collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31130 keer)

Offline Zoah

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 81 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #440 Gepost op: januari 08, 2013, 21:54:37 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ziva had in het begin baknijd naar ons toe en heb dit afgeleerd door o.a. haar een paar tellen te laten wachten voor ze mag beginnen eten. Op een drukke morgen had ik haar eetbak in de staander gezet en ondertussen telefoon van mijn werk gekregen en moest ook nog dringend naar toilet... Ik kom na tien minuten terug uit de badkamer en zie een zielige Ziva met droopy-ogen en platte oortjes op haar matje zitten met een hele plas kwijl op de vloer. Ik was vergeten te zeggen dat ze mocht beginnen eten  :oops:

You can not save all the dogs in the world, but you can save the world of one dog.

Offline Loekie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #441 Gepost op: januari 08, 2013, 22:09:14 »
Ziva had in het begin baknijd naar ons toe en heb dit afgeleerd door o.a. haar een paar tellen te laten wachten voor ze mag beginnen eten. Op een drukke morgen had ik haar eetbak in de staander gezet en ondertussen telefoon van mijn werk gekregen en moest ook nog dringend naar toilet... Ik kom na tien minuten terug uit de badkamer en zie een zielige Ziva met droopy-ogen en platte oortjes op haar matje zitten met een hele plas kwijl op de vloer. Ik was vergeten te zeggen dat ze mocht beginnen eten  :oops:

:rofl: geweldig!! Zouden mijn nie doen, alé Dayos mss..

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #442 Gepost op: januari 08, 2013, 22:14:23 »
njammie, ik heb zo eens 'iets' uit Onie haar bek gepakt, dacht dat ze op iets aan het knabbelen was, ze liet niet los dus ik boos en pak het uit haar mond maar veel 'pak' was daar niet meer aan. Bweirkes, mensenkak is vies  :mrgreen:
Haja en ik moest nog een paar uur verder zonder men handen te kunnen wassen, joy, wel aan een beetje gras kunnen afkuisen

Kijk, ik kan intussen al aardig wat vunzigheid opkuisen zonder kokhalzen, maar 'dit object' gaat mijn zelfbeheersingsverm ogen ver te boven... 't heeft echt niet veel gescheeld of ik mocht nen tweede keer met mijn tuinslang aan de slag...
En dan mijne 'automatische breeze dinges'!!! Bij 't minste begint die te spritzen! Nu kwam ik terug binnen, nee hoor, dat vond hij blijkbaar geen detecteerbaar slechte geur!!!!! terug aan 't kokhalzen en 'manueel' de febrèze moeten hanteren!!!

Offline aster

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 23 HV-Punten
« Reactie #443 Gepost op: januari 08, 2013, 22:18:01 »
Kak is niet aangenaam, kots ook niet, maar kakkots is gewoon degoutant :puke: dat komt al in de buurt van "rottend lijk" op de degoutantheidsschaa l :lol:

"Snoopy is niet klein. De wereld is alleen maar heel groot." - Bart

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #444 Gepost op: januari 08, 2013, 22:20:44 »
Cool! Daar bestaat een woord voor!!!!  :lol:

Offline Loeki

• *
  • 4537 HV-Punten
  • a true friend is the greatest of all blessings
« Reactie #445 Gepost op: januari 08, 2013, 22:24:52 »
Kijk, ik kan intussen al aardig wat vunzigheid opkuisen zonder kokhalzen, maar 'dit object' gaat mijn zelfbeheersingsverm ogen ver te boven... 't heeft echt niet veel gescheeld of ik mocht nen tweede keer met mijn tuinslang aan de slag...
En dan mijne 'automatische breeze dinges'!!! Bij 't minste begint die te spritzen! Nu kwam ik terug binnen, nee hoor, dat vond hij blijkbaar geen detecteerbaar slechte geur!!!!! terug aan 't kokhalzen en 'manueel' de febrèze moeten hanteren!!!

OMG!  :yeek: Respect Silke want dat zou ik dus niet klaarspelen volgens mij!  Heb het al moeilijk met "normale kots" laat staan dergelijke "produkten"! :silenced: 

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #446 Gepost op: januari 08, 2013, 22:28:12 »
ik lig hier plat van 't lachen!
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #447 Gepost op: januari 08, 2013, 22:28:20 »
Gene zever hè, maar als ik er nog maar aan denk, ben ik al terug vertrokken, tranen in mijn ogen en al!!!! BAH!!! die vettige hop!!!
Ik zag op wandel aan Timo zijne kop hoe laat het was, die probeerde het nog stiekem op te eten, maar Jip was zich van geen kwaad bewust en liet zich helemaal gaan!

Offline Loeki

• *
  • 4537 HV-Punten
« Reactie #448 Gepost op: januari 08, 2013, 22:29:22 »

Zo'n slecht karakter! Ge zou medelijden moeten hebben!  :mrgreen:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #449 Gepost op: januari 08, 2013, 22:32:45 »
Kak is niet aangenaam, kots ook niet, maar kakkots is gewoon degoutant :puke: dat komt al in de buurt van "rottend lijk" op de degoutantheidsschaa l :lol:

Bij honden nog niet gehad mr bij een mens wel, zo vol zat ie, kwam er langs boven allemaal uit, ben nog nooit gaan lopen op een kamer tot toen en geloof me dan blijf je kotsen als pat. gewoon al het gedacht  :puke: :puke: :puke: :puke:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #450 Gepost op: januari 08, 2013, 22:56:52 »

x2!

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #451 Gepost op: januari 08, 2013, 23:47:23 »
ieeuuww, mensenkak in bos!? :puke:
Ging zoals elke morgen wandelen, langs het kleine boske, 2 honden los (zoals elke morgen want daar is nooit een mens te bespeuren).  Omdat er wel een straat met huizen grenst aan het boske hou ik mijne grote hond in "volg".  Staat mijn pleeghondje beneden aan het boske te blaffen, te blaffen !  Ik zet de grote aan de lijn en ga kijken wat de kleine gevonden heeft : een man gehurkt die zat te k*kkn  :yeek:  Eerlijk, ik weet niet wie van ons het meest genegeerd was  :vuistje:

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
« Reactie #452 Gepost op: januari 09, 2013, 07:50:27 »
Aaah mensenkak! verschrikkelijk! Hier ook zo'n vettig mechelaartje dat er al in gerold heeft. Ze mogen van mij snuffelen in het bos en ik best wel geduld maar ondertussen bleef ze daar maar dus ik ga toch eens dichter kijken, madam was niet aan het snuffelen, ze was er in aan het rollen en stinken  :puke: die heeft thuis direct nen douche gekregen. En die geur blijft gewoon hangen he!!!!!! ik heb toen tig keren mijn handen gewassen, met zeep, met detol, met tandpasta en nog bleef ik alles rieken bah! nagels super kort geknipt tot het pijnlijke toe geschrobt maar ik heb die nacht bijna niet geslapen  :puke:

Offline christelbalou

• *
  • 2139 HV-Punten
« Reactie #453 Gepost op: januari 09, 2013, 08:11:42 »
ik ga vorige week wandelen met Balou, twee duitse herders, die duitsers zijn zot van stokken, ligt daar een supertoffe stok, ge hebt dat zo
van die stokken die de moeite niet waard zijn om weg te gooien, tot je de stok der stokken ziet, echt dé superstok voor een duitse herder,
de ene hond liep de stok voorbij, de andere snuffelde er eens aan en liep ook door, ik dacht allez jongens dat is echt dé stok, breed genoeg,
lang genoeg, dik genoeg, mooi gestroomlijnde stok, zonder van die ogen in, echt perfect, ik dacht toen, ik zal die twee is plezieren door de stok
op te rapen en weg te gooien, zo'n stok die zweeft echt bangelijk door de lucht, ik had beter moeten weten,  ik buk mij, pak die stok vast en
wat pak ik vast, niet die stevige structuur van dé perfecte stok, nee, ik pakte recht in de stront van een hond die op dé perfecte stok had gesch"ten :twistedevil:
slimme duitsers :fuu:domme baas :silenced:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #454 Gepost op: januari 09, 2013, 08:43:46 »
 :whoea: :whoea: :whoea:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #455 Gepost op: januari 09, 2013, 09:08:12 »
Trace: ma ieuw, alee, wie zit daar nu te kakken! :puke:

christelbalou: hahahah, sorry, maar die is echt grappig! :rolf:

Offline Loeki

• *
  • 4537 HV-Punten
« Reactie #456 Gepost op: januari 09, 2013, 09:19:14 »
ik ga vorige week wandelen met Balou, twee duitse herders, die duitsers zijn zot van stokken, ligt daar een supertoffe stok, ge hebt dat zo
van die stokken die de moeite niet waard zijn om weg te gooien, tot je de stok der stokken ziet, echt dé superstok voor een duitse herder,
de ene hond liep de stok voorbij, de andere snuffelde er eens aan en liep ook door, ik dacht allez jongens dat is echt dé stok, breed genoeg,
lang genoeg, dik genoeg, mooi gestroomlijnde stok, zonder van die ogen in, echt perfect, ik dacht toen, ik zal die twee is plezieren door de stok
op te rapen en weg te gooien, zo'n stok die zweeft echt bangelijk door de lucht, ik had beter moeten weten,  ik buk mij, pak die stok vast en
wat pak ik vast, niet die stevige structuur van dé perfecte stok, nee, ik pakte recht in de stront van een hond die op dé perfecte stok had gesch"ten :twistedevil:
slimme duitsers :fuu:domme baas :silenced:

Sorry maar:  :rolf:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #457 Gepost op: januari 09, 2013, 09:21:10 »
 :vuistje: :vuistje:wat een kak topic seg ...

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #458 Gepost op: januari 09, 2013, 12:30:07 »
Trace: ma ieuw, alee, wie zit daar nu te kakken! :puke:
Er stond een camionette een eind verder in de straat (arbeiders gemeente, electriciteit, telefoon, ... ??? ), ik denk dus dat die dringend moest en nergens durfde/wilde bellen... Stel je in zijn plaats ! dat er dan een kleine rothond voor je neus komt staan blaffen en gelukkig had ik de grote hond aan de lijn, da's nen billenbijter  :vuistje:

Online Ziva_B

• *
  • 2339 HV-Punten
« Reactie #459 Gepost op: januari 09, 2013, 12:51:30 »

Hihi, dat ligt aan de naam zeker... Ik heb ook zo'n soortgelijk verhaal

Toen ons Ziva bij mijn ouders ging logeren hadden we alles heel goed uitgelegd.
Krijgen we diezelfde avond telefoon; 'Allé, ik heb dat eten in die bak gedaan en nu staat ze daar voor te kijken, maar die eet da nie op. Ik heb er zelfs al vleessaus op gedaan, maar die begint niet te eten...'
We waren blijkbaar vergeten zeggen dat Ziva pas begint te eten als ze het commando 'Bijt' heeft gekregen  :doh:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal