collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287303 keer)

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: jobjachttopic
« Reactie #2440 Gepost op: oktober 08, 2013, 19:28:03 »
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline DarrenRastaKaité

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #2441 Gepost op: oktober 08, 2013, 22:56:09 »
Hier twijfel, twijfel... Ik wil in de logistiek (en dan liefst export) blijven, maar ik weet het niet goed... Soms twijfel ik aan het bedrijf en dan denk ik om rond te horen, maar tot nu toe enkel nog maar negatief gehoord :muur:

Offline missy

• *
  • 41 HV-Punten
    • netlog
« Reactie #2442 Gepost op: oktober 08, 2013, 23:07:41 »
Is er iemand die mijn motivatiebrief en cv eens wil nakijken en tips wil geven? 'k Heb het gevoel dat ik mijn capaciteiten niet genoeg in de verf zet. Plus: ik heb het cv van een job-hopper, terwijl 'k eigenlijk niets liever wil dan "thuiskomen"; me goed kunnen voelen in een job en die tot mijn 70-ste  :mrgreen: kunnen houden.

Missy, heb jij een uitgebreide functieomschrijving? Ik wil die job zo graag dat ik echt nergens de mist in wil gaan en zo goed mogelijk voorbereid wil zijn. Wordt het niets, dan is dat zo, maar 'k zal toch mijn best gedaan hebben.

Ik heb hier een functieomschrijving liggen maar die is echt wel heel specifiek uitgeschreven naar 'mijn' functie binnen de BW. Voor een andere monitor bij ons is die dus totaal anders. Als je mij je mailadres doorgeeft dan wil ik die wel doorsturen.

IF YOU NEVER HAD A DOG, YOU DON'T KNOW WHAT YOU MISS.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2443 Gepost op: oktober 09, 2013, 13:46:30 »
Hier twijfel, twijfel... Ik wil in de logistiek (en dan liefst export) blijven, maar ik weet het niet goed... Soms twijfel ik aan het bedrijf en dan denk ik om rond te horen, maar tot nu toe enkel nog maar negatief gehoord :muur:

DRK je kan toch proberen, doe je dat niet dan blijf je wellicht twijfelen  :mrgreen:

Offline Zoah

• *
  • 81 HV-Punten
« Reactie #2444 Gepost op: oktober 10, 2013, 18:50:27 »
Hier ook heel tevreden met de nieuwe job (nu mijn derde week). Ik was bang om te moeten veranderen na 16 jaar dezelfde job, maar het doet echt goed om eens een frisse wind te voelen. De jobinhoud is leuk, de collega's zijn tof en mijn baas noemt mij "sjoeke"  :vuistje:
Nu besef ik pas wat een bullebak mijn ex-baas was en wat een abnormale situatie het daar was, maar als ge daar middenin zit, beseft ge dat soms op die moment zelf niet  :muur:
In ieder geval, ik ben gelukkig nu  :cheer:

You can not save all the dogs in the world, but you can save the world of one dog.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2445 Gepost op: oktober 10, 2013, 18:54:38 »
Super Griet , idd. als je lang ergens werkt , heb je niet door dat er ergens iets niet klopt (spreek van ondervinding , 1e job)

Pas als je ergens anders begint , zie je dat contrast ...

Ben blij voor je meid  :thumbs:

Offline Jindi

• *
  • 3213 HV-Punten
« Reactie #2446 Gepost op: oktober 10, 2013, 20:05:23 »
Hier ook heel tevreden met de nieuwe job (nu mijn derde week). Ik was bang om te moeten veranderen na 16 jaar dezelfde job, maar het doet echt goed om eens een frisse wind te voelen. De jobinhoud is leuk, de collega's zijn tof en mijn baas noemt mij "sjoeke"  :vuistje:
Nu besef ik pas wat een bullebak mijn ex-baas was en wat een abnormale situatie het daar was, maar als ge daar middenin zit, beseft ge dat soms op die moment zelf niet  :muur:
In ieder geval, ik ben gelukkig nu  :cheer:

:thumbs: :thumbs:

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #2447 Gepost op: oktober 10, 2013, 20:14:24 »
Begin ik aan een opleiding, is al de 2e jobaanbieding die ik krijg. Dit keer iets helemaal anders dan wat ik ooit gedaan heb. Gastvrouw in een sterrenrestaurant.. . Het ergste is dak het nog overweeg ook.. 8 weken vakantie per jaar betaald, maar wel elk weekend werken.. Toeme toch  :doh: :muur:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2448 Gepost op: oktober 10, 2013, 20:47:19 »
Hier zijn de eerste stappen gezet: ik heb de contactgevens van de vertrouwenspersoon van mijn firma opgezocht en doorgestuurd naar mijn privéadres. Nu beginnen aan een mail die ik weldoordacht zal moeten opstellen  :denk: maar ik ben niet van plan de dupe te worden van de praktijken die bij ons op kantoor gebeuren, van alle onprofessioneelhede n en al dat gefoefel. Ik ben het beu dat er enkel naar mij wordt gewezen met een vinger, terwijl de rest (mijn baas dus en de collega) grove fouten maken die dan wel mogen...

Ik ben te braaf... maar als het moet, zullen ze mij gehoord hebben. Maar wel via nen omweg  :fuu: :mrgreen:

En ondertss elke dag lachen en ja knikken en doen alsof dat ge het daar heel tof vindt  :shifty:

Van een sollicitatie het antwoord gekregen dat mijn cv tussen een hoop andere op de bureau van een directeur die met verlof is ligt: dat van die job in het labo waar ik zo op hoop. Dus de hoop blijft: dat doet mij vermoeden dat ik al door een preselectie van toegestuurde cv's geraakt ben  :dance: (ik ga er van uit dat ze niet al het grut op de bureau van de directeur smijten  :shifty: )

Ze zoeken ook een medewerker bij de wase dierenbescherming heb ik gezien... oooh droomjob, geen bureauwerk meer, dat staat mij ook wel aan (ik ben graag fysiek bezig met dingen), dieren,... maar 't is deeltijds en 't wisselt dus niet combineerbaar met een andere deeltijdse...  :doh:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #2449 Gepost op: oktober 10, 2013, 20:49:21 »
Hier zijn de eerste stappen gezet: ik heb de contactgevens van de vertrouwenspersoon van mijn firma opgezocht en doorgestuurd naar mijn privéadres. Nu beginnen aan een mail die ik weldoordacht zal moeten opstellen  :denk: maar ik ben niet van plan de dupe te worden van de praktijken die bij ons op kantoor gebeuren, van alle onprofessioneelhede n en al dat gefoefel. Ik ben het beu dat er enkel naar mij wordt gewezen met een vinger, terwijl de rest (mijn baas dus en de collega) grove fouten maken die dan wel mogen...

Ik ben te braaf... maar als het moet, zullen ze mij gehoord hebben. Maar wel via nen omweg  :fuu: :mrgreen:

En ondertss elke dag lachen en ja knikken en doen alsof dat ge het daar heel tof vindt  :shifty:

Van een sollicitatie het antwoord gekregen dat mijn cv tussen een hoop andere op de bureau van een directeur die met verlof is ligt: dat van die job in het labo waar ik zo op hoop. Dus de hoop blijft: dat doet mij vermoeden dat ik al door een preselectie van toegestuurde cv's geraakt ben  :dance: (ik ga er van uit dat ze niet al het grut op de bureau van de directeur smijten  :shifty: )

Ze zoeken ook een medewerker bij de wase dierenbescherming heb ik gezien... oooh droomjob, geen bureauwerk meer, dat staat mij ook wel aan (ik ben graag fysiek bezig met dingen), dieren,... maar 't is deeltijds en 't wisselt dus niet combineerbaar met een andere deeltijdse...  :doh:

Ik denk het ook  :yes:

Online Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #2450 Gepost op: oktober 10, 2013, 20:58:36 »

ik heb daar eens naar gestuurd, maar dan spontaan. Alleszinds nooit een reactie gehad :cry:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2451 Gepost op: oktober 10, 2013, 21:06:48 »
ik heb daar eens naar gestuurd, maar dan spontaan. Alleszinds nooit een reactie gehad :cry:

't staat open sinds 4 oktober, mss zijn ze niet zo slim geweest om een werfreserve aan te leggen uit de spontane sollicitaties... ja kan altijd eens opnieuw sturen hé  :wink:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Online Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #2452 Gepost op: oktober 10, 2013, 21:07:50 »
goh, voor de moment zit ik best goed eigenlijk! :happywink:

Offline wennie

• *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2453 Gepost op: oktober 10, 2013, 22:07:27 »
goh, voor de moment zit ik best goed eigenlijk! :happywink:

Daar ik eerder twijfelde door enkele goede aanbiedingen ... die twijfel is nu toch weg als ik zie hoe mijn huidig bedrijf met mijn ziekteperiode omgaat, morgen komen er enkele collega's leidinggevenden op bezoek en mijn manager. Nou ja, ik denk dat een beetje meer pré daar niet tegenop kan ...  :wink:
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Online Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #2454 Gepost op: oktober 11, 2013, 08:24:39 »
idd, bij mij doen ze er niet moeilijk over dat ik nog lessen volg op syntra, ik kan later ook perfect minder uren doen, zodat ik het hondentrimmen gemakkelijk erbij kan doen in bijberoep! :) en ik heb toffe collega's waar ik mij best goed bij voel! :thumbs:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #2455 Gepost op: oktober 11, 2013, 09:18:52 »
subiet nog maar eens naar een jobclubtoestand...
overlopen en bespreken hoe het komt dat ik ni wordt aangenomen...

derde keer dat ik dat moet doen, ben es benieuwd of zij nuttige tips hebben ...
want telkens horen dat mijn cv zelf wel goe in elkaar steekt, aan mijn motivatiebrief niks mis is, maar enkel mails of brieven terugkrijgen met " een andere kandidaat voldeed beter aan het vooropgestelde profiel", daar heb ik ook ni veel aan e, daar kan ik geen leerrijke lessen uit trekken...  :weetniet:
(en dan mag ik al blij zijn dat ze antwoorden...)

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2456 Gepost op: oktober 11, 2013, 09:22:40 »
Daar ik eerder twijfelde door enkele goede aanbiedingen ... die twijfel is nu toch weg als ik zie hoe mijn huidig bedrijf met mijn ziekteperiode omgaat, morgen komen er enkele collega's leidinggevenden op bezoek en mijn manager. Nou ja, ik denk dat een beetje meer pré daar niet tegenop kan ...  :wink:

wennie dat is heel slim bekeken, denk dat je keuze snel gemaakt is , veel beterschap  :thumbs:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2457 Gepost op: oktober 11, 2013, 09:23:26 »
subiet nog maar eens naar een jobclubtoestand...
overlopen en bespreken hoe het komt dat ik ni wordt aangenomen...

derde keer dat ik dat moet doen, ben es benieuwd of zij nuttige tips hebben ...
want telkens horen dat mijn cv zelf wel goe in elkaar steekt, aan mijn motivatiebrief niks mis is, maar enkel mails of brieven terugkrijgen met " een andere kandidaat voldeed beter aan het vooropgestelde profiel", daar heb ik ook ni veel aan e, daar kan ik geen leerrijke lessen uit trekken...  :weetniet:
(en dan mag ik al blij zijn dat ze antwoorden...)

fleureke het blijft moeilijk hé, ik duim voor je  :huggg: :thumbs:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2458 Gepost op: oktober 11, 2013, 09:25:31 »
Begin ik aan een opleiding, is al de 2e jobaanbieding die ik krijg. Dit keer iets helemaal anders dan wat ik ooit gedaan heb. Gastvrouw in een sterrenrestaurant.. . Het ergste is dak het nog overweeg ook.. 8 weken vakantie per jaar betaald, maar wel elk weekend werken.. Toeme toch  :doh: :muur:

god ja dat weekendwerk  ...
ergens toch een overweging waard misschien ? succes alleszins :thumbs:

Offline wennie

• *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2459 Gepost op: oktober 11, 2013, 12:23:37 »
http://www.vacature.com/jobs/colruyt-group/team-leader-dagploeg-e-logistics

Nu,  die liep ik tegen het lijf ... misschien wel iets voor iemand onder ons, regio Vl. Br.

http://www.vacature.com/jobs/verjans-veiligheid-signalisatie/administratief-medewerker-calculator-38?job_src=new_jobsblock

En deze, regio Limburg, adm. bed.

En gewoon voldoende lef hebben hoor, ookal lijkt de job te hoog gegrepen of heb je de nodige opleidingen niet gehad.

― Woodrow Wilson

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal