collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287400 keer)

Offline Melissa224

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1914 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: jobjachttopic
« Reactie #2420 Gepost op: oktober 07, 2013, 19:56:44 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Een kwartier, een uur, mijn vriend moet soms tot 11uur s avonds blijven ipv kwart na 5 en die wordt ook niet vergoed of gecompenseerd. Enkel als je in het weekend meer dan een uur naar het bedrijf komt kan je die uren opnemen. En in het begin waren ze daar ook lastig voor omdat dat niet "de juiste instelling" is.

Amai  :?

Offline Mallory

• warme hondenvriend
  • *
  • 570 HV-Punten
« Reactie #2421 Gepost op: oktober 07, 2013, 20:09:58 »
Dilemma's...

Ik doe nu al ongeveer een jaar vrijwilligerswerk op een kleinschalig schooltje en doe dit enorm graag. Nu heb ik gezien dat ze hierachter nog iemand zoeken als deeltijdse kinderverzorgster, alleen heb ik daar totaal niet voor gestudeerd. Maar misschien dat mijn ervaring die ik heb opgedaan tijdens dat vrijwilligerswerk voldoende voor is.

Het dilemma is dat ik dat vrijwilligerswerk niet direct wil opgeven voor een betalende job die je dan misschien niet graag doet. :?

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #2422 Gepost op: oktober 07, 2013, 20:11:59 »
Je kan altijd solliciteren he, en dan beslissen?

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2423 Gepost op: oktober 07, 2013, 21:14:16 »
Is er iemand die mijn motivatiebrief en cv eens wil nakijken en tips wil geven? 'k Heb het gevoel dat ik mijn capaciteiten niet genoeg in de verf zet. Plus: ik heb het cv van een job-hopper, terwijl 'k eigenlijk niets liever wil dan "thuiskomen"; me goed kunnen voelen in een job en die tot mijn 70-ste  :mrgreen: kunnen houden.