collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hoe worden jullie inkomsten verdeelt  (gelezen 7461 keer)

Offline gwenda

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: hoe worden jullie inkomsten verdeelt
« Reactie #100 Gepost op: november 22, 2010, 15:23:46 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Makkelijk is het niet en gelukkig heeft iedereen zijn eigen leven en zijn eigen waardes.

Ikzelf ben ook thuis gebleven voor de kinderen. 4 kinderen naar de opvang en beide voltijds werken...het was toch niet makkelijk hoor. Huishouden...tja door de week was alles rap rap en in het weekend liepen we de benen onder ons lijf uit om toch maar alles gedaan te krijgen en dan begint er weer een nieuwe week.
Keuzes die wij altijd gemaakt hebben....ik blijft thuis voor de kinderen, hij gaat werken. alles werd toch gewoon in ene pot gegooid.

Wel...nu gaan we uit mekaar en begint de miserie pas echt en daar volg ik Bamse dan weer in.
Oké...ik koos er ook voor om thuis te blijven en nu zit ik hier. zonder werk en met een schamele uitkering en nu ineens gaan de rekeningen door 2.
Gevolg...samen een deel op de gezamelijke rekening zetten waardoor meneer nog de helft van zijn loon overhoudt per maand en ik van mijn spaarrekening moet gaan afhalen, want heel mijn loon komt op de gezamelijke rekening.
Maar...ik vind dit dus ook absoluut niet eerlijk. Ik ben thuis en de volledige zorg van de kinderen en het huishouden komt op mijn schouders terecht. hij vindt dat iedereen evenveel op de gezamelijke rekening moet zetten. Ik ben een andere mening aangedaan, omdat de keuze dat ik thuis bleef voor de kinderen door ons beide gemaakt werd.
De honden...mijn hobby. Inderdaad, maar eentje waar we beiden voor gekozen hebben. Hij ging ermee akkoord elke keer als er een hond bijkwam en nu ineens moet ik er financieel alleen voor opdraaien. Allemaal mooi als je werk hebt (en dan had ik er ook geen probleem mee).
Meneer gaat 's zaterdags bijklussen. Allemaal mooi, maar ik moet thuis bij de kinderen blijven en kan dus niets gaan doen (want ook ik had iets gevonden om in het weekend te doen).
tja...waar is die eerlijkheid dan nu naartoe?
Maar meneer zegt wel dat als ik ga werken dat hij verwacht dat ik hem ook iets ga geven van mijn loon, omdat hij meer kosten moet gaan maken, omdat hij alleen gaat wonen :zot: (hij wilt de meubels niet...dan heeft ie pech en koopt ie zich zelf maar wat ie nodig heeft).

Nu ik ga erin mee. Gewoon voor geen miserie te hebben (behalve dan het deel dat ik een deel van mijn loon aan hém ga afstaan als ik werk heb), maar ik vind dus wél dat als ene meer thuis is en meer in het huishouden doet of er samen voor gekozen werd voor thuis te blijven voor de kinderen dat dat in het inbrengen van loon op een gezamelijke rekening ook wel mag gezien zijn.
Een eigen keuze maken voor thuis te blijven voor de kinderen of deeltijds te gaan werken om zo meer tijd voor andere dingen te hebben...tja dan vind ik ook niet dat een andere daar voor moet opdraaien. Ik denk dat een man als hij kon ook liever thuis zou zijn om dingen te doen ipv te gaan werken, maar das een keuze die ieder dan persoonlijk maakt en daar moet je dan ook zelf voor opdraaien vind ik.
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Elke - Kay

• *
  • 505 HV-Punten
« Reactie #101 Gepost op: november 22, 2010, 15:29:10 »
Makkelijk is het niet en gelukkig heeft iedereen zijn eigen leven en zijn eigen waardes.

Ikzelf ben ook thuis gebleven voor de kinderen. 4 kinderen naar de opvang en beide voltijds werken...het was toch niet makkelijk hoor. Huishouden...tja door de week was alles rap rap en in het weekend liepen we de benen onder ons lijf uit om toch maar alles gedaan te krijgen en dan begint er weer een nieuwe week.
Keuzes die wij altijd gemaakt hebben....ik blijft thuis voor de kinderen, hij gaat werken. alles werd toch gewoon in ene pot gegooid.

Wel...nu gaan we uit mekaar en begint de miserie pas echt en daar volg ik Bamse dan weer in.
Oké...ik koos er ook voor om thuis te blijven en nu zit ik hier. zonder werk en met een schamele uitkering en nu ineens gaan de rekeningen door 2.
Gevolg...samen een deel op de gezamelijke rekening zetten waardoor meneer nog de helft van zijn loon overhoudt per maand en ik van mijn spaarrekening moet gaan afhalen, want heel mijn loon komt op de gezamelijke rekening.
Maar...ik vind dit dus ook absoluut niet eerlijk. Ik ben thuis en de volledige zorg van de kinderen en het huishouden komt op mijn schouders terecht. hij vindt dat iedereen evenveel op de gezamelijke rekening moet zetten. Ik ben een andere mening aangedaan, omdat de keuze dat ik thuis bleef voor de kinderen door ons beide gemaakt werd.
De honden...mijn hobby. Inderdaad, maar eentje waar we beiden voor gekozen hebben. Hij ging ermee akkoord elke keer als er een hond bijkwam en nu ineens moet ik er financieel alleen voor opdraaien. Allemaal mooi als je werk hebt (en dan had ik er ook geen probleem mee).
Meneer gaat 's zaterdags bijklussen. Allemaal mooi, maar ik moet thuis bij de kinderen blijven en kan dus niets gaan doen (want ook ik had iets gevonden om in het weekend te doen).
Maar meneer zegt wel dat als ik ga werken dat hij verwacht dat ik hem ook iets ga geven van mijn loon, omdat hij meer kosten moet gaan maken, omdat hij alleen gaat wonen :zot: (hij wilt de meubels niet...dan heeft ie pech en koopt ie zich zelf maar wat ie nodig heeft).

Nu ik ga erin mee. Gewoon voor geen miserie te hebben (behalve dan het deel dat ik een deel van mijn loon aan hém ga afstaan als ik werk heb), maar ik vind dus wél dat als ene meer thuis is en meer in het huishouden doet of er samen voor gekozen werd voor thuis te blijven voor de kinderen dat dat in het inbrengen van loon op een gezamelijke rekening ook wel mag gezien zijn.
Een eigen keuze maken voor thuis te blijven voor de kinderen of deeltijds te gaan werken om zo meer tijd voor andere dingen te hebben...tja dan vind ik ook niet dat een andere daar voor moet opdraaien. Ik denk dat een man als hij kon ook liever thuis zou zijn om dingen te doen ipv te gaan werken, maar das een keuze die ieder dan persoonlijk maakt en daar moet je dan ook zelf voor opdraaien vind ik.
Hij heeft dus al die jaren wel meer betaald voor het gezin? Omdat jij thuis gebleven bent...

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #102 Gepost op: november 22, 2010, 15:45:24 »
[...]
Jullie gaan uit elkaar met co-ouderschap?
Wel als hij verwacht dat de verdeling van het gemeenschappelijke kosten al 50-50 is (wat ik ergens wel kan snappen), dan mag jij ook verwachten dat het co-ouderschap nu al ingaat. Kan hij niet op tijd de kinderen van school halen, koken (ahja want als hij de kinderen heeft moet hij ook voor ze koken) of verlof krijgen voor de woensdagnamiddagen, dan moet hij jou maar betalen voor die tijd (anders moest hij iemand anders inhuren of hoe denkt hij het te doen). Hetzelfde met de zaterdagen...

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Elke - Kay

• *
  • 505 HV-Punten
« Reactie #103 Gepost op: november 22, 2010, 15:50:34 »
Wel als hij verwacht dat de verdeling van het gemeenschappelijke kosten al 50-50 is (wat ik ergens wel kan snappen), dan mag jij ook verwachten dat het co-ouderschap nu al ingaat. Kan hij niet op tijd de kinderen van school halen, koken (ahja want als hij de kinderen heeft moet hij ook voor ze koken) of verlof krijgen voor de woensdagnamiddagen, dan moet hij jou maar betalen voor die tijd (anders moest hij iemand anders inhuren of hoe denkt hij het te doen). Hetzelfde met de zaterdagen...
Dat is dan misbruik van de kinderen in mijn ogen...

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
« Reactie #104 Gepost op: november 22, 2010, 15:55:44 »
Ik vind van niet.
Als hij als bij de financiële zaken al de puntjes op de i wilt zetten, dan moet hij dat ook doortrekken naar alle zaken.
Niet enkel de zaken gebruiken die goed in je kar passen en de rest niet. Dat noem ik oneerlijk gedrag  :wink:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline lieke1982

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #105 Gepost op: november 22, 2010, 15:56:49 »
Ik vind van niet.
Als hij als bij de financiële zaken al de puntjes op de i wilt zetten, dan moet hij dat ook doortrekken naar alle zaken.
Niet enkel de zaken gebruiken die goed in je kar passen en de rest niet. Dat noem ik oneerlijk gedrag  :wink:

:yes: :yes:
5 januari 2008 om 5 u 25 werd Nathan geboren :D

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #106 Gepost op: november 22, 2010, 16:09:01 »
Hij heeft dus al die jaren wel meer betaald voor het gezin? Omdat jij thuis gebleven bent...

Ja, maar als je zo gaat redeneren....
Gwenda is thuis gebleven voor de 4! kinderen, dat betekent 4 kinderen waarvoor GEEN opvanggeld moest betaald worden uit de gemeenschappelijke kosten omdat zij thuis bleef.

Dus.... als hij recht heeft op alle (meer) geld omdat hij al die jaren is blijven werken en dus geld "inbracht". Dan heeft Gwenda ook recht op 4x3j uitgespaard opvanggeld (en dan zwijg ik nog van voor- en naschoolse opvang) van de kinderen.... ook een aardig sommetje als je het mij vraagt.

Het kan toch niet, dat als er gedurende een relatie, beslissingen genomen worden in het belang van de kinderen maar ook met financiële voordelen op dat moment (zoals hier het uitgespaarde geld voor kinderopvang en eventueel poetshulp) en daardoor een partner (tijdelijk) gas terugneemt op financieel/werk gebied. Dat die partner die toen wel meegeholpen heeft met de situatie daar nu de dupe van is omdat ze toentertijd "geen geld inbracht". Dat bedoel ik dus met bijdragen van een partner die (quasi) niet in geld uit te drukken zijn.....

Je zou als vader/moeder nooit de dupe mogen worden van beslissingen die gemaakt werden in belang van de kinderen! Waar zijn we dan mee bezig? En dat is hier wel het geval... Ik vind dat een héél smerig spelleke.

In haar huidige situatie ga ik volledig mee met Loesje. Ofwel verdeel je alles 50/50, ofwel niet. Maar niet enkel hetgene wat jou het beste uitkomt, dat is simpelweg niet eerlijk. Neem nu alleen al het feit dat hij bijklust op zaterdag en Gwenda daardoor niet kan gaan werken op zaterdag (ge kunt moeilijk vier kinderen alleen gaan laten). Waarom zou hij de zaterdag de kinderen niet nemen zodat Gwenda kan gaan werken? Het is niet omdat Gwanda gedurende haar relatie thuis bleef voor de kinderen, dat ze er nu (tijdens en na de scheiding) nog de volledige verantwoordelijkhei d maar over moet dragen zonder enige financiële compensatie van haar man. Het zijn tenslotte ook ZIJN kinderen hé.
« Laatst bewerkt op: november 22, 2010, 16:14:14 door Bamse »
.

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #107 Gepost op: november 22, 2010, 16:16:03 »
Ik zou het nu niet zo extreem ver trekken als het voorstel van Bamse (over het kind met speciale zorg, 1 ouder blijft thuis).
Sowieso vind ik kinderen iets van allebei, iets waar je samen aan begint, iets gemeenschappelijk. Ik vind dat een heel andere situatie dan een koppel dat nog maar ruim 1 jaar samen is en net is gaan samenwonen (zoals wij dus...) Voorlopig spelen wij nog op safe, voor de zekerheid, al moet ik wel toegeven dat er over geld geen discussie is hier, wie betaalt wat enz. Elk om z'n beurt is niet te veel. Maar onze rekeningen zijn wel gescheiden.

Offline -Tom-

• hondenvriend pro
  • *
  • 604 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Powder Puff
« Reactie #108 Gepost op: november 22, 2010, 16:26:59 »
Als je iets niet weet, zwijg dan misschien ook best even  :happywink:
Als ik ziek val, behoud ik mijn loon trouwens. Ik neem 3maanden ouderschapsverlof op, die zijn maar de helft betaald. Die zijn NA de geboorte van mijn kind.

Het is hier allemaal hypothetisch hé Elke. Was gewoon een voorbeeld dat hoewel je bv. wel spaargeld kan hebben, je ook onvoorziene omstandigheden kunt hebben waardoor je toch niet zou kunnen toekomen met hetgeen je opzij had staan. En dat je dan wel in een lastige situatie komt waarin de ene veel geld heeft en de ander elke euro 2x moet omdraaien alvorens hem uit te geven. En dat lijkt me allesbehalve een leuke of goede situatie in een relatie.

Snap het nut eigenlijk echt niet van zo te leven en met elkaar om te gaan. Toch zeker als het een relatie met kinderen betreft dan. Snap het gewoon niet, maar zal wel aan mij liggen dan. Ik maak er niet van om een tijdje meer te betalen als mijn partner zonder werk zou vallen ofzo, ik vind dat maar normaal dan, en omgekeerd zou het dan hetzelfde zijn. Je bent er toch voor elkaar in een relatie, je kunt dan toch steunen op iemand, er is dan altijd iemand die je kan helpen, op alle vlakken, dus waarom financieel dan niet? Misschien ben ik inderdaad nog te romantisch???

Offline Elke - Kay

• *
  • 505 HV-Punten
« Reactie #109 Gepost op: november 22, 2010, 16:51:07 »
Het is hier allemaal hypothetisch hé Elke. Was gewoon een voorbeeld dat hoewel je bv. wel spaargeld kan hebben, je ook onvoorziene omstandigheden kunt hebben waardoor je toch niet zou kunnen toekomen met hetgeen je opzij had staan. En dat je dan wel in een lastige situatie komt waarin de ene veel geld heeft en de ander elke euro 2x moet omdraaien alvorens hem uit te geven. En dat lijkt me allesbehalve een leuke of goede situatie in een relatie.
Ik weerleg u hypothetisch gedoe gewoon  :happywink:

Citaat
Het zijn tenslotte ook ZIJN kinderen hé.
Dat is iets wat ik in een ander topic dus al duidelijk aanhaal, ik blijf na de geboorte van ons kindje thuis (omdat ik dat wil) daarna gaat mijn vriend ook 4/5de werken. Hij heeft ook gekozen voor dat kind dus hij kan er mee voor zorgen. Zo heb je dus nooit die discussie's he (jij verdient meer want ik ben thuis gebleven, ... )

Offline Erik en Pascale

• *
  • 582 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: november 22, 2010, 17:31:17 »

:thumbs:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #111 Gepost op: november 22, 2010, 17:44:51 »
Ja, maar hij heeft daar mee voor gekozen hé. :wink:
Ik heb niet gezegd...IK alleen kies ervoor om thuis te blijven voor de kinderen. Hij wilde niet dat de kinderen als baby bij een onthaalmoeder terecht kwamen. hij vond dat de kinderen thuis op moesten groeien met ten minste één van de ouders thuis en daarom hebben we dan beslist dat ik thuis zou blijven..
Had ik die beslissing alleen gemaakt, had ik natuurlijk niets te zeggen gehad nadien, want een eigen keuze maken in iets, is iets heel anders vind ik.

Wel ja...had ik dus ook al voorgesteld, maar hij denkt daar duidelijk anders over.
Zolang ik hier ben en hij hier nog is, moet alles maar doorgaan zoals het nu is. Hij wilt dus ook niet dat ik avondwerk ga doen (wat ik als ik alleen ben ook kan gaan doen als ik de kinderen niet heb), dat ik in het weekend thuis blijf, de zorg voor de kinderen op me blijf nemen, het huishouden blijf doen,......
Ik snap niet dat hij zo kan redeneren, maar ja...voor hem is het wel makkelijk zo hé. Hij kan extra's aan de kant zetten en ik moet maar zien dat ik het binnenkort ga kunnen redden :silenced:

Ik vind dat hij misbruik van mij maakt. :weetniet:
Ik zorg dolgraag voor de kinderen. Er zal nooit iets zijn wat ik niet zou doen voor mijn kinderen en voor mijn part moet heel dat co ouderschap gedoe niet. Ik ben er helemaal toe bereid van de kinderen constant bij me te houden en ze in het weekend naar hem te laten gaan, maar hij wilt co ouderschap en dan vind ik dat hij daar recht op heeft, maar het is zoals Loesje zegt....bij heel het financiële plaatje moet alles al verdeeld worden zoals het binnenkort gaat zijn, maar al de rest veranderd niet?
Hij zal raar opkijken al hij binnenkort zijne strijk nog ziet liggen en als hij zijn eten zelf kan gaan klaarmaken, want ook al zijn we voor de wet nog getrouwd....ik ben zijn slaafje niet hé.
Ja, maar als je zo gaat redeneren....
Gwenda is thuis gebleven voor de 4! kinderen, dat betekent 4 kinderen waarvoor GEEN opvanggeld moest betaald worden uit de gemeenschappelijke kosten omdat zij thuis bleef.

Dus.... als hij recht heeft op alle (meer) geld omdat hij al die jaren is blijven werken en dus geld "inbracht". Dan heeft Gwenda ook recht op 4x3j uitgespaard opvanggeld (en dan zwijg ik nog van voor- en naschoolse opvang) van de kinderen.... ook een aardig sommetje als je het mij vraagt.

Het kan toch niet, dat als er gedurende een relatie, beslissingen genomen worden in het belang van de kinderen maar ook met financiële voordelen op dat moment (zoals hier het uitgespaarde geld voor kinderopvang en eventueel poetshulp) en daardoor een partner (tijdelijk) gas terugneemt op financieel/werk gebied. Dat die partner die toen wel meegeholpen heeft met de situatie daar nu de dupe van is omdat ze toentertijd "geen geld inbracht". Dat bedoel ik dus met bijdragen van een partner die (quasi) niet in geld uit te drukken zijn.....

Je zou als vader/moeder nooit de dupe mogen worden van beslissingen die gemaakt werden in belang van de kinderen! Waar zijn we dan mee bezig? En dat is hier wel het geval... Ik vind dat een héél smerig spelleke.

In haar huidige situatie ga ik volledig mee met Loesje. Ofwel verdeel je alles 50/50, ofwel niet. Maar niet enkel hetgene wat jou het beste uitkomt, dat is simpelweg niet eerlijk. Neem nu alleen al het feit dat hij bijklust op zaterdag en Gwenda daardoor niet kan gaan werken op zaterdag (ge kunt moeilijk vier kinderen alleen gaan laten). Waarom zou hij de zaterdag de kinderen niet nemen zodat Gwenda kan gaan werken? Het is niet omdat Gwanda gedurende haar relatie thuis bleef voor de kinderen, dat ze er nu (tijdens en na de scheiding) nog de volledige verantwoordelijkhei d maar over moet dragen zonder enige financiële compensatie van haar man. Het zijn tenslotte ook ZIJN kinderen hé.
Helemaal akkoord en ik vul nog iets bij...als ik had beslist van te blijven werken, had ik nu ook ne ferme spaarboek, want ik verdiende een stuk meer dan hem.

Nu...het zal allemaal wel op zijn pootjes terecht komen, maar ik weet nu wel dat ik nooit of nooit nog zo een beslissingen neem. nooit zal ik enkel nog een gezamelijke rekening nemen en nooit zal ik een man mee laten beslissen over mijn leven. Vanaf heel binnenkort neem ik al mijn beslissingen zélf en ben ik enkel verantwoording aan mezelf verschuldigd :yes:
en dat is iets wat ik mijn kinderen ook ga bijbrengen. Eerst en vooral steun op jezelf en nadien pas op iemand anders, maar blijf zelfstandig genoeg voor in tijden dat het moeilijk gaat...
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Tianiz

• hondenvriend pro
  • *
  • 3534 HV-Punten
« Reactie #112 Gepost op: november 22, 2010, 17:52:52 »
Ik vind dat welke regeling je ook kiest. Het moet overal eerlijk blijven. Als je uiteengaat wordt het spelletje veel te snel smerig gespeeld, jammer genoeg. Wij hebben ook gekozen voor aparte rekening met 1 gemeenschappelijke, maar waarom betekent dat ineens dat wij een apart leven hebben???  :denk:  Ons leven samen betekent veel meer dan de huishoudelijke kant of de financiële kant.

Nu...het zal allemaal wel op zijn pootjes terecht komen, maar ik weet nu wel dat ik nooit of nooit nog zo een beslissingen neem. nooit zal ik enkel nog een gezamelijke rekening nemen en nooit zal ik een man mee laten beslissen over mijn leven. Vanaf heel binnenkort neem ik al mijn beslissingen zélf en ben ik enkel verantwoording aan mezelf verschuldigd :yes:
en dat is iets wat ik mijn kinderen ook ga bijbrengen. Eerst en vooral steun op jezelf en nadien pas op iemand anders, maar blijf zelfstandig genoeg voor in tijden dat het moeilijk gaat...

:thumbs: Zo zijn wij ook opgegroeid. Mijn ouders zijn niet uit elkaar gegaan ze zijn dus nog altijd samen. Toch hebben ze mij dit meegegeven.
Hopelijk kom je er snel uit want ik denk niet dat dit een leuk leven is.

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
« Reactie #113 Gepost op: november 22, 2010, 17:55:10 »
Zolang ik hier ben en hij hier nog is, moet alles maar doorgaan zoals het nu is. Hij wilt dus ook niet dat ik avondwerk ga doen (wat ik als ik alleen ben ook kan gaan doen als ik de kinderen niet heb), dat ik in het weekend thuis blijf, de zorg voor de kinderen op me blijf nemen, het huishouden blijf doen,......
Maar hij heeft helemaal niets meer te willen  :weetniet:
Ofwel blijf je doen zoals je tijdens het huwelijk deed ofwel herbezie je alles. Hij moet toch ook inzien dat het zo niet eerlijk voor jou is en enkel voordelig voor hem...

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #114 Gepost op: november 22, 2010, 17:57:40 »
Maar hij heeft helemaal niets meer te willen  :weetniet:
Ofwel blijf je doen zoals je tijdens het huwelijk deed ofwel herbezie je alles. Hij moet toch ook inzien dat het zo niet eerlijk voor jou is en enkel voordelig voor hem...
Wel das mijn idee dus ook, maar ja...ik krijg het niet in zijne kop :muur:
Heb ook al kennissen hierover aangesproken en die hebben ook al met hem gepraat, maar hij blijft bij zijn standpunt.
enige oplossing....dat hij zo snel mogelijk vertrekt :oops:

Offline manuela

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 30 HV-Punten
« Reactie #115 Gepost op: november 22, 2010, 17:58:28 »
Hier gaat alles in één pot.  :mrgreen:

hier hetzelfde :yes:
eens een bull, altijd een bull

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
« Reactie #116 Gepost op: november 22, 2010, 18:02:17 »
Wel das mijn idee dus ook, maar ja...ik krijg het niet in zijne kop :muur:
Heb ook al kennissen hierover aangesproken en die hebben ook al met hem gepraat, maar hij blijft bij zijn standpunt.
enige oplossing....dat hij zo snel mogelijk vertrekt :oops:
Tuurlijk blijft hij bij zijn standpunt lekker gemakkelijk.  :roll: En pushen? Gewoon zeggen dat je die en die en die dagen er niet bent en dat hij maar iets moet verzinnen? Dat hij begint te zeggen dat hij op jou niet meer moet bouwen?
Hoe vlot het met het zoeken naar iets voor hem? Dat kan nu toch niet zo moeilijk zijn... Of is hij zo vééleisend? Wilt hij eigenlijk wel weg?

Offline Elke - Kay

• *
  • 505 HV-Punten
« Reactie #117 Gepost op: november 22, 2010, 18:14:48 »
Dus eigenlijk ga je na een slechte ervaring nu toch akkoord met wat ik eerst schreef (1 gezamelijke en de rest is ieder voor zich)?

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #118 Gepost op: november 22, 2010, 18:21:22 »
Hier gaat alles in één pot.  :mrgreen:

idem hier

en mochten we scheiden, veel zal er ni zijn om over ruzie te maken :lol:

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #119 Gepost op: november 22, 2010, 18:43:00 »
Ook hier alles in 1 pot, ik zou het moeilijk hebben denk ik als er over 'zijn en 'mijn geld gesproken zou worden...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal