens is (moet stukje de ring op). Kweet dus niet of het wel haalbaar is.

Huizingen is al een schoon eind, zenne.  Met de ochtendfiles ga je daar toch gemakkelijk een uur over doen van hieruit.  Dus ja... effe voor jezelf uitmaken of dit jé droomjob is!

Offline finley

• *
  • 887 HV-Punten
  • niet storen, ik ben al gestoord
    • From Obi's Home
« Reactie #296 Gepost op: januari 17, 2011, 23:03:29 »
Ik mocht op gesprek bij de notaris voor een job als secretaresse (gesprek ging vlot) maar toen bleek na een kwartiertje dat ze ondertussen al iemand zoeken die 25u wil en kan werken en mettertijd misschien zelfs voltijds.
Zeer jammer, maar ik wil en kan maar 20u werken maximum.   :doh:

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #297 Gepost op: januari 18, 2011, 09:31:50 »
nog niks gehoord van het selectiekantoor :shifty: ze gingen "begin volgende week" dus ik zou toch vandaag antwoord moeten krijgen. als het positief was, zouden ze dezelfde week nog een gesprek bij de klant vastleggen dus sowieso moeten ze dan toch al niet te lang wachten om zoiets nog in te plannen é :shifty:

en? al iets gehoord ondertussen?

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline Vanessa_1

• *
  • 86 HV-Punten
« Reactie #298 Gepost op: januari 18, 2011, 09:37:17 »
neen :(

en ondertussen is de klik er wel gekomen om hier weg te gaan hoor. Niet alleen de afstand speelt nu een rol maar ik heb het er gewoon ook helemaal mee gehad. Ik werk 4/5de en moet het werk doen van iemand die voltijds werkt - en er komen nog meer verantwoordelijkhed en en taken bij. Ik kan dit echt niet meer volgen. Ik klop overuren om wat bijgewerkt te raken maar ik raak gewoon nie bijgewerkt. 2 weken geleden heb ik het gemeld tijdens mijn evaluatiegesprek - ze beseffen het hoor maar zolang Vanessa niet breekt, zal ze het wel klaren zeker?  :weetniet: Wel, eind vorige week is er weer een wijziging in een procedure gekomen waardoor ik NOG eens zoveel werk heb en nu heb ik de hoop opgegeven - ze mogen de job hebben. Ik wens hen véél succes om iemand te vinden die dit kan...

@ Mehado: mijn zus (consulente in interimkantoor) liet me gisteren weten dat de job nu ook via hen loopt dus als het selectiekantoor mijn sollicitatie hier al stopt (zonder een gesprek te hebben bij de klant), dan probeer ik het via hen. Ze heeft al contact gelegd met de inhouse medewerker van het interimkantoor en hem al op de hoogte gesteld van mijn interesse.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #299 Gepost op: januari 18, 2011, 17:35:20 »
ik heb ne mail gestuurd en kreeg de boodschap dat er nog geen beslissing genomen was.
Ik ben dus nog steeds in de running :pray:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal