collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287234 keer)

Offline poeseline

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3552 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: jobjachttopic
« Reactie #2300 Gepost op: september 05, 2013, 23:37:05 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik dacht hier binnekort ook weer sollicitatie ervaringen te kunnen plaatsen maar op mijn huidige interimplaats hebben ze mij een vast contract aangeboden  :cheer:
Dus voor wie nog op zoek is, interim is niet noodzakelijk tijdelijk  :wink:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2301 Gepost op: september 06, 2013, 09:15:02 »
Ik dacht hier binnekort ook weer sollicitatie ervaringen te kunnen plaatsen maar op mijn huidige interimplaats hebben ze mij een vast contract aangeboden  :cheer:

Proficiat Poeseline :dance:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2302 Gepost op: september 06, 2013, 09:15:22 »
Ilsey veel succes  :thumbs:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2303 Gepost op: september 06, 2013, 09:16:14 »
Binnen dit en twee weken!

succes voor je ventje :thumbs:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #2304 Gepost op: september 06, 2013, 11:38:22 »
Vacatures uit het Limburgse mogen mij steeds getipt worden mocht iemand iets leuk zien passeren (commerciële binnendienst, customer service,...)

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2305 Gepost op: september 06, 2013, 12:46:22 »

Woohoo, proficiaaat!  :dance: :dance:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #2306 Gepost op: september 06, 2013, 12:53:09 »
Mijne vent is in juli verzekerd geweest dat hij mocht beginnen bij TNT. Zou voor ergens begin September zijn. Maar door de verlofperiodes kon ze nog niets met zekerheid vertellen. T'is ook zo dat ze daar met een groot verloop zitten en dus waarschijnlijk nog geen vrije plaats hadden, zeker met de jobstudenten. Dat heeft ze niet let zoveel woorden gezegd.
Eind augustus hebben we gemaild. Toen antwoorde ze dat het waarschijnlijk voor binnenkort was maar ze nog geen exacte datum wist.

En n dus nog steeds niets. Ik vrees dat ze met zijn voeten aant spelen zijn. Maar hij wil niet bellen want das te opdringerig :zot:

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #2307 Gepost op: september 06, 2013, 13:19:15 »

Idd, mijn vriend heeft destijds ook een vast contract gekregen op zijn interimplaats en hij werkt er nu nog.

Offline SunStorm

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 37 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #2308 Gepost op: september 06, 2013, 13:49:46 »

Hier jammer genoeg slechte ervaringen met interim en selectiekantoren. Al enkele keren moeten ondervinden dat ze valse vacatures adverteren om mensen te lokken. Maar ik praat dan wel om klein kader functies, ik probeer ze te omzeilen en rechtstreeks bij het bedrijf terecht te komen

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #2309 Gepost op: september 06, 2013, 15:08:53 »
ik wil ook zo'n snel verstand hebben, en zo rap kunnen oordelen:
ik zie daarnet op de site van vdab een job staan, waarvan de inhoud mij aanspreekt (en waar ik ervaring in heb)... Dus ik stuur een e-mail, met mijn motivatie en mijn cv, en dit om 14u45... krijg ik om 14u52 (dank u outlook, om het exacte tijdstip er altijd bij te zetten):
Beste Cindy,

Met grote aandacht lazen wij jouw sollicitatie omtrent de vacature administratief bediende. Helaas moeten wij u meedelen dat er zich sterkere profielen hebben aangemeld.

Veel succes in uw verdere zoektocht.

Met vriendelijke groet,

Bijna geantwoord dat ik ook al vriendelijkere antwoorden heb gekregen  :lol:

en belt er vanmiddag iemand van een interimkantoor.... ik kon ni opnemen (zat op de wc godbetert, en daar heb ik mijn gsm ni bij, laat staan dat ik hem opneem  :mrgreen:), en hoor op mijn antwoordapparaat dat ze een jobke van een week hebben (beter dan niets)... bel terug, geen antwoord... was op de middag, dus misschien waren ze in middagpauze... ik bel een half uur later nog eens terug, alle jobkes (waren er verschillende blijkbaar) ingenomen...

neet jong, ik geraak ni ontmoedigd, ook niet als er zelfs geen afwijzend antwoord komt na tien mails vorige week...
blijven proberen!

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #2310 Gepost op: september 06, 2013, 15:24:39 »
Hier jammer genoeg slechte ervaringen met interim en selectiekantoren. Al enkele keren moeten ondervinden dat ze valse vacatures adverteren om mensen te lokken. Maar ik praat dan wel om klein kader functies, ik probeer ze te omzeilen en rechtstreeks bij het bedrijf terecht te komen

In de biotech werken bijna allebedrijven met interim en selectiekantoren, dat is gewoon handiger voor hen.

Offline Moreghan

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #2311 Gepost op: september 06, 2013, 15:43:26 »
Proficiat! Wat voor job doe je?
Brief verstuurd op een job waar ik nu toch wel een beetje heel erg op hoop, het is hier om de hoek bij een labo... ik zou elke dag te voet naar het werk kunnen! en in shiften, ene week late en andere week dag afwisselend, dan zitten de hondjes maar om de week ganse dagen alleen en zal mijn mama dus enkel nog om de 2 weken een week bij hen langs moeten komen 's middags... ik heb er niet de juiste studierichting voor, maar wel graad van diploma, dus hopen :pray: natuurlijk krijg ik weer een outofofficereply dus nog 2 weken geduld :(

Dat klinkt inderdaad wel goed voor jou dan, ik duim mee! Wel lastig dat je nog een tijdje moet afwachten, hopelijk hoor je snel iets  :pray:
Mijne vent is in juli verzekerd geweest dat hij mocht beginnen bij TNT. Zou voor ergens begin September zijn. Maar door de verlofperiodes kon ze nog niets met zekerheid vertellen. T'is ook zo dat ze daar met een groot verloop zitten en dus waarschijnlijk nog geen vrije plaats hadden, zeker met de jobstudenten. Dat heeft ze niet let zoveel woorden gezegd.
Eind augustus hebben we gemaild. Toen antwoorde ze dat het waarschijnlijk voor binnenkort was maar ze nog geen exacte datum wist.

En n dus nog steeds niets. Ik vrees dat ze met zijn voeten aant spelen zijn. Maar hij wil niet bellen want das te opdringerig :zot:

Niet fijn dat het zo een ja/nee spelletje is... Maar ik veronderstel moest hij daar toch niet mogen beginnen dat ze het wel eerlijk zouden zeggen?  Hopelijk is er snel duidelijkheid  :pray:
ik wil ook zo'n snel verstand hebben, en zo rap kunnen oordelen:
ik zie daarnet op de site van vdab een job staan, waarvan de inhoud mij aanspreekt (en waar ik ervaring in heb)... Dus ik stuur een e-mail, met mijn motivatie en mijn cv, en dit om 14u45... krijg ik om 14u52 (dank u outlook, om het exacte tijdstip er altijd bij te zetten):
Beste Cindy,

Met grote aandacht lazen wij jouw sollicitatie omtrent de vacature administratief bediende. Helaas moeten wij u meedelen dat er zich sterkere profielen hebben aangemeld.

Veel succes in uw verdere zoektocht.

Met vriendelijke groet,

Bijna geantwoord dat ik ook al vriendelijkere antwoorden heb gekregen  :lol:

en belt er vanmiddag iemand van een interimkantoor.... ik kon ni opnemen (zat op de wc godbetert, en daar heb ik mijn gsm ni bij, laat staan dat ik hem opneem  :mrgreen:), en hoor op mijn antwoordapparaat dat ze een jobke van een week hebben (beter dan niets)... bel terug, geen antwoord... was op de middag, dus misschien waren ze in middagpauze... ik bel een half uur later nog eens terug, alle jobkes (waren er verschillende blijkbaar) ingenomen...

neet jong, ik geraak ni ontmoedigd, ook niet als er zelfs geen afwijzend antwoord komt na tien mails vorige week...
blijven proberen!

Je wordt er inderdaad moe van, heb zo ook al een paar keer telefoon gehad van de interim ofdat ik kon langskome omdat ze een interessante vacature hadde voor me, maar eens daar blijkt het dan om iets totaal anders te gaan of om gewoon in te schrijven te zijn...
Nuja, blijven volhouden zeker, ooit zal er wel eens iets fatsoenlijk uit de bus komen hoop ik? Ik wens je in ieder geval veel succes, want ik weet uit ervaring dat het allemaal soms 1 grote zever is  :yes:

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #2312 Gepost op: september 06, 2013, 15:52:24 »
Proficiat! Wat voor job doe je?

De officiele titel is nu "research associate quality control". Ik werk dus in de onderzoeksafdeling van een farmaceutisch bedrijf  als laborant :wink:

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #2313 Gepost op: september 08, 2013, 22:31:45 »
Eergisteren toevallig een vacature zien passeren met gelijkaardige functieomschrijving van mijn huidige job in de regio waarnaar ik ga verhuizen.
Met gedacht van baat het niet dan schaadt het niet mijn cv'ke verstuurd... maandag op sollicitatie se :fuu:
Spannend zeg!! Veel succes morgen  :thumbs:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #2314 Gepost op: september 09, 2013, 22:54:47 »
Vrijdag begin ik opnieuw, tot minstens eind oktober!!  :dance:
kheb 'men' hondjes gemist dus ik sta te popelen!  :mrgreen:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #2315 Gepost op: september 09, 2013, 22:56:35 »
Vrijdag begin ik opnieuw, tot minstens eind oktober!!  :dance:
kheb 'men' hondjes gemist dus ik sta te popelen!  :mrgreen:

:thumbs:

een algemeen vraagje: wat is er relevant aan het beroep dat mijn ouders hebben?
vandaag bleef er maar ene op doorhameren...  :weetniet:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #2316 Gepost op: september 09, 2013, 22:58:46 »
:thumbs:

een algemeen vraagje: wat is er relevant aan het beroep dat mijn ouders hebben?
vandaag bleef er maar ene op doorhameren...  :weetniet:

check fb es!  :mrgreen:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2317 Gepost op: september 10, 2013, 09:49:14 »
Epona hoe was het gesprek gisteren ?

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #2318 Gepost op: september 10, 2013, 10:09:19 »
Goh, goed. Ttz, ik ben geslaagd en mag door naar ronde 2. Ik ga echter afhaken, het is 80% telefonie, het neigt teveel naar callcenterverkoop en daar wil ik niet naartoe...
Mooie uren wel, vlot bereik, veel verlof, knap bedrijf. Heb getwijfeld, maar zoek toch verder.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2319 Gepost op: september 10, 2013, 13:08:03 »
Goh, goed. Ttz, ik ben geslaagd en mag door naar ronde 2. Ik ga echter afhaken, het is 80% telefonie, het neigt teveel naar callcenterverkoop en daar wil ik niet naartoe...
Mooie uren wel, vlot bereik, veel verlof, knap bedrijf. Heb getwijfeld, maar zoek toch verder.

Snap je helemaal, zou ik persoonlijk ook niet zien zitten , jammer wel ...

Op naar de volgende :thumbs:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal