collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het verbouw topic  (gelezen 467498 keer)

Offline Semulido

• hondenvriend pro
  • *
  • 1847 HV-Punten
Re: Het verbouw topic
« Reactie #200 Gepost op: april 20, 2013, 12:13:57 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Daarom dat wij dezelfde leverancier genomen hebben. Staat bekend als een van de duurdere,maar ik heb er nog geen 1 slecht iets over gehoord. En ik betaal dan graag een centje meer om zeker te zijn van kwaliteit en service. :yes:

T was ook niet de goedkoopste hoor dat we genomen hebben. Jongens toch, spijt dat we al hebben van die ramen.

Offline Karo

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #201 Gepost op: april 20, 2013, 12:43:10 »
En komt er dan een nieuw in de plaats Karo? Of geen zwembad meer?  :mrgreen:

Mijn schoonouders hebben stiekem onze living met tasso behangen, alle raamkozijnen geprimerd en opgeruimd..  :oops: Nu zullen we echt snel kunnen starten met schilderen, vloeren, molluren tegen de tegels en... klaar  :mrgreen: En dan begint het grote werk buiten...

Nee gij, die rotzooi waar ge met wat chance 3 keer per jaar in kunt  :shifty:
Weg ermee zenne  :lol:

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #202 Gepost op: april 21, 2013, 11:18:50 »
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #203 Gepost op: april 22, 2013, 11:17:15 »
Hier komt de expert van de verzekering volgende maandag. Dan zullen we alles weten   :shifty:

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #204 Gepost op: april 22, 2013, 11:30:14 »
En als ik nog beton in de grond vind ergens, dan ga ik heel hard gillen.
Man, wat heeft die vorige eigenaars bezield jong...  Tuinhuisje gezet, betonnen fundamentje voor gegoten van.... een halve meter breed en ne meter diep.
Hoera hoera, vooral als je DOOR die beton moet met je afvoerbuizen. Kortom, de hele zaterdag ons geamuseerd met het aanvallen van een massieve blok beton. Ganse dag gewerkt en een halve meter opgeschoten *zucht*.
.

Peiko

• Gast
« Reactie #205 Gepost op: april 22, 2013, 12:32:05 »
En als ik nog beton in de grond vind ergens, dan ga ik heel hard gillen.
Man, wat heeft die vorige eigenaars bezield jong...  Tuinhuisje gezet, betonnen fundamentje voor gegoten van.... een halve meter breed en ne meter diep.
Hoera hoera, vooral als je DOOR die beton moet met je afvoerbuizen. Kortom, de hele zaterdag ons geamuseerd met het aanvallen van een massieve blok beton. Ganse dag gewerkt en een halve meter opgeschoten *zucht*.

Grote schijf en diepe gleuven schuiven om e 5 cm en dan vanop de zijkant met trilhamer afschieten en dit iedere x herhalen. Dat is iedere x een stuk van 10 cm diep die weg is.

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #206 Gepost op: april 22, 2013, 12:39:03 »
Grote schijf en diepe gleuven schuiven om e 5 cm en dan vanop de zijkant met trilhamer afschieten en dit iedere x herhalen. Dat is iedere x een stuk van 10 cm diep die weg is.
Ik weet het, zo hebben we het ook gedaan...
Maar als je dan een dikke halve meter (in lengte) en een meter diep moet weghalen, dan ben je dus wel even bezig (lees ongeveer de hele zaterdag).
.

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #207 Gepost op: april 22, 2013, 13:44:37 »
ojee Bamse,hatelijk :huggg:

Hier zaterdag van 7u30 tot 22u bezig geweest alle dakpannen op het dak te leggen,helemaal gekraakt en nu nog revaliderende :mrgreen:

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #208 Gepost op: april 22, 2013, 14:26:42 »
ojee Bamse,hatelijk :huggg:

Hier zaterdag van 7u30 tot 22u bezig geweest alle dakpannen op het dak te leggen,helemaal gekraakt en nu nog revaliderende :mrgreen:

Gaat dat vlug vooruit julie? Ik weet niet wat ik mij daar moet bij voorstellen qua tijdspanne

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline Fie

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #209 Gepost op: april 22, 2013, 14:42:19 »
Dat valt mee, dat staat hier ook nog op het programma als de houtskeletbouw erin geschoven wordt. Volgens mijn pa moeten we gewoon genoeg "mankracht" voorzien, en dan gaat dat goed vooruit en is dat prima zelf te doen.

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #210 Gepost op: april 22, 2013, 14:56:21 »
We waren met zn drieŽn Mehado. We hebben ze dus allemaal in 1 dag boven gekregen,en je kent ons dak ongeveer,best een groot dak.
Maar dat van jullie is nog groter denk ik.

Ik en oompje haalden de pannen uit de verpakkingen en legden ze op het liftje die we bedienden en mijn vriend nam de pannen boven af en legde ze op de juiste plaats. Klaar voor de dekker om ze dan "voor echt" te leggen.
De dekker zal vermoedelijk een dag of 2-3 ermee bezig zijn.

Maar wat een zware pannen hadden weer uitgekozen,en dan per 6 telkens dragen,pfft mijn hele lijf gekraakt. :mrgreen:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #211 Gepost op: april 26, 2013, 15:46:50 »
Die velux ramen zullen hier nog een lang verhaal worden.  :muur:
Die hoek eraf is zou van in de productie zijn want die is mee vernist. Snap het niet dat dit door de eindcontrole geraakt.
En die barst zou ook aan de fabricage liggen. Dus willen ze niks doen voor Velux komt kijken en velux eventueel de ramen terug zou nemen.
Velux komt kijken 27/06. Voor mij geen probleem het geld is momenteel toch op om verder te doen.
Maar als ze de factuur durven op te sturen zal die toch blijven liggen tot alles in orde is.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #212 Gepost op: april 26, 2013, 15:57:54 »
Idd gewoon wel tijdig de factuur protesteren en zeggen dat je afwacht tot de expert van velux is gekomen :) Maar ZEKER protesten eh !

Hier komt'm maandag !! Hopelijk nieuwe koepels dus maandag bestellen  :pray:

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #213 Gepost op: april 26, 2013, 18:35:55 »
Wij zijn al begonnen met schilderen en hebben vocht gezien op de muren in de living... Het is aan de onderkant, op een binnenmuur, dus waarschijnlijk grondwater? Wel efkes flink balen, tasso moet er weer af en rubson erop... Dan hopen dat we er terug kunnen over schilderen... En dan deze zomer de buitenmuren aan de buitenkant eens onder handen nemen en eens behandelen met een vochtafwerend middel... Wil de komende 5 jaar liever niet elk half jaar schilderen tegen vochtplekken...  :doh:  :wink:

Maar goed, die 'kleine' mankementjes wegen niet op tegen de ligging en de grond, want daar zijn we 100% voor gevallen, en uiteraard ook de prijs... Dan maar handen uit de mouwen steken! Gelukkig heb ik daar de ideale vriend voor  :wink:

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #214 Gepost op: april 26, 2013, 19:01:20 »
Die velux ramen zullen hier nog een lang verhaal worden.  :muur:
Die hoek eraf is zou van in de productie zijn want die is mee vernist. Snap het niet dat dit door de eindcontrole geraakt.
En die barst zou ook aan de fabricage liggen. Dus willen ze niks doen voor Velux komt kijken en velux eventueel de ramen terug zou nemen.
Velux komt kijken 27/06. Voor mij geen probleem het geld is momenteel toch op om verder te doen.
Maar als ze de factuur durven op te sturen zal die toch blijven liggen tot alles in orde is.

jeetje luigi, als ze de factuur durven op te sturen, direkt een telefoon of nog beter een aangetekend schrijven met je relaas waarom je niet betaald, altijd opletten , heb ook zo'n situatie meegemaakt , dus je kan je niet genoeg indekken ..
Ik snap toch niet hoe sommige "handel drijven" hoor , dat is toch geen service ...Jij als klant hebt er nog een hoop problemen mee ...
Duim voor jullie dat het uiteindelijk in orde komt  :thumbs:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #215 Gepost op: april 26, 2013, 19:14:01 »
Wij zijn al begonnen met schilderen en hebben vocht gezien op de muren in de living... Het is aan de onderkant, op een binnenmuur, dus waarschijnlijk grondwater? Wel efkes flink balen, tasso moet er weer af en rubson erop... Dan hopen dat we er terug kunnen over schilderen... En dan deze zomer de buitenmuren aan de buitenkant eens onder handen nemen en eens behandelen met een vochtafwerend middel... Wil de komende 5 jaar liever niet elk half jaar schilderen tegen vochtplekken...  :doh:  :wink:

Maar goed, die 'kleine' mankementjes wegen niet op tegen de ligging en de grond, want daar zijn we 100% voor gevallen, en uiteraard ook de prijs... Dan maar handen uit de mouwen steken! Gelukkig heb ik daar de ideale vriend voor  :wink:

ik zou de muren laten inspuiten. veel effectiever

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #216 Gepost op: april 26, 2013, 19:34:07 »
ik zou de muren laten inspuiten. veel effectiever

Die kost gaan we niet maken, het huis moet nu gewoon bewoonbaar zijn want binnen dit en 5 jaar wordt het helemaal verbouwd of afgebroken en een nieuwbouw gezet  :wink:
« Laatst bewerkt op: april 26, 2013, 19:35:55 door Djeenie »

Offline Erik en Pascale

• *
  • 582 HV-Punten
« Reactie #217 Gepost op: april 27, 2013, 22:51:59 »
De trap is helemaal klaar :dance: ik ben maar een amateurke, maar de huisgenoten vinden het goed :hmpf:
En vandaag heeft Erik een putteke gevonden dat in 40 jaar niet is uitgeschept. Olť, het rook hier fris :fuu:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #218 Gepost op: april 28, 2013, 11:00:17 »
Hier echt ideaal. T'es weer helemaal binnengeregend en k'hoop dat je daar morgen nog de sporen van zie  :pray: Kwestie van medelijden op te wekken?  :weetniet: :hmpf: :mrgreen:

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #219 Gepost op: april 28, 2013, 13:30:36 »
Hier echt ideaal. T'es weer helemaal binnengeregend en k'hoop dat je daar morgen nog de sporen van zie  :pray: Kwestie van medelijden op te wekken?  :weetniet: :hmpf: :mrgreen:

ach , ik duim voor je morgen :thumbs:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal