collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31116 keer)

Offline elliot

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 949 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #400 Gepost op: januari 16, 2012, 19:46:30 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb gisteren lopen foeteren op de Pig omdat ik dacht dat ze weer in huis had geplast net nadat ik gepoetst had. 't Was de dweil die over de emmer hing en uitdruppelde  :oops:
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #401 Gepost op: januari 16, 2012, 19:57:28 »
Ik heb gisteren lopen foeteren op de Pig omdat ik dacht dat ze weer in huis had geplast net nadat ik gepoetst had. 't Was de dweil die over de emmer hing en uitdruppelde  :oops:

arme Pig, vroeger ook zoiets voorgehad, had net ons Noor in huis en zie in de gang een plasje ,ga ze halen en zeg :Foei noor en wijs naar plasje... Bleek dat er een lekje in het dak was  :doh:

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #402 Gepost op: december 27, 2012, 08:53:42 »
Ik zal ook maar eens posten hier  :rol:
Gisteren met alle 4 de honden effe lekker weg geweest naar een brak stuk grond waar ze lekker konden rauzen.
Na een uurtje rij ik naar huis en kom halverwege tot besef dat ik troyca vergeten was. Dus terug gereden en gaan kijken waar ze was. Die zat nog op haar dooie akkertje een rattennest uit te graven en had niet eens in de gaten dat ik weg was.

Offline EmKe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 287 HV-Punten
« Reactie #403 Gepost op: december 27, 2012, 10:08:45 »
Na een uurtje rij ik naar huis en kom halverwege tot besef dat ik troyca vergeten was. Dus terug gereden en gaan kijken waar ze was. Die zat nog op haar dooie akkertje een rattennest uit te graven en had niet eens in de gaten dat ik weg was.
:shock:  :vuistje:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #404 Gepost op: december 27, 2012, 11:16:05 »
een keer (te lang) getwijfeld tijdens fietstocht... was geval van "afwachten en zien wat hij doet, of waarschuwen?" was zoals elke dag aan het fietsen met onze sportieve schat die naastliep... overkant van straat start iemand een brommertje met kickstart, dat lukte niet van eerste keer en maakte vrij veel lawaai, was oud ding met open of kapotte uitlaat, dus Maks (die rechts naast mij liep, dus ik fietste als het ware tussen hem, en de kant waar die brommer stond) al lopend gefixeerd op die mens met zijn brommer en naar links, door mijn voorwiel aan het kijken maar terwijl liep hij wel door... stevende récht af op een lantaarnpaal... op dat moment reden we wel niet te snel want dan had ik hem zeker en vast bij me getrokken, maar toch... ik twijfelde te lang en mijnheer liep natuurlijk recht op die paal, en geschrokken dat hij was, en ik lachen maar terwijl me wel schuldig voelen... gelukkig ging het niet te snel.. liep direct voort maar heeft er wel uit geleerd: kijkt nu nooit langer dan een paar seconden naast zich tijdens het lopen!  :grijns:

Offline EmKe

• *
  • 287 HV-Punten
« Reactie #405 Gepost op: december 27, 2012, 11:52:35 »
 :grijns:

Wat een leuk topic is dit!

Offline Irisvdb

• *
  • 759 HV-Punten
« Reactie #406 Gepost op: december 27, 2012, 11:55:39 »
Inderdaad, ik voel mij ineens niet zo'n slecht baasje meer :grijns:

Hier ook al eens een vetbolletje proberen uit te trekken in de overtuiging dat het een teek was, staart tussen autodeur, ibuprofen in de zetel laten liggen en zijn maag moeten laten leegpompen....

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #407 Gepost op: december 27, 2012, 13:31:47 »
Heb een tijdje terug nog niet zo lang geleden Sky omver gemaaid met de fiets  :rofl:
Het was al donker en ik waarschuw voor een jogger mr toch schrok ze, sprong voor mijn wiel in en schrok nog
harder, de 2 volgende ritjes in de donker bleef ze mooi naast me  :mrgreen:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #408 Gepost op: december 27, 2012, 13:44:03 »
amaai, en het ergste nog vergeten! het eerste jaar dat we onze bruine rakker hadden...
ongelooflijk dat ik dat vergeet want ik voelde me zo schuldig en eigenlijk slecht toen...

hij was nog geen jaar bij ons en we waren bij vrienden, achteraan hun tuin ligt alles braak en daar mag maks zijn boodschapjes doen... waren net aan het terugstappen na grote boodschap als maks naast mij komt gelopen nét op een moment dat ik op dat braakliggend stuk mijn evenwicht verlies en -ook al was het maar eventjes om niet te vallen- mijn voet lompweg op zijn achterpootje plaatste, "KAÏT"
bon, eerst niks aan de hand, blijven nog een uurtje, zien dat Maks plots mankt... toen ging het heel snel, nog geen kwartier later jankte hij elke keer als hij probeerde te lopen, stappen ging nog maar lopen deed duidelijk pijn. op gegeven moment kon hij niet meer uit zijn mand (hebben altijd "mobiele" mand mee in koffer van auto in het geval we ergens langer blijven) en jankte hij steeds luider... wou achterste poten niet meer bewegen, was zaterdagavond. zondagochtend naar dierenarts van wacht gegaan, bleek dat z'n heup wat verdraaid zat doordat hij zelf wou wegspringen toen dat ik op z'n pootje terecht kwam en zich verrokken had... was op 10 minuten opgelost door welgeplaatste massage van dierenarts, kon weer stappen maar heeft toen 2 weken lang niet mogen lopen of andere inspanningen zoals springen en heeft medicatie moeten nemen, dacht voor de gewrichten enzo... heeft er sindsdien niks van last meer van gehad.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #409 Gepost op: december 27, 2012, 13:52:02 »
arme Pig, vroeger ook zoiets voorgehad, had net ons Noor in huis en zie in de gang een plasje ,ga ze halen en zeg :Foei noor en wijs naar plasje... Bleek dat er een lekje in het dak was  :doh:

maar ocharme!!  :vuistje:
en de schat zich niet bewust van wat ze nu verkeerd gedaan had.

zo heb ik vriendin eens tegengehouden toen ze onze jongen de les wou spellen omdat we een keer 's ochtends een onsmakelijk pakketje van hem vonden, dan nog mooi op de tegelvloer net naast de mat, zich ocharme speciaal nog naast de mat gaan zetten zelfs. maar het was niet eens zijn fout, doordat we allebei afspraken hadden na het werk, werd hem zijn fietstocht -tevens kakgelegenheid- ontzegd en doordat we zo laat thuis waren dat arm schaap niet meer buiten gelaten. moet dus echt dringend geweest zijn en toppunt... nog van voordat we iets hadden gevonden (hadden het wel al geroken weliswaar) zat hij ons al superonderdanig met platte oortjes op te wachten aan slaapkamerdeur, we wisten toen al dat er "iets" was...

Offline Linn

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 181 HV-Punten
« Reactie #410 Gepost op: december 27, 2012, 16:06:48 »
'k Was ooit eens gaan wandelen met de hond van mijn buurvrouw, echt een lief dier! (Zeb, heet ze)
Maar ze was blijkbaar van plan om zich extra uit te sloven door extra dicht bij mij te lopen tijdens de wandeling, waardoor ik 2 keer per ongeluk op haar pootje stapte, en 1 keer pardoes op de grond viel! :mrgreen:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #411 Gepost op: december 27, 2012, 16:52:55 »
Dacht dat ik het hier al eens gezet had, maar niet dus blijkbaar...
Ik ging al een tijd geleden, fietsen met Otto aan de springer. 't Was al donker, we waren nog niet zo lang weg en ineens begint het wat stroef te gaan... Ik maar doortrappen en wat foeteren op Otto, uiteindelijk toch maar met de pillamp gekeken naar hem, bleek dat hij kaka aan 't doen was en dat ik hem dus mee over de tarmac aan 't slepen was terwijl hij 'in de houding' zat...  :fuu:

Gisteren ook Cessa per ongeluk uit de zetel geduwd. Ze komt aangelopen, springt in de zetel en wil in ene sprong door springen 'op mij', dus ik 'weer haar af in hare sprong', waarbij ze achterover op hare rug valt en door rolt, recht van de zetel af... (was erg maar ook heel grappig om te zien  :oops:)

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #412 Gepost op: december 27, 2012, 17:47:10 »
Dacht dat ik het hier al eens gezet had, maar niet dus blijkbaar...
Ik ging al een tijd geleden, fietsen met Otto aan de springer. 't Was al donker, we waren nog niet zo lang weg en ineens begint het wat stroef te gaan... Ik maar doortrappen en wat foeteren op Otto, uiteindelijk toch maar met de pillamp gekeken naar hem, bleek dat hij kaka aan 't doen was en dat ik hem dus mee over de tarmac aan 't slepen was terwijl hij 'in de houding' zat...  :fuu:

:grijns: dat heb k ookal aan de hand gehad met Loekie toen geregeld, dees 2 wachten tot aan het veld  :mrgreen:

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #413 Gepost op: december 27, 2012, 18:07:43 »
Leuk dat dit topic weer "boven water" is gekomen  :grijns:

Offline Romitje

• warme hondenvriend
  • *
  • 213 HV-Punten
« Reactie #414 Gepost op: december 27, 2012, 18:14:01 »
Gisteren, ik laat de honden buiten.
Honden terug binnen, ikke lekker ontbijten. Plots de vriend: segg, waar is nummer 3?
Ikke: huh? Kijk even naar de honden en zie dan dat Romi mist. Staat mevrouw stilletjes te wachten voor de buitendeur, al een half uur ofzo.
Wij hebben geen omheining langs voorkant, dus had ze evengoed de straat op kunnen gaan. Maar gelukkig is ze daar veel te braaf voor  :tong:

Offline Kieran

• *
  • 1899 HV-Punten
« Reactie #415 Gepost op: december 27, 2012, 18:15:47 »
Ik plaats hier even wat, kan ik volgen, is een leuk topic  :afro:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #416 Gepost op: december 27, 2012, 23:14:07 »
ons 2 terrierkes slapen zoals al onze honden in een bench, enige verschil is dat hun benchkes op elkaar staan, Leffe onze Parson slaapt op 't eerste verdiep van den duplex, Leffe 'bench'  pets boem ... deurke was nog toe  :oops:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #417 Gepost op: december 28, 2012, 09:20:49 »
ons 2 terrierkes slapen zoals al onze honden in een bench, enige verschil is dat hun benchkes op elkaar staan, Leffe onze Parson slaapt op 't eerste verdiep van den duplex, Leffe 'bench'  pets boem ... deurke was nog toe  :oops:

hoe ze toch argeloos gehoorzamen zonder nadenken he soms!  :vuistje:
den onzen is zo al eens door het schuifraam willen lopen wanneer ik zei 'piske doen ze'... maar raam stond nog dicht.  :doh:

Offline Koyaanisqatsi

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 27 HV-Punten
« Reactie #418 Gepost op: december 28, 2012, 13:26:22 »
Ooit al eens een hond vollen bak zien niezen, terwijl hij op de grond ligt? Boenkt ook serieus!

Misschien is het dan wel slecht van mij omdat ik het dan niet kan laten om in de lach te schieten...  :oops:
There are no stupid questions, only stupid people.

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #419 Gepost op: december 28, 2012, 13:38:41 »
Ooit al eens een hond vollen bak zien niezen, terwijl hij op de grond ligt? Boenkt ook serieus!

Misschien is het dan wel slecht van mij omdat ik het dan niet kan laten om in de lach te schieten...  :oops:

kunt ge moeilijk aan doen hee... den onze doet ons soms ook lachen terwijl we ons ook wel afvragen of hij zich geen pijn gedaan had.
onlangs aan het stoeien en dan kan hij zo "fars" doen, "spelebijten" en terwijl "spelegrommen" maar plots kwam hij met zijn 5'de klauwtje vast te zitten in mijn pull en twas rap "kaii" want eigenlijk is het een groot watje. ik geschrokken en doordat ik zo geschrokken was ging hij zich onderdanig op zijne rug leggen alsof hij iets misdaan had terwijl hij diegene was met pijn ocharme!  :D

en idd... die van ons kan der ook ewwa van, niezen... weliswaar zet den onze zich eerst recht, en elke keer, zonder uitzondering, exact dezelfde routine: na het niezen is het in deze volgorde vervolgens met kop schudden zodat oren flapperen, en zich dan al geeuwend uitrekken; voorpoten ver naar voor, borst op de grond, kont en staart in de lucht, achterpootjes naar achter en achterbilspieren zo opgespannen als stalen kabels en terwijl zijn muil zo ver opengeeuwen dat ge der een basketbal in kwijt kunt geraken!  :vuistje: tijdens het geeuwen ook geluid maken, gelijk ne mens soms...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal