collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287368 keer)

Offline fleureke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 999 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Don't mind the dog, beware of the owner
Re: jobjachttopic
« Reactie #2360 Gepost op: september 20, 2013, 20:50:09 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Tja, hoor je vaak...

Vandaag is ie nog gecontacteerd geweest voor een andere job. Enfin, we zullen zien. Niet helemaal in de richting wat hij wou (junior project manager), maar hij ziet het wel zitten. Blijkbaar ook af en toe in het buitenland.

Maar ja, dan kom jij logeren, hé  :hmpf: :mrgreen:

:yes:

:mrgreen:

ik duim in alle geval ! :thumbs:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline wennie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2361 Gepost op: september 23, 2013, 23:36:51 »
Goed,
Dan zit je thuis met je linker arm in het gips.
En dan krijg je niet één aanbieding maar twee aanbiedingen in de LinkedIn-bus.

Dan heb ik wel een geweldige job toch twijfel ik!

De ene job is wat inhoud betreft hetzelfde als nu, alleen werk ik dan zelf een basis uit ( nu vervolmaak/verbeter ik), is het loon echt véél beter maar zijn de kilometers dus ook een pak meer. Dat is het enige minpunt.

De andere job is gelijkwaardig wat kilometers betreft, het loon daar moet ik zelf over onderhandelen, is er méér verantwoordelijkhei d, is het een treetje hoger, een hele nieuwe "branche" voor mij (medisch) en ga ik de mensen op de vloer niet meer persoonlijk aansturen en coachen maar dan ga ik de leidinggevenden aansturen en coachen. Nadeel? Ik heb geen flauw idee ...

Een luxeprobleem, ik weet het maar ik wou toch even mijn twijfel kwijt  :-(
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Online poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #2362 Gepost op: september 24, 2013, 21:35:02 »
Ugh interimkantoren zijn echt gluiperig. Ze hebben blijkbaar mijn werkgever verplicht om mij tot midden november op interim te houden ook al heb ik maandcontracten ze mogen mij geen vast contract geven  :muur:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2363 Gepost op: september 24, 2013, 22:09:05 »
Ugh interimkantoren zijn echt gluiperig. Ze hebben blijkbaar mijn werkgever verplicht om mij tot midden november op interim te houden ook al heb ik maandcontracten ze mogen mij geen vast contract geven  :muur:

Mjah die moeten ook ergens aan verdienen, je werkgever heeft een contract getekend in het begin van het jaar dat ze interimmers minstens een bepaalde termijn op interim laten lopen totdat ze een vast contract geven. Dusja, da's zo afgesproken met uw werkgever, da's geen 1richtingverkeer  :wink:

Maar moest ik u zijn, ik zou het ook ambetant vinden, dat wel  :huggg:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Online poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #2364 Gepost op: september 24, 2013, 22:20:22 »
Mjah die moeten ook ergens aan verdienen, je werkgever heeft een contract getekend in het begin van het jaar dat ze interimmers minstens een bepaalde termijn op interim laten lopen totdat ze een vast contract geven. Dusja, da's zo afgesproken met uw werkgever, da's geen 1richtingverkeer  :wink:

Maar moest ik u zijn, ik zou het ook ambetant vinden, dat wel  :huggg:

Ja maar als ze tegen mij zeggen 4 maand dan moeten ze niet nog een maand extra afspreken met mijn werkgever achter mijn rug e. Het gaat er mij om dat ze mij iets anders gezegd hebben dan ze nu doen.

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2365 Gepost op: september 25, 2013, 12:54:29 »
Ja maar als ze tegen mij zeggen 4 maand dan moeten ze niet nog een maand extra afspreken met mijn werkgever achter mijn rug e. Het gaat er mij om dat ze mij iets anders gezegd hebben dan ze nu doen.

Ahnee  :denk: das idd raar. normaal wordt er in het commercieel contract met uw werkgever voor een bepaalde periode getekend, en dan kunnen zij uw werkgever niet dwingen. Tenzij ze zich vergist hadden en dachten dat het 4 maand waren en dan na terug te kijken gezien hebben dat het 5 was. Maar ineens veranderen, vreemd  :denk:

Online poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #2366 Gepost op: september 25, 2013, 18:02:14 »
Ahnee  :denk: das idd raar. normaal wordt er in het commercieel contract met uw werkgever voor een bepaalde periode getekend, en dan kunnen zij uw werkgever niet dwingen. Tenzij ze zich vergist hadden en dachten dat het 4 maand waren en dan na terug te kijken gezien hebben dat het 5 was. Maar ineens veranderen, vreemd  :denk:
De hr hier dacht zelfs dat ik maar 3 maand interim had dus ik snap echt niet hoe ze daar 2 maand extra bij gelapt hebben.

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #2367 Gepost op: september 25, 2013, 20:00:05 »
Lap  :doh: ben net een opleiding tandartsassistente begonnen, krijg ik vandaag telefoon om te gaan solliciteren op zaterdag.. Als wat? Juist ja, tandartsassistente. . Aan de ene kant twijfel ik: praktijkervaring kan ik best opdoen in de praktijk, en dus door direct in het werkveld te gaan staan + kheb terug een inkomen, wat voor mij wel belangrijk is.. Aan de andere kant denk ik van shit, dan kan ik wel niet voor mijn diploma gaan  :doh:

Offline wennie

• *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2368 Gepost op: september 25, 2013, 20:03:28 »
Lap  :doh: ben net een opleiding tandartsassistente begonnen, krijg ik vandaag telefoon om te gaan solliciteren op zaterdag.. Als wat? Juist ja, tandartsassistente. . Aan de ene kant twijfel ik: praktijkervaring kan ik best opdoen in de praktijk, en dus door direct in het werkveld te gaan staan + kheb terug een inkomen, wat voor mij wel belangrijk is.. Aan de andere kant denk ik van shit, dan kan ik wel niet voor mijn diploma gaan  :doh:

Dus je krijgt dan een opleiding op de vloer? En heb je dat diploma echt nodig?

Ben benieuwd, hou je ons op de hoogte? 

Succes hé!
“If a dog will not come to you after having looked you in the face, you should go home and examine your conscience.”
― Woodrow Wilson

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2369 Gepost op: september 25, 2013, 20:05:16 »

Zoiets lijkt mij ook wel leuk! Aangezien ik niet in mijn sector wil blijven ben ik op zoek naar iets 'gewoon' administratief. Niet meer commercieel. En liefst ook iets waar ik op tijd voor van mijn stoel mag komen en van voor de pc. Dus zoiets lijkt mij echt tof...

Je kan op gesprek gaan en dan nog zien wat je beslist?

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #2370 Gepost op: september 25, 2013, 20:08:17 »
Zoiets lijkt mij ook wel leuk! Aangezien ik niet in mijn sector wil blijven ben ik op zoek naar iets 'gewoon' administratief. Niet meer commercieel. En liefst ook iets waar ik op tijd voor van mijn stoel mag komen en van voor de pc. Dus zoiets lijkt mij echt tof...

Je kan op gesprek gaan en dan nog zien wat je beslist?

:yes: de combinatie van enerzijds het administratieve en anderzijds het echte assisteren aan de stoel is heel boeiend vind ik  :yes: ook hou ik erg van contact met mensen, of dat da nu patiënten zijn of klanten, ik heb dat echt nodig.. Dusja, ik ga es gaan luisteren zaterdag, kheb idd niks te verliezen.. Ik denk dat als ik ga melden dat ik aan de opleiding begonnen ben, dat zij ook wel zullen merken dat er écht wel heel veel interesse is in dit vak, dat ik niet zomaar solliciteer voor de mooie uren of de voordelen, maar gewoon echt voor het werk  :denk: aan de andere kant denken ze mss dat ik dan niks kan afmaken door dat ik nu de opleiding zou stoppen voor hun..  :denk: ik ben veel te eerlijk en ik zou dat alweer vertellen terwijl eigenlijk zwijg je beter soms  :mrgreen:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2371 Gepost op: september 25, 2013, 20:15:52 »
:yes: de combinatie van enerzijds het administratieve en anderzijds het echte assisteren aan de stoel is heel boeiend vind ik  :yes: ook hou ik erg van contact met mensen, of dat da nu patiënten zijn of klanten, ik heb dat echt nodig.. Dusja, ik ga es gaan luisteren zaterdag, kheb idd niks te verliezen.. Ik denk dat als ik ga melden dat ik aan de opleiding begonnen ben, dat zij ook wel zullen merken dat er écht wel heel veel interesse is in dit vak, dat ik niet zomaar solliciteer voor de mooie uren of de voordelen, maar gewoon echt voor het werk  :denk: aan de andere kant denken ze mss dat ik dan niks kan afmaken door dat ik nu de opleiding zou stoppen voor hun.. :denk: ik ben veel te eerlijk en ik zou dat alweer vertellen terwijl eigenlijk zwijg je beter soms  :mrgreen:

Op mij zou het het eerste effect hebben, dus positief! Maarja elke mens is anders hé, dus elk gesprek ook, bij de ene is A zeggen net goed en bij de andere is A net rotslecht  :doh:

Veel succes!  :thumbs:

Offline wennie

• *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2372 Gepost op: september 25, 2013, 20:19:06 »
Ik zou je zien als heel gemotiveerd.
Maar ik zou ook verwachten dat je om bepaalde garanties gaat vragen  :-)

En een combinatie is niet mogelijk? In NL kan je 's avonds leren ... ( ex-schoonzusje is zo preventie tandarts-assistente geworden)
― Woodrow Wilson

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #2373 Gepost op: september 25, 2013, 20:19:41 »
Dus je krijgt dan een opleiding op de vloer? En heb je dat diploma echt nodig?

Ben benieuwd, hou je ons op de hoogte? 

Succes hé!

Ja idd, opleiding op de werkvloer.. Ik weet niet of je dat diploma echt nodig hebt, ik dénk dat je het al doende op de werkvloer kunt leren.. Een theoretische achtergrond is altijd ideaal, maar niets belet mij om dat op men eentje te doen, ik heb het wel voor wat zelfstudie en ik wil dat gerust bij het werk nemen.. En sorry Wennnie, blijkbaar had ik over jouw reactie gekeken  :oops:

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #2374 Gepost op: september 25, 2013, 20:22:18 »
Ik zou je zien als heel gemotiveerd.
Maar ik zou ook verwachten dat je om bepaalde garanties gaat vragen  :-)

En een combinatie is niet mogelijk? In NL kan je 's avonds leren ... ( ex-schoonzusje is zo preventie tandarts-assistente geworden)

:yes: ik zou er geen probleem van maken om dat in zelfstudie te gaan doen, mits dat ik ondersteuning krijg van hen (dat ik de geleerde theorie kan toepassen natuurlijk)...
Om garanties vragen tja  :denk: tis sowieso een contract met onbepaalde duur, dus ik ben al blij dat dat het geval is + een voltijdse, das ni zo makkelijk te vinden in die branche.. Voor mij is dat al heel wat, ik kom uit de HR en ik wéét hoe hard dat mensen de crisis voelen en helemaal niet makkelijk meer een onbepaalde geven, maar voor interims kiezen. Voor mij is dat sowieso al een garantie, tkan altijd misgaan hé maar bon, ik denk als ik mijn best doe en initiatief neem dat dat moet goedkomen..

Offline wennie

• *
  • 4 HV-Punten
  • Carpe Diem
« Reactie #2375 Gepost op: september 25, 2013, 20:26:09 »
Onbepaalde duur en VT ... lijkt me zekerheid genoeg!
Je kan wel vragen of er later mogelijkheden zijn om opleidingen te krijgen.

In ieder geval,

ik DUIM!
― Woodrow Wilson

Offline AD1988

• *
  • 687 HV-Punten
« Reactie #2376 Gepost op: september 25, 2013, 20:28:11 »
Onbepaalde duur en VT ... lijkt me zekerheid genoeg!
Je kan wel vragen of er later mogelijkheden zijn om opleidingen te krijgen.

In ieder geval,

ik DUIM!

De dag van vandaag = ja  :shifty: ik heb 0 ervaring, buiten wel wat administratieve ervaring, dus denk dat ik ook niet in de positie ben om mijn eisen te gaan stellen  :denk: maar ik wil gerust onderaan de ladder beginnen, tis iets volledig nieuw. Zolang mijn inzet beloond wordt  :shifty:

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #2377 Gepost op: september 25, 2013, 21:15:46 »
Allez, vriendlief mag morgen en overmorgen op 3(!) gesprekken gaan. Voor twee staan de vacatures NU open en moeten ze blijkbaar ook NU ingevuld worden. Misschien zit er deze keer iets tussen :pray:

Hij zou vooral voor de vacature gaan waar hij op bezoek zou gaan bij de klant. Maar zoals altijd snap ik er geen snars van  :mrgreen:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #2378 Gepost op: september 27, 2013, 10:52:51 »
dinsdag terug op sollicitatie!
wel kak dat ik steeds een dag verlof moet pakken, ik heb nu  nog 1 dag staan  :?

Offline anarya

• *
  • 595 HV-Punten
« Reactie #2379 Gepost op: september 27, 2013, 11:09:01 »
dinsdag terug op sollicitatie!
wel kak dat ik steeds een dag verlof moet pakken, ik heb nu  nog 1 dag staan  :?
normaal heb je recht op sollicitatieverlof denk ik, kun je dat niet gebruiken ipv je gewoon verlof ?
http://www.jobat.be/nl/artikels/wat-is-sollicitatieverlof/

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal