collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31152 keer)

Offline Yoicka

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1023 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #420 Gepost op: december 28, 2012, 13:52:55 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
haha, grappige dingen zitten er bij!

dat uit de zitten doen vallen heb ik ook al gehad. De honden mogen hier niet in de zetel, enkel in de 1zit mogen ze op de schoot. En Kozzmozz weet dat hÚÚl goed, meestal zit je nog niet neer op je hebt al een hond op de schoot :rol: zo ook es een keer dat hij overenthousiast op schoot komt gesprongen en ik wou mij net rechtzetten ofiets, BAM, hond terug de grond op, ook echt op zijn rug. Ocharme, maarja, hij moet mar geduld leren hebben! :vuistje:

Offline JamieVaya

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 622 HV-Punten
« Reactie #421 Gepost op: december 28, 2012, 16:16:33 »
Tegen Kaisa roepen dat de kat met rust moet laten, maar het was de kat die zot rond liep op de zetel en Kaisa lastig viel. Tja ik was in de keuken, rustig aan het ontbijten, en ik kon niet zien wat er in de living gebeurde   :hmpf:

Kaisa niet strelen wnn ze dat wil. Madam pakt dan mijn hand vast en zorgt ervoor dat mijn hand komt op het plekje waar ze gestreeld wilt worden.

Offline Irisvdb

• *
  • 759 HV-Punten
« Reactie #422 Gepost op: december 30, 2012, 14:31:26 »
Daarjuist weer Pinto uit de auto laten springen en op hem staan foeteren omdat hij niet verder gaat zodat ik de deur kan toe doen om dan te merken dat hij nog vast hing aan de gordel... :oops: (en dan u afvragen waarom hij niet in de auto wilt)

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #423 Gepost op: januari 01, 2013, 22:41:55 »
Een blooper waar ik mezelf soms op betrap is "blijf daar af" zeggen tegen mijn honden als ze bv. aan de salontafel snuffelen.
Die verstaan dan natuurlijk "blijf" en "af" maar kom, dan gaan ze liggen en blijven ze er ook af  :vuistje:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #424 Gepost op: januari 01, 2013, 22:44:22 »
Een blooper waar ik mezelf soms op betrap is "blijf daar af" zeggen tegen mijn honden als ze bv. aan de salontafel snuffelen.
Die verstaan dan natuurlijk "blijf" en "af" maar kom, dan gaan ze liggen en blijven ze er ook af  :vuistje:

Dat verstaan ze hier wel goed :grijns:

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #425 Gepost op: januari 01, 2013, 22:46:36 »
Eergisteren een piemelincident met Fritz! Een beetje te ruw zijn buikje gedroogd, niet zo gewend aan een reutje... En het velletje zat helemaal verkeerd. Gelukkig stond hier net een topic over en kon ik het snel verhelpen...

Nu, volgens mij is hij nog niet gewend aan zijn eigen piemel, want als hij in zijn mandje wil kruipen, blijft hij er ook vaak mee achter de boord haperen. En hij snapt er niks van  :HV-kerst:
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #426 Gepost op: januari 01, 2013, 22:47:45 »
Dat verstaan ze hier wel goed :grijns:

Als ik "blefteraf" zeg dan verstaan ze het ook  :vuistje:

Online Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #427 Gepost op: januari 02, 2013, 06:44:51 »
Dervan overtuigd zijn dat Saint in de nacht ging plassen in huis omdat'm gisteren na zijn laatste uitlaatmoment nog heeft staan drinken voor dood  :angry: :angry:

Mijn ventje was uiteindelijk flink deze nacht   :fuu: :fuu:

Offline tinker

• *
  • 43192 HV-Punten
« Reactie #428 Gepost op: januari 02, 2013, 07:23:36 »
Mijn meest "slecht baasje" moment.

Gaan wandelen naast het kanaal. Een bordeauxdog hebben die graag pootje baadt, ...
achter u een plons horen en je doggie terugvinden in het diepe aan de roller...
Die smoel , ik zal het nooit vergeten. "wow, dit plasje is wel erg diep seg"
Ik plat op mijn buik, zijn hoofd boven water houden. Eruit trekken alleen was moeilijk, met
de hoge rand van het kanaal. Gelukkig kwam een visser van de overkant me even helpen.
Werd het helemaal hilarisch toen 1 van de 2 andere honden die ik ook aan de roller had, spontaan
het water indook.
Canina: heeft ruimte voor de dieren, is er ook voor oudjes of dieren met een mankementje, draait volledig met vrijwilligers, heeft een mooi kattenbeleid, bestaat al ruim 30jr, is elke dag open,... is uniek anders !!

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #429 Gepost op: januari 02, 2013, 09:18:17 »

:grijns:

Offline vanessadenboef

• warme hondenvriend
  • *
  • 107 HV-Punten
« Reactie #430 Gepost op: januari 02, 2013, 23:33:08 »
Vorige week vergeten dat ik kitana had buitengelaten... Tot dat ik ineens de regen kei hard op de raam hoorde kletteren viel mijne frang  :twijfel:  :twijfel:  :twijfel: SNORRYYYYYYYYYYYYYY YYYYYYYY  :triestig:  :grijns:

Offline Tine1987

• warme hondenvriend
  • *
  • 379 HV-Punten
« Reactie #431 Gepost op: januari 04, 2013, 15:42:14 »
Deze week weer zo een iets idioot voorgehad. Ik laat Toby buiten voor een plasje. ondertussen begin ik wat op te ruimen, was in te steken,.... je kent het wel. Mijn zus belt. Nadien zie ik Toby toch wel nergens meer zeker. Ik zoek gans het huis af (zelfs boven, normaal komt hij de zelfs trap niet op, maar toch) valt mijn frank toch wel niet zeker dat hij buiten zit.

zit meneer daar braaf voor de deur te wachten.. en ik mij maar schuldig voelen :triestig:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #432 Gepost op: januari 04, 2013, 15:51:36 »
gisteren niet zozeer een "slechte baasjes moment" maar een heel 'sweet' en vertederend moment... ben vriendin steken aan het geven en wat aan het zeveren en op een gegeven moment komt ze om te lachen maar toch heel onverwacht stoer naar mij gestormd en pakt mij bij mijn hemd vast; Maks springt halsoverkop uit de zetel en kwam er zich onmiddelijk tussenzetten, met zijn donkere ogen wijd opengesperd en zijn staart tussen achterpoten, niet beseffend dat we aan het stoeien waren... direct alletwee hem bedolven onder knuffels!  :luv:

Offline Gizmogirl

• hondenvriend pro
  • *
  • 960 HV-Punten
    • Flynn, Koda, Mowgli en Sibo
« Reactie #433 Gepost op: januari 08, 2013, 17:52:50 »
Daarstraks Koda een kalfshoefje gegeven, maar dat al helemaal vergeten.
Zit ik hier net heel geconcentreerd administratie te doen en hoor op de achtergrond Koda knabbelen en likken.
Ik met mijn stomme kop dacht dus dat hij weer zijn verband aan het afknabbelen was, dus roep heel luid en kwaad "heeey, nee!" en kijk dan pas.
Meneer ligt mij met grote ogen en zijn kalfshoefje tussen zijn poten aan te kijken met zo'n blik van "what did I do wrong???" De arme sukkel...

The Australian Shepherd - Not just a breed, but a lifestyle

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #434 Gepost op: januari 08, 2013, 21:11:23 »
Met de honden mee buiten gaan in het donker al 'pieskes doen!!!!' roepend en 'allez vooruit!!!! pieskes doen!!!!' en intussen Cessa ondersteboven stampen die dus haar eigen al flink neer gezet had om dus pieskes te doen en daar dan voor gestampt wordt...  :doh:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #435 Gepost op: januari 08, 2013, 21:14:16 »
Met de honden mee buiten gaan in het donker al 'pieskes doen!!!!' roepend en 'allez vooruit!!!! pieskes doen!!!!' en intussen Cessa ondersteboven stampen die dus haar eigen al flink neer gezet had om dus pieskes te doen en daar dan voor gestampt wordt...  :doh:

Gij zijt toch echt een slecht baasje he  :mrgreen:

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #436 Gepost op: januari 08, 2013, 21:16:31 »

Ofwel grotere honden voorzien. :mrgreen:

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #437 Gepost op: januari 08, 2013, 21:18:58 »

Vooral voor Cessa de laatste tijd precies  :denk:

MAAR!!! het moet gezegd!!!! Er zijn ook wel slechte hondjes, daar zou ook gerust een topic over geopend mogen worden... Of wat vind je van; Baasje dat gigantisch geniet van de eerste wandeling op ne maandagnamiddag in de winter, in 't licht!!!! (lang leve halftijds werken!!!!) Jip die ne mensenkaka opeet op wandeling en die dan uitkotst op de stoffen zetel eens thuis gekomen??? Ik compenseer mijn slechte baasjes dinges dan toch wel door sto´cijns kalm te blijven, een tuinslang en veel dethol erbij te halen en 'de klus te klaren'!!!! Der worden er hier voor minder herplaatst!!!!  :mrgreen: (en ook wel  :puke: en dan vooral geen  :hond:)

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #438 Gepost op: januari 08, 2013, 21:27:10 »
Vooral voor Cessa de laatste tijd precies  :denk:

MAAR!!! het moet gezegd!!!! Er zijn ook wel slechte hondjes, daar zou ook gerust een topic over geopend mogen worden... Of wat vind je van; Baasje dat gigantisch geniet van de eerste wandeling op ne maandagnamiddag in de winter, in 't licht!!!! (lang leve halftijds werken!!!!) Jip die ne mensenkaka opeet op wandeling en die dan uitkotst op de stoffen zetel eens thuis gekomen??? Ik compenseer mijn slechte baasjes dinges dan toch wel door sto´cijns kalm te blijven, een tuinslang en veel dethol erbij te halen en 'de klus te klaren'!!!! Der worden er hier voor minder herplaatst!!!!  :mrgreen: (en ook wel  :puke: en dan vooral geen  :hond:)

njammie, ik heb zo eens 'iets' uit Onie haar bek gepakt, dacht dat ze op iets aan het knabbelen was, ze liet niet los dus ik boos en pak het uit haar mond maar veel 'pak' was daar niet meer aan. Bweirkes, mensenkak is vies  :mrgreen:
Haja en ik moest nog een paar uur verder zonder men handen te kunnen wassen, joy, wel aan een beetje gras kunnen afkuisen

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #439 Gepost op: januari 08, 2013, 21:54:17 »
ieeuuww, mensenkak in bos!? :puke:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal