collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31138 keer)

Offline wendy hostyn

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 23532 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #260 Gepost op: april 24, 2010, 23:37:26 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Zo heb ik Kiara eens 'een blauw oog' gegooid met de tennisbal  :oops:
Ik dacht eerst nog dat t niks was, aangezien ze gewoon verder speelde.. Tot mama thuiskwam en vroeg waarom Kiara's oog zo dik was  :oops:
Gelukkig was t een uurtje erna weer beter  :mrgreen:

Ander keertje was ik met Kiara aant voetballen (met een groter formaatje bal dus), maar bleek dat ik duidelijk aan mijn miktechniek moest werken.. Tessa stond telkens in de weg  :doh: :oops:

dat heb ik deze week ook voorgehad met caro. we waren ook met een tennisbal aan het spelen, tot opeens de bal tegen een boom terugbotost en recht tegen caro haar oog knalt. die was er ff niet goed van, kreeg haar oog even niet meer open, en heeft toch even met een dik halfopen oog rondgelopen.  :oops:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Melissa224

• *
  • 1914 HV-Punten
« Reactie #261 Gepost op: april 25, 2010, 00:36:07 »
Vorige week...

We gingen een uurtje weg en hondje moest thuisblijven.
Hmm, die wasmand op de grond zet ik maar even op tafel. Kan ze zeker niet in de proper gewassen handdoeken gaan liggen.

Thuisgekomen: hond IN proper gewassen handdoeken IN wasmand OP tafel   :bla:

Slechte hondjes topic ja!!!!

:mrgreen:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #262 Gepost op: april 25, 2010, 03:04:11 »
Vorige week...

We gingen een uurtje weg en hondje moest thuisblijven.
Hmm, die wasmand op de grond zet ik maar even op tafel. Kan ze zeker niet in de proper gewassen handdoeken gaan liggen.

Thuisgekomen: hond IN proper gewassen handdoeken IN wasmand OP tafel   :bla:

Slechte hondjes topic ja!!!!
Stoot t nu nee op den hond he  :hmpf: baasje moest maar zorgen dat hondje nie EN op tafel EN in wasmand geraakte  :hmpf:
En geef toe: hoe moeilijk kan dat nu zijn in jullie situatie  :weetniet: :baeh: :mrgreen:

dat heb ik deze week ook voorgehad met caro. we waren ook met een tennisbal aan het spelen, tot opeens de bal tegen een boom terugbotost en recht tegen caro haar oog knalt. die was er ff niet goed van, kreeg haar oog even niet meer open, en heeft toch even met een dik halfopen oog rondgelopen.  :oops:
Awel als k eerlijk moet zijn weet ik nog nieens meer hoelang Kiara met een dik oog heeft gelopen toen  :oops: :oops: :oops:
(das pas iets voor in het slechte-baasjes-topic te zeggen he  :mrgreen:)

Ik heb het wel in het oog (:mrgreen:) gehouden natuurlijk (dus echt lang zal t ook nie zijn geweest), maar maak me ondertussen bij zo'n dingen relatief weinig zorgen  :weetniet:  Madam heeft zich al eens een hersenschudding gebotst (beetje te wild geravot met t broer, dichtbij een eiken salontafel  :doh:) en nog zo van die dingen allemaal.. Ondertussen weet ik dus wel dat ze tegen een stootje kan  :rolf:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Laethinea

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #263 Gepost op: april 26, 2010, 06:58:42 »
Heb mijn vinger gisteren tussen het poortje van de hondenlosloopweide geklemd... :muur:

Offline liesbeth

• Global-Moderator
  • *
  • 859 HV-Punten
    • bordercollie forum
« Reactie #264 Gepost op: april 26, 2010, 08:26:56 »
Gisteren een korte wandeling gepland met de hondjes. Omwille van de temperatuur maar zo'n drie kwartiertjes weg geweest!
Ik wil de voordeur open doen maar onze Bas stond zo hevig te springen dat hij met z'n voorpootje (allé, z'n tenen) geklemd zat onder de deur! En janken dat 'm deed. Gelukkig niets aan de hand en na 5 minuten was hij het al helemaal vergeten... oef gelukkig!

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #265 Gepost op: april 26, 2010, 09:35:25 »
Bailey (X maltheser van men ouders) mee naart stad, met de bus.
Gezellige dag gehad, we komen terug en zien dat de bus er nog staat om naar huis te gaan.
We zetten hem dus op een loopje...
De hond had toen nog de slechte gewoonte van telkens de verkeerde kant van de paal te kiezen en je kunt hem dus al raden he!
Het arme dier loopt ook vollebak mee, maar loopt langs de verkeerde kant van de paal.
Helemaal der rond gedraaid + hoorde je nog een knal van zijn hoofdje die ertegen botste + dat ik nog een terugslag kreeg van jewelste  :rolf:
De bus (die vervolgens stamp vol zat) had dit gezien en hield gelukkig zijn deuren open.
sinds dien loopt hij steeds juist!   :bow:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #266 Gepost op: april 26, 2010, 09:58:25 »
Bailey (X maltheser van men ouders) mee naart stad, met de bus.
Gezellige dag gehad, we komen terug en zien dat de bus er nog staat om naar huis te gaan.
We zetten hem dus op een loopje...
De hond had toen nog de slechte gewoonte van telkens de verkeerde kant van de paal te kiezen en je kunt hem dus al raden he!
Het arme dier loopt ook vollebak mee, maar loopt langs de verkeerde kant van de paal.
Helemaal der rond gedraaid + hoorde je nog een knal van zijn hoofdje die ertegen botste + dat ik nog een terugslag kreeg van jewelste  :rolf:
De bus (die vervolgens stamp vol zat) had dit gezien en hield gelukkig zijn deuren open.
sinds dien loopt hij steeds juist!   :bow:
Gelukzak  :hmpf: Hier ben IK t meestal die in zo'n gevallen tegen de paal op loopt  :doh: :lol:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Ellie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #267 Gepost op: mei 27, 2010, 17:48:29 »
Ik dacht ik borstel Whisky even buiten.
'k Laat haar liggen en vraag een blijf, terwijl ik rustig binnen de kam ga halen.
Ik kom terug en zie daar een hondje dat heel hard met zijn voorste pootje ligt te kloppen, hoorde het zelfs kloppen, zo hard.

De mieren liepen over de pootjes en haar lijfje over, blijkbaar dus in een mierennest de blijf laten doen.

...Als dat niet flink werken was...  :oops:

Offline dogfreakje

• *
  • 0 HV-Punten
    • Valéas de hulphond
« Reactie #268 Gepost op: mei 27, 2010, 19:37:03 »
'k Laat haar liggen en vraag een blijf, terwijl ik rustig binnen de kam ga halen.
Ik kom terug en zie daar een hondje dat heel hard met zijn voorste pootje ligt te kloppen, hoorde het zelfs kloppen, zo hard.

De mieren liepen over de pootjes en haar lijfje over, blijkbaar dus in een mierennest de blijf laten doen.

:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

Offline aster

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #269 Gepost op: mei 27, 2010, 19:45:25 »
Zoals jullie misschien al gelezen hebben, loopt snoopy met een kap rond momenteel.

Nu, hij maakt daar leep gebruik van om medelijden op te weken: als hij denkt dat we niet kijken, dan geraakt die gemakkelijk in de zetel (tot zelfs op de vensterbank :roll:), maar als hij "publiek" heeft, dan sukkelt hij ongelooflijk door die kap, met de bijhorende verwijtende/gekwetste blikken in mijn richting.

Nu, om de trap op te gaan is het hetzelfde verhaal: wanneer het niet mag (maw, wanneer hij er zelf zin in heeft), loopt die in no time de trap op met de kap. Maar wanneer ik hem zeg mee naar boven te komen, dan kan meneer het plots niet meer.
Daarstraks dus ook: hij staat halverwege de trap, kijkt me heel triest aan en piept alsof ik het onmogelijke van hem vraag. Waarop ik hem vermanend zeg: Maak dat je boven bent, aansteller!

Waarop snoopy een poging onderneemt om een tree hoger te geraken, faalt en zijdelings de trap afrolt naar beneden :oops:

Heb me nog nooit zo schuldig gevoeld, ook al weet ik dat het aanstellerij van zijn kant was, want een half uur later huppelt hij zonder problemen die trap op... maar toch.

"Snoopy is niet klein. De wereld is alleen maar heel groot." - Bart

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #270 Gepost op: mei 27, 2010, 19:52:59 »
Zoals jullie misschien al gelezen hebben, loopt snoopy met een kap rond momenteel.

Nu, hij maakt daar leep gebruik van om medelijden op te weken: als hij denkt dat we niet kijken, dan geraakt die gemakkelijk in de zetel (tot zelfs op de vensterbank :roll:), maar als hij "publiek" heeft, dan sukkelt hij ongelooflijk door die kap, met de bijhorende verwijtende/gekwetste blikken in mijn richting.

Nu, om de trap op te gaan is het hetzelfde verhaal: wanneer het niet mag (maw, wanneer hij er zelf zin in heeft), loopt die in no time de trap op met de kap. Maar wanneer ik hem zeg mee naar boven te komen, dan kan meneer het plots niet meer.
Daarstraks dus ook: hij staat halverwege de trap, kijkt me heel triest aan en piept alsof ik het onmogelijke van hem vraag. Waarop ik hem vermanend zeg: Maak dat je boven bent, aansteller!

Waarop snoopy een poging onderneemt om een tree hoger te geraken, faalt en zijdelings de trap afrolt naar beneden :oops:

Heb me nog nooit zo schuldig gevoeld, ook al weet ik dat het aanstellerij van zijn kant was, want een half uur later huppelt hij zonder problemen die trap op... maar toch.
:rolf: :rolf: :rolf:
zo herkenbaar!

Online ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #271 Gepost op: mei 27, 2010, 19:55:00 »

Sadist!  :baeh: :rolf:

Offline Ellie

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #272 Gepost op: mei 27, 2010, 22:44:52 »
:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:
Sadist!  :baeh: :rolf:

Toen ik wat verder was vond ik dat ze wel grappig deed, leek wat op deze  :whoea: doet met het armpje, tot ik al die mieren zag, dan was het van "ocharme!"  :silenced:

:oops: Ik voelde me echt zoooo schuldig :oops: Ik had net daarvoor bij haar op de grond gezeten en toen was er geen mier te bespeuren  :shifty:  :oops:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #273 Gepost op: september 10, 2010, 14:50:24 »
and again: ik heb weer een grote dikke tak volle bak op Onie haar kop gesmeten voor ik die voor Kaya wegsmeet.
Die staat dus altijd in de weg he  :mrgreen:
Maar deze keer deed het precies echt pijn en was ze derna wel bang van takjes maar we hebben het al terug overwonnen (tot de volgende keer  :oops:)
Achter een tak zelf gaan doet ze nog altijd niet  :denk:

Offline Fellows

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #274 Gepost op: september 10, 2010, 15:23:59 »
and again: ik heb weer een grote dikke tak volle bak op Onie haar kop gesmeten voor ik die voor Kaya wegsmeet.
Die staat dus altijd in de weg he  :mrgreen:
Maar deze keer deed het precies echt pijn en was ze derna wel bang van takjes maar we hebben het al terug overwonnen (tot de volgende keer  :oops:)
Achter een tak zelf gaan doet ze nog altijd niet   :denk:

Vreemd, je zou toch zeggen dat ze verzot moet zijn op takken. Als ze die steeds op haar kop krijgt. :weetniet:

Maar troost je, je bent niet de enige... :wink: Ik heb dat regelmatig bij Milo, maar die zijn kopje is íets kleiner.. :oops:
Hij moet ook eens leren zijn bek opendoen ipv wachten tot hij op zijn neus valt he? :mrgreen:

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #275 Gepost op: september 10, 2010, 15:33:50 »
Oh met hier te komen lezen, schiet er mij een voorval van vorig jaar te binnen  :doh: We hadden pas een kitten, ons Nina, en Otchum zat er nogal graag achter. Niet om haar pijn te willen doen maar hij wilde er mee spelen. We verboden dit altijd want zo'n klein kitten met zo'n grote lompe hond, dat zou niet goedkomen! Op een gegeven moment zitten mijn vriend en ik in de computerkamer, deze kamer ligt aan de andere kant van de gang, tegenover de woonkamer maar je kan niet zien wat er daar gebeurt. We horen Nina krijsen  :shock: dus we springen recht en vliegen de gang in richting woonkamer en we zien Otchum daar vandaan komen. Dus ja, logischerwijze dacht ik dat hij de kat had vastgehad dus ik grijp Otchum al bij z'n nekvel en geef hem flink op z'n donder  :bla: Mijn vriend was ondertussen in de woonkamer en ik hoorde hem zeggen: "euh, Nina zat op de frettenkooi en er zat een fret onder die waarschijnlijk in haar poot gebeten heeft" Ik:  :wow: Oeps, arme Otchum! Maar ik moet wel zeggen dat hij tegenwoordig goed van Nina en ons nieuwe kitten afblijft  :mrgreen:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #276 Gepost op: september 26, 2010, 20:22:51 »
Ik had een klein wondje en vermits ik voor een wonde bij Kaya ontsmettingsmiddel had gekocht dacht ik 'ha kga dat nekeer gebruiken ook'.
Ik doe dat er op ... amai men botten, dat piekte!!!! En ik had dan maar een klein wondje.

En ik heb dat een ganse week twee keer per dag op kaya haar wond gekieperd en was dan aant sakkeren dat ze na de eerste keer dat niet meer leuk vond, de seutebel dat ze weer was.
Ja hallo, ze had dik gelijk ocharme!

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #277 Gepost op: september 26, 2010, 20:35:02 »
Ik stuur Vig vooruit en zie in de schemerte ineens een zwarte veeg aan mijn rechter voet. Kmoest me zelfs bukken om te zien wat het was.
Kstond blijkbaar op z'n staart voor hij vertrok  :oops: . En da kieke reageert nie eens he  :weetniet:.

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline vanessadenboef

• warme hondenvriend
  • *
  • 107 HV-Punten
« Reactie #278 Gepost op: september 27, 2010, 01:13:00 »
Ik moet toch  effe wennen aan het terug een hond in huis hebben .

Vorige week vogels aan het vangen dus luna even in de badkamer gezet .
Na 5 min vogels gevangen en ikke op menne zetel ... Na 10 min viel ineens menne frang ,
alé Luna komt niet knuffelen this hier zo rustig  :denk:
Had Luna dus uit de badkamer vergeten halen  :mrgreen: Zij lag gewoon rustig tegen de nog warme droogkast te slapen  :mrgreen: .

Online ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #279 Gepost op: november 24, 2010, 15:29:03 »
Gisteren wat aan het dollen met Emmy in de berging.  Balletje tegen de muren gooien en zij er achteraan, vind ze geweldig.  Ze komt balletje terugbrengen en staat dan wat onozel rond te springen tot balletje terug vertrekt.  Tijdens het rondspringen, ineens nen boenk...  Tja, dat komt ervan als je in een bergingske met een balleke zit te spelen, hé.  Madam stond te springen onder de pompbak, dus boenk met haar hoofd daar tegen.  Voelde me best wel schuldig, maar Emmy bleef gewoon enthousiast rondhuppelen tot ik da balleke terug weggooide...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal