collapse

Auteur Topic: iemand ervaring met Herbalife ?  (gelezen 2421 keer)

Offline Bandolero

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: iemand ervaring met Herbalife ?
« Reactie #20 Gepost op: juli 30, 2014, 17:32:27 »
ik vind die shakes echt niet te drinken  :puke: :mrgreen:
Nuja voor ontbijten vullen ze wel goed, da's een feit.

Offline wendy hostyn

• *
« Reactie #21 Gepost op: juli 30, 2014, 17:53:27 »
dat kunstmatig gedoe kan toch niet gezond zijn?  :weetniet:

Offline robritt

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #22 Gepost op: juli 30, 2014, 19:06:30 »
ik eet elke middag een superlekkerijsje gemaakt met de shakes, en elke morgen een super lekkere shake, een beetje zoeken en je kan er heel lekkere dingen mee maken met sojamelk en fruit. eet meer fruit dan ooit.

de laatste jaren zijn ze wel erg veranderd blijkbaar, zijn meer voor een gezondere levensstijl gegaan dan voor afvallen. er zijn veel topsporters die het gebruiken.

voor mij is het in ieder geval heel erg goed , kan eindelijk elke dag naar het toilet gaan soms zelfs twee keer en heb geen druk meer, had heel de dag door het gevoel dat ik moest gaan ook al was ik net geweest, heb ook geen buikpijn meer en geen maagpijn wat ik normaal zowat altijd heb. en ik doe al 5 jaar ww dus ik at wel degenlijk heel gezond, dus daar kan het niet aan liggen
heb ook meer energie, wat mijn mijn ziekte , fybro en cvs heel erg welkom is

bijkomend voordeel is dat ik ook heel stilletjes aan een paar overbodige kilo's kwijtraak

dus denk dat ik het nog effe ga blijven nemen

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #23 Gepost op: juli 30, 2014, 19:20:35 »
Als het is om te verkopen: niet doen
Als het is om zelf af te vallen: niet doen

Het is een commercieel dieetproducten dat veel te duur is en geen goede eetgewoontes aanleert dus -> jojo effect. Ik ben falikant tegen zo'n dingen.

x2

Herbalife is echt dikke kwatch als je het mij vraagt. Ik kende iemand die dat doet (zowel om te verkopen als te vermageren), echt veel vermageren zag ik die niet doen hoor (kon ook moeilijk, aangezien ze tussen de shakes door van die boefkicks kreeg en mattentaarten of pizza met hopen at enzo hehe) en echt reclame voor haar product was ze ook niet  :denk:

Nouja, om te vermageren moet je imo vooral veel karakter hebben en een goed dieet volhouden (ik spreek uit ervaring). In shake-toestanden geloof ik niet, geldverspilling.

Gezond ontbijten kan je ook met gewoon eten imo  :weetniet:

Offline robritt

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #24 Gepost op: juli 30, 2014, 19:26:36 »
doe dit niet om af te vallen, denk wel dat ik karakter heb , ben al 5 jaar weight wachters aan het doen 15 kg mee afgevallen en al 3 jaar op gewicht, en het als je tussen door je volpropt dan zal je er idd niet mee afvallen.
ik reken de shakes gewoon mee met mijn ww punten.
denk niet dat het kwatch is , ik ben er echt goed mee , veel beter als met alle medicatie, darmonderzoeken en wat je maar kunt bedenken, die me ook veel geld hebben gekost.

denk ook als je het zelf niet heb geprobeert en het gedaan hebt zoals je het moet doen , dat je er dan ook geen mening over kunt hebben, maar ja das mijn mening.

trouwens vind ww nog altijd de beste manier om af te vallen en op een gezonde manier te leren eten

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #25 Gepost op: juli 30, 2014, 20:24:50 »
ik blijf het ook gewoon geldverspilling vinden, een goeie normale gezonde voeding en eetpatroon is normaalgezien het enige wat een mens nodig heeft vind ik.

Ik sta ook totaal niet achter hun bedrijfscultuur of hoe je dat moet noemen, verdoken piramide-systeem, zoals Ergo en die toestanden  :?

Offline robritt

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #26 Gepost op: juli 30, 2014, 20:27:25 »
en wat als een normale gezonde voeding niet helpt,
heb het trouwens uitgerekend, kost me niet veel meer dan als dat ik gewoon eet smorgens en savonds

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #27 Gepost op: juli 30, 2014, 20:34:40 »
en wat als een normale gezonde voeding niet helpt,
heb het trouwens uitgerekend, kost me niet veel meer dan als dat ik gewoon eet smorgens en savonds

Hmm, kan mij dat moeilijk voorstellen dat dat niet werkt bij een normale gezonde mens? Aleja wil niet beledigend overkomen hoor, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen  :oops: heb jij misschien gezondheidsprobleme n ofzo dan (heb maar snel over het topic gelezen, maar je spreekt over je darmen enzo)?

Ik ben op een jaar tijd indertijd 10kg afgevallen, gewoon door thuis enkel de gezonde maaltijden (ontbijt, middagmaal, avondmaal) te nuttigen en niets meer van snoep/fastfood/koeken/hapjes/vettigedinges/enz enz te eten/drinken en regelmatig te gaan joggen met mijn hond. Ik bruiste ineens van de energie en voelde mij goed, dusja, mijn ervaring is dat gewoon gezond eten en bewegen dé beste manier is.

(En voor de rest, nja elk zijn mening hé  :wink: ik sta enorm achter bio/eco producten, iets als Herbalife strookt daar niet echt mee hé. Is niet echt 'back to basics' en imo ook totaal niet natuurlijk)

Offline robritt

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #28 Gepost op: juli 30, 2014, 20:41:23 »
Hmm, kan mij dat moeilijk voorstellen dat dat niet werkt bij een normale gezonde mens? Aleja wil niet beledigend overkomen hoor, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen  :oops: heb jij misschien gezondheidsprobleme n ofzo dan (heb maar snel over het topic gelezen, maar je spreekt over je darmen enzo)?

Ik ben op een jaar tijd indertijd 10kg afgevallen, gewoon door thuis enkel de gezonde maaltijden (ontbijt, middagmaal, avondmaal) te nuttigen en niets meer van snoep/fastfood/koeken/hapjes/vettigedinges/enz enz te eten/drinken en regelmatig te gaan joggen met mijn hond. Ik bruiste ineens van de energie en voelde mij goed, dusja, mijn ervaring is dat gewoon gezond eten en bewegen dé beste manier is.

(En voor de rest, nja elk zijn mening hé  :wink: ik sta enorm achter bio/eco producten, iets als Herbalife strookt daar niet echt mee hé. Is niet echt 'back to basics' en imo ook totaal niet natuurlijk)

:) ik heb fybro en cvs, waarbij ook spastich colum, kan soms dagen niet naar het toilet gaan, en als ik dan met veel moeite toch een geweest ben heb ik weer druk precies ok ik moet weer gaan maar dan duurt het weer dagen, heb constant buikpijn al bijna mijn hele leven, ben al binneste buiten gedraait maar ze vinden niks ,ben een jaar of 5 a 6 geleden begonnen met weight wachters, om af te vallen en om gezonder te eten, sindsdien een heel stuk beter, geen aanvallen niet meer waarbij ik hele nachter op het toilet zat met vreselijke pijn (is erger dan bevallen) maar de laatste maanden dus deze klachten niet kunnen gaan en altijd een opgezwollen harde buik, wat ik ook deed het ging er niet af.
toen iemand tegen gekomen waarvan de man ook fybro heeft en heel goed is met herbalife, dus toch is geprobeerd, ga nu elke morgen vlot naar het toilet , heb geen buikpijn meer en ook geen maagpijn, je kunt je niet voorstellen wat een goed gevoel dat geeft, toch al een ding dat geen pijn meer doet

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #29 Gepost op: juli 30, 2014, 20:50:50 »
:) ik heb fybro en cvs, waarbij ook spastich colum, kan soms dagen niet naar het toilet gaan, en als ik dan met veel moeite toch een geweest ben heb ik weer druk precies ok ik moet weer gaan maar dan duurt het weer dagen, heb constant buikpijn al bijna mijn hele leven, ben al binneste buiten gedraait maar ze vinden niks ,ben een jaar of 5 a 6 geleden begonnen met weight wachters, om af te vallen en om gezonder te eten, sindsdien een heel stuk beter, geen aanvallen niet meer waarbij ik hele nachter op het toilet zat met vreselijke pijn (is erger dan bevallen) maar de laatste maanden dus deze klachten niet kunnen gaan en altijd een opgezwollen harde buik, wat ik ook deed het ging er niet af.
toen iemand tegen gekomen waarvan de man ook fybro heeft en heel goed is met herbalife, dus toch is geprobeerd, ga nu elke morgen vlot naar het toilet , heb geen buikpijn meer en ook geen maagpijn, je kunt je niet voorstellen wat een goed gevoel dat geeft, toch al een ding dat geen pijn meer doet

Ahzo! Ja, dat is natuurlijk iets anders dan gewoon om te vermageren  :yes:

Offline robritt

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #30 Gepost op: juli 30, 2014, 21:07:02 »
idd, voor een gezonde fitte mens , vind ik weight watchers nog altijd de beste manier om af te vallen en gezond te leren eten en porties te beperken, zal het ook nooit volledig loslaten als ik hiermee afbouw ga ik verder met ww :)

Offline Ien

• *
« Reactie #31 Gepost op: juli 31, 2014, 09:18:14 »
x2

Herbalife is echt dikke kwatch als je het mij vraagt. Ik kende iemand die dat doet (zowel om te verkopen als te vermageren), echt veel vermageren zag ik die niet doen hoor (kon ook moeilijk, aangezien ze tussen de shakes door van die boefkicks kreeg en mattentaarten of pizza met hopen at enzo hehe) en echt reclame voor haar product was ze ook niet  :denk:

Nouja, om te vermageren moet je imo vooral veel karakter hebben en een goed dieet volhouden (ik spreek uit ervaring). In shake-toestanden geloof ik niet, geldverspilling.

Gezond ontbijten kan je ook met gewoon eten imo  :weetniet:

Lag toch duidelijk aan die persoon en niet aan herbalife  :vuistje:. En 2 à 3 shakes per dag eten, geloof me, dat vraagt ook karakter en doorzetting.  :mrgreen:
Ik was 10 kg kwijt op 3 maanden. Had ik niet ziek geworden ... Maar het blijft een kostelijke grap (en hun bijeenkomsten zijn ...  :shifty: :shifty: :shifty:).

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal