collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287442 keer)

Offline Ilsey

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1905 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Boogie Wonderland!
Re: jobjachttopic
« Reactie #2460 Gepost op: oktober 11, 2013, 12:47:53 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
idd, bij mij doen ze er niet moeilijk over dat ik nog lessen volg op syntra, ik kan later ook perfect minder uren doen, zodat ik het hondentrimmen gemakkelijk erbij kan doen in bijberoep! :) en ik heb toffe collega's waar ik mij best goed bij voel! :thumbs:

Idd tof! :thumbs:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #2461 Gepost op: oktober 11, 2013, 18:26:26 »
Ik ga hier ook even een update geven.
Sinds september werk ik voltijds, tis wel nog niet voor altijd.
Tzit zo, ik werk normaal van woensdag tot dinsdag en ben vervolgens een week thuis. In die andere week werken dr andere deeltijdse collega's, dus wij wisselen elkaar altijd af en zien elkaar daardoor dus nooit. Eén van die collega's is begin september geopereerd, het ging normaal tot eind september zijn maar ze is vorige week met spoed opgenomen voor een bijkomende operatie. Ik zal dus zeker tot eind oktober voltijds werken.
En hoewel ik het zwaar vind, zwaarder dan verwacht (ik kan mij nog niet aanpassen aan het voltijds werk en ben bij gevolg tegen donderdag al doodop en nu met ziek-zijn is het dubbel zo erg) ben ik wel héél blij dat ik elke dag uit werken ben. En ik zie er echt gigantisch tegen op om eind oktober/begin november weer telkens een week thuis te zitten.
Door het voltijds werken heb ik wel eindelijk een besluit kunnen nemen welke leeftijdsgroep mij het meeste ligt. En op zich vind ik peuters echt zalig, maar ik kan het duidelijk niet aan om daar voltijds bij te staan. Dus zodra de nieuwe bouw er staat en we onze voorkeur mogen opgeven, ga ik voor de baby's/kruipersgroep.

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2462 Gepost op: oktober 11, 2013, 18:31:27 »
Tzit zo, ik werk normaal van woensdag tot dinsdag en ben vervolgens een week thuis. In die andere week werken dr andere deeltijdse collega's, dus wij wisselen elkaar altijd af en zien elkaar daardoor dus nooit. Eén van die collega's is begin september geopereerd, het ging normaal tot eind september zijn maar ze is vorige week met spoed opgenomen voor een bijkomende operatie. Ik zal dus zeker tot eind oktober voltijds werken.
En hoewel ik het zwaar vind, zwaarder dan verwacht (ik kan mij nog niet aanpassen aan het voltijds werk en ben bij gevolg tegen donderdag al doodop en nu met ziek-zijn is het dubbel zo erg) ben ik wel héél blij dat ik elke dag uit werken ben. En ik zie er echt gigantisch tegen op om eind oktober/begin november weer telkens een week thuis te zitten.
Door het voltijds werken heb ik wel eindelijk een besluit kunnen nemen welke leeftijdsgroep mij het meeste ligt. En op zich vind ik peuters echt zalig, maar ik kan het duidelijk niet aan om daar voltijds bij te staan. Dus zodra de nieuwe bouw er staat en we onze voorkeur mogen opgeven, ga ik voor de baby's/kruipersgroep.

Dat gaat de goede richting uit  :yes: :thumbs:

Hier wordt het van't weekend een beue mail opstellen, maar ik moet op mijn strepen staan. Ik ben geen verklikkerstype, maar als ik er voor moet opdraaien, doe ik mijn mond toch maar open... eigenlijk had ik gehoopt er op tijd weg te zijn zonder commotie, maar ziet er naar uit dat dat niet gaat lukken  :doh: en Bert zal het niet toelaten dat ik mijn staart ingetrokken hou  :shifty:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #2463 Gepost op: oktober 11, 2013, 22:03:59 »
:thumbs:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #2464 Gepost op: oktober 13, 2013, 14:52:08 »
ik heb morgen nog eens een gesprek, een job als management assistant, in aartselaar...
nu was ik de vacature nog eens aant lezen, dat ik morgen ni sta te koekeloeren....
en gelijk ook wat info over het bedrijf even aan het doornemen...

hun ganse site is in het engels opgesteld, wat me logisch lijkt, ze werken internationaal...
nu heb ik 2 pagina's daarvan gelezen, en al 4 ferme fouten tegen het Engels tegengekomen  :shifty:  (en geeneens in moeilijke zinsconstructies of zo, gewoon tegen de taal... mijn engels taalgevoel krijgt er de kriebels van  :shifty: )
als ik er iets van zou vermelden, bewijst het dat ik wel degelijk op de site gelezen heb... ma kzalt ma zo laten zeker?  :shifty:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #2465 Gepost op: oktober 13, 2013, 14:53:52 »
succes morgen fleureke  :thumbs:

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #2466 Gepost op: oktober 13, 2013, 14:54:04 »
Ik heb dat wel gzegd ze fleureke.

Maar niet in de zin van kritiek te geven, eerder in de zin van:

"Ik heb al wat gelezen op de website en de materie van het kantoor bekeken. Verzekeringsrecht en administratief recht, daar heb ik geen ervaring in."

Maar ze wisten tenminste dat'k was gaan kijken  :happywink:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #2467 Gepost op: oktober 13, 2013, 14:54:55 »
Succes!!!

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2468 Gepost op: oktober 13, 2013, 14:55:01 »
Als je merkt dat het gesprek afgerond wordt dan kan je dat rustig vermelden: je laat zien dat je de site grondig bekeken hebt en je laat zien dat je oog voor detail hebt!

Succes!

“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #2469 Gepost op: oktober 13, 2013, 15:23:48 »
ik heb morgen nog eens een gesprek, een job als management assistant, in aartselaar...
nu was ik de vacature nog eens aant lezen, dat ik morgen ni sta te koekeloeren....
en gelijk ook wat info over het bedrijf even aan het doornemen...

hun ganse site is in het engels opgesteld, wat me logisch lijkt, ze werken internationaal...
nu heb ik 2 pagina's daarvan gelezen, en al 4 ferme fouten tegen het Engels tegengekomen  :shifty:  (en geeneens in moeilijke zinsconstructies of zo, gewoon tegen de taal... mijn engels taalgevoel krijgt er de kriebels van  :shifty: )
als ik er iets van zou vermelden, bewijst het dat ik wel degelijk op de site gelezen heb... ma kzalt ma zo laten zeker?  :shifty:
Ik denk dat dat niet slecht is als je dat op een vriendelijke manier vermeld.

Ik heb ook nog eens een sollicitatiebrief verstuurd. Het lijkt me een héél interessante job (o.a. populatieonderzoek bij wilde dieren) maar het is in Antwerpen wat toch wel ver is voor mij  :doh: Tja, we zullen wel zien.

Wat ik vervelend vind is dat ze soms vragen om online 'snel even een formuliertje in te vullen'. Daar moet je dan eigenlijk heel je cv invullen en dan kan je nog eens je eigen opgemaakte cv in bijlage toeven. Ik vraag me dan af of ze eigenlijk wel beide (aandachtig) lezen want het is praktisch 2 keer hetzelfde.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2470 Gepost op: oktober 13, 2013, 15:28:31 »
Als je merkt dat het gesprek afgerond wordt dan kan je dat rustig vermelden: je laat zien dat je de site grondig bekeken hebt en je laat zien dat je oog voor detail hebt!

Succes!

Idd. zoals wennie zegt !

Veel succes fleureke :thumbs:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #2471 Gepost op: oktober 13, 2013, 16:25:24 »
twas om te kunnen antwoorden als ze vragen: weet u wat ons bedrijf zoal doet?

ma zo'n foutjes vallen dus op e... er wordt vertaalwerk gevraagd ook (een van de vele taken), dus dat ik dat opmerk kan misschien goed overkomen...
maar hen daarop wijzen, op eender welke manier, en ook al ist mooi ingepakt, is altijd kritiek geven he... en sommigen kunnen daar echt ni tegen...

Offline antje

• *
  • 2057 HV-Punten
« Reactie #2472 Gepost op: oktober 13, 2013, 17:32:20 »
Ge moet dat niet zien als kritiek geven, maar als bezorgdheid om hun imago  :hmpf:: jij hebt die fouten gezien, anderen doen dat waarschijnlijk ook. Een site is een uithangbord, vaak het eerste wat je raadpleegt als je info over een bedrijf zoekt en die hoort correct te zijn.
Je laat bijgevolg niet alleen merken dat je de site bekeken hebt, maar ook dat je talenkennis goed zit en je toont je betrokkenheid (en dan werk je er zelfs nog niet).
Ik zou dat dus vermelden.
Overigens is de persoon waar je bij op gesprek gaat waarschijnlijk niet degene die de tekst van de site geschreven heeft. Misschien stelt hij/zij het zelfs juist op prijs dat jij fouten opmerkt die anderen ontgaan zijn.

Succes morgen  :thumbs:  :thumbs:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #2473 Gepost op: oktober 13, 2013, 17:44:31 »
merci :)

kga zien of ik het kan aanbrengen he, of ik überhaupt ergens iets kan zeggen...
ook al gesprekken gehad die ik goed had voorbereid, en helemaal happy ging solliciteren... 10 minuten binnen geweest en het enige dat ik had kunnen (mogen) zeggen, was mijn naam  :mrgreen:
rest was een monoloog, en paar dagen later kreeg ik een antwoord dat "een andere kandidaat beter paste bij het profiel"

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #2474 Gepost op: oktober 13, 2013, 18:21:33 »
ik zou dat ook vermelden, zéker als je de taal moet kennen voor de job, das dan een bewijs dat je het kan hé! :thumbs:
succes!!

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2475 Gepost op: oktober 13, 2013, 19:22:57 »
Veel succes fleureke!

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #2476 Gepost op: oktober 13, 2013, 20:23:51 »
twas om te kunnen antwoorden als ze vragen: weet u wat ons bedrijf zoal doet?

ma zo'n foutjes vallen dus op e... er wordt vertaalwerk gevraagd ook (een van de vele taken), dus dat ik dat opmerk kan misschien goed overkomen...
maar hen daarop wijzen, op eender welke manier, en ook al ist mooi ingepakt, is altijd kritiek geven he... en sommigen kunnen daar echt ni tegen...
Dan zou ik er zeker iets over zeggen, dat bewijst dat je het Engels goed beheerst  :yes:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #2477 Gepost op: oktober 14, 2013, 12:16:58 »
10 minuten binnen geweest, waarvan 5 minuten een verhaal over wat het bedrijf allemaal doet (met de woorden "zoals u waarschijnlijk kon lezen op onze website,..." )
mijn leeftijd heb ik mogen zeggen, en of er niet teveel file stond op den A12...

neeext...  :doh:

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #2478 Gepost op: oktober 14, 2013, 13:00:39 »
10 minuten binnen geweest, waarvan 5 minuten een verhaal over wat het bedrijf allemaal doet (met de woorden "zoals u waarschijnlijk kon lezen op onze website,..." )
mijn leeftijd heb ik mogen zeggen, en of er niet teveel file stond op den A12...

neeext...  :doh:

Waarom laten die de mensen komen?  :denk: :denk:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
« Reactie #2479 Gepost op: oktober 14, 2013, 14:01:49 »
Waarom laten die de mensen komen?  :denk: :denk:

om es te kijken zeker?  :weetniet:
nu ja, kga er niet echt op hopen...
plus, ik zag nog een hele hoop andere cv's zitten toen ze op zoek ging naar de mijne...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal