collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287226 keer)

Offline Vero

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 5 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: jobjachttopic
« Reactie #180 Gepost op: januari 04, 2011, 21:55:16 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hier ook op zoek.
Na 11 jaar gewerkt te hebben als secretaresse heb ik mijn ontslag gekregen "dankzij" de crisis.
Liefst zou ik mijn kinderdroom willen laten uitkomen en werk vinden als dierenverzorgster of DA-assistente. Jammer genoeg mocht ik van mijn moeder de studies (toen nog in Nld) niet doen. Achteraf getrouwd, kids, andere jobs, is er van de opleiding ook nix gekomen. Nu ben ik wat te oud om nog terug naar de gewone dagschool te gaan. Maar ik blijf hopen, dat ik toch eens geluk ga hebben.

Ik ga nog eens al de mogelijkheden om deze droom waar te maken afgaan. Who knows?

Moest dit echter niet lukken of er is ergens hier in de buurt (Lummen) een degelijk betaalde secretariaatjob te vinden dan ga ik ervoor.
Ik zeg hier in de buurt maar als ik mijn droom kan waarmaken dan stoort het mij niet om verder te moeten rijden, dan ga ik immers met plezier werken.

Offline DarkWolf

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #181 Gepost op: januari 04, 2011, 23:59:03 »
Ik heb vorige week mn sollicitatiebrief gestuurd naar een kinderdagverblijf in Ninove, waar ze een kinderbegeleidster zoeken (voltijds, vast contract).
Tot 7 januari kon je u brieven insturen, dus ik hoop in de loop van volgende week iets te horen. En ja, fingers crossed dak op zn minst op sollicitatiegesprek mag.

Voorts vant weekend nog wat zitten zoeken op mijn droom...kinderopvan g & dieren combineren. En daarvoor woon ik dus in het verkeerde land..ik zou dus eigenlijk moeten verhuizen naar Nederland. Daar bestaan er kinderdagverblijven op de boerderij, ze gaan dan met de oudste kinderen bij de dieren om ze eten te geven enzo. Lijkt mij zooooo zalig :mrgreen:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #182 Gepost op: januari 05, 2011, 00:20:29 »
mensen die ergens iets weten om in een vaste weekendploeg te staan, shoot  :thumbs:
sowieso iets in het weekend, en liefst voltijds. tis maar om het extra makkelijk te maken  :mrgreen:

dag of nachtshift?
hier in de buurt zijn heel wat volcontinue bedrijven die zo'n jobs hebben, da moet ginder toch ook zijn?  of vergis ik me?
(voltijds als in twee shiften van 12u?)

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #183 Gepost op: januari 05, 2011, 19:58:51 »
Ik heb vorige week mn sollicitatiebrief gestuurd naar een kinderdagverblijf in Ninove, waar ze een kinderbegeleidster zoeken (voltijds, vast contract).
Tot 7 januari kon je u brieven insturen, dus ik hoop in de loop van volgende week iets te horen. En ja, fingers crossed dak op zn minst op sollicitatiegesprek mag.

Voorts vant weekend nog wat zitten zoeken op mijn droom...kinderopvan g & dieren combineren. En daarvoor woon ik dus in het verkeerde land..ik zou dus eigenlijk moeten verhuizen naar Nederland. Daar bestaan er kinderdagverblijven op de boerderij, ze gaan dan met de oudste kinderen bij de dieren om ze eten te geven enzo. Lijkt mij zooooo zalig :mrgreen:
Kmag vrijdag op solliciatie!! :dance:

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #184 Gepost op: januari 05, 2011, 19:59:40 »

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline Loupe

• *
  • 2 HV-Punten
    • Van Maligin
« Reactie #185 Gepost op: januari 05, 2011, 20:02:54 »

:cheese: :afro: :cheese:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #186 Gepost op: januari 05, 2011, 20:20:27 »
Van waar zijt ge lore? Ik weet da ze nog iemand zoeken in de frituur waar ik gewerk heb.
van rummen, das tussen herk de stad en sint truiden ;)

fleureke, idd liefst 2 shiften van 12u, en dag of nacht maakt niet uit ;)

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #187 Gepost op: januari 05, 2011, 20:25:36 »

Super!  :afro:
Doe dat goed hé  :knipoog:

Ik had gedacht dat het na nieuwjar makkelijk zou zijn om een job te vinden in het onderwijs omdat er nieuwe kindjes komen, maar dat valt blijkbaar dik tegen   :shifty:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #188 Gepost op: januari 05, 2011, 20:27:01 »
Ik had gedacht dat het na nieuwjar makkelijk zou zijn om een job te vinden in het onderwijs omdat er nieuwe kindjes komen, maar dat valt blijkbaar dik tegen   :shifty:
Wat voor job zoek je in het onderwijs?

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline finley

• *
  • 887 HV-Punten
  • niet storen, ik ben al gestoord
    • From Obi's Home
« Reactie #189 Gepost op: januari 05, 2011, 21:16:37 »

Succes!!!

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #190 Gepost op: januari 05, 2011, 22:23:02 »
suc6 darkwolf
hier mag het toch ook wel vooruit gaan hoor wat werk betreft
en interims....kheb er ook wel mijne buik vol van :oops:. Zoveel jobs, zoveel keer gemaild, gebeld, langsgegaan, maar nooit is er iets :rol: nee ma die aan het raam hangt en waar ik alle kwalificaties voor heb, die hangt er voor de show :rol:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Vero

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #191 Gepost op: januari 05, 2011, 23:25:53 »
van rummen, das tussen herk de stad en sint truiden ;)

fleureke, idd liefst 2 shiften van 12u, en dag of nacht maakt niet uit ;)

De frituur is in Hasselt. Is bijna dag en nacht open al heb je natuurlijk 's nachts de stappers die dan komen. Geef ma een seintje als het je moest interesseren.

Offline Vero

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #192 Gepost op: januari 05, 2011, 23:27:00 »
:afro:
Suc6!!!

Offline Dorien

• warme hondenvriend
  • *
  • 4 HV-Punten
    • Blog
« Reactie #193 Gepost op: januari 06, 2011, 14:43:53 »
Ik mag maandag nog eens op sollicitatiegesprek . En bij een communicatiebureau in de buurt dan nog!
Hopelijk gaat alles goed. :pray:

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #194 Gepost op: januari 06, 2011, 14:45:52 »
Wat voor job zoek je in het onderwijs?
Ik zoek geen job, ik keek gewoon mee uit.  :knipoog:
Werken zit er voor mij helaas nog steeds niet in.
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Fiorili

• hondenvriend pro
  • *
  • 174 HV-Punten
« Reactie #195 Gepost op: januari 06, 2011, 15:02:08 »
ik denk dat je "de interims" zoals jullie het zeggen ook niet over 1 kam mag scheren en het allemaal wat moet kunnen kaderen.

Zelf werk ik als consulente al 4 jaar  in een interimkantoor en zijn we ook verplicht om de perfecte match te zoeken , als wij zeggen dat iemand niet in aanmerking komt is dat omdat we de vereisten van de klant ook kennen: het is en blijft een commerciële job eh : wij hebben een serieuze druk van bovenaf om onze cijfers te halen en proberen nooit te vergeten dat we met mensen bezig zijn .

Ik begrijp dat een sollicitant antwoord van ons verwacht maar als we iedereen die bijvoorbeeld ergens niet weerhouden is moeten opbellen of schrijven gaat er veel kostbare tijd verloren : ik spreek meestal af dat wanneer positief is de sollicitant binnen de 14 dagen zeker feedback heeft en dat het anders negatief is , en dat ze mij ten allen tijde mogen bellen voor feedback.

En klanten zijn nu eenmaal gevoelig voor verloop op cv : als wij voor een vacature 3 mensen voorstellen waarvan 1 persoon nog werkt en ander werk zoekt, 1 persoon al 1 jaar werkloos is en 1 persoon 15 jobs gehad heeft in het verleden zullen ze voor de nog werkende persoon meestal kiezen ... en als je zelf in dat bedrijf zijn plaats zou zijn : wat zou je dan doen ?

En uw naam op een papierke schrijven om te zeggen dat we niets voor iemand hebben doen we toch niet hoor : ieder krijgt een degelijke inschrijving en een kans : we zoeken voor iedereen een passende job en bellen dikwijls op

Offline NiQi

• *
  • 1118 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: januari 06, 2011, 15:06:21 »
Ik zoek geen job, ik keek gewoon mee uit.  :knipoog:
Werken zit er voor mij helaas nog steeds niet in.
Ah ok, 't is maar dat ik ook de jobaanbiedingen uitpluis dus als ik had kunnen helpen ... :wink:

IK BEN GOED OPGEVOED ...

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #197 Gepost op: januari 06, 2011, 16:32:05 »
En uw naam op een papierke schrijven om te zeggen dat we niets voor iemand hebben doen we toch niet hoor : ieder krijgt een degelijke inschrijving en een kans : we zoeken voor iedereen een passende job en bellen dikwijls op

ik scheer ze heus ni allemaal over ene kam zenne, twee weken terug op gesprek gegaan bij kantoor in mechelen, en die mensen bellen vaker omtrent vacatures dan da ik mijne gsm kan opnemen bij wijze van spreken, die lopen echt de benen vanonder hun poep voor de mensen die werk zoeken..

maar khebt al anders meegemaakt.... Job gezien via site vdab, cv verstuurd (naar interimkantoor dus), een uurtje later telefoon: kan u morgen langskomen op ons kantoor in sint niklaas?  wij hebben uw cv aangekregen en willen eens overlopen... enzoverder.... Dus ik happy naar ginder, was een leuke job waarvoor ik had geschreven, maar misschien hadden ze er nog, en ze hadden zo snel gebeld, dus hiphoi, die gingen helpen zoeken! :D
tot ik daar toe kwam... goeiemiddag, ik heb een afspraak met....  Euhm, zijt ge zeker?  want ik heb met u geen afspraak zenne.... maar u heeft me gebeld?  .... ik heb u ni gebeld.... (ik al aant denken: ik hoor spoken en spooktelefoons en spookafspraken  :schok:).... nadien kwam het eruit: a, das ons callcenter, die bellen om de zoveel tijd nekeer willekeurig mensen op die ooit es gemaild hebben, maar van een afspraak weten wij niks..  Daar sta je dan he, als je nogal dringend op zoek bent naar een job, en ni zomaar uit verveling e  :knipoog:

of de keer dat ik het antwoord kreeg: maar mevrouw, voor die functie zoeken wij wel andere dames, een beetje meer representabel....  Nu dien ik ze van antwoord, maar toen stond ik daar fkes te kijken...

dus ik zal het anders formuleren: van sommige interims word ik gewoon gek.. en toch blijven proberen he, want het zou zo es moeten lukken dat die mij voorstellen op dé perfecte job...

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #198 Gepost op: januari 06, 2011, 18:25:03 »
heb eerlijk gezegd ook nie zo goede ervaringen met de interim tot nu toe.
Kan toch nie van de ongeveer 10 kantoren waar ik ingeschreven ben dat er nergens iets is

Nu ja...heb nog 2 vooruitzichten
deze nacht om 3 uur nog een sollicitatie verstuurd en mag morgen al gaan
ben er ooit al geweest, maar mocht toen nie doordoen, omdat ik toen nog werk had en niet via interim kon. Die man vond dat toen heel spijtig dus nu eens teruggaan hé. En wie weet

En dan woensdag nog een selectieprocedure en sollicitatiegesprek bij het vlaams gewest
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Vanessa_1

• *
  • 86 HV-Punten
« Reactie #199 Gepost op: januari 06, 2011, 22:34:15 »
Gisteren mijn sollicitatiebrief verstuurd naar het selectiekantoor en deze avond al gebeld én ik mag op gesprek gaan  :dance: De dame van het selectiekantoor was alvast heel enthousiast en ik vond het ook wel een vlot gesprek, had er achteraf een goed gevoel over  :yes: Op 't einde vroeg ze wat mijn verwachtingen waren qua wedde dus ik vertelde haar hoeveel ik momenteel verdien en hoewel dat boven het "budget" lag dat die firma voorop gesteld had, zou het volgens haar zeker haalbaar zijn, gezien mijn ervaring, om dat daar ook te krijgen  :dance: Enfin, ik ben er natuurlijk nog niet é maar 'k ben toch al blij te horen dat ik financieel niet zal moeten inbinden - iets waarvoor ik al vreesde, gezien ik maar in een boerengat woon  :lol: :lol:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal