collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31108 keer)

Offline elliot

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 949 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #480 Gepost op: oktober 15, 2013, 06:40:35 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb er ook nog eens eentje gedaan.

Ben is hier tot half december en die zit nu in de wei waar ik de Friggies 's morgens en 's avonds een tijd in losliet. Dus gaan de Friggies nu in de oude kippenren. Ik had ze er gisterenavond in gelaten en toen het al even enorm goot viel mijn frank: er staat daar niks om te schuilen!

Dus vlieg ik buiten, om Iggy helemaal verzopen vastgeklemd tussen het poortje aan te treffen. En Fritz zat doodongelukkig in een plant asters.

Iggy heb ik moeten losknippen uit de draad en dan heb ik haar tussen 2 latten van het kastanjepoortje moeten uitsleuren.

En ocharme... Om hen te 'troosten' zijn ze daarna naar de DA gemoeten voor hun jaarlijkse vaccins. De sukkelaars!  :mrgreen:
« Laatst bewerkt op: oktober 15, 2013, 06:42:23 door elliot »
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline Fabienne75

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #481 Gepost op: oktober 15, 2013, 11:48:24 »
EEn van 12 jaar geleden maar vergeten ben ik het niet ...
Tisha net in huis door een noodopvang en ja hoor ze werd loops ... Broekje aan en niet op de signalen gelet dat ze hoognodig moest.
Tisha in haar broek gekakt, broek zelf uitgetrokken en ermee over de mat rondgereden ... gevolg: broek vol stront, mat vol stront, hond vol stront ...  :vuistje:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #482 Gepost op: oktober 15, 2013, 13:41:05 »
Ik heb er ook nog eens eentje gedaan.

Ben is hier tot half december en die zit nu in de wei waar ik de Friggies 's morgens en 's avonds een tijd in losliet. Dus gaan de Friggies nu in de oude kippenren. Ik had ze er gisterenavond in gelaten en toen het al even enorm goot viel mijn frank: er staat daar niks om te schuilen!

Dus vlieg ik buiten, om Iggy helemaal verzopen vastgeklemd tussen het poortje aan te treffen. En Fritz zat doodongelukkig in een plant asters.

Iggy heb ik moeten losknippen uit de draad en dan heb ik haar tussen 2 latten van het kastanjepoortje moeten uitsleuren.

En ocharme... Om hen te 'troosten' zijn ze daarna naar de DA gemoeten voor hun jaarlijkse vaccins. De sukkelaars!  :mrgreen:

Britt toch , hoe gemeen  :mrgreen:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #483 Gepost op: oktober 15, 2013, 13:43:01 »
EEn van 12 jaar geleden maar vergeten ben ik het niet ...
Tisha net in huis door een noodopvang en ja hoor ze werd loops ... Broekje aan en niet op de signalen gelet dat ze hoognodig moest.
Tisha in haar broek gekakt, broek zelf uitgetrokken en ermee over de mat rondgereden ... gevolg: broek vol stront, mat vol stront, hond vol stront ...  :vuistje:

sh...t , toen Noor baarmoeder had laten verwijderen ook zo iets meegemaakt, ze moest heel dringend grote boodschap doen, maar vermits ze zo'n rompje had , ik vlug aangedaan , maar net iets te laat , die blik van Noor vergeet ik nooit  :mrgreen:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #484 Gepost op: oktober 15, 2013, 16:07:48 »
Na een wandeling wilde ik de voordeur open doen. Dus ik nam mijn sleutels, maar ze glipten uit mijn handen... recht op Bailey  :fuu: Die er gelukkig niet te erg van geschrokken was toen. Maar ik heb mijzelf toch even verwenst. Ocharme dat beestje  :?

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #485 Gepost op: oktober 15, 2013, 16:13:23 »
Na een wandeling wilde ik de voordeur open doen. Dus ik nam mijn sleutels, maar ze glipten uit mijn handen... recht op Bailey  :fuu: Die er gelukkig niet te erg van geschrokken was toen. Maar ik heb mijzelf toch even verwenst. Ocharme dat beestje  :?

heb ik ook eens gehad, boenk op Levi zijn kop. Hij heeft er toch nog enkele weken schrik van gehad  :oops:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #486 Gepost op: oktober 15, 2013, 16:35:33 »

Ik was gisteren met de leiband aant zwieren tot Dayos passeerde en recht met de musketon op hem, ff een geluid en bekijk  hij mij voor te zeggen zijde nu  :zot: en weg was ie  :lol: geen trauma mr  :lol: ik schrok wel harder als hem kan hard aankomen

Offline Irisvdb

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 759 HV-Punten
« Reactie #487 Gepost op: oktober 16, 2013, 10:30:10 »
heb ik ook eens gehad, boenk op Levi zijn kop. Hij heeft er toch nog enkele weken schrik van gehad  :oops:

Bij Boris was het er vlak naast, maar die heeft nu ook schrik van sleutels! Ocharme!

En eergisteren zei Wim iets om mij te plagen en ik had een rol vuilniszakken in mijn hand en ik wil Wim daar zo een klopke mee geven, vliegt die toch niet uit mijn hand om weer vlak naast Boris te landen! Ik heb hem serieus moeten troosten, die kroop zo heel bang in een hoekje!

Dat beestje ziet af met mij  :oops:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #488 Gepost op: februari 07, 2014, 13:50:48 »
Zoals wss overal in Be vandaag stormt het hier dus... Wel... Mijn vriend heeft deze morgend voor hij naar het werk vertrok (ik ben vrij vandaag) de honden niet 'geteld' bij het binnen laten, WANT Otto zat dus nog buiten, net niet weg gewaaid... Hij was dus heel blij toen ik op stond en de honden terug buiten liet...  :fuu:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #489 Gepost op: februari 07, 2014, 14:00:08 »
Laatst toen ik bij mijn ouders bleef logeren, had vriendlief de late en moest voor de honden zorgen:

"zeg schat, je hebt de honden vandaag toch wel eten gegeven he?"
(stilte)
"euhm... nee..."
"maar gij kieken, ale vooruit leg op en ga die beestjes asap eten geven!"

Offline Lovedogs

• *
  • 889 HV-Punten
« Reactie #490 Gepost op: februari 07, 2014, 14:49:57 »
Laatst toen ik bij mijn ouders bleef logeren, had vriendlief de late en moest voor de honden zorgen:

(stilte)
"euhm... nee..."

:whoea:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #491 Gepost op: februari 07, 2014, 15:26:44 »

(stilte)
"euhm... nee..."

Ikke vandaag ook  :oops: ik laat ze eerst in de tuin en geef ze daarna normaal eten, op de moment dat ik de poten van de laatste afkuis gaat de bel, mijn mama. Ben ze dan glad vergeten eten te geven en had het pas door om 11u  :oops:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Jindy

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 275 HV-Punten
« Reactie #492 Gepost op: februari 07, 2014, 16:39:49 »
Ik denk vorig jaar ergens; honden nog eens buiten laten om te pissen voor we gingen slapen, wij allemaal terug naar binnen. Ik ga de sleutels halen voor de deur te gaan sluiten en wij slapen. Smorgens opstaan en ontdekken dat alleen jindy ons komt begroeten. Ik roepen op dayfa, maar geen reactie. sleutels gepakt en de deur gaan opendoen, en jaja wie zat daar aan de deur dayfa. ze was toch heel blij mij te zien :vuistje:

Ocharme dat schaap heeft dus de hele nacht buiten gezeten  :shifty: ik was er niet goed van. nog een geluk dat het niet te koud was toen.
Foei zooo een slecht baasje.

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #493 Gepost op: maart 17, 2014, 22:23:57 »
Moet me (van Mitch) aanmelden.
Gisteren gaan trainen, ik kom thuis en laat de auto voor de poort op de oprit staan, ik kreeg nog puppybezoek, en na hun bezoek zou ik nog naar de frituur gaan.
Als ik uitstap zie ik Ike lopen op de oprit, laat dan voor de veligheid Mitch in de auto (Ike kan niet met andere reuen)
Zet ik snel Ike en Hasch weg, en meteen daarna in het bezoek er al, zitten we een dikke half uur te kletsen en genieten van de pups.
Ze vertrekken, ik kijk snel mijn mails na, geef de pups eten, en ga naar de frituur.
Terug eten we.
Zeg ik tegen Neal dat ik de honden eten ga geven en dan in bad ga, stel hij me heel leif voor om meteen in bad te gaan, hij zou de honden eten geven.
Zo gezegd zo gedaan...
Deze ochtend vertrek hij, ga ik even naar de brievenbus, toen ik de auto passeer, denk ik in mezelf, ik zet de deurtjes van de koffer open om te verluchten (doe ik steeds na een training)
Wat zie ik?
Mitch zat er nog in, sinds de avond ervoor... :yeek: :oops:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #494 Gepost op: maart 17, 2014, 22:42:51 »
 :yeek: Al een geluk dat het nog geen zomer is! Arm Mitchke! Hij heeft gelijk dat hij u hier komt aangeven! :happywink:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #495 Gepost op: maart 18, 2014, 07:19:35 »
Moet me (van Mitch) aanmelden.
Gisteren gaan trainen, ik kom thuis en laat de auto voor de poort op de oprit staan, ik kreeg nog puppybezoek, en na hun bezoek zou ik nog naar de frituur gaan.
Als ik uitstap zie ik Ike lopen op de oprit, laat dan voor de veligheid Mitch in de auto (Ike kan niet met andere reuen)
Zet ik snel Ike en Hasch weg, en meteen daarna in het bezoek er al, zitten we een dikke half uur te kletsen en genieten van de pups.
Ze vertrekken, ik kijk snel mijn mails na, geef de pups eten, en ga naar de frituur.
Terug eten we.
Zeg ik tegen Neal dat ik de honden eten ga geven en dan in bad ga, stel hij me heel leif voor om meteen in bad te gaan, hij zou de honden eten geven.
Zo gezegd zo gedaan...
Deze ochtend vertrek hij, ga ik even naar de brievenbus, toen ik de auto passeer, denk ik in mezelf, ik zet de deurtjes van de koffer open om te verluchten (doe ik steeds na een training)
Wat zie ik?
Mitch zat er nog in, sinds de avond ervoor... :yeek: :oops:

:whoea: :whoea:

Ma allé, hij mocht toch ook wel duidelijk maken dat'm erin zat é, den pipo :rolf: :rolf:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #496 Gepost op: maart 18, 2014, 09:09:42 »
 :whoea: Hoe doe je dat? Hier valt het mij heel snel op dat ik er eentje minder rondlopen heb  :rofl:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #497 Gepost op: maart 18, 2014, 17:25:50 »
:whoea: :whoea:

Ma allé, hij mocht toch ook wel duidelijk maken dat'm erin zat é, den pipo :rolf: :rolf:

awel ja, zelf onderweg naar de frituur heeft hem niet gemoved... :zot:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #498 Gepost op: maart 18, 2014, 17:29:26 »
Fala kan ook heel stil liggen in de auto, zeker na een lange wandeling, die ligt dan gewoon te maffen dus die zou ik ook nog kunnen vergeten. Gelukkig is dat nog nooit gebeurd.

Offline Nipo

• *
  • 97 HV-Punten
« Reactie #499 Gepost op: maart 18, 2014, 20:56:05 »
Ocharme!  :vuistje:
Niks aan de hand, maar inderdaad geluk dat het nog niet warm was.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal