collapse

Cadeauwinkel

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Het verbouw topic  (gelezen 681541 keer)

1 lid en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Almora

• geavanceerde hondenvriend
  • *
Re: Het verbouw topic
« Reactie #9540 Gepost op: maart 04, 2018, 14:18:20 »
Ilsey, mooi uitzicht!
Die caravan lijkt ruim, zeg. Hoe lang zouden jullie daar wonen?

Offline Ilsey

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #9541 Gepost op: maart 04, 2018, 21:10:50 »
Ilsey, mooi uitzicht!
Die caravan lijkt ruim, zeg. Hoe lang zouden jullie daar wonen?

Over twee weken trekken we er in, en dan hopelijk voor de winter er weer uit. Het zal nog afwachten worden of dat haalbaar gaat zijn  :mrgreen: Maar de caravan is idd wel goed ruim, 3 op 9 meter en nog een voortent.

Hier vandaag verder gedaan met de grondwerken en de piste is bijna klaar.

Gij wilt allemaal niet weten hoeveel ge moet betalen voor die bergen zand  :mrgreen: ben al blij dat we voor de grondwerken twee goeie kraanmannen in de familie hebben  :bow:

Offline IsabelleG

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #9542 Gepost op: maart 04, 2018, 21:59:49 »
Prachtig zicht Ilsey!

Gaat goed vooruit Tollertje.
En mooie stoeltjes ook!
Hier op zoek naar leuke barkrukjes, niet te modern en goed zittend maar ik vind mijn goesting niet.

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #9543 Gepost op: maart 04, 2018, 22:04:45 »
Hier op zoek naar leuke barkrukjes, niet te modern en goed zittend maar ik vind mijn goesting niet.

Hoeveel zoek je er? Wij hebben in ons huidig huis 2 barstoelen aan onze hoge ontbijttafel, het zijn scandinavische spijlenstoelen van heel goede kwaliteit (massief), maar in ons volgend huis gaan wij geen hoge tafel hebben. Ze mogen dus weg ( :cryblue:). Ik kocht ze bij KifKef. Geen idee of het je stijl is, maar bij je binnendeuren beneden passen ze alvast imo:

Moest je interesse hebben geef je maar een gil.

Offline Almora

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #9544 Gepost op: maart 04, 2018, 23:30:03 »

Ik heb ook nog 2 barkrukken te koop, omdat ze te laag zijn voor mijn tafel.
Model Arthur van Henders & Hazel denk ik, antraciet, zitten heel goed.  Stuur maar een pb bij interesse.

Offline Ziva_B

• *
« Reactie #9545 Gepost op: maart 05, 2018, 13:25:08 »
Bij ons begint de eindstreep in zicht te komen.

Nog te gebeuren:

Badkamer betegelen, tegels invoegen, toiletten plaatsen, grond ophogen, terras en oprit leggen, keuken plaatsen, gevel invoegen.

Nog een week of 5 en we zitten er in. Eindelijk. Wij gaan niet weten wat er ons zal overkomen. Nu pas komt het besef dat we eigenlijk 10 jaar gekampeerd hebben in ons huidig huis.

Offline IsabelleG

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #9546 Gepost op: maart 05, 2018, 20:08:37 »
Bedankt allemaal voor de reacties en de voorstellen voor barkrukken!
Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft de krukken dus ik ga nog een beetje wachten  :wink:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #9547 Gepost op: maart 06, 2018, 07:20:35 »
Bedankt allemaal voor de reacties en de voorstellen voor barkrukken!
Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft de krukken dus ik ga nog een beetje wachten  :wink:

Deze komen bij ons in de keuken , de lagere versie komt aan een kleine tafel in de 2de living .

http://www.ikea.com/be/nl/producten/stoelen-krukken-banken/barkrukken-stoelen/ingolf-barkruk-met-rugleuning-wit-art-10122647/

Offline IsabelleG

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #9548 Gepost op: maart 06, 2018, 09:10:15 »
Deze komen bij ons in de keuken , de lagere versie komt aan een kleine tafel in de 2de living .

http://www.ikea.com/be/nl/producten/stoelen-krukken-banken/barkrukken-stoelen/ingolf-barkruk-met-rugleuning-wit-art-10122647/

Heel mooi en zou zeker ook passen bij ons!
Maar de mannen willen graag iets dat zacht zit  :vuistje:
En de kids willen barkrukken die kunnen ronddraaien.
Ik wil iets landelijk.
Dat allemaal samen is moeilijk  :doh:

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #9549 Gepost op: maart 06, 2018, 10:42:47 »
Ik begin te snappen waarom er op vlak van interieur ed keuzes maken, hier alles zo rap beslist is tov wat ik allemaal lees. Mannen die het niet eens zijn, kinderen die een mening hebben... Ik ben blij dat ik hier thuis het alleenrecht heb om mijn interieur te kiezen hihi  :mrgreen: Ik heb de eerste keer mijn vent de meubels laten mee kiezen en een jaar later was ik het beugezien en heb ik het buiten gezwierd. Dan heb ik zelf gekozen en sindsdien laat mijn vent mij doen, hij vindt dat ik het goed doe dus intussen vertrouwt hij er al op dat ik wel een gezellig huis zal bijeen krijgen. Oef  :lol:

Heel mooi en zou zeker ook passen bij ons!
Maar de mannen willen graag iets dat zacht zit  :vuistje:
En de kids willen barkrukken die kunnen ronddraaien.
Ik wil iets landelijk.
Dat allemaal samen is moeilijk  :doh:

Ik weet niet of ik hen dat zou geven in jouw plaats  :vuistje:  :vuistje:

Die combinatie zal moeilijk te vinden zijn idd, vooral dat draaien denk ik dan.

Offline IsabelleG

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #9550 Gepost op: maart 06, 2018, 11:25:25 »
Haha Ilsey idd  :vuistje:
Op zich beslis ik de meeste dingen en trekt mijn man zich daar niet veel van aan.  Kids doen wel hun zegje maar uiteindelijk doe ik toch mijn goesting.
We hadden eigenlijk al barkrukjes gekocht maar die kwamen te hoog dus we hebben ze teruggebracht.
Achteraf gezien zaten ze ook niet goed, had teveel puur op het uitzicht gekeken terwijl mijn man wel gewoon goed wou zitten.
Vandaar wil ik niet een 2de keer de verkeerde kiezen  :wink:

Ik heb zoiets in gedachten maar deze zijn wel veel te duur en misschien te breed:
https://designonline24.be/kare-verstelbare-barkruk-thinktank-base-grijs

Of

https://www.bol.com/nl/p/clp-barkruk-peru-stof-lichtgroen/9200000072749472/?country=BE

We gaan ze ook niet dagelijks gebruiken maar eerder om te aperitieven in het weekend terwijl de andere kookt  :wink:
Daar kunnen we echt van genieten.
PS zie foto hieronder waar ze moeten komen. We hebben er 1 of 2 nodig, daar zijn we ook nog niet uit.
En een foto van deze die we teruggebracht hebben. Ik vond ze mooi maar ze zaten echt.niet zo goed.

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #9551 Gepost op: maart 07, 2018, 11:58:43 »
Mensen vonden mijn barkrukken al duur (nieuwprijs van die krukken is 145 euro ofzo als ik mij niet vergis), die van jouw eerste link zijn nog wel een stuk duurder hoor  :vuistje:

Offline IsabelleG

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #9552 Gepost op: maart 07, 2018, 14:06:54 »
Mensen vonden mijn barkrukken al duur (nieuwprijs van die krukken is 145 euro ofzo als ik mij niet vergis), die van jouw eerste link zijn nog wel een stuk duurder hoor  :vuistje:
Ja idd te duur ook  :vuistje:
Maar wel mooi  :wink:

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #9553 Gepost op: maart 07, 2018, 14:08:41 »
Duur en mooi gaat helaas vaak samen  :vuistje: maar mijn missie is toch mooi en betaalbaar  :mrgreen:

Offline Rebecca

• *
« Reactie #9554 Gepost op: maart 11, 2018, 14:49:08 »
Wij zijn aan het rondkijken voor nieuwe ramen in de voorgevel.  Nu twijfelen we tussen wel of geen rolluiken? Boven onze ramen zit een boog en het zou veel mooier zijn zonder rolluiken. Maar omdat we nu nog oude ramen hebben (een deel nog enkel glas), laten we die rolluiken nu wel vaak dicht.

Nieuwe ramen isoleren veel beter, dus daarvoor hoeft het eigenlijk niet persé... Het alternatief dat ze voorstellen voor rolluiken, zijn een soort ingebouwde rolgordijnen. Dus die zitten rechtstreeks op het glas en bestaan in verschillende versies, zoals verduisterend, semi-transparant,...

Zijn er nog mensen die geen rolluiken hebben? En heb je daar spijt van of niet?

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #9555 Gepost op: maart 11, 2018, 20:39:49 »
Het enige waarvoor wij in ons huidig (Nog enkele dagen en we verhuizen naar de stacaravan op de werf) huisje de rolluik ad enige venster id voorgevel gebruiken, is omdat we nu een rijhuis hebben in een drukke straat in het centrum. Voor de rust voor de honden. Veel passage op het voetpad hier, en ook soms groepjes mannen die voor de gevel blijven staan kletsen (moskee iets verder).

In het nieuwe huis nemen we geen rolluiken. Er zit nog een voortuin, haag en strook gras tussen onze voorgevel en de straat, en de passage langs het huis (pensionklanten en lesklanten) loopt langs de kant van het huis waar onze co-bewoners gaan wonen dus wij zitten goed afgeschermd van passage. Voor isolatie is het idd niet nodig met nieuwe ramen, dus wij hebben geen reden meer om een rolluik nodig te hebben.

Online saartje39

• *
    • Peek-A-Dog Nosework
« Reactie #9556 Gepost op: maart 11, 2018, 20:42:37 »
Ik voelde mij altijd veiliger met rolluiken. Vals gevoel natuurlijk maar toch  :lol:
Nu in nieuwe huis ook geen rolluiken maar wel alarm systeem  :mrgreen:

Offline Sedde

• *
« Reactie #9557 Gepost op: maart 11, 2018, 21:00:01 »
Ik heb rolluiken in mijn keuken en heb die op 3 jaar tijd misschien 3 keer gebruikt. Voor mij zou dat dus totaal niet onmisbaar zijn.

Offline luigi

• *
« Reactie #9558 Gepost op: maart 11, 2018, 21:22:12 »
Wij hebben enkel rolluiken op de bovenverdieping voorzien.
Nu hebben we wel een beneden en die gaat iedere avond dicht omdat het een drukke straat is.

Offline loesje

• *
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #9559 Gepost op: maart 11, 2018, 22:01:43 »
wij hebben enkel rolluiken in de slaapkamers. Ik heb pikkedonker nodig om goed te slapen

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal