collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het verbouw topic  (gelezen 467704 keer)

Offline julie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1431 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
Re: Het verbouw topic
« Reactie #680 Gepost op: september 09, 2013, 14:22:49 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Dank je Pascale! En ik weet dat het het waard is,maar je moet verdorie toch sterk in je schoenen staan om aan zo een dingen te beginnen hoor. Never again :vuistje: Al durven we wel niet zeggen of we hier zullen blijven,zo honkvast zijn we niet :fuu:

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #681 Gepost op: september 09, 2013, 14:59:28 »
Dank je Pascale! En ik weet dat het het waard is,maar je moet verdorie toch sterk in je schoenen staan om aan zo een dingen te beginnen hoor. Never again :vuistje: Al durven we wel niet zeggen of we hier zullen blijven,zo honkvast zijn we niet :fuu:

Het is prachtig Julie!!!

Inderdaad  :doh:

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline Bonita

• *
  • 4563 HV-Punten
« Reactie #682 Gepost op: september 09, 2013, 17:18:56 »
Wat een mooie verandering, Julie! Netjes hoor!

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #683 Gepost op: september 10, 2013, 09:29:48 »

Hehe, als ik dat tegen mijne vriend zeg loopt hij al weg  :lol: Hij wil hier toch wel wa jaartjes blijven, ik ook hoor, maar 'k weet niet of 't voor altijd zal zijn  :shhh:  :wink:

Ziet er een mooi ruim huis uit Julie, heel fijn met al die grote ramen!!! Lekker veel licht!

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #684 Gepost op: september 10, 2013, 10:08:14 »
ja,nu zitten we totaal ingesloten van de mais,maar straks hebben we weer overal open ruimte en lekker veel licht,tegen de verhuis is dat in orde.  :lol:

Mijn vriend zei het zelf zondag nog,als we véél geld krijgen en we vinden iets beters,dan zijn we weg,veel werk ingestoken of niet. :fuu:
Mochten we ons stukje landbouwgrond erbij kunnen kopen,dan krijg je mij daar wel niet vlug meer weg hoor! :happywink:

Maar eerst wel wat bijkomen en genieten hoor straks!!

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #685 Gepost op: september 10, 2013, 10:54:49 »
Hihi! Ik wil eigenlijk volgend jaar al wat landbouwgrond pachten...  :fuu:
Dat zal bij ons ook zo zijn, mochten we er ooit een goede prijs voor krijgen dan zijn we ook waarschijnlijk weer weg, met de hele beestenbende  :mrgreen:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #686 Gepost op: september 10, 2013, 10:57:20 »
gelijkgestemde zielen. :mrgreen:

Wij gaan proberen zo gauw mogelijk landbouwgrond te kopen ergens in de buurt...hopen maar dat' lukt..!

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #687 Gepost op: september 10, 2013, 11:03:53 »
gelijkgestemde zielen. :mrgreen:

Wij gaan proberen zo gauw mogelijk landbouwgrond te kopen ergens in de buurt...hopen maar dat' lukt..!

Ik duim!

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #688 Gepost op: september 10, 2013, 11:13:01 »
Hier is dat dan weer anders, ik wil echt nooit meer verhuizen denk ik  :mrgreen:
Ik woon hier echt zoooooo graag en het huis is ook echt mijn droomhuis. Tenzij het hier ooit volgebouwd wordt, dan ben ik wel weg  :lol:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #689 Gepost op: september 10, 2013, 11:14:52 »
dat zou ik geloven Mehado! Jij hebt echt wel al een band met dat huis!

Ik ben niet zo huisgebonden eerlijk gezegd. Mijn huis is waar mijn beestjes zijn. :lol:
Maw. als ik ze ooit allemaal aan huis kan houden,dan is dat mijn droomhuis. Ik wil ze zien staan vanuit mijn raam,das mijn droom.
Tot nu toe niet verwezenlijkt helaas. Maar als die kans ooit komt,dan grijpen we hem. Gelukkig denkt mijn vriend daar ook zo over.

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #690 Gepost op: september 10, 2013, 11:15:59 »
Kom dan maar in ons huisje wonen julie, ik zie mijn paarden vanuit alle ramen  :oops:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #691 Gepost op: september 10, 2013, 11:17:40 »
 :shock: en waarom zou je dan nog wegwillen? :mrgreen:

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #692 Gepost op: september 10, 2013, 11:20:14 »
:shock: en waarom zou je dan nog wegwillen? :mrgreen:

Weet ik niet  :wink: Misschien gebeurt dat ook niet hoor, voorlopig zitten we hier super!

Offline Rebecca

• *
  • 148 HV-Punten
« Reactie #693 Gepost op: september 10, 2013, 11:22:53 »
Toen wij hier bijna 9 jaar geleden begonnen, zei ik ook dat het misschien nog niet onze definitieve plek zou zijn, maar nu willen we hier helemaal niet meer weg. Het huis zelf is eigenlijk te groot voor ons twee, maar we hebben hier alle ruimte voor onze beestjes en ik heb hier mijn zaak opgebouwd en die kun je niet zomaar verhuizen. Ik denk dat we hier minstens blijven wonen tot aan mijn pensioen en dan zullen we wel zien. Ik woon ook graag in deze omgeving en we hebben goeie buren. Het enige wat jammer is, is dat mijn familie 100km van hier woont. Maar mijn zus heeft ook een eigen zaak, dus zij kunnen ook niet dichter naar hier verhuizen. Daardoor zie ik mijn familie niet zoveel als we zouden willen.

Als we nu nog veranderingen doen aan ons huis, is dat ook helemaal voor onszelf en niet met het opzicht "als we nog eens verkopen". We weten dat we hier nog lang gaan blijven en dus willen we voor onszelf (en onze beestjes) een comfortabele thuis maken.

Ik droom wel nog vaak over verhuizen.  :mrgreen: De eerste jaren na de verhuis was ik in mijn slaap altijd nog dozen aan het inpakken. (meestal als ik me ergens boos over maakte in mijn droom). Dan ben ik 's nachts lang bezig geweest met verhuizen naar een andere boerderij, om op het einde van de droom tot de conclusie te komen dat ik niet meer moest verhuizen, want dat ik al een leuke boerderij had. En nu droom ik nog regelmatig dat ik het pension moet verhuizen. Ben dan altijd blij als ik terug wakker ben.  :vuistje:
Keep calm & love your Icelandic Sheepdog.

Offline Djeenie

• warme hondenvriend
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #694 Gepost op: september 10, 2013, 11:28:40 »
Hihi Rebecca, wat een droom  :mrgreen: Wel fijn dat je er zo graag woont! Nu hebben we de kleine verbouwingen ook helemaal voor onszelf gedaan, ik zou het niet anders kunnen... Wanneer de grote verbouwingen in aantocht zijn, zal het ook helemaal ons goesting zijn en niet voor een eventuele verkoop... Mocht het ooit verkocht worden, dan moeten de kopers maar voor onze smaak vallen  :mrgreen:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #695 Gepost op: september 10, 2013, 11:29:45 »
dat moet een zalig gevoel zijn,gewoon,alles naar je zin maken en opbouwen zoals je het zelf wilt en voor jezelf.

Ons vorige huis hebben we gebouwd,altijd met zicht op verhuizen,alhoewel we ook wel goeie materialen gebruikt hebben,want we hebben er toch 5 jaar gewoond. We waren eigenlijk nog bezig aan de ruwbouw,toen we al zaten te twijfelen om iets ander te kopen :doh:,we hebben altijd geweten dat we er niet zouden blijven.

En nu doen we weer hetzelfde :doh: We zullen dit of dat doen,want ALS we het verkopen,dan........Maar we maken er wel nog iets meer "ons" plekje van.
Voor mij mag dit mijn droomhuisje worden,maar dat hangt er allemaal vanaf.
Ochja,zo blijft het leven spannend zeker? :vuistje:

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #696 Gepost op: september 10, 2013, 11:42:19 »
Ik droom elke nacht van mijn huis, dan heb ik massa's ruimte om alles weg te zetten. Inbouwkasten dat ik ga hebben in dat huis, niet te doen  :mrgreen: Een mens kan toch simpele dromen hebben he  :lol:

Wij hebben echt voor ons verbouwd, het enige dat we voorzien hebben voor eventuele verkoop dat we voor onszelf niet zouden doen is overal aansluiting voor kabeltv. maar voor de rest zijn er denk ik wel dingen die wij wel leuk vinden maar die voor verkoop mss minder interessant zijn.

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #697 Gepost op: september 10, 2013, 13:04:46 »
ik kan ook niet wachten tot ik kasten heb! :lol: Nu hebben we ocharme 1 oude kleerkast en daar moet alles van ons 2 in. Etenswaren staan op rekken. (vangt lekker veel stof)
Al de rest zit in dozen,en na 1 jaar beginnen die dozen een beetje van de vochtigheid uit elkaar te vallen,dat belooft nog bij de verhuis :fuu:

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #698 Gepost op: september 10, 2013, 13:12:47 »
ik kan ook niet wachten tot ik kasten heb! :lol: Nu hebben we ocharme 1 oude kleerkast en daar moet alles van ons 2 in. Etenswaren staan op rekken. (vangt lekker veel stof)
Al de rest zit in dozen,en na 1 jaar beginnen die dozen een beetje van de vochtigheid uit elkaar te vallen,dat belooft nog bij de verhuis :fuu:

Ja hier een kleerkast die amper te gebruiken is wegens vocht. Keukenkasten die vochtig zijn waardoor mijn pannen beschimmelen dus die staan allemaal op het aanrecht uitgestald en in de zetel ook soms, naargelang waar ik plaats heb  :roll:
Kledij van ons 3 ligt op 1 houten rekje. Etenswaren zitten in een plastic box en ook nog 3 boxen met kledij van ons, lekker handig. Strijken doe ik dus al jaren niet meer...  :oops:

Offline julie

• *
  • 1431 HV-Punten
« Reactie #699 Gepost op: september 10, 2013, 13:26:34 »
Oh Mehado wat zul jij straks genieten!! Goed voor ogen blijven houden hoor!!
Al die gewone simpele dingen zullen straks voor ons de grootste luxe zijn. :cheeky:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal