collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het verbouw topic  (gelezen 466323 keer)

Offline Sisl

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 400 HV-Punten
Re: Het verbouw topic
« Reactie #840 Gepost op: september 25, 2013, 13:43:25 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Zaterdag komen ze hier éindelijk de ramen opmeten, we zitten er al van juni achter omdat we ze voor de winter willen. Na het opmeten bestellen en dan is het 8 à 12 weken wachten op de levering, hopelijk is de winter laat dit jaar :roll:

@Julie: wij gaan hier ook voor een parkettegel (over een jaar of 2/3 - eerst moet de rest af), zou je de prijs + winkel eens kunnen laten weten? Mag uiteraard ook via pb!

Offline Mehado

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #841 Gepost op: september 25, 2013, 14:26:10 »
Wij zijn hier ook al 5 weken of meer aan't wachten op offertes. Ik vraag me af waarom ze dan heel die uitleg doen als ze dan toch niet voor ons willen werken...?
En hier is Verligro inbegrepen. Raar genoeg, maar hier hebben wij persoonlijk niet zo'n goeie ervaring mee. Er was op het moment dat hij er was gewoon geen klik. Dat hadden we bij Sack wel. Telkens we technische vragen stelden, gaven ze de goeie antwoorden.

Enige wat we nu nog niet goed weten is of we direct gaan bestellen, dan hebben we een korting voor de BIS beurs, of als we gaan wachten tot volgend jaar :weetniet: denk eerder dat het het laatste zal zijn.

Julie: is dat parket een tegel? Want da's echt wel knap!

Jammer Erinyes, wij zijn tot hiertoe echt nog altijd heel tevreden over verligro.
We hadden op een week onze offerte, dus ik snap niet waarom het bij jullie zo lang duurt.
Hij is hier vorige week terug geweest met de legplannen, alles was heel duidelijk en hij heeft opnieuw zijn tijd genomen om alles uit te leggen. De plannen zijn met de hand getekend en absoluut zo 'sjiek' allemaal niet als bij sack maar we hebben er echt een goed gevoel bij. Hij is ook speciaal naar hier geweest om de vide nog eens te bekijken zodat we zeker zijn dat we die warm krijgen. We hebben ook aparte sturing boven en beneden ,iets waar sack zelfs niet aan gedacht heeft.
Op al onze vragen krijgen we telkens een deftige uitleg, wat bij sack niet altijd was. Zelfs mails werden daar niet altijd beantwoordt  :roll: Dus wij hebben eigenlijk een beetje het omgekeerde gevoel als jullie, zo zie je maar hoe dat allemaal kan verschillen.
Ik zal je laten weten na de plaatsing of we nog altijd tevreden zijn natuurlijk  :lol:

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Bouwblog
« Reactie #842 Gepost op: september 25, 2013, 16:17:02 »
Ja ik vind het ook zo vreemd, want ik heb iedereen een eerlijke kans gegeven. Die man van Verligro had het over een project "in de Walen" dat zullen jullie geweest zijn neem ik aan?
Hij woont blijkbaar in Knokke en hij passeert hier dagelijks zegt hij als hij naar het werk gaat. Dus wij liggen op zijn baan, dus snap niet waarom er minder spoed achter zit... Voor mij hoeft het niet sjiek te zijn, zolang je maar voelt dat er expertise en kennis van het product achter zit :weetniet: Bij sack voel je wel dat ze veel geld uitgeven aan marketing, dat weet ik en dat verleidt gemakkelijk, maar als we geen reactie krijgen van andere partijen vind ik het moeilijk vergelijken. Wij hebben momenteel enkel Selfmatic om mee te vergelijken en ja Sack is duurder, maar volgens mij ook betere kwaliteit.
Bij ons zit er geen haast achter natuurlijk, misschien is dat het verschil. Wij zitten nog maar in de fundering en dat sanitair enz zal maar voor eind volgend jaar zijn denk ik. Maar toch willen we nu graag al prijzen weten en vergelijken. We willen toch weten waar we aan toe zijn.

Julie: die Rex Amber Oak ga ik opslaan in mijn bestand voor misschien ooit. Het is echt een mooie tegel. En welke formaten heeft hij?

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #843 Gepost op: september 25, 2013, 16:57:36 »
Zaterdag komen ze hier éindelijk de ramen opmeten, we zitten er al van juni achter omdat we ze voor de winter willen. Na het opmeten bestellen en dan is het 8 à 12 weken wachten op de levering, hopelijk is de winter laat dit jaar :roll:

@Julie: wij gaan hier ook voor een parkettegel (over een jaar of 2/3 - eerst moet de rest af), zou je de prijs + winkel eens kunnen laten weten? Mag uiteraard ook via pb!
Onze ramen zijn de week voor kerst geplaatst geweest  :mrgreen: Was ook fun  :zot:
We hebben dan ook een tijd met een gat gezeten vanachter, want we hebben zelf het muurtje uitgebroken daar zodat er een schuifdeur in kon geplaatst worden. Da was best wel koud toen  :fuu:
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline Barbara

• hondenvriend pro
  • *
  • 328 HV-Punten
« Reactie #844 Gepost op: september 25, 2013, 17:43:30 »
Hele mooie tegel Julie, denk dat ik ook voor zoiets ga gaan.

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
« Reactie #845 Gepost op: september 26, 2013, 10:04:48 »
bedankt voor de complimenten over de vloer!
Hier heb ik er nog iets voor gevonden,hij bestaat in 4 modules,allemaal verschillende formaten die je kan combineren. Hoe meer je combineert,hoe mooier natuurlijk,maar ook hoe duurder.

http://www.tegelhuismontfoort.nl/tegels/rex-tegels/rex-selection-oak-tegelserie/

je hebt hem ook in heel wat verschillende natuurtinten. Dit is er maar 1 van.

Offline Sisl

• *
  • 400 HV-Punten
« Reactie #846 Gepost op: september 26, 2013, 10:37:57 »
Ik vind het in elk geval prachtig! Als je kuiswerk nu inderdaad ook nog meevalt, ga ik er hier ene beginnen overtuigen :wink:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #847 Gepost op: september 26, 2013, 11:01:09 »
Awel tegen Nieuwjaar ga ik je dat weten te vertellen. Volgens mij kan het echt niet anders dan meevallen. Wat maakt dat ik wel extra ga teleurgesteld zijn als het niet zo is. :fuu:
Maar ik zal fotos maken van de vloer als hij net gekuist is,én als hij vuil is. Beloofd. :mrgreen: Ik weet wat het is om met een vervelende vloer te zitten,ik werd er soms bijna depressief van,vervloekte het als Izzy zich eens schudde of nog maar rondliep. :oops:
Dit wil ik nooit meer meemaken!

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #848 Gepost op: september 26, 2013, 14:52:37 »
Echt prachtig..!! Ik heb de pdf gedownload en in mijn mapje gestoken :mrgreen: als ik hem over een jaar of 2 nodig heb dan ga ik eens informeren, hopelijk hebben ze hem nog tegen dan of is er toch op zijn minst iets gelijkaardig.
Mag ik zo indiscreet zijn te vragen hoeveel hij kost per m2?

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #849 Gepost op: september 26, 2013, 15:14:23 »
Dat hangt er allemaal vanaf in welke formaten en modules je hem wilt leggen. Is nogal ingewikkeld qua prijsbepaling,ook het kleur zal er misschien aan doen.
We hebben deze vloer op 1 plek gezien,voor de duurste module kwam hij uit op 103 euro/vierkante meter. :shock:
We hebben nu op nog 2 plaatsen prijs gevraagd want dit kan zeker goedkoper. Maar een dure vloer blijft het. :shifty: En natuurlijk willen we dan module 4. :roll: :lol:

Maar anderzijds is de vloer voor de slaapkamers en gang dan weer best goedkoop (zeg rond 25 euro) dus dat compenseert dan weer een beetje..wij leggen hem dus alleen in de living en keuken.

Ik wil gewoon een goeie vloer in mijn living en keuken,nah :hmpf:,de prijs ga ik proberen te negeren. :oops:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #850 Gepost op: september 26, 2013, 15:39:49 »
Oei en ik vond 60€/m2 al veel :oops:

Het is idd wel mooi met verschillende formaten. Persoonlijk vind ik (op foto) de white oak het mooist, maar de andere zijn zeker ook OK. Mocht ik hem in 't echt zien zou ik misschien wel een ander idee hebben hoor.
Maar zo'n vloer leg je niet elke 10 jaar normaal dus ik vind best dat je daar wat geld mag aan uitgeven.

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #851 Gepost op: september 26, 2013, 15:46:11 »
Ik vind de white oak ook het mooist op de PDF. :lol:
Maar je moet het in het echt zien. Volgens mij hebben ze ons ook die white oak getoond toen en keken we er zelfs niet naar. Misschien al een beetje teveel verknocht aan die andere. :fuu:

Als je niet de 4 formaten switcht scheelt het direct al veel in de prijs hoor! En wij vonden 60 euro ook al veel hoor. Maarja,dan zie je ineens iets waar je als een blok voor valt..en we zoeken al zo lang dat mijn vriend zei,"deze wordt het sowiezo,eender hoe of wat" :mrgreen:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #852 Gepost op: september 26, 2013, 17:56:28 »
Ik heb even jullie hulp nodig voor de indeling van de keuken... Wat denken jullie?

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #853 Gepost op: september 26, 2013, 17:57:18 »
Het eerste.

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #854 Gepost op: september 26, 2013, 17:59:56 »
Nog even verduidelijken... We willen graag kookplaat aan de muur. Spoelbak mag in eiland, maar niet noodzakelijk. Frigo liefst daar linksonder, want daar is het schuifraam naar het terras :wink: Bovenaan zijn kolomkasten voorzien met oven enz. Graag plaats voor 4 personen en liefst wil ik dat iedereen zicht heeft naar de tuin via het schuifraam, maar besef dat dit moeilijk wordt...

Offline Nipo

• *
  • 97 HV-Punten
« Reactie #855 Gepost op: september 26, 2013, 18:24:27 »
Het eerste voelt voor mij ook als beste, meest logische aan.

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #856 Gepost op: september 26, 2013, 18:51:00 »
Ik zou ook het eerste kiezen :yes:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #857 Gepost op: september 26, 2013, 19:05:07 »
Hier staat dat ook op nummer 1... Ik vroeg me af er nog mensen creatieve ideeën hadden :mrgreen:

Online sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #858 Gepost op: september 26, 2013, 19:36:38 »
Zou ook voor 1 kiezen omdat het mij niet zo leuk lijkt om naast een spoelbak te zitten.  :denk:

Offline Hanne_Flynn_Shep

• *
  • 218 HV-Punten
« Reactie #859 Gepost op: september 26, 2013, 20:07:58 »
Ik zou voor 2 durven gaan. Mits u tafel lager is dan het kookgedeelte. Zo is het bij mij  :mrgreen: Ik moet wel zeggen dat ik geen afgiet aan mijn pompbak heb. Ik heb zo een dat je er bovenop kan leggen. (en dat is zelfs nog niet gebruikt...)
Is het een must dat daar barkrukjes komen? (bij 2 tegenover de pompbak) Ik heb daar verhoogde kastjes. Ik heb dus 3 niveau's aan mijn eiland. Is wel fijn om nog een bloempotje of zo op te zetten!

Valt het op dat ik hélemaal verliefd ben op mijn keuken?!  :shifty: :mrgreen:
« Laatst bewerkt op: september 26, 2013, 20:09:50 door Hanne_Flynn_Shep »

What counts is not necessarily the size of the dog in the fight - it´s the size of the fight in the dog.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal