collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het verbouw topic  (gelezen 467245 keer)

Offline julie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1431 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
Re: Het verbouw topic
« Reactie #820 Gepost op: september 23, 2013, 09:56:23 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik dénk niet dat kwaad kan,heb je het gevraagd? Het is wel meer oppassen geblazen natuurlijk!
't Zal fijn zijn als de ramen erin zitten! :dance:

Wij wachten nog steeds op de chapper...komaan jongens..het moet nog 4 weken drogen daarna :shifty:

Zaterdag terug op tegeljacht geweest en de tegel die we zo wauw vonden,lag elders met een T-licht erboven en die was toch echt niet wat we zochten,veel te koud en te kil..

Maar we hebben dan toch onze tegels gevonden. In de woonkamer en keuken wordt het dan toch parkettegel,de Rex Amber Oak.
En in de rest gaat in een bijpassende keramiektegel,de Vision Dark Grey. (al is die helemaal niet grijs :lol:)

Offline Bonita

• *
  • 4563 HV-Punten
« Reactie #821 Gepost op: september 23, 2013, 11:36:13 »
Julie, dat is een mooie combinatie. Gaat volgens mij heel goed zijn qua onderhoud.

Je moet ervoor zijn, maar hier hebben ze ook prachtige dingen, vind ik: http://www.designtegels.be/inspiratie/
Achteraf gezien had ik graag zoiets als die eerste in onze keuken gehad.

Ik vind die ook heel leuk in combinatie met een strak interieur... maar 't is wel gedurfd.
« Laatst bewerkt op: september 23, 2013, 11:39:01 door Bonita »

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #822 Gepost op: september 23, 2013, 12:42:46 »
dat denk ik ook. Op de fotos zie je het niet,maar er zit veel reliëf in en kleurvariatie.
De parkettegels is ook een module 4 ,dus 4 verschillende formaten van tegels.
We zijn helemaal overtuigd!

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #823 Gepost op: september 23, 2013, 12:45:45 »
Mooi Julie!

We gaan toch vragen van de ramen nog een week op te schuiven, om op zeker te spelen met die dakgoten.
pfft, nu kwamen ze eindelijk  :doh: :mrgreen:

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #824 Gepost op: september 23, 2013, 12:50:43 »
 :vuistje: Maar op die 1 week zal het dan ook niet komen!

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #825 Gepost op: september 23, 2013, 12:52:32 »
:vuistje: Maar op die 1 week zal het dan ook niet komen!

ja seg, ik wacht al zo lang  :hmpf: amai ,ik ben ongeduldig voor die ramen, niet te doen  :doh:

Uw tegel zal zichzelf kuisen Julie  :lol: Nee serieus, hij ziet er makkelijk te onderhouden uit! Dat keramisch parket is sowieso goed in onderhoud, ik zie dat bij mijn ouders, je ziet daar niks van vuil op!

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #826 Gepost op: september 23, 2013, 14:19:44 »
I know,I know,ik zou ook niet meer kunnen wachten hoor. :vuistje: Het zal ook zoveel te leuker werken zijn! Het scheelt echt enorm dat het warmer is.

Ja,als ik de fotos bekijk,zou ik zeggen ships,daar zie je weer alles op liggen,maar in het echt overtuigde hij me helemaal. Je zag er echt niks op liggen.
Het was natuurlijk weer de duurste die we konden vinden.. :roll: Maar hij is erg kwalitatief en waarheidsgetrouw en foert,ik heb ondervonden wat een slechte vloer deed,dus nu voor goed.
Die beige tegel voor de slaapkamers/hal valt dan weer héél goed mee qua prijs dus dat weegt dan tegen elkaar af zullen we maar zeggen. :fuu:

Offline spast

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 146 HV-Punten
« Reactie #827 Gepost op: september 24, 2013, 06:11:32 »
pff, is het normaal dat je moet blijven bellen en mailen om gewoon eens een offerte te krijgen, jongens toch, ik dacht dt het crisis was in de bouw...  :weetniet:
laten we lekker link gaan doen!

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
  • 502 HV-Punten
« Reactie #828 Gepost op: september 24, 2013, 06:25:17 »
Julie héél mooie keuze  :yes: :thumbs:

Offline Annemie

• *
  • 415 HV-Punten
« Reactie #829 Gepost op: september 24, 2013, 06:38:14 »
Spast: zelfde ervaring, ik vind het echt onbeleefd om zelfs niet gewoon te antwoorden dat ze geen interesse hebben.

Julie: knap die parkettegel.

Online Beau_12

• *
  • 1394 HV-Punten
« Reactie #830 Gepost op: september 24, 2013, 08:02:44 »
Zaterdag vast tapijt verwijderd en tot de constatie gekomen dat de planché opschuren ni echt een optie is.  Gisteren dan maar laminaat gaan bestellen voor gans de boven en de prijs valt super goe mee  :dance: ... zondag wordt hij geleverd en gelegd.  Me happy  :mrgreen:.

Offline Rebecca

• *
  • 148 HV-Punten
« Reactie #831 Gepost op: september 24, 2013, 09:10:44 »
Ik vraag me ook vaak af waar die crisis is in de bouw? Dit jaar wilden we een offerte om onze gevels te bepleisteren / op te kuisen (en wij hebben véél gevels  :wink:). Eén aannemer heeft hier een uur rondgelopen en maar opmeten en opschrijven. Nadien niets meer van gehoord, ook geen antwoord toen ik na een maand een mailtje stuurde om te informeren naar de offerte. Van een andere aannemer wonen zijn ouders hier in de straat, maken een afspraak om te komen kijken, niemand gezien.  :weetniet:

Een paar jaar geleden ook zo één, om onze paardenstal te zetten: hij komt kijken en belooft een offerte te sturen. We hebben hem in de maanden daarna nog verschillende keren gebeld en hij ging telkens de offerte sturen. Geen offerte of aannemer gezien. (Dat was overigens nadat onze eerste aannemer er aan begonnen was en na een jaar meldde dat hij het toch niet meer zag zitten.)

Waarom zeggen ze dan niet gewoon dat het werk hen niet interesseert, ipv mensen zo aan het lijntje te houden?
Keep calm & love your Icelandic Sheepdog.

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #832 Gepost op: september 24, 2013, 09:28:23 »
dat vind ik eigenlijk ook grof.
Wij hebben het ook nog voorgehad bij ons vorig huis. Een woning waar toch voor een 30.000 euro aluminium ramen inmoesten..was blijkbaar de moeite niet voor sommigen. :zot:
Zeg dan inderdaad dat je geen werk meer aanneemt ofzo.

Offline Grimm

• *
  • 129 HV-Punten
« Reactie #833 Gepost op: september 24, 2013, 13:50:21 »
Wij hebben een 2 jaar oude nieuwbouw en nu hebben we spijt dat we geen vaste trap naar de zolder geplaatst hebben  :oops: :doh:..

Er moet een gat gemaakt worden door de betonplaat naar de zolder toe vanuit onze 3de slaapkamer; dus dat gaan denk ik serieuze werken zijn..  :shock:

Nu vroeg ik me af waar we daarvoor terecht kunnen en of dit wel mogelijk is?
Onze buizen van de ventilatie en elektriciteit lopen ook door die betonplaat..

Offline spast

• *
  • 146 HV-Punten
« Reactie #834 Gepost op: september 24, 2013, 22:55:43 »
hmja, beetje belachelijk allemaal.
Komen kijken was nooit een probleem, sommigen stonden de dag erna al aan de deur, maar dan nog een offerte opmaken, da's precies teveel gevraagd...

maar bon, voor de ramen hebben we al iemand gevonden. Nu nog verwarming (en warm water, 'k ben die koude douches wel wat beu ondertussen) en een dak  :pray:
laten we lekker link gaan doen!

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #835 Gepost op: september 25, 2013, 07:12:53 »
Wij zijn hier ook al 5 weken of meer aan't wachten op offertes. Ik vraag me af waarom ze dan heel die uitleg doen als ze dan toch niet voor ons willen werken...?
En hier is Verligro inbegrepen. Raar genoeg, maar hier hebben wij persoonlijk niet zo'n goeie ervaring mee. Er was op het moment dat hij er was gewoon geen klik. Dat hadden we bij Sack wel. Telkens we technische vragen stelden, gaven ze de goeie antwoorden.

Enige wat we nu nog niet goed weten is of we direct gaan bestellen, dan hebben we een korting voor de BIS beurs, of als we gaan wachten tot volgend jaar :weetniet: denk eerder dat het het laatste zal zijn.

Julie: is dat parket een tegel? Want da's echt wel knap!

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #836 Gepost op: september 25, 2013, 09:45:18 »
wij wachten momenteel ook nog op offertes,maar na een paar dagen word ik al ongeduldig :oops: :lol:

Grimm dat gaat lastig worden tenzij je donders goed weet waar al die buizen en leidingen precies lopen,anders zit je met een probleem.
Beton doorboren kan best,maar het zijn zware werken en je moet goed opletten voor schade.
Heb je geen zoldertrap?

Ja Erinyes is een 100% parkettegel. Heel waarheidsgetrouw inderdaad. Ben zo blij dat we hem gevonden hebben :dance:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #837 Gepost op: september 25, 2013, 11:28:01 »
Wij doen ook door! Manlief is de plafond van de keuken aan't schuren, sebiet lakje erover ...

Terwijl ik aan't lakken ben, gaat hij doordoen op de zolder en de laatste OSB platen gaan leggen :-)

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
  • 502 HV-Punten
« Reactie #838 Gepost op: september 25, 2013, 12:22:41 »
Wij doen ook door! Manlief is de plafond van de keuken aan't schuren, sebiet lakje erover ...

Terwijl ik aan't lakken ben, gaat hij doordoen op de zolder en de laatste OSB platen gaan leggen :-)

Leuk hé  :yes:

Hier ook bezig , inkomhal en hal boven is klaar , nu ben ik bezig met de kamer van de twee boven (heb een super helper van 14.5 jaar  :thumbs: ) dan de nieuwe keuken en de slaapkamer beneden voor nr 3 en volgend jaar mijn slaapkamer nog en dan zijn we rond  :dance: .
Is best gezellig zo met ons tweetjes de twee andere houden niet zo van schilderen en behangen  :roll: die zetten we dan maar in voor den afwas  :mrgreen:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #839 Gepost op: september 25, 2013, 13:13:56 »
 :mrgreen: Happy en zo kan iedereen iets doen hé.
Jij hebt hele lieve kinderen! :thumbs:

Morgen gingen ze normaal komen chappen,nog wachten op een bevestigend telefoontje dat er hopelijk komt.. :pray:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal