collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...  (gelezen 31163 keer)

Offline NiQi

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1118 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • When nothing goes right ... go left.
Re: Het slechte baasjes topic is back!!! Oftewel; Baasjes bloopers...
« Reactie #380 Gepost op: januari 04, 2012, 11:08:34 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
net niet  :mrgreen:
heb ze een dikke knuffel gegeven  :huggg:
Da's wel het minste dat je mocht doen. :hmpf: :mrgreen:

IK BEN GOED OPGEVOED ...
Geen idee wat er daarna gebeurd is ...

Offline watsonneke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #381 Gepost op: januari 04, 2012, 11:10:55 »
Wou bal wegtrappen en hond was ne second sneller tegen mijne voet  :oops:

Offline Bloem

• hondenvriend pro
  • *
  • 2031 HV-Punten
  • Loves animals
« Reactie #382 Gepost op: januari 04, 2012, 12:05:26 »
Ons Tessy zit héél graag in de auto.
Het was in oktober/november dat ik naar de schouwing moest, dus dan ondergaat de auto een grondige poetsbeurt
binnenin en buitenkant. Toen ik de auto binnenin aan het kuisen was sprong Tessy naar gewoonte op de achterbank. :hmpf:
Och, ze zit zo graag in den auto éh  :mrgreen:. Bon, toen ik de carroserie moest beginnen wassen, werd het al een beetje donker
(ja dat is weer typisch iets voor mij, te laat beginnen aan zo'n dingen).
Dus ik goe kijken of'k geen modderspatje aan het vergeten was, bon bijna klaar juist nog auto afspoelen met de tuinslang.
En dan gaan opwarmen binnen in huis, want mijn handen waren vervroren!
's avonds in de zetel begon ik Tessy te missen, tiens, waar is die?
O-oow! Die lag dus nog steeds in den auto! en ze was al int slaap gevallen.  :doh:

Maar om fkes duidelijk te maken dat Tessy graag in de auto zit, ik kreeg ze (nadat ze daar 2uur had ingezeten) nog
ni uit den auto!  :muur:
'k Denk dat ze bij haar vorige baasjes echt o-ve-ral mee naartoe is gemogen. (Tessy is asielhond).
Wie wreed is tegenover dieren, kan geen goed mens zijn.

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
« Reactie #383 Gepost op: januari 04, 2012, 12:26:19 »
Ons Tessy zit héél graag in de auto.
Het was in oktober/november dat ik naar de schouwing moest, dus dan ondergaat de auto een grondige poetsbeurt
binnenin en buitenkant. Toen ik de auto binnenin aan het kuisen was sprong Tessy naar gewoonte op de achterbank. :hmpf:
Och, ze zit zo graag in den auto éh  :mrgreen:. Bon, toen ik de carroserie moest beginnen wassen, werd het al een beetje donker
(ja dat is weer typisch iets voor mij, te laat beginnen aan zo'n dingen).
Dus ik goe kijken of'k geen modderspatje aan het vergeten was, bon bijna klaar juist nog auto afspoelen met de tuinslang.
En dan gaan opwarmen binnen in huis, want mijn handen waren vervroren!
's avonds in de zetel begon ik Tessy te missen, tiens, waar is die?
O-oow! Die lag dus nog steeds in den auto! en ze was al int slaap gevallen.  :doh:

Maar om fkes duidelijk te maken dat Tessy graag in de auto zit, ik kreeg ze (nadat ze daar 2uur had ingezeten) nog
ni uit den auto!  :muur:
'k Denk dat ze bij haar vorige baasjes echt o-ve-ral mee naartoe is gemogen. (Tessy is asielhond).
oh! dat had ik met Lynn ook altijd voor! Maar dat was geen mishandeling hoor! Die sprong ook altijd in de koffer van de jeep of ging ervoor liggen als die dicht was en in de zomer 's avonds deur toe en dan na een uur ofzo, tiens, waar is Lynn, ligt die nog leuk in/voor de auto en kwam dan met tegen zin naar binnen. Soms was het zo erg dat we de auto open zetten als we zelf buiten waren en madam ging er dan in liggen knussen :) Haar laatste dag op deze aardbol heeft ze de hele namiddag in mijn fietskar gelegen (lag ze ook graag in, alternatief voor de auto) maar die was te hoog op dat moment voor haar. Haar laatste uurtjes aan het genieten in het zonnetje in de kar

Offline Mieke79

• warme hondenvriend
  • *
  • 89 HV-Punten
« Reactie #384 Gepost op: januari 04, 2012, 12:53:45 »
Ik ging eens met Elmo op bezoek bij mijn schoonouders, nu ik ga daar altijd langs de tuin binnen. Aan de achterdeur gekomen staat Elmo te wachten voor de achterdeur (ik laat hem altijd los aan het hek). Ik zeg dus tegen hem: ga maar gauw binnen (door het hondenluikje bedoel ik dan), hij kijkt me aan en wil met een aanloopje het luikje inlopen  :doggyrun:. Dat was echter buiten het feit gerekend dat het luikje dicht was  :doh: dat was dus BONK en dan een blik van SEG BAASJE  :bla:. En dan te bedenken dat we hem nog maar net hadden laten kennismaken met een hondenluikje  :mrgreen:

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #385 Gepost op: januari 04, 2012, 15:41:40 »
Zal iedereen misschien wel al eens gebeurt zijn maar soit.
Dit weekend, goed ingepakt voor het weer, muts op, kap op.  Dus als je rondkijkt heb je maar een beperkt zicht.  Sta ik te roepen op Casper omdat ik hem niet meer voor of naast mij zag, wel rondgekeken maar blijkbaar niet goed genoeg. En nog is roepen, en ik al van verdomme waar is diene toch.  Staat hij nog gene stap schuin achter mij, mij gewoon te bekijken.

Offline Blackwings88

• hondenvriend pro
  • *
  • 1122 HV-Punten
« Reactie #386 Gepost op: januari 04, 2012, 18:22:55 »
Zal iedereen misschien wel al eens gebeurt zijn maar soit.
Dit weekend, goed ingepakt voor het weer, muts op, kap op.  Dus als je rondkijkt heb je maar een beperkt zicht.  Sta ik te roepen op Casper omdat ik hem niet meer voor of naast mij zag, wel rondgekeken maar blijkbaar niet goed genoeg. En nog is roepen, en ik al van verdomme waar is diene toch.  Staat hij nog gene stap schuin achter mij, mij gewoon te bekijken.
zooooooooo herkenbaar!!!  :mrgreen:

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #387 Gepost op: januari 04, 2012, 20:51:34 »
Zaterdag Jos wat bijgeknipt en bijgeschoren (was duidelijk nodig zo blijkt uit de foto van de wandeling in Heverlee bos   :oops:) : ben amateur, Jos is niet te doen in een trimsalon, dus moet ik het zelf (proberen te) doen. Mijn eerste professionele hondenknipschaar gekocht, voorzichtig knippen, waauw dat ding knipt goed, Jos bleef redelijk stil zitten, in het begin met kleine kleine stukjes, maar dat zag er schots en scheef uit dus om rechte lijnen te kunnen knippen toch ietske grotere bewegingen maken, Jos blijkbaar alle vertrouwen in mij en bleef lief zitten, mijn vertrouwen groeide waarmee ook de knippen en plots ... kaiiiiit !  In Jos zijn lip geknipt ocharme  :doh: met zo'n professionele schaar natuurlijk tot bloedens toe  :muur:. Ik kon mezelf wel een ongeluk doen, kluns dat ik ben, hij was zo flink en vol vertrouwen.  Hij heeft nu langs 1 kant een korte snor, langs de andere kant is ze nog lang.  Zal zaterdag eens rustig proberen of hij me nog vertrouwt met dat professionele moordwapen  :mrgreen:  Heb nog hééél véél te leren, ook met het scheren trouwens, maar al doende leert men ... of toch niet ?
« Laatst bewerkt op: januari 04, 2012, 23:02:38 door Trace »

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #388 Gepost op: januari 04, 2012, 20:58:43 »
Zaterdag Jos wat bijgeknipt en bijgeschoren (was duidelijk nodig zo blijkt uit de foto van de wandeling in Heverlee bos   :oops:) : ben amateur, Jos is niet te doen in een trimsalon, dus moet ik het zelf (proberen te) doen. Mijn eerste professionele hondenknipschaar gekocht, voorzichtig knippen, waauw dat ding knipt goed, Jos bleef redelijk stil zitten, in het begin met kleine kleine stukjes, maar dat zag er schots en scheef uit dus om rechte lijnen te kunnen knippen toch ietske grotere bewegingen maken, Jos blijkbaar alle vertrouwen in mij en bleef lief zitten, mijn vertrouwde groeide waarmee ook de knippen en plots ... kaiiiiit !  In Jos zijn lip geknipt ocharme  :doh: met zo'n professionele schaar natuurlijk tot bloedens toe  :muur:. Ik kon mezelf wel een ongeluk doen, kluns dat ik ben, hij was zo flink en vol vertrouwen.  Hij heeft nu langs 1 kant een korte snor, langs de andere kant is ze nog lang.  Zal zaterdag eens rustig proberen of hij me nog vertrouwt met dat professionele moordwapen  :mrgreen:  Heb nog hééél véél te leren, ook met het scheren trouwens, maar al doende leert men ... of toch niet ?

Ocharme Jos  :shock: maar zo'n stoere kerel kan daar wel tegen  :wink:
Ik ben benieuwd hoe hij er uitziet (allez wanneer het werk af is :lol:)

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #389 Gepost op: januari 05, 2012, 08:44:14 »
Vega moet altijd in de bench als ik ga slapen/werken/weg ben.
Dus ik geef haar een koekje en wil de bench sluiten "maar allee, dat wringt zo.. toch maar even harder duwen"..

Yiiiiiitttt..

poot tussen het bench -deurtje  :oops:

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #390 Gepost op: januari 05, 2012, 11:00:59 »
Zaterdag Jos wat bijgeknipt en bijgeschoren (was duidelijk nodig zo blijkt uit de foto van de wandeling in Heverlee bos   :oops:) : ben amateur, Jos is niet te doen in een trimsalon, dus moet ik het zelf (proberen te) doen. Mijn eerste professionele hondenknipschaar gekocht, voorzichtig knippen, waauw dat ding knipt goed, Jos bleef redelijk stil zitten, in het begin met kleine kleine stukjes, maar dat zag er schots en scheef uit dus om rechte lijnen te kunnen knippen toch ietske grotere bewegingen maken, Jos blijkbaar alle vertrouwen in mij en bleef lief zitten, mijn vertrouwen groeide waarmee ook de knippen en plots ... kaiiiiit !  In Jos zijn lip geknipt ocharme  :doh: met zo'n professionele schaar natuurlijk tot bloedens toe  :muur:. Ik kon mezelf wel een ongeluk doen, kluns dat ik ben, hij was zo flink en vol vertrouwen.  Hij heeft nu langs 1 kant een korte snor, langs de andere kant is ze nog lang.  Zal zaterdag eens rustig proberen of hij me nog vertrouwt met dat professionele moordwapen  :mrgreen:  Heb nog hééél véél te leren, ook met het scheren trouwens, maar al doende leert men ... of toch niet ?
Och arme.  Hopelijk voor jou gaat hij niet lopen als je de volgende keer met je schaar afkomt.

Offline rabbittine

• warme hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
« Reactie #391 Gepost op: januari 05, 2012, 11:07:41 »
Slecht baasje, slechte mama.....
Gisteren komen we veel later thuis als voorzien, mijn arme beestjes hebben dus een kleine 12 hr alleen thuis gezeten. :oops: :oops:
Ik verwachtte me dus wel aan een ongelukje en toen dat niet het geval bleek, kregen mijn hummels heel veel knuffels, complimentjes en aandacht, ook van mijn ventje.
Begint ons dochter daar plotseling heel verdrietig te huilen. ??? Wat scheelt er schatje? Zegt ze:" Ik ben heel de dag zooooo braaf geweest, en mij ziet ge niet staan...."
 :oops: :oops: :oops:
Haar dan ook maar een dikke knuffel gegeven en haar er zachtjes op gewezen dat het daguitstapje wel voor HAAR was en dat ze bovendien nog met cadeautjes thuis gekomen was.

Offline Excalibur

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Caresse of Tora's Dynasty-Deamian Pride Excalibur
« Reactie #392 Gepost op: januari 05, 2012, 12:28:55 »
Slecht baasje, slechte mama.....
Gisteren komen we veel later thuis als voorzien, mijn arme beestjes hebben dus een kleine 12 hr alleen thuis gezeten. :oops: :oops:
Ik verwachtte me dus wel aan een ongelukje en toen dat niet het geval bleek, kregen mijn hummels heel veel knuffels, complimentjes en aandacht, ook van mijn ventje.
Begint ons dochter daar plotseling heel verdrietig te huilen. ??? Wat scheelt er schatje? Zegt ze:" Ik ben heel de dag zooooo braaf geweest, en mij ziet ge niet staan...."
 :oops: :oops: :oops:
Haar dan ook maar een dikke knuffel gegeven en haar er zachtjes op gewezen dat het daguitstapje wel voor HAAR was en dat ze bovendien nog met cadeautjes thuis gekomen was.

:lol:
All dogs go to heaven... Slaap zacht lieve Engy (°20/04/2005 - †14/01/2012)

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #393 Gepost op: januari 05, 2012, 12:35:55 »
Vega moet altijd in de bench als ik ga slapen/werken/weg ben.
Dus ik geef haar een koekje en wil de bench sluiten "maar allee, dat wringt zo.. toch maar even harder duwen"..

Yiiiiiitttt..

poot tussen het bench -deurtje  :oops:

Oei hopelijk  niet te erg, je hebt toch een "kusje" op dat pootje gegeven ? :wink:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #394 Gepost op: januari 05, 2012, 13:02:18 »
Boogie is een redelijke schrikpuit...

Mijn bot hing eens vol modder en Boogie stond druk aan de kant te snuffelen en ik bedacht niks anders dan op een meter van hem hard te stampen om die brok modder van mijn botten te krijgen, meneer verschiet bij de eerste stamp superhard en ka-iet er nog eens bij  :shock: en dan zo'n verontwaardigde blik als hij merkt dat er niks mis is... :lol: het was infeite zo grappig dat ik mijn lach niet kon inhouden  :oops:

Nuja dat hij van zo'n dingen schrik heeft is voor hem logisch maar ik dacht op die moment gewoon niet verder. hij komt uit t asiel en in het begin hebben we aan verschillende dingen gemerkt dat hij een schrik heeft opgedaan...

Als hij hier was de eerste dagen speelden we in de tuin en ineen rook hij iets interessant en zat met zijn hoofd in de planten, ik ga dus naar hem - nog met mijn mind in het spel zittend - om hem te kriebelen aan zijn poep, ineens KA-IETTTT, omdraaien met zijn poep tegen de grond en superzielig kijken en direcht komen knuffelen om te kijken of ik het nog wel goed voor heb met hem... ik was amper aan hem geweest en het kon onmogelijk pijn gedaan hebben  :denk:

Hij heeft schrik van benen, mannen, of breed gebouwde mensen over t algemeen, mensen die over hem buigen en snel naar hem toe komen ipv hem naar hen laten komen, hij heeft schrik van beeldhouwwerken die op mensen lijken :roll:, van stokken en bezems enzo... hij heeft schrik van vanalles

Door zijn schrik van benen had ik dus zelf wel kunnen bedenken dat ik niet naast hem modder van mijn botten moet staan stampen natuurlijk  :doh:

“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #395 Gepost op: januari 05, 2012, 14:02:33 »
Eentje van vroeger, Noor malteser heeft zo haar eigen speciale manierkes, op een regenachtige dag ga ik met haar wandelen, ze doet heel nerveus en wil op een gegeven moment geen stap meer verzetten, ik een beetje boos, want het begint ondertussen te gieten en nog een stormwind die opsteekt, maar ons madamme wil maar  niet voort ,ik zeg komaan Noor plaske doen, en plots valt mijne euro ; ik had haar les kompleet verkeerd om haar regenjasje gedaan zodanig dat ze amper kon stappen !!  :doh:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #396 Gepost op: januari 16, 2012, 19:27:21 »
Daarnet Casje buitengelaten en de deur dicht gedaan want het is te koud om die zomaar eventjes te laten openstaan.
Ondertussen pak ik mijn PJ al klaar, zet mijn douchekraan open om warm water te krijgen... nog efkes proper ondergoed en sokjes gaan halen boven en hup onder de douche.
Dikke 10 minuten onder de douche staan, haartjes wassen etc, haartjes drogen, pj aan doen, naar de woonkamer lopen gevolgd door Vega, ik zie onze Cuub liggen en ons Casje.... Casje? Cassie? Castrooooo? .... CASTRO!!!!!  :shock:

ocharme da bieke, ik was ze vergeten binnen te laten  :oops: ze is al zo'n kouschijter die amper buiten te krijgen is :?

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #397 Gepost op: januari 16, 2012, 19:39:20 »
Daarnet Casje buitengelaten en de deur dicht gedaan want het is te koud om die zomaar eventjes te laten openstaan.
Ondertussen pak ik mijn PJ al klaar, zet mijn douchekraan open om warm water te krijgen... nog efkes proper ondergoed en sokjes gaan halen boven en hup onder de douche.
Dikke 10 minuten onder de douche staan, haartjes wassen etc, haartjes drogen, pj aan doen, naar de woonkamer lopen gevolgd door Vega, ik zie onze Cuub liggen en ons Casje.... Casje? Cassie? Castrooooo? .... CASTRO!!!!!  :shock:

ocharme da bieke, ik was ze vergeten binnen te laten  :oops: ze is al zo'n kouschijter die amper buiten te krijgen is :?

Ocharme toch leg maar een lekker warm dekentje op Casje ... :wink:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #398 Gepost op: januari 16, 2012, 19:42:25 »
Ocharme toch leg maar een lekker warm dekentje op Casje ... :wink:

ik heb ze aan de sjofaas gezet  :mrgreen:

Online myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #399 Gepost op: januari 16, 2012, 19:45:28 »
ik heb ze aan de sjofaas gezet  :mrgreen:

goed zo ,bij ons zeggen we sjoffage  :mrgreen:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal