collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287235 keer)

Offline Sille

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: jobjachttopic
« Reactie #260 Gepost op: januari 13, 2011, 14:31:11 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik kan me echt terugvinden in je verhaal :shifty:
Behalve dat van de collega, want ik zit hier alleen in een bureau waar nooit iemand voorbijkomt. Daar bovenop ook nog eens vaak weinig werk/heel saai werk.
En dan ben je thuis ook niet te genieten hé :?

Ik heb vaak zin om wat rondjes rond het gebouw te lopen om me af te reageren :lol:

Hmmm... in jouw geval zou ik ook uitkijken naar iets anders waar je snel naartoe kan. Ik heb het ook gedaan omdat ik daar gewoon weg MOEST of ik zou tilt slaan. En jij bent precies ook wel op dat punt gekomen. Ik heb toen een tijdelijke job aangenomen en toen dat contract afgelopen was ben ik hier begonnen.
Ok, ik zit hier zeker nog niet goed (ik heb deze week een 'goeie' week, dus zie ik alles weer ietsje rooskleuriger), maar alles is beter dan mijn vorige job!!

Ik weet nu wel niet hoe de mentaliteit daar is. Hoe gaan ze om met mensen die veranderen van werk en na een aantal maand toch weer veranderen? Je bent ook jong hé, je kan moeilijk wachten tot je pensioen.

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #261 Gepost op: januari 13, 2011, 14:40:15 »
Gisteren zat ik op hete kolen maar nu zijn ze echt gloeiend heet zenne! :doh: Ik kom gisteren op mijn werk aan om 16u, mijne baas vraagt aan mij hoe het gesprek geweest is, ik zeg hem dat het goe gegaan was en dat ik een behoorlijke kans maak. Zegt hij: "ja ik weet het want ze hebben mij gebeld en mij verteld dat je maandag mag beginnen.' Ikke  "allee vooruit, dan weet jij meer dan ik". Dus nu wacht ik op bevestiging van die mensen zelf maar als ze om 14u niet gebeld hebben, ga ik toch eens zelf bellen zenne ...  :bla:
Ben aangenomen!!!

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #262 Gepost op: januari 13, 2011, 14:46:46 »
Ik kan me echt terugvinden in je verhaal :shifty:
Behalve dat van de collega, want ik zit hier alleen in een bureau waar nooit iemand voorbijkomt. Daar bovenop ook nog eens vaak weinig werk/heel saai werk.
En dan ben je thuis ook niet te genieten hé :?

Ik heb vaak zin om wat rondjes rond het gebouw te lopen om me af te reageren :lol:

Hmmm... in jouw geval zou ik ook uitkijken naar iets anders waar je snel naartoe kan. Ik heb het ook gedaan omdat ik daar gewoon weg MOEST of ik zou tilt slaan. En jij bent precies ook wel op dat punt gekomen. Ik heb toen een tijdelijke job aangenomen en toen dat contract afgelopen was ben ik hier begonnen.
Ok, ik zit hier zeker nog niet goed (ik heb deze week een 'goeie' week, dus zie ik alles weer ietsje rooskleuriger), maar alles is beter dan mijn vorige job!!

Ik weet nu wel niet hoe de mentaliteit daar is. Hoe gaan ze om met mensen die veranderen van werk en na een aantal maand toch weer veranderen? Je bent ook jong hé, je kan moeilijk wachten tot je pensioen.

awel tdoet deugd om eens van iemand te horen die het ook meegemaakt heeft.
De ganse dag door staat mijn hoofd op ontploffen, ik kan het gewoon uitschreeuwen van frustratie.

Goh dat weet ik niet. De dienst waar ik dan nog maar een paar maanden werk zal daar niet kunnen mee lachen waarschijnlijk maar daar zit ik nog niet mee in, ze kunnen mij niet tegen houden.
Maar als je dan gaat solliciteren ,leg dan maar eens uit dat je nog maar 1 of 2 maand veranderd bent en alweer solliciteert  :weetniet: ik wil ook mijn eigen ruiten niet ingooien door dat te doen maar anderzijds weet ik niet hoe ik het hier nog moet volhouden  :(
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2011, 09:55:11 door Mehado »

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline lindske

• *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #263 Gepost op: januari 13, 2011, 16:00:45 »
ik heb sebiet een 2de gesprek ! Daar zal alles vanaf hangen . . . Ik hoop dat het iets gaat worden want dan heb ik een goede job met goede uren :)
Hoe meer mensen ik ontmoet hoe meer ik van mijn hond hou!

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #264 Gepost op: januari 13, 2011, 16:36:20 »

Offline Sille

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #265 Gepost op: januari 13, 2011, 18:28:45 »
Proficiat Niqi!
Succes Lindske!

@Mehado: Als je echt zo ongelukkig bent op je job dan moet je daar gewoon weg. Het kan even goed zijn dat het nog een jaar duurt voor je uiteindelijk kan doen wat je zou willen doen. Zit je intussen op een job die je al meer aanstaat, dan ga je je toch iets beter voelen. Als ik jou was zou ik gewoon proberen om daar weg te geraken en dan kan je nog alle kanten uit!

Als je solliciteert voor je droomjob kan je gewoon eerlijk zijn en zeggen hoe het zit met die 'tussentijdse' job.

Offline jazzy

• hondenvriend pro
  • *
  • 342 HV-Punten
« Reactie #266 Gepost op: januari 13, 2011, 21:33:37 »
@mehado waar kijk je Vlaams of federaal want ik dacht dat er fed onlangs een aantal vac waren met betrekking tot milieu

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #267 Gepost op: januari 13, 2011, 21:56:07 »
@mehado waar kijk je Vlaams of federaal want ik dacht dat er fed onlangs een aantal vac waren met betrekking tot milieu

Ik werk nu bij de vlaamse en ik blijft liefst vlaamse. Maar ik kijk evengoed federaal. Bij mijn weten staat er momenteel niks open voor niveau B, contractueel misschien? Ik vind toch niks terug :weetniet:

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #268 Gepost op: januari 14, 2011, 07:46:27 »
Ben aangenomen!!!
Proficiat!!!!

Mehado, ik snap je wel. Privé is zeker niet alles en overal is er wel iets, maar ik denk toch ook wel dat je qua werkzekerheid beter bij de overheid kan zitten dan in de privé. Het is gewoon veel te makkelijk om mensen tegenwoordig op straat te zetten in de privé en of hen dat nu veel kost of niet...ik heb zo de idee dat dat tegenwoordig zelfs niet meer meespeelt.

Hier ben ik dus van de week naar de 2de ronde mogen gaan. Maar natuurlijk zo stom als iets.had een mailtje gehad met het telefoongesprek dat je in het begin een beetje als leidraad moet nemen, en natuurlijk u mag op 2de gesprek (tja als 1 van de 3 an 135 kandidaten....ne mens wordt daar vrolijk van hé :mrgreen:) dus mail niet goed gelezen en had gelezen dat ik om half 3 daar moest zijn, maar het was dus kwart na 1 en het zou 2.5 duren. :doh: In ieder geval....ik heb het uitgelegd en het was totaal geen probleem. ¨Proeven mogen doen die heel goed gingen en ze waren heel enthousiast. Ook gezegd dat het niet makkelijk is om iets te vinden met 4 kinderen en daar hadden ze totaal geen probleem mee. Waren ook nog mensen die alleen waren met kinderen en ze hadden daar ook totaal geen slechte ervaring in.
Nadien nog een mailtje gestuurd om me te verontschuldigen en dat het dus totaal niet van mijn gewoonte is om te laat te komen, maar ze reageerden superpositief en ik ga straks even bellen wanneer ik mijn telefoontest kan doen (want ze vroegen of ik die nog wilde komen doen. Of ik na de testen nog interesse had). Smiley en alles in de mail en heel erg vlot (maar ze willen dus echt de 'familiesfeer' behouden). Ik hoop dus dat dat allemaal een goed teken is en ik hoop dat de telefoontest heel goed meevalt en ja...dan maar hopen dat ik mag starten. Qua uren zit het supergoed (starten tussen 8-9 uur en stoppen voor 17 u. Zolang je aan 38 uren komt, maakt het hen niet uit. Overuren mogen teruggenomen worden en 1 avond om de week a 2 weken, maar die avond mag je kiezen en in de voormiddag mag je dan thuisblijven. Wel 8 weekends op een jaar, maar dat is dan evenmenten aflopen en je weet dat een hele tijd op voorhand en het is meestal een zaterdag voormiddag of zondagnamiddag dus heel goed te doen én het is dichtbij. In Diest en is hoop en al een kwartiertje als het verkeer een beetje tegenzit.  :pray: :pray: :pray:)
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline lindske

• *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #269 Gepost op: januari 14, 2011, 07:48:13 »
hier zal het niets worden. . . Was echt een héél rare situatie :( echt zonde

Offline Sille

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #270 Gepost op: januari 14, 2011, 08:21:44 »
Oei, wat is er gebeurd?

Offline lindske

• *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #271 Gepost op: januari 14, 2011, 09:08:41 »
Oei, wat is er gebeurd?
het was voor een gezin met een 3ling. Die hebben recht op een fulltime kinder verzorgster en parttime poets hulp. Via kind en gezin. Maar zowel mama als papa werkte maar part time en vonden hulp niet nodig. Hun poets hulp wel . . . Volgens hun bleef kind en gezin maar pushe ivm die hulp . . . Dus om dan gemotiveerd te blijven . . . Heb mezelf vergeten voor te stellen omdat ik zo van mijn melk was. Ze vroegen ook niets en keken me zelf niet aan ! Was op 15 min al buiten .

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #272 Gepost op: januari 14, 2011, 10:23:47 »
Ik mag deze namiddag mijn telefoontest gaan doen :dance:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #273 Gepost op: januari 14, 2011, 13:22:23 »
Proficiat!! :thumbs:
Proficiat!!!!
Thx! En gezien de situatie op mijn huidige (bijna vorige :dance:) job, is het geen seconde te vroeg ...  :silenced:
Ik mag deze namiddag mijn telefoontest gaan doen :dance:
Succes (als je nog moet gaan) en anders ... hoe is het geweest?

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #274 Gepost op: januari 14, 2011, 13:29:41 »
als jullie opgenomen worden in de wervingsreserve informeren jullie dan na een tijdje om te zien of er eventueel een aanwerving in zicht komt? of niet?

Offline Tollertje

• *
  • 4074 HV-Punten
« Reactie #275 Gepost op: januari 14, 2011, 13:40:21 »
het was voor een gezin met een 3ling. Die hebben recht op een fulltime kinder verzorgster en parttime poets hulp. Via kind en gezin. Maar zowel mama als papa werkte maar part time en vonden hulp niet nodig. Hun poets hulp wel . . . Volgens hun bleef kind en gezin maar pushe ivm die hulp . . . Dus om dan gemotiveerd te blijven . . . Heb mezelf vergeten voor te stellen omdat ik zo van mijn melk was. Ze vroegen ook niets en keken me zelf niet aan ! Was op 15 min al buiten .
ik denk dat ik daar dan ook ni zou willen gaan... Die mensen zitten daar duidelijk ni op te wachten...

Je bent pas rijk, als je iets bezit wat niet te koop is.

Offline lindske

• *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #276 Gepost op: januari 14, 2011, 13:48:09 »
Tollertje : maar dat wist ik niet he! Eerste contact was via kind en gezin. En dan moest ik bellen.
Dus begrijp niet waarom die vrouw( de mama dan ) mij een afspraak gaf...

:muur:

Offline Tollertje

• *
  • 4074 HV-Punten
« Reactie #277 Gepost op: januari 14, 2011, 13:50:16 »
Tollertje : maar dat wist ik niet he! Eerste contact was via kind en gezin. En dan moest ik bellen.
Dus begrijp niet waarom die vrouw( de mama dan ) mij een afspraak gaf...

:muur:
mja, heel dom van kind en gezin vind ik da  :roll:

Je bent pas rijk, als je iets bezit wat niet te koop is.

Offline Loupe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
    • Van Maligin
« Reactie #278 Gepost op: januari 15, 2011, 12:21:00 »
mijn mama vertelde dat ze een audiologisch assistent zoeken bij Lapperre in Brasschaat.

http://www.lapperre.be/Startpagina.html

je kan solliciteren maar voor mij is het te ver weg, heel leuke job  :wink:

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #279 Gepost op: januari 15, 2011, 12:22:44 »
de telefoontest verliep vlot vond ik.
Nu is het dus alle duimen omhoog en afwachten. :pray:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal