collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Hoe kan ik dit ooit vatten.... Vaarwel mama.  (gelezen 10062 keer)

Offline NuchterJan

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 7 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Freediver.be
Re: Hoe kan ik dit ooit vatten.... Vaarwel mama.
« Reactie #180 Gepost op: oktober 11, 2010, 14:11:37 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Oei, ik lees dit nu pass.... :cry:

Veel sterkte aan jou, je familie en vrienden. Veel te jong heen gegaan. :huggg:

Ik ben van na de oorlog en wil dat zo houden...

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Valéas de hulphond
« Reactie #181 Gepost op: oktober 11, 2010, 15:32:45 »
sterkte...   :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg:

Offline Buster

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #182 Gepost op: oktober 11, 2010, 22:26:43 »
Het was een helse week, een echte helweek. Morgen terug voor het eerst naar het werk... Ik heb rust nodig... Zie het echt niet zitten.  :| Ik hoop dat ze me een beetje ontzien.
Ik heb gans de week van hier naar daar gelopen, vandaag enorm veel geregeld. Mijn vader die niet meer weet wat voor- en achterkant is...
Ik loop gans de dag rond met het idee : 'vorige week, deze tijd was mijn leven nog normaal".  En nu ? Ach ja.....  :(

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #183 Gepost op: oktober 11, 2010, 22:28:47 »
Moet zo onwezenlijk zijn... Ben je er al aan toe om terug te gaan werken?
Vind die tijd die je krijgt altijd zo absurd kort... Mijn vriend krijgt begod meer dagen 'om te trouwen' (of zelfs nog maar wettelijk te gaan samen wonen), dan voor een overlijden van een ouder  :muur:

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #184 Gepost op: oktober 11, 2010, 22:32:50 »
 :huggg: :huggg: :huggg:  Hoop dat ze je wat ontzien op het werk morgen.  Als het niet lukt, blijf dan nog wat langer thuis.  De tijd die je krijgt is inderdaad veel te kort.   :huggg:

Offline merel

• warme hondenvriend
  • *
  • 198 HV-Punten
« Reactie #185 Gepost op: oktober 11, 2010, 23:02:46 »
Lees dit nu pas, ken je wel niet, toch héél veel sterkte voor jou, je papa en de rest van de familie.
Het is niet eerlijk dat ze iemand dierbaars wegrukken uit je leven, waarom toch?
Haal kracht en moed uit de mooie momenten die jullie samen hadden.
Helaas, van 't concert des levens heeft niemand een program.
Nogmaals, heel veel sterkte en moed tijdens deze moeilijke periode....

Offline Turbo_de_slak

• warme hondenvriend
  • *
  • 6 HV-Punten
  • Quick
« Reactie #186 Gepost op: oktober 11, 2010, 23:17:24 »
Veel sterkte!

Offline bieke en bubbles

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #187 Gepost op: oktober 12, 2010, 00:36:31 »
Heel veel sterkte  :huggg: :huggg:

Offline nalake

• *
  • 596 HV-Punten
« Reactie #188 Gepost op: oktober 12, 2010, 11:00:44 »
Het was een helse week, een echte helweek. Morgen terug voor het eerst naar het werk... Ik heb rust nodig... Zie het echt niet zitten.  :| Ik hoop dat ze me een beetje ontzien.
Ik heb gans de week van hier naar daar gelopen, vandaag enorm veel geregeld. Mijn vader die niet meer weet wat voor- en achterkant is...
Ik loop gans de dag rond met het idee : 'vorige week, deze tijd was mijn leven nog normaal".  En nu ? Ach ja.....  :(

Ma meisje toch...    :huggg:
De dagen die je krijgt, zijn absoluut te weinig.  Met al het geregel, krijg je niet eens de tijd om zelf even tot 'rust' te komen en stil te staan bij alles wat er op die korte tijd gebeurd is.
Hopelijk valt het wat mee op je werk, en kun je misschien toch even je gedachten verzetten.   :huggg:
« Laatst bewerkt op: oktober 12, 2010, 11:04:30 door nalake »

Offline rabbittine

• warme hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
« Reactie #189 Gepost op: oktober 14, 2010, 13:57:09 »
Toen mijn vader plots overleden was, kon ik het nog niet aan om te gaan werken. Ik zit in de zorgsector (kine) en moest nog zo veel voor mijn mama zorgen, dat ik bij het idee van een klagende patiënt over onbenullige pijntjes (zo hebben we er wel een aantal) al woest werd. De huisarts wist er wel raad mee....en dus ben ik terug gegaan toen ik klaar was om ook weer voor anderen te zorgen.

Offline Buster

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #190 Gepost op: oktober 14, 2010, 14:52:51 »
Ik zit gelukkig niet in de zorgsector. Nu dat wil niet zeggen dat er hier geen mensen zitten te sakkeren omdat hun mailbox te vol zit, of omdat hun telefoon weer rinkelt.  :roll:
Dan denk ik ook : 'mensen zwijg toch gewoon...'.
Die eerste werkdag komt er toch ooit aan, willen of niet. Hoe dan ook gaat die altijd moeilijk zijn omdat mensen er constant met je over willen praten. De eerste dag had ik soms het gevoel dat ik geen recht had op verdriet en dat ik op één, twee drie de draad weer moest oppakken. Maar ze verzekerden me hier dat ik mijn verdriet gerust mag hebben en dat de firma op de laatste plaats komt. Moest het hier te gortig worden om de één of de andere reden, dan smijt ik ook de blok erop en ga ik langs mijn huisarts.
Maar ik probeer nu eerst de koe bij de horens te vatten, het moet toch.  Ik denk dat het belangrijk is, dat je zo snel mogelijk terug in die routine van het dagedagelijkse leven komt, hoe moeilijk ook. Maar het moet gewoon.  Ik doe alles op mijn gemakje, overhaast niks en maken ze daar aanmerkingen op, dan krijgen ze de wind vanvoren, wees gerust.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #191 Gepost op: oktober 14, 2010, 15:10:42 »
Ik vind je in ieder geval ontzettend moedig :huggg:
Maar kijk goed naar jezelf en neem rust als je die nodig hebt.Ik denk inderdaad dat het op dit moment hét belangrijkste is dat je even aan jezelf denkt en aan je eigen verdriet en daar probeert mee om te gaan. :huggg:
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #192 Gepost op: oktober 14, 2010, 15:17:28 »
Moedige Buster, zoals we je kennen  :yes:

Zolang je maar niet vergeet dat niemand (normalen toch  :evil:), van jou verwacht om nu moedig te zijn  :huggg:

Lieve meid, neem je tijd om te rouwen hoor, daar heb je méér dan recht op  :huggg:

Offline Kinai

• hondenvriend pro
  • *
  • 112 HV-Punten
« Reactie #193 Gepost op: oktober 14, 2010, 19:12:27 »
Heel veel sterkte en mijn oprechte deelneming. Het is niet eerlijk... :huggg:

Offline spickenstef

• hondenvriend pro
  • *
  • 10 HV-Punten
    • spickel mijn (dal) maatje
« Reactie #194 Gepost op: oktober 15, 2010, 00:29:32 »
ooh moedige Buster zoals je Lotte van haar scrik hebt afgekregen zo moet dit ook lukken dit is wel iets totaal anders maar kop op meid

Offline Buster

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #195 Gepost op: oktober 15, 2010, 12:58:39 »
ooh moedige Buster zoals je Lotte van haar scrik hebt afgekregen zo moet dit ook lukken dit is wel iets totaal anders maar kop op meid

Lotte is mijn engeltje. Ze steekt een tandje bij en dat voel je. Ze is nog liever dan anders en hangt nog meer de clown uit om mij maar aan het lachen te krijgen. Die beestjes zijn echt een enorme steun voor mij in deze dagen.
Hoe meer je rondom je heen kijkt, hoe meer je tot het besef komt dat iedereen zijn portie krijgt, vroeg of laat. Iedereen heeft een kruis dat hij moet dragen. We willen onszelf steeds buiten schot houden, maar helaas, niemand maar dan ook niemand ontsnapt hieraan. Je kan alleen maar proberen om door te gaan en er wijze lessen uit te trekken. Proberen te evolueren als mens. Geloof me, het verandert een mens. Ik weet nu weer wat belangrijk is in mijn leven. Balast smijt ik gewoon overboord.

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: oktober 15, 2010, 13:13:56 »
Het is ontzettend moeilijk om weer in het 'normale leven' te stappen en te zien dat iedereen gewoon verder geleefd heeft terwijl jouw leven even heeft stilgestaan, om je leven weer te moeten hervatten terwijl je liever wil blijven stilstaan bij het verlies van je moeder en nog volop in de rouw bent.
Het is mooi dat je (nu al) beseft dat je hier als meer mens kunt uitkomen, als een voller mens die wil genieten van wat belangrijk is in zijn leven.
Neem je tijd meid.  :huggg:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Vanessa_1

• *
  • 86 HV-Punten
« Reactie #197 Gepost op: oktober 15, 2010, 13:26:32 »
 :huggg: :huggg: :huggg:

Je komt erdoor want je moet erdoor...
Geef jezelf de tijd om alles te verwerken op jouw manier :huggg: :huggg: :huggg:

Offline spickenstef

• hondenvriend pro
  • *
  • 10 HV-Punten
    • spickel mijn (dal) maatje
« Reactie #198 Gepost op: oktober 15, 2010, 19:32:44 »
Lotte is mijn engeltje. Ze steekt een tandje bij en dat voel je. Ze is nog liever dan anders en hangt nog meer de clown uit om mij maar aan het lachen te krijgen. Die beestjes zijn echt een enorme steun voor mij in deze dagen.
Hoe meer je rondom je heen kijkt, hoe meer je tot het besef komt dat iedereen zijn portie krijgt, vroeg of laat. Iedereen heeft een kruis dat hij moet dragen. We willen onszelf steeds buiten schot houden, maar helaas, niemand maar dan ook niemand ontsnapt hieraan. Je kan alleen maar proberen om door te gaan en er wijze lessen uit te trekken. Proberen te evolueren als mens. Geloof me, het verandert een mens. Ik weet nu weer wat belangrijk is in mijn leven. Balast smijt ik gewoon overboord.
die beestjes voelen dat hoor daar ben ik 100 % van overtuigt

Offline Vanessa_1

• *
  • 86 HV-Punten
« Reactie #199 Gepost op: oktober 17, 2010, 22:30:41 »
die beestjes voelen dat hoor daar ben ik 100 % van overtuigt

zeker van

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal