collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287241 keer)

Offline missy

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 41 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • netlog
Re: jobjachttopic
« Reactie #2380 Gepost op: september 27, 2013, 11:13:29 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
normaal heb je recht op sollicitatieverlof denk ik, kun je dat niet gebruiken ipv je gewoon verlof ?
http://www.jobat.be/nl/artikels/wat-is-sollicitatieverlof/

Daar zal Ilse geen recht op hebben aangezien ze niet ontslagen is of nog geen ontslag ingediend heeft.

IF YOU NEVER HAD A DOG, YOU DON'T KNOW WHAT YOU MISS.

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #2381 Gepost op: september 27, 2013, 11:21:49 »
normaal heb je recht op sollicitatieverlof denk ik, kun je dat niet gebruiken ipv je gewoon verlof ?
http://www.jobat.be/nl/artikels/wat-is-sollicitatieverlof/

ik heb mijn ontslag nog niet ingediend he bij mijn huidige werkgever.

Offline anarya

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 595 HV-Punten
« Reactie #2382 Gepost op: september 27, 2013, 11:36:20 »
oei niet goed gevolgd   :shifty:, ik dacht dat je het gezegd had tegen je baas en dan je ontslag had gegeven/gekregen, oeps sorry :oops:
dan is het wel jammer dat je je verlofdagen ervoor moet inzetten  :doh:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #2383 Gepost op: september 27, 2013, 21:36:46 »
kan je niet via skype je sollicitatie doen na 18u? ik zou dat toch durven vragen

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
« Reactie #2384 Gepost op: september 30, 2013, 10:20:12 »
Ik heb thuis geen internet  :happywink:

Offline antje

• *
  • 2057 HV-Punten
« Reactie #2385 Gepost op: oktober 06, 2013, 20:48:33 »
Zitten er hier toevallig mensen die werken als werkbegeleider in een beschermde/sociale werkplaats en me daar iets meer over kunnen vertellen?

Ik heb een vacature gezien als werkbegeleider in een kringloopwinkel, de omschrijving en taakinhoud zijn me op het lijf geschreven; ik sta volledig achter de gedachte om zoveel mogelijk te hergebruiken en mensen met een arbeidshandicap toch aan een job te helpen (en heb hier ook, zij het dan lang geleden, ervaring mee).

Er wordt een diploma hoger secundair onderwijs gevraagd: dit heb ik niet (stomme ik vond dat jaren geleden niet nodig), maar als 'k naar de loonschalen ga kijken staat daar: "... of gelijkwaardig door ervaring"; zou 'k dan toch nog in aanmerking kunnen komen?

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2386 Gepost op: oktober 06, 2013, 20:54:27 »
Zitten er hier toevallig mensen die werken als werkbegeleider in een beschermde/sociale werkplaats en me daar iets meer over kunnen vertellen?

Ik heb een vacature gezien als werkbegeleider in een kringloopwinkel, de omschrijving en taakinhoud zijn me op het lijf geschreven; ik sta volledig achter de gedachte om zoveel mogelijk te hergebruiken en mensen met een arbeidshandicap toch aan een job te helpen (en heb hier ook, zij het dan lang geleden, ervaring mee).

Er wordt een diploma hoger secundair onderwijs gevraagd: dit heb ik niet (stomme ik vond dat jaren geleden niet nodig), maar als 'k naar de loonschalen ga kijken staat daar: "... of gelijkwaardig door ervaring"; zou 'k dan toch nog in aanmerking kunnen komen?

Gewoon solliciteren!  Eerlijk waar. Wij vragen ook minstens hso en toch werven we best veel mensen aan die niet in het bezit zijn van .... Je motivatie hier leest al lekker dus kan je het ook gewoon zeggen tijdens een gesprek!  Doen hoor!   En succes natuurlijk!
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #2387 Gepost op: oktober 06, 2013, 21:05:58 »

Missy doet dat  :cheeky:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline missy

• *
  • 41 HV-Punten
    • netlog
« Reactie #2388 Gepost op: oktober 06, 2013, 22:49:35 »
Ik werk idd. als begeleidster in een beschutte werkplaats. Dat is wel nog een stuk anders dan een sociale werkplaats (alhoewel die verschillen aan het minderen zijn).
Vooral de problematiek van de arbeiders verschilt nogal.

Gewoon gaan solliciteren hoor. Ik had er geen enkele ervaring mee, had wel een diploma opvoedster A2 en ik ben toch aangenomen geweest en op je sollicitatie zeker vermelden dat je, indien dat mogelijk is, opleidingen wil volgen.

Neem ook eens een kijkje op de site van de vlab, daar kan je ook wel wat info terugvinden.

Als je nog vragen hebt : shoot.

IF YOU NEVER HAD A DOG, YOU DON'T KNOW WHAT YOU MISS.

Offline antje

• *
  • 2057 HV-Punten
« Reactie #2389 Gepost op: oktober 07, 2013, 10:21:13 »
Bedankt iedereen  :thumbs:

'k Ga seffens die site eens uitspitten en dan aan mijn motivatiebrief beginnen. Opleidingen wil 'k altijd wel volgen, de laatste jaren was het door mijn werk niet meer mogelijk, maar vroeger deed 'k zowat elk jaar wel een opleiding. Oa een vormingsreeks "Sociale Ongelijkheid", 'k denk dat dat misschien ook wel een extra troef is.

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2390 Gepost op: oktober 07, 2013, 13:17:39 »
antje ga ervoor meid ! :thumbs:

Offline Tine1987

• warme hondenvriend
  • *
  • 379 HV-Punten
« Reactie #2391 Gepost op: oktober 07, 2013, 14:13:09 »
Weet het niet goed meer. Op het werk is er alsmaar minder werk, en aangezien ik als laatste ben bijgekomen, zal ik ook als eerste vliegen indien er mensen moeten vertrekken.
Nu is er een jobopening op een andere dienst, waarbij ze iedereen van ons team aanmoedigen om ervoor te gaan. Ik heb de meeste ervaring daarin, en ze zullen mij wss wel kiezen. Maar ik werk nog maar 8 maand op mijn huidig departement. Het loon blijft hetzelfde... En wie zegt dat over een 6maand op die dienst nog evenveel werk is?

Ik weet echt niet meer wat te doen, extern  of intern solliciteren? blijven waar ik ben? Ben serieus in de war  :cry:

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #2392 Gepost op: oktober 07, 2013, 14:23:45 »
Weet het niet goed meer. Op het werk is er alsmaar minder werk, en aangezien ik als laatste ben bijgekomen, zal ik ook als eerste vliegen indien er mensen moeten vertrekken.
Nu is er een jobopening op een andere dienst, waarbij ze iedereen van ons team aanmoedigen om ervoor te gaan. Ik heb de meeste ervaring daarin, en ze zullen mij wss wel kiezen. Maar ik werk nog maar 8 maand op mijn huidig departement. Het loon blijft hetzelfde... En wie zegt dat over een 6maand op die dienst nog evenveel werk is?

Ik weet echt niet meer wat te doen, extern  of intern solliciteren? blijven waar ik ben? Ben serieus in de war  :cry:
Ik zou alvast intern solliciteren, want hoe je het hier beschrijft is er op je huidige dienst niet veel toekomst. En vervolgens zou ik extern solliciteren mocht het intern toch nog niet het van het zijn.

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
« Reactie #2393 Gepost op: oktober 07, 2013, 15:31:27 »
Net gaan proefdraaien bij bedrijf waar ik gesolliciteerd heb vorige week.
Sollicitatie was super, psychologische testen waren super, proefdraaien was super.
Gevolg: krijg contract aangeboden.
Jeuj  :thumbs:
Maar dan ebt mijn enthousiasme effe weg om ook de nadelen goed te overdenken... Ik ga weigeren denk ik. 20dagen verlof, ik denk niet dat ik daarmee kan leven  :?

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #2394 Gepost op: oktober 07, 2013, 15:35:14 »
Net gaan proefdraaien bij bedrijf waar ik gesolliciteerd heb vorige week.
Sollicitatie was super, psychologische testen waren super, proefdraaien was super.
Gevolg: krijg contract aangeboden.
Jeuj  :thumbs:
Maar dan ebt mijn enthousiasme effe weg om ook de nadelen goed te overdenken... Ik ga weigeren denk ik. 20dagen verlof, ik denk niet dat ik daarmee kan leven  :?

Dat is een normaal aantal  :weetniet:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
« Reactie #2395 Gepost op: oktober 07, 2013, 15:41:17 »
Ik heb er nu 32 (40u /week -> 12 adv dagen extra)
Er is ook geen mogelijkheid om overuren in verlof om te zetten.

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #2396 Gepost op: oktober 07, 2013, 15:44:42 »
Ik heb er nu 32 (40u /week -> 12 adv dagen extra)
Er is ook geen mogelijkheid om overuren in verlof om te zetten.

Ik heb dat ook maar ik veronderstel dat je daar geen 40uren week zal hebben. Het is natuurlijk handiger om die uren te kunnen recupereren maar je moet ze wel op tijd opdoen ook.

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
« Reactie #2397 Gepost op: oktober 07, 2013, 15:49:00 »
Nee, contract daar is 37u maar steevast met overuren (die verplicht uitbetaald worden)

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #2398 Gepost op: oktober 07, 2013, 15:53:09 »
Nee, contract daar is 37u maar steevast met overuren (die verplicht uitbetaald worden)

Als bediende? Aannemen zou ik zeggen  :mrgreen: ik zou een gat in de lucht springen moesten mijn overuren uitbetaald worden.

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #2399 Gepost op: oktober 07, 2013, 15:56:39 »
Als bediende? Aannemen zou ik zeggen  :mrgreen: ik zou een gat in de lucht springen moesten mijn overuren uitbetaald worden.
me too  :lol:

@epona, das toch redelijk veel dan? Natuurlijk als je meer gewoon bent, is minder nooit fijn  :?
Gaat het dan om 20 vakantiedagen + 10 wettelijke?

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal