collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het verbouw topic  (gelezen 467609 keer)

Offline julie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1431 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Liefhebber van paarden,honden en het moederschap
Re: Het verbouw topic
« Reactie #220 Gepost op: april 29, 2013, 11:25:26 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
De trap is helemaal klaar :dance: ik ben maar een amateurke, maar de huisgenoten vinden het goed :hmpf:
En vandaag heeft Erik een putteke gevonden dat in 40 jaar niet is uitgeschept. Olé, het rook hier fris :fuu:

:puke: Maar er komt dus licht aan het einde van de tunnel??

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #221 Gepost op: april 29, 2013, 11:41:54 »
Geen schitterend nieuws... we krijgen iets maar jah een peulschil... Ze komen tussen voor het gevolg en niet de oorzaak  :silenced: Tgohja we zien wel he /..

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #222 Gepost op: april 29, 2013, 11:48:31 »
Wat is de oorzaak dan?

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #223 Gepost op: april 30, 2013, 13:31:25 »
Wat is de oorzaak dan?

Ze zeggen slecht dak en moet helemaal vervangen worden  :weetniet:

Maar ik heb gezegd dat'k echt niets meer doe ervoor, dat'k dat niet meer financieel aankan en dat het dus oplapwerk zal zijn  :cry:

We zijn nu bezig de woning wat meer "instapklaar" te maken en binnen 2 jaar gaan we daar weg...

We gaan kijken voor de hele achterplaats te doen deze zomer en af te werken, met wat, daar ben'k nog echt niet aan uit want gyproc ziet de mijne niet zitten  :weetniet:

Offline Bamse

• *
  • 1101 HV-Punten
« Reactie #224 Gepost op: april 30, 2013, 13:38:46 »
@Liekeuh : Ik wil nu niet de steen in het hoenderhoek werpen (of hoe zeggen ze dat).