collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Je laatste aankoop?  (gelezen 97421 keer)

Offline nalake

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 596 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je laatste aankoop?
« Reactie #2020 Gepost op: april 05, 2013, 19:04:19 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
ondergoed, bikini, pyjama, short, sokken en riem voor de dochter
zwembroek, sokken, 2 t-shirts en 2 shorten voor de zoon

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #2021 Gepost op: april 05, 2013, 19:36:52 »
Toch maar eens nieuwe mat voor Noor gekocht (na het slecht afgelopen experiment met de vorige ,madammeke heeft er liefst 3x op geplast!) ..

Goed nieuws, mat is nog steeds droog  :mrgreen:

Super van Noortje  :thumbs:

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #2022 Gepost op: april 05, 2013, 21:02:02 »
Een leren broek en een sjaaltje

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #2023 Gepost op: april 05, 2013, 21:09:01 »
Mijne tikker stond toch ff stil als ik ze zag slikken :shifty:
:vuistje:
Toch maar eens nieuwe mat voor Noor gekocht (na het slecht afgelopen experiment met de vorige ,madammeke heeft er liefst 3x op geplast!) ..

Goed nieuws, mat is nog steeds droog  :mrgreen:

't Zal geen fijn plasmateriaal zijn! Ik help je hopen dat het blijft duren  :thumbs:
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #2024 Gepost op: april 05, 2013, 21:14:32 »
:vuistje:
Dat beest heeft me al menige jaren van mijn leven gekost :shifty:

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #2025 Gepost op: april 05, 2013, 22:04:15 »
2 pullekes, een t-shirt en een loopoutfit bij L&L

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #2026 Gepost op: april 06, 2013, 07:17:28 »
kvv voor de hond
(dat ze dan op een zaterdag om 7u, nuja zelfs kwart voor 7, komen leveren ***geeuw***, wat een hondenbaasje leiden kan  :mrgreen:)

Offline Beau_12

• *
  • 1394 HV-Punten
« Reactie #2027 Gepost op: april 08, 2013, 11:39:13 »
Kleren voor de dochter (weeral  :shifty:) en een nieuwe gsm (Sony Xperia Go) ... me happy  :mrgreen:.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #2028 Gepost op: april 08, 2013, 11:53:48 »
jaja, wat had ik nu weer vol lof allemaal gezegd over die """onverwoestbare""" groene Kong met een pieperke in?!

tjah, khad het moeten weten natuurlijk... enfin, die Kong heeft het weliswaar langer, een pak langer uitgehouden dan al het vorige speelgoed met piepertjes in, nl: één week... ipv de gewoonlijke 5 minuten... maar vantweekend was het finito, Mr. Browneye heeft het ook alweer kapot gekregen, heel het binnenste element -met dat pieperke in dus- eruitgehaald, hoe hij het heeft gedaan is me een raadsel maar toch... heeft er dàgelijks mee gespeeld, soms moesten we het hem afpakken omdat hij te wild werd, nu natuurlijk geen millimeter interesse meer voor dat ding want het is "dood"!  :roll: :lol:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #2029 Gepost op: april 08, 2013, 12:00:18 »
Aha den Droopy, das hier niet zover van, ik ga daar ook soms (ofwel in D'monde ofwel Lochristi, ik lig middenin  :lol:)

In D'monde hebben ze al een tijdje afgeprijsde lederen riemekes in alle lengtes in 't rood en in't groen, vorige keer met 2 rode setjes voor mijn 2 bezen thuis gekomen + met een heel fijn rood bandje voor mijn zus haar kat (die heeft een JR-maat van halsband ofzo, echt een garfield), kwas alles samen nog geen 10 euro kwijt!  8)

super he! vind het ook wel een leuke winkel... alleen vind ik het spijtig dat ze -zoals zoveel dierenspeciaalzaken- meedoen aan het "exotische dieren uit hun biotoop weghalen en verkopen aan particulieren" chinchilla's, reptielen en spinnen e.d. enfin, zonder om het even wie te veroordelen vind ik dit spijtig, vele van die dieren zijn compleet ongeschikt in ons klimaat en komen m.a.w. nooit meer uit hun terrarium of zijn op de koop toe aan het uitsterven in hun eigen habitat. sommigen worden hier gefokt -zoals chinchilla's maar het is bekend dat vele exoten zich in gevangenschap niet voortplanten en niet gefokt kunnen worden maar dat is een compleet andere discussie dus khou het hierbij.  :cheeky:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #2030 Gepost op: april 08, 2013, 12:16:08 »
Sweatbroek
Loopbroek
Notaboekje

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #2031 Gepost op: april 08, 2013, 12:30:03 »
Twee boeken

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2032 Gepost op: april 08, 2013, 12:41:16 »
super he! vind het ook wel een leuke winkel... alleen vind ik het spijtig dat ze -zoals zoveel dierenspeciaalzaken- meedoen aan het "exotische dieren uit hun biotoop weghalen en verkopen aan particulieren" chinchilla's, reptielen en spinnen e.d. enfin, zonder om het even wie te veroordelen vind ik dit spijtig, vele van die dieren zijn compleet ongeschikt in ons klimaat en komen m.a.w. nooit meer uit hun terrarium of zijn op de koop toe aan het uitsterven in hun eigen habitat. sommigen worden hier gefokt -zoals chinchilla's maar het is bekend dat vele exoten zich in gevangenschap niet voortplanten en niet gefokt kunnen worden maar dat is een compleet andere discussie dus khou het hierbij.  :cheeky:

Verkopen ze exotische dieren?? Oh dat had ik nog niet gezien! Ik ben 1 keer binnengeweest in het hok met dieren, maar er waren toen enkel hamsters en gerbils en chinchilla's. Ik zei nog tegen mijn vriend dat ik het goed vond dat ze hier precies groter zaten dan in de meeste winkels, maar dat ze wel niet goed verzorgd werden want hun vacht stond vettig.
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #2033 Gepost op: april 08, 2013, 13:06:54 »
Verkopen ze exotische dieren?? Oh dat had ik nog niet gezien! Ik ben 1 keer binnengeweest in het hok met dieren, maar er waren toen enkel hamsters en gerbils en chinchilla's. Ik zei nog tegen mijn vriend dat ik het goed vond dat ze hier precies groter zaten dan in de meeste winkels, maar dat ze wel niet goed verzorgd werden want hun vacht stond vettig.

ben nog niet in die van Lochristi geweest maar iig in die van D'monde hebben ze vanalles!  :lol:
achteraan links (bij de grote zakken hondenvoer) kan je al grote kasten zien met schildpadden en leguanen enzo, maar rechtsvoor (zelfde muur als dat hok met die knaagdieren waar dat je geweest bent maar helemaal vooraan in de winkel) hebben ze een afgesloten deel waarin een hele stock reptielen, vissen en spinnen, van kleine slangen tot hagedissen tot Chileense vogelspinnen en enzo zitten, allemaal in kleine glazen bakjes, ik weet dat omdat ik indertijd voor mijn vleesetende plant daar krekeltjes kocht, en de kleinste moest hebben, dus die lieten ze me daar kiezen.
enfin, tis niet aan mij om hen daarop te wijzen ofzo, en ik kan begrijpen dat daar een markt voor is, ik vind reptielen zelf zeer interessant om naar te kijken, spinnen ook maar daar heb ik schrik van, :lol: ik weet gewoon dat het voor veel van die dierensoorten een probleem is aangezien ze steeds zeldzamer en zeldzamer worden omdat ze vaak niet gefokt kunnen worden in gevangenschap... dan zie ik ze liever in hun natuurlijke biotoop op televisie, dan bij mij in een glazen doos eerlijk gezegd.
maar bon, mijn eigen zus heeft jarenlang vogelspinnen gehad (in een speciaal gemaakte glazen salontafel) dus veroordeel niemand maar zolang er aanbod blijft... blijft er vraag he... totdat een bepaald dier uitgestorven is.

Offline Beau_12

• *
  • 1394 HV-Punten
« Reactie #2034 Gepost op: april 08, 2013, 13:08:21 »
In Dendermonde hebben ze er in ieder geval hokken voor.  Vroeger zaten daar pups in, nu in het ingericht voor exoten.
Knaagdieren hebben ze er ook ... Ik ga er niet.  Ik vind ze daar absoluut niet vriendelijk.  Heb daar de voorlaatste keer 10 minuten staan wachten aan de kassa om te kunnen afrekenen.  Er stond niemand voor mij en de dame die de kassa moest doen, zat doodleuk de hokken van de exoten uit te kuisen terwijl de fille langer en langer werd ...

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #2035 Gepost op: april 08, 2013, 13:12:51 »
In Dendermonde hebben ze er in ieder geval hokken voor.  Vroeger zaten daar pups in, nu in het ingericht voor exoten.
Knaagdieren hebben ze er ook ... Ik ga er niet.  Ik vind ze daar absoluut niet vriendelijk.  Heb daar de voorlaatste keer 10 minuten staan wachten aan de kassa om te kunnen afrekenen.  Er stond niemand voor mij en de dame die de kassa moest doen, zat doodleuk de hokken van de exoten uit te kuisen terwijl de fille langer en langer werd ...

kan ik wel inkomen alhoewel het de laatste tijd wel een stuk beter is met dat jonge verkoopstertje, die is toch altijd vriendelijk vind ik maar weet niet zoveel als je info vraagt... moet er misschien nog wat inkomen want ze werkt er nog niet zo lang denk ik... die iets oudere dame is idd een apart geval.  :vuistje:

Offline Mallory

• warme hondenvriend
  • *
  • 570 HV-Punten
« Reactie #2036 Gepost op: april 08, 2013, 13:14:58 »
ben nog niet in die van Lochristi geweest maar iig in die van D'monde hebben ze vanalles!  :lol:
achteraan links (bij de grote zakken hondenvoer) kan je al grote kasten zien met schildpadden en leguanen enzo, maar rechtsvoor (zelfde muur als dat hok met die knaagdieren waar dat je geweest bent maar helemaal vooraan in de winkel) hebben ze een afgesloten deel waarin een hele stock reptielen, vissen en spinnen, van kleine slangen tot hagedissen tot Chileense vogelspinnen en enzo zitten, allemaal in kleine glazen bakjes, ik weet dat omdat ik indertijd voor mijn vleesetende plant daar krekeltjes kocht, en de kleinste moest hebben, dus die lieten ze me daar kiezen.
enfin, tis niet aan mij om hen daarop te wijzen ofzo, en ik kan begrijpen dat daar een markt voor is, ik vind reptielen zelf zeer interessant om naar te kijken, spinnen ook maar daar heb ik schrik van, :lol: ik weet gewoon dat het voor veel van die dierensoorten een probleem is aangezien ze steeds zeldzamer en zeldzamer worden omdat ze vaak niet gefokt kunnen worden in gevangenschap... dan zie ik ze liever in hun natuurlijke biotoop op televisie, dan bij mij in een glazen doos eerlijk gezegd.
maar bon, mijn eigen zus heeft jarenlang vogelspinnen gehad (in een speciaal gemaakte glazen salontafel) dus veroordeel niemand maar zolang er aanbod blijft... blijft er vraag he... totdat een bepaald dier uitgestorven is.

Voor zover ik weet verkopen ze in Lochristi geen exotische dieren. :wink: Daar toch nog nooit gezien in ieder geval

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #2037 Gepost op: april 08, 2013, 13:19:09 »
Ochot, nu je het zegt, in D'monde hebben ze idd exotische dieren! Ik heb dat lang geleden als eens gezien. Maar ik kom niet tot bij het voer voor honden, want wij bestellen dat via i-net (ze verkopen het hier ook niet in winkels denk ik).

In Lochristi heb ik nog geen enkel dier gezien, maar ik kom daar ook enkel in de hondensnoepjes en riemetjes rayon dusja, 't is zo'n grote winkel. Daar zijn ze idd ook een pak vriendelijker dan in D'monde... daar kom ik heel sporadisch eens, in Lochristi kom ik vaker.
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #2038 Gepost op: april 08, 2013, 15:47:42 »
Ruitenwissers
Ne printer
Ne blender
Véél fruit, yoghurt en muesli  :drool:
Nog wat eten

Offline tina1978

• *
  • 718 HV-Punten
« Reactie #2039 Gepost op: april 08, 2013, 19:26:09 »

Ik citeer hier Ilse, maar ga het evengoed tegen Maddock zeggen.....

Jullie beseffen toch dat het een broodfokker is? Dus zo leuk is die winkel niet..

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal