collapse

Auteur Topic: Hulp gevraagd : probleem 292news.biz - ongewenste emails  (gelezen 371 keer)

Offline myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
Hulp gevraagd : probleem 292news.biz - ongewenste emails
« Gepost op: december 09, 2019, 12:15:32 »
Hallo geruime tijd verschillende ongewenste emails ...

Adblock plus geinstalleerd , hele lijst ontvangen van websites maar lijst is plots verdwenen .

Ben absoluut een leek op gebied van pc ..

Iemand die me op weg kan helpen om dit zeer vervelend probleem op te lossen , of evt raad kan geven ?

Bedankt alvast

Offline Taygi

• warme hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • "Is this fish that I have, or chicken?"
Re: Hulp gevraagd : probleem 292news.biz - ongewenste emails
« Reactie #1 Gepost op: december 09, 2019, 13:42:22 »
Optie A: voeg ze allemaal toe aan je spam (daar is normaal gezien een knop voor) dit zou normaal gezien alle emails van dat adres naar je spam sturen en je ziet dan hopelijk nooit meer. Sommige zal je misschien meerdere keren moeten aanduiden als spam

Optie B: Als je van bv winkels wel nog bepaalde info (bv online aankoop) wil ontvangen maar geen advertensies dan scroll je naar onder in de emails naar kleine/verstopte tekst, daar kan je vaak je 'voorkeursinstelling en' aanpassen of iets dergelijks. Als ze die optie niet bieden zal je dat moeten aanpassen op de site van de winkel zelf.

Optie C: Je kan legitieme organisaties altijd mailen met het volgende

"Beste,

Ik wens geen emails of contact van jullie meer te ontvangen. Gelieve mijn gegevens te verwijderen conform de GDPR wetgeving van 2018.

Alvast bedankt.
[naam]"

De organisaties die in orde zijn met GDPR zullen dat gewoon doen. De meeste zullen effe intern in paniek slaan want geen kat die echt in orde is.

Offline myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: Hulp gevraagd : probleem 292news.biz - ongewenste emails
« Reactie #2 Gepost op: december 10, 2019, 08:32:50 »
Dankjewel Taygi

Heb je een pb gestuurd

Volg ons op Facebook

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal