collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het verbouw topic  (gelezen 466119 keer)

Offline natacha

• warme hondenvriend
  • *
  • 64 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het verbouw topic
« Reactie #160 Gepost op: april 10, 2013, 17:51:07 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Dat is echt uit de richting.

geen enkel probleem hoor ;-) ondertussen toch 2 offertjes gekregen

YASSOE   °22/03/1999   + 19/12/2009                       SKIPPY  ° 09/04/1992    +03/12/2009

Offline Liekeuh

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #161 Gepost op: april 10, 2013, 19:08:45 »
 :silenced: Aannemer aan de tel gehad... We hebben blijkbaar de grootste afmeting qua dakkoepels... Een beetje groter en t'was custom made  :silenced:

Prijs ? Eur 2000€/stuk (we hebben der 2 eh ..)

K'denk niet dat mijn verzekering da ga aanvaarden  :zot:

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #162 Gepost op: april 10, 2013, 22:03:07 »
Ai, nog een aannemer vragen voor een offerte Liekeuh? Wat een bom geld...

Vandaag weer ferm gewerkt! Met 4 man gaat het dan ook goed vooruit, haart zit erin (moet wel nog toegemetst worden) en behang in de living is eraf, alle gaten geplamuurd (werkelijk overal hadden ze kaders opgehangen  :zot: ) en al tasso gehangen in de gang en keuken!!! Nog efkes en we kunnen al schilderen  :dance:

Offline Semulido

• hondenvriend pro
  • *
  • 1847 HV-Punten
« Reactie #163 Gepost op: april 10, 2013, 22:10:57 »
wij hebben aluminium ramen,daar hebben we nu niet over getwijfeld,in ons vorige huis ook laten steken en heel tevreden over.
Zelfde firma genomen ook,waarom verleggen als je tevreden bent hé?
't kost natuurlijk wel een duit! :doh:

Luigi lekkere maaltijd voor harde werkers hoort er ook bij! Vanaf zaterdag ga ik mijn taak weer wat beperken tot dat. :mrgreen:

Wij zijn echt niet tevreden van onze ramen. De afwerking is echt heel slecht. Een deel van onze rolluikbakken komt als los uit de muur,.... We hebben al een hele waslijst van mankementen waar er nu niets meer kan aan gedaan worden. Op het einde van de rit hebben we dan ook 1000 euro minder overgeschreven dan we eigenlijk moesten betalen.  :fuu: :fuu:  Dit kon volgens hen niet, maar toen we dreigden met de experts van de verzekering was het plotseling allemaal ok.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #164 Gepost op: april 10, 2013, 22:10:57 »
Ai, nog een aannemer vragen voor een offerte Liekeuh? Wat een bom geld...

Vandaag weer ferm gewerkt! Met 4 man gaat het dan ook goed vooruit, haart zit erin (moet wel nog toegemetst worden) en behang in de living is eraf, alle gaten geplamuurd (werkelijk overal hadden ze kaders opgehangen  :zot: ) en al tasso gehangen in de gang en keuken!!! Nog efkes en we kunnen al schilderen  :dance:

Denk niet dat het aan mijn aannemer ligt, die is héél schappelijk van prijs (zelfs de expert van de verzekering heeft dat moeten toegeven ;-) ) . Die dingen kosten gewoon een hoop geld.. Wij kwamen in onze research ook uit op 2500€ / stuk uit...  :shifty: Hopelijk aanvaarden ze het zomaar want ja hoor, t'regent...binnen  :doh:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #165 Gepost op: april 11, 2013, 07:46:01 »
Denk niet dat het aan mijn aannemer ligt, die is héél schappelijk van prijs (zelfs de expert van de verzekering heeft dat moeten toegeven ;-) ) . Die dingen kosten gewoon een hoop geld.. Wij kwamen in onze research ook uit op 2500€ / stuk uit...  :shifty: Hopelijk aanvaarden ze het zomaar want ja hoor, t'regent...binnen  :doh:

Als dat de prijs is zullen ze dat wel aanvaarden bij de verzekering.  :weetniet:

Hier zijn ze begonnen  :dance: Ze waren hier wel al vroeg  :shifty: tis mijne vrijendag normaal slaap ik dan lang.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #166 Gepost op: april 11, 2013, 08:36:08 »
Als dat de prijs is zullen ze dat wel aanvaarden bij de verzekering.  :weetniet:

Hier zijn ze begonnen  :dance: Ze waren hier wel al vroeg  :shifty: tis mijne vrijendag normaal slaap ik dan lang.

En ondertussen is de afvoer hier ook weer verstopt.. Ik begin te denken dat alles te maken heeft met het weer...  :denk: Alles ging gisteren perfect, nergens speurtje van verstopping, vanmorgen WC doortrekken en afvoer die overloopt  :shifty:

Jerry denkt dat een dakgoot toegang heeft tot onze afvoer in huis en dat met blaadjes enz alles wel eens gemakkelijker zou kunnen verstopt geraken  :denk:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #167 Gepost op: april 11, 2013, 08:41:11 »
En ondertussen is de afvoer hier ook weer verstopt.. Ik begin te denken dat alles te maken heeft met het weer...  :denk: Alles ging gisteren perfect, nergens speurtje van verstopping, vanmorgen WC doortrekken en afvoer die overloopt  :shifty:

Jerry denkt dat een dakgoot toegang heeft tot onze afvoer in huis en dat met blaadjes enz alles wel eens gemakkelijker zou kunnen verstopt geraken  :denk:

en da nu ook nog keer der bij. Pff kzou zo een huis rap moe zijn.  :shifty:

Overal roostertje leggen in de dakgoten en die regelmatig schoonmaken.

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #168 Gepost op: april 11, 2013, 08:50:52 »
Verlinden Wesley  0468.16.46.33

Ik bel dit weekend!  :thumbs:
(altijd leuk als onze werkende handen gewend zijn aan honden!  :mrgreen:)

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #169 Gepost op: april 11, 2013, 14:02:45 »
Wij zijn echt niet tevreden van onze ramen. De afwerking is echt heel slecht. Een deel van onze rolluikbakken komt als los uit de muur,.... We hebben al een hele waslijst van mankementen waar er nu niets meer kan aan gedaan worden. Op het einde van de rit hebben we dan ook 1000 euro minder overgeschreven dan we eigenlijk moesten betalen.  :fuu: :fuu:  Dit kon volgens hen niet, maar toen we dreigden met de experts van de verzekering was het plotseling allemaal ok.

Daarom dat wij dezelfde leverancier genomen hebben. Staat bekend als een van de duurdere,maar ik heb er nog geen 1 slecht iets over gehoord. En ik betaal dan graag een centje meer om zeker te zijn van kwaliteit en service. :yes:

Offline Anja

• *
  • 631 HV-Punten
    • http://www.trimstyle.be
« Reactie #170 Gepost op: april 11, 2013, 14:32:58 »
Ik bel dit weekend!  :thumbs:
(altijd leuk als onze werkende handen gewend zijn aan honden!  :mrgreen:)

Hij heeft geen honden hoor. Is de papa van mijn metekindje.
Weet niet dat hij jullie regio door maar het is het vragen waard.

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #171 Gepost op: april 15, 2013, 09:14:35 »
Man man man, overal gehoord Tieltse dakwerken dat het een goeie firma is.  :muur:  Moet het wel niet lukken dat ze hun grootste prutsers gestuurd hebben zeker.
Ze hebben een raam gestoken met schade aan (waarschijnlijk zo uit de verpakking gehaald), er zit in een kader een barst van boven tot halverwege, ze hebben gaten geboord en ondertussen een stuk van de kader mee weg geboord, een gat geboord waar een rubbertje in moet passen veel te groot geboord hebben ze dan maar vast geplakt met silicone, de ramen zitten niet waterpas en 1 rolluik gaat niet volledig toe.

Die hebben al 4 mails ontvangen dit weekend van iedere keer dat we een fout ontdekt hebben.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #172 Gepost op: april 15, 2013, 10:03:02 »
Man man man, overal gehoord Tieltse dakwerken dat het een goeie firma is.  :muur:  Moet het wel niet lukken dat ze hun grootste prutsers gestuurd hebben zeker.
Ze hebben een raam gestoken met schade aan (waarschijnlijk zo uit de verpakking gehaald), er zit in een kader een barst van boven tot halverwege, ze hebben gaten geboord en ondertussen een stuk van de kader mee weg geboord, een gat geboord waar een rubbertje in moet passen veel te groot geboord hebben ze dan maar vast geplakt met silicone, de ramen zitten niet waterpas en 1 rolluik gaat niet volledig toe.

Die hebben al 4 mails ontvangen dit weekend van iedere keer dat we een fout ontdekt hebben.

Grmbl, ambetant eh  :? :?

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #173 Gepost op: april 15, 2013, 10:43:15 »
Grmbl, ambetant eh  :? :?

Ja, gelukkig nog niets op voorhand betaald factuur moet nog opgestuurd worden. Zolang het niet in orde is geen geld!  :twistedevil:

Offline Tianiz

• hondenvriend pro
  • *
  • 3534 HV-Punten
« Reactie #174 Gepost op: april 15, 2013, 11:36:53 »
Pppfff heel slecht nieuws gekregen...

We hadden gevraagd aan onze aannemer om het steenafval dat zij hadden gemaakt bij de bouw van ons huis niet weg te doen, dat lag toch op de kant van de oprit. Was heel handig.

De onderaannemer van hun onderaannemer heeft dit nu wel gedaan. En wij dus gaan reclameren bij de persoon die er net was. Had die persoon voorgesteld om gewoon nieuwe steenafval te laten leveren. Naar onze aannemer gebeld om akkoord te vragen. Akkoord gekregen en dus gedaan. En nu moeten wij dat ineens betalen voor een fout die wij niet gemaakt hebben... 800 euro extra betalen. Verder heeft het nog een staartje gekregen, we krijgen water binnen omdat een venstertablet naar binnen ligt wat de aannemer nog moet komen doen. En die wil dat wij de onderaannemer betalen voor hij dat zal komen doen. We hebben niets op papier dus ik vrees ervoor.
Dus dillemma: oftewel betalen we alles en zijn we er direct vanaf, oftewel proberen we andere wegen uit. Maar veel tijd hebben we niet meer.

Pffff miserie... Wat zouden jullie doen?

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #175 Gepost op: april 15, 2013, 12:36:38 »
Ik zou gaan horen wat die kostprijs is bij een ander voor die tablet...

Als dat minder is dan 800 € , dat ze hun plan trekken dermee. IK zou het niet betalen en het gewoon door iemand anders laten uitvoeren  :fuu:

Is het meer dan € 800, zou ik toch kijken voor een compromis. Elk de helft bv?

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #176 Gepost op: april 15, 2013, 12:46:23 »
luigi : ik zou foto's nemen en samen met een aangetekend schrijven verzenden, zo heb je toch iets in handen,
alleszins een vervelende situatie  :huggg:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #177 Gepost op: april 15, 2013, 13:28:18 »

Dan moet je niet slapen hé!
 :fuu:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #178 Gepost op: april 15, 2013, 15:09:59 »
luigi : ik zou foto's nemen en samen met een aangetekend schrijven verzenden, zo heb je toch iets in handen,
alleszins een vervelende situatie  :huggg:

dat lijkt me het slimste. Vervelend zeg! :huggg:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #179 Gepost op: april 15, 2013, 19:17:14 »
dat lijkt me het slimste. Vervelend zeg! :huggg:

Ze hebben tot donderdag om te reageren op de mails als ze niet reageren tegen dan verstuur ik een aangetekende brief

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal