collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: jobjachttopic  (gelezen 287196 keer)

Offline gwenda

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: jobjachttopic
« Reactie #100 Gepost op: november 25, 2010, 10:36:03 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Firma die begint met de letter J toevallig?  :denk:

(weet niet of je wil dat ik die hier volledig zet of dat je niet wil zeggen welke firma   :lol:)
Ja waarom?
Inside info? :mrgreen:

Merciekes allemaal.
Alles is klaar, hondjes buiten geweest en de kindjes naar school en ik...ik ga aan mijn eerste werkdag beginnen :dance: :wave:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #101 Gepost op: november 25, 2010, 11:46:08 »
succes  :thumbs:

Offline manuela

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 30 HV-Punten
« Reactie #102 Gepost op: november 25, 2010, 12:15:19 »
proficiat Gwenda
zo zie je maar dat je de hoop nooit mag opgeven  :thumbs:

eens een bull, altijd een bull

Offline lindske

• *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #103 Gepost op: november 25, 2010, 12:20:54 »
ik ga normaal woensdag mijn nieuw contract in orde maken.
Heb een beetje mijn eisen gesteld en die waren allemaal ok.
Buiten het loon nog.
Maar geen idee wat ik moet zeggen, want is zo 'n hatelijke vraag e...
Hoe meer mensen ik ontmoet hoe meer ik van mijn hond hou!

Offline NuchterJan

• *
  • 7 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Freediver.be
« Reactie #104 Gepost op: november 25, 2010, 12:28:19 »
Ja waarom?
Inside info? :mrgreen:

Merciekes allemaal.
Alles is klaar, hondjes buiten geweest en de kindjes naar school en ik...ik ga aan mijn eerste werkdag beginnen :dance: :wave:

Succes hé, doe dat goed. :thumbs:
Ik ben van na de oorlog en wil dat zo houden...

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
« Reactie #105 Gepost op: november 25, 2010, 14:28:16 »
Eerst hier even komen melden....
IK HEB DE JOB!!!!!!!!!!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Morgen al beginnen met 3 dagen mee te gaan met de grote baas en vanaf dinsdag opleiding en zelf starten.
Mooi loon, mooie voorwaarden (firma wagen met alles erop en eraan. Wel enkel woon werk verkeer, maar voor kleine boodschappen mochten we hem ook gebruiken. Alleen niet om op vakantie te gaan :mrgreen:), vaste kmvergoeding, procent op de verkoop én ne wekelijkse bonus als je je target haalt.
Ik mag de regio van de grote baas overnemen wat dus inhoudt dat ik ook alle klanten én verkopen overneem en dus al met een heel deel vaste klanten zit waar ik bestelling op moet nemen en leveren én de procenten bijgerekend krijg samen met de bonus.
Werkelijk hele aangename man die wist waarover hij aan het spreken was en ik krijg 6 weken doorgedreven opleiding. Start samen met nog 3 anderen.
Ik kan niet uitdrukken hoe content ik ben. Zelfs zonder extra's zou ik makkelijk rond kunnen komen dus qua aanpassingen zullen er weinig tot geen zijn (al ga ik het natuurlijk wel kalm aandoen om iets aan de kant te zetten en ik wil écht wel verkopen en écht wel er iets van maken.)
Ik ben zooooooooo blij hé. Dit was er eentje waarvan ik hoopte dat ik aangenomen zou worden en toen er nog 8 anderen zaten en nog iemand bijkwam, had ik er even geen goed oog in, maar het was heel duidelijk toen ik op persoonlijk gesprek ging.

Dutske: hebt gij een opleiding of ervaring als adm.bediende? Ik vrees anders dat je geen geluk gaat hebben. Tegenwoordig moet je én ervaring in de sector én minstens vlot 2 talig zijn én een opleiding gehad hebben (heel veel masters of gelijkwaardig door ervaring)
als je een uitkering hebt, zou ik een opleiding gaan volgen via de VDAB. Je houdt je uitkering en krijgt nog wat extra's en zo verhoog je toch je kansen.
In de boekhouding bvb zoeken ze heel wat mensen en is toch ook administratief dus das misschien een optie? (adm. bediendes...daar gooien ze je bijna mee dood tegenwoordig :muur:)
Of doe zoals ik...een job als vertegenwoordiger. Das toch ook niet lichamelijk zwaar? (ik ben lichamelijk ook totaal niet sterk en kan door mijn artrose heel wat dingen niet, maar auto rijden en tetteren kan ik als de beste :mrgreen:)

das spijtig, nu moet ik een alternatief vinden voor iemand uit uw buurt met ervaring in de logistiek.
Toch veel succes gewenst.
In trouwe vast

Offline Erik en Pascale

• *
  • 582 HV-Punten
« Reactie #106 Gepost op: november 25, 2010, 14:57:47 »
Gwenda : SUPER :thumbs: Proficiat!!
Lindske : ga je opnieuw in een creche werken?
Ik mis m'n job wel, maar met de nachtelijke escapades van de jongste zit buitenshuis werken er voorlopig niet in...al beginnen de muren na 3,5 jaar wel stillekes aan op me af te komen. En 'k heb net de papieren aangekregen dat m'n aanvraag voor 2011 goedgekeurd is.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #107 Gepost op: november 25, 2010, 15:36:49 »
hier het nieuws gekregen dat ik niet aangenomen ben, ik ben wel geslaagd en ik zit in de wervingsreserve waaruit er normaal binnen het jaar een aanwerving volgt, maja ik sta niet alleen op die lijst he. Pff ik kan er hier echt niet meer tegen, ik doe het niet graag, zit hier niet graag, .... Zie er echt in af en ik had al mijn hoop op deze sollicitatie gezet  :muur:

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #108 Gepost op: november 25, 2010, 15:38:13 »
hier het nieuws gekregen dat ik niet aangenomen ben, ik ben wel geslaagd en ik zit in de wervingsreserve waaruit er normaal binnen het jaar een aanwerving volgt, maja ik sta niet alleen op die lijst he. Pff ik kan er hier echt niet meer tegen, ik doe het niet graag, zit hier niet graag, .... Zie er echt in af en ik had al mijn hoop op deze sollicitatie gezet  :muur:

:huggg:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #109 Gepost op: november 25, 2010, 15:41:23 »
 :huggg: :huggg:

Offline lindske

• *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: november 25, 2010, 15:59:08 »
eric en pascale , inderdaad maar niet enkel als verzorgster ;)
Hoe meer mensen ik ontmoet hoe meer ik van mijn hond hou!

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #111 Gepost op: november 26, 2010, 22:16:32 »
ik ga normaal woensdag mijn nieuw contract in orde maken.
Heb een beetje mijn eisen gesteld en die waren allemaal ok.
Buiten het loon nog.
Maar geen idee wat ik moet zeggen, want is zo 'n hatelijke vraag e...
zoek wat op op het internet en kijk zelf ook wat je nodig hebt hé.
Ik vind het ook altijd zo een k*t vraag. :muur:
Veel suc6 in ieder geval
das spijtig, nu moet ik een alternatief vinden voor iemand uit uw buurt met ervaring in de logistiek.
Toch veel succes gewenst.
't Is nog maar altijd op proef hé :wink:
Kwil vooruit in het leven en als er zich een betere kans voordoet, ga ik die echt niet laten schieten hoor :wink:
pfff ik ken het. Er komt nog wel eens iets anders en misschien zelfs beter. De moed niet laten zakken :huggg:

En voor de rest. Merciekes.
Vandaag weer meegeweest en ja hoor...das écht wel iets voor mij. Baas sprak al van opleiding geven, omdat ik het allemaal zo snel doorhad. Das toch positief hé, maar van mezelf weet ik nu wel dat ik vlot genoeg ben en ook vlot overkom en voor een verkoopster is dat natuurlijk mooi meegenomen.
en ja...een vrouw heeft altijd haar charmes hé. Om één of andere reden kijken mannen niet meer naar de verkoper als er een vrouw bij is. :mrgreen: Dieje van gisteren en vandaag waren precies blij dat ik mee was :lol:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Katrien001

• hondenvriend pro
  • *
  • 250 HV-Punten
« Reactie #112 Gepost op: november 30, 2010, 17:53:03 »
ook op zoek naar een bijverdienste
iemand ervaring met Mylene demonstraties geven?

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #113 Gepost op: november 30, 2010, 21:04:23 »
Mijn eerste 2 dagen zijn echt al heel goed meegevallen.

Best zwaar en druk, maar wel leuk.  :yes:

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #114 Gepost op: december 01, 2010, 11:48:01 »
Mijn eerste 2 dagen zijn echt al heel goed meegevallen.

Best zwaar en druk, maar wel leuk.  :yes:
super :thumbs:

Ik heb besloten van toch geen contract te tekenen. Gisteren alleen de baan op en amaai zeg...ze hadden beloofd van geen deur aan deur verkoop, maar blijkbaar is het grootste onderdeel van het werk dus net dat en dat ligt me écht niet. Ik kan er niet aan doen, maar ik voel me slecht als ik de mensen thuis moest lastig vallen en bijna moet smeken om iets te kopen.
Ook de baas is één van de redenen. Die man is  :zot:
Gisteren heeft ie daar een ander meisje dat startte serieus verweten en zitten roepen. Op zich had ie gelijk, maar de manier waarop....nee sorry, maar voor zo iemand denk ik niet dat ik wil werken. compleet respectloos was die man.
en verder de pijn hé...zo afwisselend in de koude en de warmte heeft mijne nek en mijn rug geen goed gedaan. Ben sinds gisterenavond weer mijn pijnstillers aan het slikken en heb van de ganse nacht geen oog toegedaan.  :muur:

Donderdag nog een sollicitatie waar ik zeker wel naartoe wilde dus hopelijk dan meer geluk (en ook iets heel anders. Administratief bediende vastgoed. Ben al jaren op zoek naar zoiets dus ik hooooop dat het iets wordt.)

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • For Eternity You're an Angel
« Reactie #115 Gepost op: december 01, 2010, 12:32:29 »
Ik zoek ook, maar niet voor mezelf, wel voor een vriend. Logistiek/transport in de regio Haacht-Zaventem-Vilvoorde-Leuven-Mechelen.

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
« Reactie #116 Gepost op: december 01, 2010, 13:58:20 »
Ik zoek ook, maar niet voor mezelf, wel voor een vriend. Logistiek/transport in de regio Haacht-Zaventem-Vilvoorde-Leuven-Mechelen.

ik heb nogal wat mogelijkheden brucargo. hij mag me altijd zijn cv doorsturen.
In trouwe vast

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #117 Gepost op: december 01, 2010, 14:01:46 »
super :thumbs:

Ik heb besloten van toch geen contract te tekenen. Gisteren alleen de baan op en amaai zeg...ze hadden beloofd van geen deur aan deur verkoop, maar blijkbaar is het grootste onderdeel van het werk dus net dat en dat ligt me écht niet. Ik kan er niet aan doen, maar ik voel me slecht als ik de mensen thuis moest lastig vallen en bijna moet smeken om iets te kopen.
Ook de baas is één van de redenen. Die man is  :zot:
Gisteren heeft ie daar een ander meisje dat startte serieus verweten en zitten roepen. Op zich had ie gelijk, maar de manier waarop....nee sorry, maar voor zo iemand denk ik niet dat ik wil werken. compleet respectloos was die man.
en verder de pijn hé...zo afwisselend in de koude en de warmte heeft mijne nek en mijn rug geen goed gedaan. Ben sinds gisterenavond weer mijn pijnstillers aan het slikken en heb van de ganse nacht geen oog toegedaan.  :muur:

Donderdag nog een sollicitatie waar ik zeker wel naartoe wilde dus hopelijk dan meer geluk (en ook iets heel anders. Administratief bediende vastgoed. Ben al jaren op zoek naar zoiets dus ik hooooop dat het iets wordt.)

Veel geluk Gwenda!
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • For Eternity You're an Angel
« Reactie #118 Gepost op: december 01, 2010, 14:09:56 »
ik heb nogal wat mogelijkheden brucargo. hij mag me altijd zijn cv doorsturen.

Ik zal het hem zeggen, kan je mij je emailadres doorgeven?

Offline Loupe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
    • Van Maligin
« Reactie #119 Gepost op: december 02, 2010, 15:49:10 »
Allez ik zoek ook

Regio Mol Geel  :mrgreen:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal